Şimdi Ara

TTNET ADSL KOPMA/HIZ/HAT/KESİLME SORUNLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar hayatımda bu kadar komik bir "1 hafta geçirmemiştim" sorunum hafta başında(adil kullanım kotası dolmamışken) başladı.8 m/bit net limitsiz illetinden kullanıyorum ve geçen hafta ve bu hafta başına kadar (sanırım geçen hafta cumalara denk geliyor) ZTE ZXV10 modemimle wi-fi'dan ve içerideki internete bağlı uydu alıcımdan hiç sorunsuz internete girebiliyordum sorunum ilk önce internet bağlıyken benim masaüstü bilgisayarım ile internete bağlanamamamla başladı.Bende(ah o telefonu kaldıran ellerim kopsun) tuttum TTNET müşteri hizmetlerini aradım.Müşteri hizmeti arıza kaydı aldı ve meseleye hızır(!) gibi müdahale etti yaklaşık 45 dakika sonra sorununuzu çözdük diye utanmadan mesaj bile attı.İnternete girdim sorun yoktu.Tabi hız testi yapana kadar hızımı 1 m/bit'e düşürmüşlerdi.Hem de Adil Kullanım şeyi dolmamasına rağmen bende haliyle aradım arıza kaydımı alıp 2 m/bit'e yükselttiler.Aradım aradım aradım.Artık her akşam arar oldum müşteri hizmetlerini.Hızımı en son 5 m/bit'e kadar çıkarttırabildim.(3 gün önce rahatça 8 m/bit görüyordum ve arada bir masaüstü bilgisayarım bağlanamıyordu internete.)Daha sonra durup dururken anlık kopma problemi diye efsaneleşen şeyle karşılaştım.Bunun üzerine durmadım tabii gittim yeniden müşteri şeysini aradım bana arıza kaydımı aldıklarını müdahale edeceklerini söylediler.(Yaklaşık 6. kez.)Daha sonra müdahale hızımın 2 m/bite düşürülmesi oldu.2 m/bit hızla sorun yaşamıyorum sanarak Adil Kullanım zartının da dolmasıyla.İşi ay sonunda kurcalamaya devam etmek üzere rafa kaldırdım.Fakat bu sırada evi arayan akrabalarım sağolsunlar yeni bir sorunla karşı karşıya olduğumu gördüm.Telefonla bir yeri arayınca ya da telefon gelince internetim kesiliyordu.Müşteri hizmetlerini tekrar(!) aradım.Derdimi anlattım ve bari bir ekip yollayın dedim.Ekip yollayamayacaklarını böyle bir hizmetleri olmadığını söylediler.Daha komiği bana tasiye olarak interneti direk bağlamamı söyledi.Bir de tehdit etti bayan temsilci beni "adil kullanım uygularım bak ayağını denk al"(bunu bu şekilde söylemedi ama direk bu anlamda konuştu) şeklinde.Bende Adil Kullanım Kotasının benimle alakasını olmadığını söyledim.Sonra kapattırayım bari size lanet olsun dedim bana temmuza kadar kampanya taahüdünüz bulunuyor kusura bakma kapatamazsın demez mi bir de.İşin en ilginç tarafı interneti modemden direk internet girişine bağladığımda(splittersız) modemim internete bağlanamadı.Bende sinirlerim bozuldu oturdum gülmekten katıla katıla bu yazıyı yazıyorum.Allah rızası için şu noktadan sonra nasıl bir adım atmalıyım ben bu firmaya karşı ?







