Şimdi Ara

tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
509
Cevap
13
Favori
25.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Sözünüz banaysa öyle bir niyetim yok, sadece Honda'nın neler yaptığını göstermek istedim.Öyle bir niyetim olsa mesajımda VW'ye saygım olduğunu yazmazdım.

    Hayir genel olarak konustum. Sadece size degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hondacı gidip bi turbo taksaydı muhattap bile olmazdı ya neyse


    Yalnız golfü de beğendim açıkcası.Sonuçta günlük kullanıma göre tasarlanmış bir araç ve 1.6 vti nin içinden geçiyor başarılı

    evet bu kısım önemli golf daha büyük ağır ve günlük kullanıma göre üretilmiş. aslında vti nin yenisi olsa, golf gti ile kıyaslanması gerekir.

    sanırım vti ın yenisi fn2 type-r diyebiliriz.
    2.0 motor 201 hp. litre başına atmosferik 100 hp
    Golf gti hakkında bilgim yok bi kıyaslayın bakalım cidden merak ettim

    fn2 type-r hpndanın sitesinde göremedim, satışı yokmu tr de?

    type-r
    Engine / Motor
    Manufacturer: Honda
    Type: S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Bore x stroke: 86.00mm × 86.00mm
    Bore / stroke ratio: 1
    Displacement: 1998 cc 121.92 cu in
    Compression: 11.00:1
    Fuel system: Honda PGM-FI fuel inj.
    Aspiration: Normal
    Catalytic Converter: Y
    Max. output: 199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)@7600 rpm
    Max. torque: 196.0 Nm (145 lbft) (20 kgm)@5900 rpm
    Coolant: Water
    Specific output: 98.6 bhp/litre
    Specific torque: 98.1 Nm/litre
    Performance / Performans
    0-60mph: 6.7 s
    0-100km/h: 6.8 s
    0-100mph: 16.2 s
    Quarter mile: 15.20s @ 96.00 mph
    Kilometre: 27.80s @ 192.00 km/h
    Top speed: 235 km/h
    Power to weight: 155.12 bhp/ton

    golf r
    Motor: 4 silindirli, DOHC,16V, turbo

    Hacim: 1984 cc

    Maksimum güç: 255 HP @ 6000 d/d

    Maksimum tork: 330 Nm @ 2400-5200 d/d

    0-100 km/s: 5.7 sn

    Maksimum hız: 250 km/s

    Güç/ağırlık: 174 HP/ton

    Ağırlık: 1466 kg

    Yakıt tüketimi (ort): 8.4 lt

    Şanzıman: 6 ileri DSG

    Lastikler: 235/35 R19
    Engine type Front-mounted transverse inline-4
    Displacement (cc) 1984cc
    Bore/stroke mm 82.5/92.8
    Valves per cylinder, drive 4 at an angle/indirect, roller rocker finger
    Number of camshafts, position, drive 2/in cylinder head/combination driven
    Crank offset in degrees 180
    Number of crankshaft bearings 5
    Alternator A 140
    Battery, capacity A(Ah) 280 (60)
    Mixture formation Direct gasoline injection
    Type of charging and pressure Turbocharger/charge pressure
    Ignition system Electronic ignition with distributor
    Block/head material Iron/aluminum
    Valvetrain Double overhead camshaft, four valves per cylinder
    Compression ratio (x:1) 9.8
    Redline (rpm) 7,000
    Horsepower (hp @ rpm) 266 @ 6,000
    Torque (lb-ft @ rpm) 258 @ 2,500-5,000
    Brakes, front 13.6-inch ventilated disc, single-piston sliding caliper
    Brakes, rear 12.2-inch ventilated disc, single-piston sliding caliper
    Steering type Electric speed-proportional power steering
    Steering ratio (x:1) 15.0
    Suspension, front MacPherson strut, coil springs, antiroll bar
    Suspension, rear Multilink, coil springs, antiroll bar
    Tire size, front 225/40R18 Y
    Tire size, rear 225/40R18 Y
    Tire brand Continental
    Tire model ContiWinterContact
    Tire type All-season
    Wheel size 18-by-7.5 inches front and rear
    Wheel material Cast aluminum
    Curb weight, mfr. claim (lbs.) 3,353 manual 3400 DSG equipped
    Fuel type Premium unleaded
    Fuel tank capacity (gal) 15.9

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Boş boş yorumlar. Honda bu motorları piyasaya sürdüğü zamanki golf motor seçenekleri neydi ? Vw ne yapıyordu ozaman ?


