Şimdi Ara

tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
510
Cevap
13
Favori
25.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daha da bırak golf almayı yolda görsem yüzüne bile bakmam artık, vw gözümde tamamen bitmiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Satılamaz işte.SOrun orda.Hem yakıtı yüzünden hemde c02 olayları yüzünden.Honda neden devam etmiyor sence?O motor o zamanın motoruydu.Şimdi durumlar farklı.

    Bugün o motorun satılmamasının nedeninin emisyon olarak gösterilmesi bence palavra. Günlük kullanım esnasında 5.500rpm geçilmediği müddetçe, standart 1.6 atmosferikten farklı bir karakter sergilemiyor.


    Honda'nın 2.0 240bg'lik atmosferik motorları da, VTI motorundan çok farklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 26 Mayıs 2012; 12:23:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Satılamaz işte.SOrun orda.Hem yakıtı yüzünden hemde c02 olayları yüzünden.Honda neden devam etmiyor sence?O motor o zamanın motoruydu.Şimdi durumlar farklı.

    Bugün o motorun satılmamasının nedeninin emisyon olarak gösterilmesi bence palavra. Günlük kullanım esnasında 5.500rpm geçilmediği müddetçe, standart 1.6 atmosferikten farklı bir karakter sergilemiyor.


    Honda'nın 2.0 240bg'lik atmosferik motorları da, VTI motorundan çok farklı değil.

    Hocam "5500 deviri geçmeyince sorun yok" un yasada yeri yok.Potansiyel salınıma bakıyorlar zaten.O zaman çoğu motor daha az c02 salınımı yapıyor anlamına gelir.

    Bİrde bu motor yüksek devir çevirmek isteyen motor 7600 devir civarı max hp verebiliyor.Aynı motoru 1300kg lık yeni civice koysan emin ol çok fark eder performans olarak.Üstüne birde yüksek yakıt tüketimi ve co2 ve fazladan ses.Bu yüzden honda koymuyor daha araçlarına.




  • Hondacı gidip bi turbo taksaydı muhattap bile olmazdı ya neyse


    Yalnız golfü de beğendim açıkcası.Sonuçta günlük kullanıma göre tasarlanmış bir araç ve 1.6 vti nin içinden geçiyor başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam "5500 deviri geçmeyince sorun yok" un yasada yeri yok.Potansiyel salınıma bakıyorlar zaten.O zaman çoğu motor daha az c02 salınımı yapıyor anlamına gelir.

    Bİrde bu motor yüksek devir çevirmek isteyen motor 7600 devir civarı max hp verebiliyor.Aynı motoru 1300kg lık yeni civice koysan emin ol çok fark eder performans olarak.Üstüne birde yüksek yakıt tüketimi ve co2 ve fazladan ses.Bu yüzden honda koymuyor daha araçlarına.

    Sizce şehir içi, şehir dışı ve karma tüketim/emisyon testleri kaç devir çevirerek yapılıyor?


    Aracın CO2 salınımı nasıl ölçülüyor? Tabiki 7.600rpm çevirerek değil. En fazla 3.000rpm çevirerek...
  • Golf eline vermiş vti'nin. Kabul edin artık. 170 lik jetta+dsg olsa hiç gerek olmayacak bu muhabbetlere de neyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam "5500 deviri geçmeyince sorun yok" un yasada yeri yok.Potansiyel salınıma bakıyorlar zaten.O zaman çoğu motor daha az c02 salınımı yapıyor anlamına gelir.

    Bİrde bu motor yüksek devir çevirmek isteyen motor 7600 devir civarı max hp verebiliyor.Aynı motoru 1300kg lık yeni civice koysan emin ol çok fark eder performans olarak.Üstüne birde yüksek yakıt tüketimi ve co2 ve fazladan ses.Bu yüzden honda koymuyor daha araçlarına.

    Sizce şehir içi, şehir dışı ve karma tüketim/emisyon testleri kaç devir çevirerek yapılıyor?


    Aracın CO2 salınımı nasıl ölçülüyor? Tabiki 7.600rpm çevirerek değil. En fazla 3.000rpm çevirerek...

    Honda bugün VTI motoru revize etse herhalde karbon salınımı ilk çıktığını günkü ile aynı olmaz zaten.




  • cevapları hondaya bir sürü neden sayıp neden gitmediği golfe bir sürü neden sayıp normalde hondayı geçemeyeceğini ve hatta hondanın golfü geçtiğini idda edecek arkadaşlar olduğu için okumadım bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hondacı gidip bi turbo taksaydı muhattap bile olmazdı ya neyse


    Yalnız golfü de beğendim açıkcası.Sonuçta günlük kullanıma göre tasarlanmış bir araç ve 1.6 vti nin içinden geçiyor başarılı

    evet bu kısım önemli golf daha büyük ağır ve günlük kullanıma göre üretilmiş. aslında vti nin yenisi olsa, golf gti ile kıyaslanması gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 26 Mayıs 2012; 12:35:44 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam "5500 deviri geçmeyince sorun yok" un yasada yeri yok.Potansiyel salınıma bakıyorlar zaten.O zaman çoğu motor daha az c02 salınımı yapıyor anlamına gelir.

    Bİrde bu motor yüksek devir çevirmek isteyen motor 7600 devir civarı max hp verebiliyor.Aynı motoru 1300kg lık yeni civice koysan emin ol çok fark eder performans olarak.Üstüne birde yüksek yakıt tüketimi ve co2 ve fazladan ses.Bu yüzden honda koymuyor daha araçlarına.

