Şimdi Ara

tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun... (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
509
Cevap
13
Favori
25.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    uzun rampada biraz zor geçersiniz ,170 -180kmh kadar çıkabiliyor
    1,6 linea , hem de 6 cı viteste ,

    https://www.youtube.com/watch?v=w1CaBTndSp4 Bayır aşağı 250 ye kadar gidebilen bir şanzıman aralığından bahsediyoruz.

    Asıl uzun rampada geçersin. Linea 170-180 e çıkmak için 6 ya atıyorsa , civic daha son vitesini görmeden 170-180 bulur. Hatta bu uzun oranlı otomatik şanzımanla dörtte bile görebilir. Unutmayın. Güç önemli. Tork değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    uzun rampada biraz zor geçersiniz ,170 -180kmh kadar çıkabiliyor
    1,6 linea , hem de 6 cı viteste ,

    https://www.youtube.com/watch?v=w1CaBTndSp4 Bayır aşağı 250 ye kadar gidebilen bir şanzıman aralığından bahsediyoruz.

    Asıl uzun rampada geçersin. Linea 170-180 e çıkmak için 6 ya atıyorsa , civic daha son vitesini görmeden 170-180 bulur. Hatta bu uzun oranlı otomatik şanzımanla dörtte bile görebilir. Unutmayın. Güç önemli. Tork değil.

    bu bahsettiğiniz uzun oranlı şanzımanla ,
    motor yüksek devirler çevirebilecek mi ? sanmam ,
    rampa aşağı 250 gören arac , rampada yüksek devirler çevirebilmesi biraz zor olsa gerek .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    uzun rampada biraz zor geçersiniz ,170 -180kmh kadar çıkabiliyor
    1,6 linea , hem de 6 cı viteste ,

    https://www.youtube.com/watch?v=w1CaBTndSp4 Bayır aşağı 250 ye kadar gidebilen bir şanzıman aralığından bahsediyoruz.

    Asıl uzun rampada geçersin. Linea 170-180 e çıkmak için 6 ya atıyorsa , civic daha son vitesini görmeden 170-180 bulur. Hatta bu uzun oranlı otomatik şanzımanla dörtte bile görebilir. Unutmayın. Güç önemli. Tork değil.

    bu bahsettiğiniz uzun oranlı şanzımanla ,
    motor yüksek devirler çevirebilecek mi ? sanmam ,
    rampa aşağı 250 gören arac , rampada yüksek devirler çevirebilmesi biraz zor olsa gerek .

    Tamam da bahsettiğiniz hızlara çıkması için son vitesini kullanmasına gerek yok ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: kalite kontrol

    Arkadaşlar buyurun buda benim vtı ile drag yaptıgım videom defalarca yaptık sonuç hep aynıdır.tartışmaya mahal yoktur. aracım fiat punto tjet 120hp stocktur. vti ise kısa sanzuman ve komple performas egsozu vardır tahminen 170hp oldugunu düşünüyoruz.
    buyurun drag videomuz : https://www.youtube.com/watch?v=NzAOmvZknMg

    Rollde alacağını sanmam çabuk tıkanır tjet dragda alması normal o tork ile

    1.4 ya da 1.6 düz motor bence o civic. Zaten süren arkadaş vites bile atamıyor Honda'yı.

    Sesinden anladığım kadarıyla vti hocam duzleri o kadar bağırmıyor ya da düzse bile egzantrik olabilir normallerinin bu kadar cırtlak sesi yok, ayrıca kullanan eleman vitesi bile atamıyor aragaz vermesi saçmalık ayrıca debriyajı tam bırakamamasıda ayrı bir saçmalık arabanın torkunu kesmiş orada ilk birden ikiye atarken izle anlarsın ne demek istediğinimi

    Edit:http://www.youtube.com/watch?v=ZCvbVi1hduc vites böyle atılır dsg gibi adam

    arkadaşlar punto benim aracım honda kayın biraderimin aracı yani hondanın 1,4 yada 1,6 düz olması saçmalık devamlı bindiğimiz arabayı tanımayacak kadar salak değiliz afedersiniz. dragta hep geçiyorum işte defalarca denedik
    benim aracım stock ama honda vtı da dediğim gibi komple egzos ve kısa şanzuman var. honda cok sarıyor kalkamıyor vitesle filan alakası yok yani. ama bende yazılım yaptıracağım 160 hp civarı olunca sizin için
    birde roll yaparız onunda videosunu atarız. eminimki roll dede alırım siz pnto tjete bindinizmi? elin tokatını yemeden kendi tokatımızı yumruk sanıyoruz biz türk milleti olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: kalite kontrol

    Arkadaşlar buyurun buda benim vtı ile drag yaptıgım videom defalarca yaptık sonuç hep aynıdır.tartışmaya mahal yoktur. aracım fiat punto tjet 120hp stocktur. vti ise kısa sanzuman ve komple performas egsozu vardır tahminen 170hp oldugunu düşünüyoruz.
    buyurun drag videomuz : https://www.youtube.com/watch?v=NzAOmvZknMg

    Rollde alacağını sanmam çabuk tıkanır tjet dragda alması normal o tork ile

    1.4 ya da 1.6 düz motor bence o civic. Zaten süren arkadaş vites bile atamıyor Honda'yı.