     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...


    Golf GTI ve Golf VR6 yapıyordu.



    Olay o bunu üretirken bu napıyordu ise Honda ;
    Gökyüzündeyken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    Okyanuslardayken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    Formula 1'deyken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    Motogp'deyken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    VW neredeydi?

    Kısacası VW'ye saygım var ama Honda asla ''tırt'' diyebileceğiniz, VW karşısında küçük düşecek bir marka değil.Eğer olay o bunu yaptı bu bunu yaptıysa kimse kusura bakmasın çok az firma Honda'nın karşısında durabilir.

    edit:imla



    Konu Honda ve VW'ye gelmesin. Konu Civic ve Golf.

    Honda'nın dünyanın en büyük motor üretici firmalarından birisi olduğunu ben de biliyorum.

    Sadece anlayamadığım şey, bir firmayı canı gönülden sevebilirsiniz ve cidden sevmediğiniz firmalarda olabilir, benim de var elbet, burası bir forum ve herkes buna saygı göstermek zorundadır.

    Civic vti mükemmel bir araba olabilir, 1.6 litre atmosferikten 160 hp elde edilebilir, Honda'ya saygım sonsuz.

    Fakat gelipte Honda 1.6 litreden 160 hp çıkarırken VW'yi aşağılar derecesinde kum kalelerinin fotoğraflarının konulmasını yakıştıramadım. VW'den istediğin kadar nefret et ama nefret etmek farklı aşağılamak farklı.

    Civic vti varken, VW'de Golf VR6 yapıyordu. Boşuna zahmet etmişsiniz okyanusta gökyüzündeki Honda motorlarıyla. Golf'te bu sınıfın öncüsü değil mi sonuçta?




  • Bu arada VR6 dan çok bahsedildi.Efsanenin videolarından koymadan olmazdı





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 26 Mayıs 2012; 13:15:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Konu Honda ve VW'ye gelmesin. Konu Civic ve Golf.

    Honda'nın dünyanın en büyük motor üretici firmalarından birisi olduğunu ben de biliyorum.

    Sadece anlayamadığım şey, bir firmayı canı gönülden sevebilirsiniz ve cidden sevmediğiniz firmalarda olabilir, benim de var elbet, burası bir forum ve herkes buna saygı göstermek zorundadır.

    Civic vti mükemmel bir araba olabilir, 1.6 litre atmosferikten 160 hp elde edilebilir, Honda'ya saygım sonsuz.

    Fakat gelipte Honda 1.6 litreden 160 hp çıkarırken VW'yi aşağılar derecesinde kum kalelerinin fotoğraflarının konulmasını yakıştıramadım. VW'den istediğin kadar nefret et ama nefret etmek farklı aşağılamak farklı.

    Civic vti varken, VW'de Golf VR6 yapıyordu. Boşuna zahmet etmişsiniz okyanusta gökyüzündeki Honda motorlarıyla. Golf'te bu sınıfın öncüsü değil mi sonuçta?



    Ben o resmi koyana kadar yaptığım yorumlara baktın mı ? Hiç bişey dememişken gayet tarafsız yorumlar yapmışken , saçma sapan yorumlar yazılırsa , bende saçma sapan cevap veririm.




  • onu bunu geçin de ( olmaz ya) hani vti a şöyle 6 ileri bi dsg atılsa ne olurmuş acaba düşünün bi
  • konu vw hondaya gelmesin lüften,

    ama honda ve vw c sınıfı performans araçları ile kıyaslamalar, videolar güzel...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @oguzdag ne kadar veri paylaşsakta ortada turbo+ aşırı besleme faktörü var, o yüzden pek adil olmuyor maalesef.

    Ama Gti ın verileri gerçekten çok başarılı.

    Zaten vti yada type-r tercih eden adam 9 bin devir çevirmenin ve atmosferik motorun verdiği zevk için alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Konu Honda ve VW'ye gelmesin. Konu Civic ve Golf.