  • Arkadaşlar yol göstericiliğinize ihtiyacım var şu an kendimi İstanbul'a yeni geldiğinde kendisine boğaz köprüsü satılan adam gibi hissediyorum.
  • Yok mu muhattap alıpta yol gösterecek ya :(
  • Geçmiş olsun Kotalı internete tamamen karşıyım zaten ama sen hiç hizmet alamıyormuşsun. Alamadığım hizmete para mı ödeyeceğim ayağı yap bakalım müşteri temsilcisine, paslasın durumu yukarıya.
  • İptal ettireceğim dedimde yemediler taahütüm varmış temmuza kadar ya eli mahkum gözüyle bakıyorlar.
  • Ben evime nasıl ekip çağırabilirim aradım kadın öyle bir hizmetimiz yok falan dedi bir de güzelinden Adil Kullanımla tehdit etti..
  • Azıcık yardımcı olmaya çalışan NightShadow arkadaşa teşekkürler.Başka arkadaşlarda yardımcı olursa çok iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    Evet arkadaşlar hayatımda bu kadar komik bir "1 hafta geçirmemiştim" sorunum hafta başında(adil kullanım kotası dolmamışken) başladı.8 m/bit net limitsiz illetinden kullanıyorum ve geçen hafta ve bu hafta başına kadar (sanırım geçen hafta cumalara denk geliyor) ZTE ZXV10 modemimle wi-fi'dan ve içerideki internete bağlı uydu alıcımdan hiç sorunsuz internete girebiliyordum sorunum ilk önce internet bağlıyken benim masaüstü bilgisayarım ile internete bağlanamamamla başladı.Bende(ah o telefonu kaldıran ellerim kopsun) tuttum TTNET müşteri hizmetlerini aradım.Müşteri hizmeti arıza kaydı aldı ve meseleye hızır(!) gibi müdahale etti yaklaşık 45 dakika sonra sorununuzu çözdük diye utanmadan mesaj bile attı.İnternete girdim sorun yoktu.Tabi hız testi yapana kadar hızımı 1 m/bit'e düşürmüşlerdi.Hem de Adil Kullanım şeyi dolmamasına rağmen bende haliyle aradım arıza kaydımı alıp 2 m/bit'e yükselttiler.Aradım aradım aradım.Artık her akşam arar oldum müşteri hizmetlerini.Hızımı en son 5 m/bit'e kadar çıkarttırabildim.(3 gün önce rahatça 8 m/bit görüyordum ve arada bir masaüstü bilgisayarım bağlanamıyordu internete.)Daha sonra durup dururken anlık kopma problemi diye efsaneleşen şeyle karşılaştım.Bunun üzerine durmadım tabii gittim yeniden müşteri şeysini aradım bana arıza kaydımı aldıklarını müdahale edeceklerini söylediler.(Yaklaşık 6. kez.)Daha sonra müdahale hızımın 2 m/bite düşürülmesi oldu.2 m/bit hızla sorun yaşamıyorum sanarak Adil Kullanım zartının da dolmasıyla.İşi ay sonunda kurcalamaya devam etmek üzere rafa kaldırdım.Fakat bu sırada evi arayan akrabalarım sağolsunlar yeni bir sorunla karşı karşıya olduğumu gördüm.Telefonla bir yeri arayınca ya da telefon gelince internetim kesiliyordu.Müşteri hizmetlerini tekrar(!) aradım.Derdimi anlattım ve bari bir ekip yollayın dedim.Ekip yollayamayacaklarını böyle bir hizmetleri olmadığını söylediler.Daha komiği bana tasiye olarak interneti direk bağlamamı söyledi.Bir de tehdit etti bayan temsilci beni "adil kullanım uygularım bak ayağını denk al"(bunu bu şekilde söylemedi ama direk bu anlamda konuştu) şeklinde.Bende Adil Kullanım Kotasının benimle alakasını olmadığını söyledim.Sonra kapattırayım bari size lanet olsun dedim bana temmuza kadar kampanya taahüdünüz bulunuyor kusura bakma kapatamazsın demez mi bir de.İşin en ilginç tarafı interneti modemden direk internet girişine bağladığımda(splittersız) modemim internete bağlanamadı.Bende sinirlerim bozuldu oturdum gülmekten katıla katıla bu yazıyı yazıyorum.Allah rızası için şu noktadan sonra nasıl bir adım atmalıyım ben bu firmaya karşı ?

    kısa ve net olarak anlatsanız yardımcı olunabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: res_123

