Şimdi Ara

ttnet müşteri hizmetleri muhteşem çözümler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi linkin_park20 -- 29 Ekim 2009; 15:22:26 >



  • süpersin ya
  • Son yerler sanki Anne/Baba burası İstanbul gibi olmuş konuşmalar ayrıca komedi
  • bende @ttnet i unuttugumda boyle oluyor
  • sizinki yine iyi bende bağlantı varken kopmalar olduğu zaman aradığımda kullanıcı adı ve şifrenizi yanlış giriyorsunuz demişlerdi. şifrem yanlışsa ben nası internete bağlanıp gezebiliyorum o zaman dediğimde bişi diyememişlerdi.
  • Yalnız yazınızın başında belirttiğiniz "please wait while you are redirected" yazısı sadece şifreyi yanlış girdiğinizde çıkar. Şifreyi gerçekten yanlış girmiş olabilirsiniz. Birde adsl sinyali varsa zaten telekomu aramayın bir daha. Dsl sinyali olmadığı zaman arayın. Geşmiş olsun... umarım bir daha muhattap olmazsınız çağrı merkeziyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunter_one

    Yalnız yazınızın başında belirttiğiniz "please wait while you are redirected" yazısı sadece şifreyi yanlış girdiğinizde çıkar. Şifreyi gerçekten yanlış girmiş olabilirsiniz. Birde adsl sinyali varsa zaten telekomu aramayın bir daha. Dsl sinyali olmadığı zaman arayın. Geşmiş olsun... umarım bir daha muhattap olmazsınız çağrı merkeziyle.

    hocam sifreyle alakası yok. sifre problemi oldugunda çıktıgını biliyorum o yazının. ancak pppoa yerine pppoe seçtiğimizde de çıkıyormuş bunu gördüm.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • işi bileni değilde angarada emmisi dayısı olanları işe alırlarsa olacağı budur.
    işi bilen tecrübeli elemanlar yüksek ücret isterken diğerleri ne iş olsa yaparım abi mantığı ile işe alınıyor yeterki diksiyonu güzel olsun birde angarada emmisi dayısı olsun tamam.
  • :D Ben bunun gibi seylerle cok karsilasiyorum musteri k.adini ve sifresini istiyor modem destek hattina yonlendiriyorlar birde ttnete ozel uretilen modem [RT-206v2tt model modem] oyle bir modem yok diyor cagri merkezindeki arkadas gerisini siz dusunun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunter_one

    Yalnız yazınızın başında belirttiğiniz "please wait while you are redirected" yazısı sadece şifreyi yanlış girdiğinizde çıkar. Şifreyi gerçekten yanlış girmiş olabilirsiniz. Birde adsl sinyali varsa zaten telekomu aramayın bir daha. Dsl sinyali olmadığı zaman arayın. Geşmiş olsun... umarım bir daha muhattap olmazsınız çağrı merkeziyle.


    Telekomun IP alamıyorum diye bir şikayet türü de vardır.
    Bu da demek oluyor ki sadece DSL ışığı yanmadığında değil,IP alamıyorsak ta arıza kaydı verebiliriz.

    ---------------------------------

    "please wait while you are redirected" yazısı 3 durumda çıkabilir.

    1.kullanıcı adı ve/veya şifre hatalı.
    2.pppoa-pppoa sorunu(burada benim bildiğim pppoe seçili ise sorunsuz çalışması lazım.)
    3.port atlağı.(bunu telekom çözer,kullanıcıyı ilgilendirmez)




  • Neslim ki Viyana kapılarına dayanmış
    Neslim ki Telekom gibi önemli bir kuruluşu Araplara sattmış.
    Neslim ki bu yüzyılda bu şartlarda hala bakır kablolarla bilgisiz elaman ordusuyla call center hizmeti vermeye çalışıyor.
    Ne yapalım dostlar bu işi düzgün bir şekilde yüksek hızlarla sunan gavur devletlere sefer mi düzenleyelim.? :)
  • aynı sorun benim de başıma gelmişti.
    5 yıldır kullandığım internet şifremi yanlış girdiğimi söylediler ve aslında 5 yıldır şu şifreyi kullanıyordunuz diye fırça attılar.
    ondan sonra düzelmişti.
    (fırçayı yiyince değil, şifreyi girince)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.