    Honda'nın dünyanın en büyük motor üretici firmalarından birisi olduğunu ben de biliyorum.

    Sadece anlayamadığım şey, bir firmayı canı gönülden sevebilirsiniz ve cidden sevmediğiniz firmalarda olabilir, benim de var elbet, burası bir forum ve herkes buna saygı göstermek zorundadır.

    Civic vti mükemmel bir araba olabilir, 1.6 litre atmosferikten 160 hp elde edilebilir, Honda'ya saygım sonsuz.

    Fakat gelipte Honda 1.6 litreden 160 hp çıkarırken VW'yi aşağılar derecesinde kum kalelerinin fotoğraflarının konulmasını yakıştıramadım. VW'den istediğin kadar nefret et ama nefret etmek farklı aşağılamak farklı.

    Civic vti varken, VW'de Golf VR6 yapıyordu. Boşuna zahmet etmişsiniz okyanusta gökyüzündeki Honda motorlarıyla. Golf'te bu sınıfın öncüsü değil mi sonuçta?



    Ben o resmi koyana kadar yaptığım yorumlara baktın mı ? Hiç bişey dememişken gayet tarafsız yorumlar yapmışken , saçma sapan yorumlar yazılırsa , bende saçma sapan cevap veririm.

    Saçma sapan olduğunu kabul ediyorsan sorun yok hocam.

    Ben de yakıştıramadım zaten. Beklemezdim senden o fotoğrafı koymanı sadece, gaza gelmişsin belli ki. İkimizde gayet iyi biliyoruz zaten compact sınıfın öncüsünün golf olduğunu ve vr6 gibi bir efsanenin var olduğunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    @oguzdag ne kadar veri paylaşsakta ortada turbo+ aşırı besleme faktörü var, o yüzden pek adil olmuyor maalesef.

    Ama Gti ın verileri gerçekten çok başarılı.

    Zaten vti yada type-r tercih eden adam 9 bin devir çevirmenin ve atmosferik motorun verdiği zevk için alır.

    o gti degil. gti deyip golf r'in verilerini vermis.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    @oguzdag ne kadar veri paylaşsakta ortada turbo+ aşırı besleme faktörü var, o yüzden pek adil olmuyor maalesef.

    Ama Gti ın verileri gerçekten çok başarılı.

    Zaten vti yada type-r tercih eden adam 9 bin devir çevirmenin ve atmosferik motorun verdiği zevk için alır.

    Arkadaş gti değil golf-r bilgileri paylaşmış. Golf - R , type-r'ın rakibi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    @oguzdag ne kadar veri paylaşsakta ortada turbo+ aşırı besleme faktörü var, o yüzden pek adil olmuyor maalesef.

    Ama Gti ın verileri gerçekten çok başarılı.

    Zaten vti yada type-r tercih eden adam 9 bin devir çevirmenin ve atmosferik motorun verdiği zevk için alır.

    o gti degil. gti deyip golf r'in verilerini vermis.

    YA sabır, Yahu golf R diye koyu olarak başlık varya. körmüsün?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    @oguzdag ne kadar veri paylaşsakta ortada turbo+ aşırı besleme faktörü var, o yüzden pek adil olmuyor maalesef.

    Ama Gti ın verileri gerçekten çok başarılı.

    Zaten vti yada type-r tercih eden adam 9 bin devir çevirmenin ve atmosferik motorun verdiği zevk için alır.

    Arkadaş gti değil golf-r bilgileri paylaşmış. Golf - R , type-r'ın rakibi değil.

    rakibi olmamaları ayrı konu. Onla ilgili bir iddiam olmadı zaten. sadece golf ve civic in en performanslılarının verilerini ekledim. typre in farklı versiyonu varsa onu ekleyelim. sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 26 Mayıs 2012; 13:30:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara


    Konu Honda ve VW'ye gelmesin. Konu Civic ve Golf.

    Honda'nın dünyanın en büyük motor üretici firmalarından birisi olduğunu ben de biliyorum.

    Sadece anlayamadığım şey, bir firmayı canı gönülden sevebilirsiniz ve cidden sevmediğiniz firmalarda olabilir, benim de var elbet, burası bir forum ve herkes buna saygı göstermek zorundadır.