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    Evet arkadaşlar hayatımda bu kadar komik bir "1 hafta geçirmemiştim" sorunum hafta başında(adil kullanım kotası dolmamışken) başladı.8 m/bit net limitsiz illetinden kullanıyorum ve geçen hafta ve bu hafta başına kadar (sanırım geçen hafta cumalara denk geliyor) ZTE ZXV10 modemimle wi-fi'dan ve içerideki internete bağlı uydu alıcımdan hiç sorunsuz internete girebiliyordum sorunum ilk önce internet bağlıyken benim masaüstü bilgisayarım ile internete bağlanamamamla başladı.Bende(ah o telefonu kaldıran ellerim kopsun) tuttum TTNET müşteri hizmetlerini aradım.Müşteri hizmeti arıza kaydı aldı ve meseleye hızır(!) gibi müdahale etti yaklaşık 45 dakika sonra sorununuzu çözdük diye utanmadan mesaj bile attı.İnternete girdim sorun yoktu.Tabi hız testi yapana kadar hızımı 1 m/bit'e düşürmüşlerdi.Hem de Adil Kullanım şeyi dolmamasına rağmen bende haliyle aradım arıza kaydımı alıp 2 m/bit'e yükselttiler.Aradım aradım aradım.Artık her akşam arar oldum müşteri hizmetlerini.Hızımı en son 5 m/bit'e kadar çıkarttırabildim.(3 gün önce rahatça 8 m/bit görüyordum ve arada bir masaüstü bilgisayarım bağlanamıyordu internete.)Daha sonra durup dururken anlık kopma problemi diye efsaneleşen şeyle karşılaştım.Bunun üzerine durmadım tabii gittim yeniden müşteri şeysini aradım bana arıza kaydımı aldıklarını müdahale edeceklerini söylediler.(Yaklaşık 6. kez.)Daha sonra müdahale hızımın 2 m/bite düşürülmesi oldu.2 m/bit hızla sorun yaşamıyorum sanarak Adil Kullanım zartının da dolmasıyla.İşi ay sonunda kurcalamaya devam etmek üzere rafa kaldırdım.Fakat bu sırada evi arayan akrabalarım sağolsunlar yeni bir sorunla karşı karşıya olduğumu gördüm.Telefonla bir yeri arayınca ya da telefon gelince internetim kesiliyordu.Müşteri hizmetlerini tekrar(!) aradım.Derdimi anlattım ve bari bir ekip yollayın dedim.Ekip yollayamayacaklarını böyle bir hizmetleri olmadığını söylediler.Daha komiği bana tasiye olarak interneti direk bağlamamı söyledi.Bir de tehdit etti bayan temsilci beni "adil kullanım uygularım bak ayağını denk al"(bunu bu şekilde söylemedi ama direk bu anlamda konuştu) şeklinde.Bende Adil Kullanım Kotasının benimle alakasını olmadığını söyledim.Sonra kapattırayım bari size lanet olsun dedim bana temmuza kadar kampanya taahüdünüz bulunuyor kusura bakma kapatamazsın demez mi bir de.İşin en ilginç tarafı interneti modemden direk internet girişine bağladığımda(splittersız) modemim internete bağlanamadı.Bende sinirlerim bozuldu oturdum gülmekten katıla katıla bu yazıyı yazıyorum.Allah rızası için şu noktadan sonra nasıl bir adım atmalıyım ben bu firmaya karşı ?

    kısa ve net olarak anlatsanız yardımcı olunabilir

    En kısası bu hocam sorunlarım bir tane değil ki şöyle şöyle oldu diye hemen yazabileyim olan herşeyi yazdım.




  • Daha kısa olarak yukarıyı okumak istemeyen arkadaşlara : İnternetim zaman zaman kesiliyor/telefon gelince kesiliyor/hızım 2 m/bit e düşürülüp sabitlendi(8 m/bit netlimitsizde daha önceden 8 m/bit alabiliyordum hattınız desteklemiyor diyorlar şu an) arttırmıyorlar bir de Adil Kullanımla tehdit ediyorlar müşteri hizmetlerini aradığımda/teknik ekip gelsin hattımı incelesin diyorum böyle bir hizmet verilmemekte deyip geçiştiriyorlar.Sorunlarım kısaca bunlar bana yardımcı olabilecek arkadaş yok mu ? İptal ettirmeyle tehdit edemiyorum temmuza kadar taahüdüm varmış...
  • INTERNET KULLANAN KOMSULARINIZIN MODEM DEGERLERINE KAC MBIT ALDIKLARINA BAKTINIZ MI ?

    KENDI MODEM DEGERLERINIZ NASIL ?

    KOMSULARINIZLA FARKLI HIZA SAHIPSENIZ EGER KABLOLARINIZI KONTROL EDIN. OZELLIKLE EK OLMAMASINA DIKKAT EDIN. SPLITTER I DEGISIN GEREKIYORSA.

    YINE DE SORUNUNUZ COZULMUYORSA BAGLI OLDUGUNUZ TELEKOM MUDURLUGUNE DILEKCE VERIN.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    INTERNET KULLANAN KOMSULARINIZIN MODEM DEGERLERINE KAC MBIT ALDIKLARINA BAKTINIZ MI ?

    KENDI MODEM DEGERLERINIZ NASIL ?

    KOMSULARINIZLA FARKLI HIZA SAHIPSENIZ EGER KABLOLARINIZI KONTROL EDIN. OZELLIKLE EK OLMAMASINA DIKKAT EDIN. SPLITTER I DEGISIN GEREKIYORSA.

    YINE DE SORUNUNUZ COZULMUYORSA BAGLI OLDUGUNUZ TELEKOM MUDURLUGUNE DILEKCE VERIN.

