Şimdi Ara

TTNet almayın aldırmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir şirket bu kadarmı adi olur . 12 gün önce hipernet 35 mbps 100 gb sınırsız yalın internet paketine başvurdum bugun arayıp santralde yeterli port olmadığını başvurunuzun iptal olucağını söylüyolar deli oldum madem yok portunuz baştan uyarın veya bilgilendirin...


    Bu arada ttnet bana modem gönderdi başvuruyu iptal eden kadın modemle ilgili bişey söylemedi daha sonra arayıp modemi ne yapıcağımı sordum en yakın ttnet bayisine bırakın dedi çok isterseniz alın dedim... (başvuruyu telefonla yaptım modem mng kargo ile geldi bütün gün evde olmama rağmen evde bulamadık mesajı geldi türkiye de düzgün firma yok )


    bunun üzerine superonline a başvurdum inşallah onlarda yamuk yapmaz







  • Türk Telekom müdürlüğüne gidip başvurmuyorda telefon üzerinden niye başvuyorsunuz?

    Müdürlük size anında bilgi verir bu kadar beklemezsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyosun bütün suç bende ttnet in suçu yok...
  • Bende de 3 haftadır paket değişikliği yapacaklar amma beceremediler bir türlü, elli kere kağıt gönderdik elli kere aradım kendilerini. B eceriksizler.
  • Başlığa bak mesaja bak. İstemsizce güldüm. Bir kaç hafta sonra gelir Superonline ile ilgili şikayetlerinizi yazarsınız "Sakın Superonline almayın!" diye. Bu işler böyledir muhakkak bir problem çıkar. Ya işin başında çıkar ya kullanırken ya da sonlandırırken. Kimisi sizinle alakalı problemlerdir kimisi santralle, servis sağlayıcınızla alakalıdır. Her problemde "xxx almayın aldırmayın." yazarsanız memlekette firma kalmaz. Forumda Servis sağlayıcılar kategorisini inceleyin biraz dört dörtlük servis sağlayıcı olmadığını göreceksiniz zaten.
  • aynısı bizimkilerin başına geldi. yeterli port olmadığı için başvurunuz iptal olacak dediler. madem yok başvuruyu neye göre kabul ediyorsun niye kabul ediyorsun. telefonla başvurmuşlardı. daha sonra sinirlenip turknet bağlattılar. o da berbat ama yapacak bir şey yok.
  • Telefon üzerinden ve Telekom müdürlüklerinden yapılan başvurular farklı şekildedir. Farklı derken telefon üzerinden yapılacak işlemler kısıtlıdır ve sizinle görüşen mh yetkilisininde görebileceği bazı şeyler sınırlıdır. Ancak Telekom müdürlüklerinden başvuru yaparken orada ki arayüzlerde port durumları vs görülür ve sizede buna göre bilgi verirler. Telekom da port yoksa aynı yerde ve süperonline almaya niyetlenirseniz ve süperonline sizin bölgenize santral kurmamışsa başvurunuz telekomun portunda değerlendirileceği için yine port yok denilecek Çok bilgi verdim sanki
  • tamamen katılıyorum. ttnetin allah belasını versin. müşteri desteği sıfır. 16 mbps internet satar evine gelen 5 mbps. yazıklar olsun. aylardır arıyorum tek yaptıkları arıza kaydı açmak
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt
    Hizmet noktalarından mı yoksa bayilerden mi bahsediyorsunuz müdürlük derken? Yoksa İl Müdürlüğü mü?
  • İl Müdürlüğü, Telekom ofisi..

    Bayilere kesinlikle bulaşmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom'un sitesinde Hizmet Noktaları-Müşteri İlişkileri Ofisi denen yerlere gitsek tarifelerle ilgili her işimizi halledebilirler mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt
    Bunu sordum çünkü hangi müdürlüğe bağlı olduğumu bilmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.