    Sizce şehir içi, şehir dışı ve karma tüketim/emisyon testleri kaç devir çevirerek yapılıyor?


    Aracın CO2 salınımı nasıl ölçülüyor? Tabiki 7.600rpm çevirerek değil. En fazla 3.000rpm çevirerek...

    Honda bugün VTI motoru revize etse herhalde karbon salınımı ilk çıktığını günkü ile aynı olmaz zaten.


    Halamda sakal olsaydı amcam olurdu.




  • Arkadaşlar , golf genel manada geçiyor gibi görünüyor ama mevzu o değil ki !!!!

    Mevzu burda 13 yıllık bir arabayla 2 yıllık bir arabanın kapışması ve nerdeyse kafa kafaya gidiyor olmaları..

    Ayrıca 13 yıllık arabadan daha çok daha fazla zevk alınması ve aslında bir çok gencin hayalini süsleyecek kadar da efsane olmıuş bir araç olması...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Forumda ne cok vw dusmani var

    Evlat olsa sevilmez.





    Şaka şaka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Demek ki hem turbo hem de supercharger kullanarak bir VTI ediyor bu aletler. :)


    hocam 2012 model ediyor diye eklemeyi unutmuşsun, baksana vti hangi senenin arabası tsi hangi senenin arabası ve halen forumda vti i tsi tokatlamış muhabbeti yapılıyor yahu :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam "5500 deviri geçmeyince sorun yok" un yasada yeri yok.Potansiyel salınıma bakıyorlar zaten.O zaman çoğu motor daha az c02 salınımı yapıyor anlamına gelir.

    Bİrde bu motor yüksek devir çevirmek isteyen motor 7600 devir civarı max hp verebiliyor.Aynı motoru 1300kg lık yeni civice koysan emin ol çok fark eder performans olarak.Üstüne birde yüksek yakıt tüketimi ve co2 ve fazladan ses.Bu yüzden honda koymuyor daha araçlarına.

    Sizce şehir içi, şehir dışı ve karma tüketim/emisyon testleri kaç devir çevirerek yapılıyor?


    Aracın CO2 salınımı nasıl ölçülüyor? Tabiki 7.600rpm çevirerek değil. En fazla 3.000rpm çevirerek...

    Honda bugün VTI motoru revize etse herhalde karbon salınımı ilk çıktığını günkü ile aynı olmaz zaten.


    Halamda sakal olsaydı amcam olurdu.

    Halanı, amcanı bilmem de motor revize edilmesi günümüzde Honda için hiç komplike bir olay değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hondacı gidip bi turbo taksaydı muhattap bile olmazdı ya neyse


    Yalnız golfü de beğendim açıkcası.Sonuçta günlük kullanıma göre tasarlanmış bir araç ve 1.6 vti nin içinden geçiyor başarılı

    evet bu kısım önemli golf daha büyük ağır ve günlük kullanıma göre üretilmiş. aslında vti nin yenisi olsa, golf gti ile kıyaslanması gerekir.

    sanırım vti ın yenisi fn2 type-r diyebiliriz.
    2.0 motor 201 hp. litre başına atmosferik 100 hp
    Golf gti hakkında bilgim yok bi kıyaslayın bakalım cidden merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya o motorun bitmesinin , ne yakitla ne de emisyonla alakasi var.


    Emisyon oranlarini bi sekilde tutturulurdu. Adamlar herseyden ellerini ayaklarini cektiler o yuzden bitti.


    Hondanin bugun performans motoru ile donatilmis diyecegimiz 1 tane showroom araci var mi ? Yok.

    Nsx ve yeni type-r ile ile biseyler yapacaklar o kadar.


    Honda artik sadece yarislarda var , onun disinda s2000-type-r uretimi bittiginden beri yenilik yok.

    Onlarin motoruda vti motorlara benzer zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Haluk'un ve Anıl'ın ince ayarları ibretlik olmuş, tebrik ederim.

    G3 mermisi gibi,

    önden ince girmiş ama arkadan kalın çıkmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Boş boş yorumlar. Honda bu motorları piyasaya sürdüğü zamanki golf motor seçenekleri neydi ? Vw ne yapıyordu ozaman ?


     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...


    Golf GTI ve Golf VR6 yapıyordu.



    Olay o bunu üretirken bu napıyordu ise Honda ;
    Gökyüzündeyken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    Okyanuslardayken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    Formula 1'deyken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    Motogp'deyken
     tsi 160 ve vti kapışıyor buyrun...

    VW neredeydi?

    Kısacası VW'ye saygım var ama Honda asla ''tırt'' diyebileceğiniz, VW karşısında küçük düşecek bir marka değil.Eğer olay o bunu yaptı bu bunu yaptıysa kimse kusura bakmasın çok az firma Honda'nın karşısında durabilir.

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thecubamojito -- 26 Mayıs 2012; 12:51:08 >




  • Ya arkadaslar cidden uzamasin artik tartismalar. Kimse birbirine cevap vermesin.


    İkiside saygi duydugumuz markalar biri honda , biri vw.

    Farkli karakterlere ve farkli sevenleri olan iki firma.


    Hicbi sekilde cikar yolu bulamayiz o yuzden kimse artik polemik cikartacak yorumlar yazmasin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Sözünüz banaysa öyle bir niyetim yok, sadece Honda'nın neler yaptığını göstermek istedim.Öyle bir niyetim olsa mesajımda VW'ye saygım olduğunu yazmazdım.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.