    SNR Seviyesi: 22.0 6.0 db
    Hat Zayıflaması: 54.5 31.5 db
    Veri Hızı: 2048 448 kbps

    Değerlerim bunlar splitterları değiştiriyorum şu an kullandığım splitter hariç yaklaşık 4 splitter denedim hiçbiriyle internete bağlanamadım üstüne modemin kablosunu direk telefon hattına bağladım yine internete bağlanamadım.Komşularım normal hız değerlerine sahip onlarda bir değişme yok.Dilekçe vermedim henüz ama vereceğim.




  • HAT ZAYIFLAMANIZ COK YUKSEK.

    SAGLIKLI BIR SEKILDE 2 MBIT ALIRSINIZ EN FAZLA.

    KOMSULARINIZIN INTERNET HIZI DAHA IYI ISE SIZE TAVSIYEM EVINIZ ILE T.TELEKOM KABLOSUNA KADAR CAT-6 KABLO DOSEYIN... METRESI 0.75 KURUS MALIYETI DUSUKTUR.

    VE SON OLARAK GENE COZUM BULAMIYORSANIZ ISE TELEKOM MUDURLUGUNE GIDIN GORUSUN GORUSTUKTEN SONRA DILEKCENIZI BIRAKIN.

    KOLAY GELSIN.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    HAT ZAYIFLAMANIZ COK YUKSEK.

    SAGLIKLI BIR SEKILDE 2 MBIT ALIRSINIZ EN FAZLA.

    KOMSULARINIZIN INTERNET HIZI DAHA IYI ISE SIZE TAVSIYEM EVINIZ ILE T.TELEKOM KABLOSUNA KADAR CAT-6 KABLO DOSEYIN... METRESI 0.75 KURUS MALIYETI DUSUKTUR.

    VE SON OLARAK GENE COZUM BULAMIYORSANIZ ISE TELEKOM MUDURLUGUNE GIDIN GORUSUN GORUSTUKTEN SONRA DILEKCENIZI BIRAKIN.

    KOLAY GELSIN.

    Cat-6 kabloyu kendim döşeyecek bilgiye sahip değilim bunu nasıl döşeyebilirim acaba ?
  • SIZE YETECEK UZUNLUKTA CAT 6 KABLO ALIN.
    ICINDE 8 BAKIR KABLO VAR HER HANGI BIR CIFTINI SECIN.
    ESKI KABLONUZU CIKARIN ATIN.
    SECTIGINIZ CIFTI TELEKOM KABLOSUNA BAGLAYIN.
    CAT 6 KABLONUN DIGER UCUNU TELEFON PRIZINE KADAR GETIRIN.
    SECTIGINIZ KABLO CIFTINI TELEFON PRIZINE BAGLAYIN BU KADAR.

    EGER KENDINIZ YAPAMAYACAKSANIZ ISE BIR ELEKTRIKCI ILE ANLASIN KABLO+ISCILIK 50 TL YE HALLEDERSINIZ.
    ELEKTRIKCIDE CAT 6 YOKSA DISARDAN KENDINIZ TEMIN EDIN
  • Arkadaşlar sorunumu çözdüm yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim.Bugün yalvarıp yakarıp bir eleman getirtmeyi başardım ben 6 tane splitter ile denememe rağmen kablolarımı ve splitterımı yeniledik ve düzeldi.İyi akşamlar inşallah herkesin sorunları düzelir. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    Arkadaşlar sorunumu çözdüm yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim.Bugün yalvarıp yakarıp bir eleman getirtmeyi başardım ben 6 tane splitter ile denememe rağmen kablolarımı ve splitterımı yeniledik ve düzeldi.İyi akşamlar inşallah herkesin sorunları düzelir. :)

    Sorun splitterden miş gerçekten çok şanslısın hayırlı olsun internetin bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YunusPhp

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    Arkadaşlar sorunumu çözdüm yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim.Bugün yalvarıp yakarıp bir eleman getirtmeyi başardım ben 6 tane splitter ile denememe rağmen kablolarımı ve splitterımı yeniledik ve düzeldi.İyi akşamlar inşallah herkesin sorunları düzelir. :)

    Sorun splitterden miş gerçekten çok şanslısın hayırlı olsun internetin bu arada.

    Teşekkür ederim,sağolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    quote:

    Orijinalden alıntı: YunusPhp

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    Arkadaşlar sorunumu çözdüm yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim.Bugün yalvarıp yakarıp bir eleman getirtmeyi başardım ben 6 tane splitter ile denememe rağmen kablolarımı ve splitterımı yeniledik ve düzeldi.İyi akşamlar inşallah herkesin sorunları düzelir. :)

    Sorun splitterden miş gerçekten çok şanslısın hayırlı olsun internetin bu arada.

    Teşekkür ederim,sağolun.

    Ben teşekkür ederim İyi Eğlenceler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.