    Civic vti mükemmel bir araba olabilir, 1.6 litre atmosferikten 160 hp elde edilebilir, Honda'ya saygım sonsuz.

    Fakat gelipte Honda 1.6 litreden 160 hp çıkarırken VW'yi aşağılar derecesinde kum kalelerinin fotoğraflarının konulmasını yakıştıramadım. VW'den istediğin kadar nefret et ama nefret etmek farklı aşağılamak farklı.

    Civic vti varken, VW'de Golf VR6 yapıyordu. Boşuna zahmet etmişsiniz okyanusta gökyüzündeki Honda motorlarıyla. Golf'te bu sınıfın öncüsü değil mi sonuçta?



    Elbette Golf sınıfın öncüsü,elbette sınıfında söz sahibi her ne kadar günümüzde tüm ''C'' sınıfı araçlar her anlamda birbirini yakınlaşmış olsalarda Golf ikonik bir model.Golf ile ilgili bir sorunum yok hatta Golf sevdiğim bir otomobil.Benim tavrımda Honda hakkında yazılan çizilenlere.Olay benim mesajımdan çok daha önce Honda-VW muhabbetine dönmüş,bir kaç arkadaş ''Honda zart zurt'' benzeri mesajlar yazmışlar,Honda'nın turbo besleme tercih etmediği için ''tırt'' olduğunu düşünen arkadaşlar için paylaştım o ''istikbal göklerdedir'' resimlerini.




  • FN2 ile GTI kıyaslanır GOlf R abest kaçmış.Rakibi değil zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    @oguzdag ne kadar veri paylaşsakta ortada turbo+ aşırı besleme faktörü var, o yüzden pek adil olmuyor maalesef.

    Ama Gti ın verileri gerçekten çok başarılı.

    Zaten vti yada type-r tercih eden adam 9 bin devir çevirmenin ve atmosferik motorun verdiği zevk için alır.

    Arkadaş gti değil golf-r bilgileri paylaşmış. Golf - R , type-r'ın rakibi değil.

    rakibi olmamaları ayrı konu. Onla ilgili bir iddiam olmadı zaten.

    Niye verileri karşılaştırıyorsunuz ki ozaman ? Yeterince kavga çıkmadı , daha fazla uzasın diye mi ? Amaçsızca yazılmış bi mesaj. Bakın vw honda'dan ne kadar ileride.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    civic 1.6 vti
    0 100 7.6 sn top speed 210 km
    kalkışta civic affetmez golfu
    çok severim 96 01 kasayı 1.4 is 90 ps si bile birçok 1.6 ya plaka okutur

    93 si desen tamam derim ama 1.4 is yürümüyo be hocam

    Stok halde yürümese de bir filtreyle bile ne hale geliyor
    Manuel olduğu sürece korkmak lazım o motordan





  • Bilgisayarım bozuldu mobilde takılıyorum, ben gti diye yorum yaptım.

    Konu Honda - VW kıyasına gelmeseydi keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç şey söyleyeyim:

    1- Honda artık eski Honda değil. Zamanında istediği karları elde edememiş olacak ki, artık performans araçları değil, piyasa araçları üretiyor.

    2- VW'nin de sportiflikle ilgili pek bir iddiası hiç bir zaman olmadı ve olmayacak. Golf R denilen araç bile, günlük olarak kullanılacak şekilde konforlu olarak üretilmiş, standardın üstünde sportif ruha sahip olmayan bir araç.

    3- Nissan'ın GT-R'ı, Mitsubishi'nin EVO'su, Toyota'nın LFA'sı var. Honda bunlara bakıp kendinden utansın biraz. Nerede '90'ların CR-X'i, nerede 2012'nin CR-Z'si?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    Bilgisayarım bozuldu mobilde takılıyorum, ben gti diye yorum yaptım.

    Konu Honda - VW kıyasına gelmeseydi keşke.

    aynen hocam, ikimiz mesajlaşmasında bir sıkıntı yokken. Amlum şahıs ortalığı karıştırdı.

    @Anıl, golf ve civic güncel en performanslıları kıyaslanmaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.