    Sesinden anladığım kadarıyla vti hocam duzleri o kadar bağırmıyor ya da düzse bile egzantrik olabilir normallerinin bu kadar cırtlak sesi yok, ayrıca kullanan eleman vitesi bile atamıyor aragaz vermesi saçmalık ayrıca debriyajı tam bırakamamasıda ayrı bir saçmalık arabanın torkunu kesmiş orada ilk birden ikiye atarken izle anlarsın ne demek istediğinimi

    Edit:http://www.youtube.com/watch?v=ZCvbVi1hduc vites böyle atılır dsg gibi adam

    Hocam ben cliocudan hızlı atıyorum. Geyiği bile dönüyor sürekli bizimkilerle.

    Ayrıca vti 1. Viteste o kadar çabuk kesiciye girmez. Muhtemelen düz boru ve header lı düz civic ya da tüplü yorgun vti. Mümkün değil Punto'nun geçmesi.

    Vites uzunluğu için şu video mantıklı.

    https://youtu.be/U-vvdXwAuTY

    Daha mmpower ın da 328 lerle falan vti yürüttüğü videolar var. 120 lik punto ne kısada ne uzunda geçemez.


    Punto'ya da bayılırım ama dediğim gibi geçemez.

    Ölüdür o zaman vti zaten mantık olarak da puntonun geçmesi beklenemez zaten eski f7r megane bile puntoyu rahat tokatlıyor Youtube da izlemiştim

    arkadaşlar kimseye yalan borcumuz yok. vtı motoru bitiktir tüplüdür vs vs lafları. vtı hiç tüp görmemiş ve gayet iyi motoru var. puntoyu tokatlamış megane yahu o megane kaç beygir sen biliyonmu ben biliyorum
    arabayla o kadar oynanmışki deyim yerindeyse gırtlak dolusu vtı da oynanmış ama punto stock siz hacı muratı oynayın o bile vtı gecer önemli olan stock olarak yarışmak vtı ların hepsinde oynama var
    bende oynayayım yazılım egzost vs vs bakalım btı yanıma yaklasabiliyormu. vtı o kadar abartılacak bir araba değil ha derseniz zamanında rakibi yoktu tamam derim. ama günümüzde cok daha iyi araclar var maalesef
    körü körüne fanatiklik yapmayalım




  • Neler olmus burada kimi donanim,kimi guvenlik,kimi,devir donmek ister,kimi tork,kimi turbo ufleyince ani yapismayi sever,kimi ise ekonomi,konuyu ilk bastan sonuna dek okudum,alman araclari dogru fazla devir donmez,sizde bilirsiniz ki bilmeyen arkadaslarimizda vardir,bu bir cok etkene baglidir.ust kapak,eksantriik derecesi,lift derecesi,krank,hacim,kol.blok kisacasi,insanin esmer veya sarisin olmasi yaradilis tan sa ,yaratmak demiyim uretim diyelim bu sebepden dir.benim 2.0 astra 94 dohc gsi aracim var oem 196 nm tork fabrika verisi var kat iptali ile 156 aliyirsun.ama vti kadar devir cevirmez.ancak ingilterede 2.0 oem blok uzerine stroker itb vs vs ile 304 hp...9000 rpm dolu dolu ceviren var alan var.bu atmosferikde max midir bilemiyorum yani demem su ki her aracta + vardir - vardir biri digerinden kotudur. Veya iyidir demek yanlis ..birde su varki..meshur type.r x marka 2.0 araca gore mutlaka exantrik derecesi ve lift muhtemelen yuksektirki fark burdan cikiyor.kanimca ama basarili motor.ep3 un exantrik ve lift degerini bilen varsa yazarsa sevinirim .hep merak etmisimdir ve .benim icin hacim.sanzuman.hp tork.ve verimli devir araligi...unutmayalimki tek basina ne hp ne tork is yapar zincir halkasi gibidir saygilar.bildigimce bir seyler paylasmak istedim.mutlaka eksik yada yanlis yazdiklarim olabilir.kendimce bildiklerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardes bende f7r var rampada 190 çıktım ne 520 ne 320 ne de Mercedes kaldı rampa bitti yakus aşagi dik değil düze yakın gaza yuklenmiyorum ibre 230 olmuş. Bursada gemlik rampasinda 110 la başladık 520 yeni kasa yol vermemekte diretti 160 tan sonra sinyal verip orta seride geçti. Rampa çok dikti ve arabada 4 kişiyiz. Aracim lpglidir. Anlattıkları lpg ile araç 220 binde. F7r hafife alınacak bir motor değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota Corolla 2014 Model 1.6 132 hp CVT Otomatik…:https://www.youtube.com/watch?v=c3Ad-c6pNHs&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konuya bak 2012 'den beri devam etmiş 🤣 , uzun yıllar yazmadık geldim aynı konular. Neyse bu uzun yıllar sonunda komp + turbo tsi motorları çöpe attık , kimse korkusundan alamıyor. Vti mı ? Halen yollarda devam 🤣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.