Şimdi Ara

TR de TEK(di)..! 1.9 TDI çok Hp 9n3 Coupe POLO (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
425
Cevap
1
Favori
67.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    şu yazıları okudukça kendi kendime diyorum ´´GİT YARIN KOMPRESÖRRÜ SÖKTÜR, TURBOYU SÖKTÜR, YERİNE EN BÜYÜK NE SIĞIYORSA MOTORU YÜKLE´´´sonra 350 hp ın üstüne çık ama sonra aracı nasıl satarız, adam gibi sıkıntısız nasıl yürütürüz? Allah bilir....sanırım siz bu poloyu hiç satmayı düşünmediğiniz için proje aracı gibi bir şey yapıyorsunuz.....bu arada teknik veriler nasıl ??? şanzıman stock mu???


    Motor Üreticisi Volkswagen
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Motor Yapısı cast iron block & aluminium head
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi SOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 8 Adet)
    Motor Hacmi 1896 cc (115.7 cu in)
    Çap 79.5 mm (3.13 in)
    Strok 95.5 mm (3.76 in)
    Çap / Strok Oranı 0.83
    Silindir Başına Düşen Hacim 474 cc/silindir (28.93 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 5
    Sıkıştırma Oranı 19 : 1
    Yakıt Besleme Tipi direct diesel injection
    Hava Besleme Türü Turbo D.
    Kompresör Tipi
    İntercooler Türü
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 128 HP (95.4 kW)
    Maksimum Güç Devri 4000 d/d
    Maksimum Tork 310 N.m (228.8 lb.ft , 31.6 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 1900 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 227.9 N.m (4000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 109.4 HP/ton (81.6 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 67.5 HP/litre (50.3 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 138 g/km
    Yakıt Tüketimi 6.8/4.3/5.2 l/100km urban/extra-urban/combined

    Performans
    0 - 80 km/h 6.2 s
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 9.2 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 16.7 s
    0 - 1000 m Hızlanma 30.5 s
    Son Sürat 206 km/h (128 mph)

    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü 6M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.66 : 1
    Son Dişli Oranı 3.24 : 1
    Aktarma FWD (Önden Çekiş)

    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı
    Süspansiyon (ön) I.MS.CS.
    Süspansiyon (arka) TBAx.TA.CS.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/Di-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 288 mm
    Disk Çapı (arka) 232 mm



    Benim arabamla hemen hemen aynı bi araca aittir veriler..

    benimki bunun piste uyarlanmış versiyonu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    100 km sehır ıcı-dısı kac lıtre yakıyor?ayrıca turbo hangı devırde aktıf hale gelıyor?
    yoksa gaz pedalına anı abanmalarfa mı acılmakta

    ekleme:arac agırlıgı ne?



    sakin kullanımda 17-18 krş yakıyorum

    agresif kullanımda 30 krş a kadar çıkıyor

    turbo sanki hep devrede gibi..ne zaman istersem güç alabiliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_es

    Maşallah aracın çok güzel olmuş. bende de ufak takıntılar vardır. ama gordugum kadarı ıle sana su anda sadece onerebılecegım frene bastıgında spoılerdakı ısık yanıp sonmese sadece yanık kalsa daha agır durur diye dusunuyorum..


    spoiler deki 3. fren lambamın içindeki sistem ampullü LED değil..LED e çevirdiğimde çok daha farklı olacağını düşünüorum.. oylede hosuma gitmezse dediğin gibi vagecebilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
    Turbomuzu büyüttük.

     TR de TEK(di)..! 1.9 TDI çok Hp 9n3 Coupe POLO



    Mehmet ustam güle güle bin.

    Turbo konusunda, üstünden söktüğün neydi, sen ne taktın? Fotodan sanki biri KKK diğeri garrett gibi duruyor... Modelleri ayrıntıya mı girer :)


    aslında yaptığım KKK yı Garrete cevirmek..daha dayanıklı diye..

    hadi değiştirmişken bikaç mm büyütelim dedik comp whll i..

    ortaya hybrid bi turbo çıktı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray1010

    egr iptali ne demek?
    yararı-zararı nedir?


    www.dizelim.com da anlattım uzun uzun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizumur
    Dikkat ederseniz pistlerde sergilenen performasla degilde yollarda sergilenen performansla ilgili konusuyorum. Bu olay sadece pistlerde oluyor deyin bende hergun yollarda gorduklerim bir hayalmis deyip sizden ozur dilerim, bana bilmedigim birsey ogrettiginiz icin tesekkur ederim.

    Bu modifikasyon anlayisi ve yaklasimina sahip vatandaslarimizin yollarimizda sergiledigi surus karakteristiginin yarattigi negatif etki, genel trafik sistemimizdeki baska bir cok eksiklik, zaafiyet ve hatta yaygin cehaletin getirdigi uzucu sonuclarin yaninda kucuk sayilabilecek bir problem. Ama bence bu bir problem.

    Soylediklerim bu araba ve sizin sahsiniza ozel olmaktan daha genele yonelik. Benimde esim dostum akrabam arasinda modifikasyoncular var. Muhabbetlere, anlayisa ve heyecana cok yabanci degilim. Benim dogrudan makinalarla veya cok beygirli, iyi yol tutan arabalarla problemim yok. Ama bir 700 serisi BMW veya 500 serisi stock mercedesin trafikte nasil davrandigiyla modifiyeli bir saxo'nun nasil davrandigi sizinde bildiginiz gibi cok farkli. Ben o mercedesten cok saxo'dan korkuyorum.

    Kendi musterilerinize bakin. Geldi size chip tuning yaptirdi, borcunu odedi, arabayi aldi, 5 dakika sonra kendini TEM'e atti. Simdi bu arkadasin haleti ruhiyesi nedir ? Sag ayagi nasil kasiniyordur ? Birde suspansiyonuda alcatip sertlestirdiyse arabanin makasta nasil yol tuttugunu merak ediyordur. Anlatabildimmi ?


    video yu tekrar izledimde gozlerim doldu...

    pistimizi kapattılar..gürültü yapıyormuşuz..pistsiz kaldık..

    istanbul gibi bir yerde onca hız tutkunu modifiye meraklısı gencin çıkıp kurtlarını dökebileceği hiç bir yer yok..

    bu ne sizin ne benim problemim..başımızdakilerin problemi..

    Drag yapmaya burdan kalkıp konyaya gidiyorum..senede 12 yarış var..aracım drag modundayken trafiğe uygun olmadığından çekici ile taşıyorum..

    çekilecek çile değil ..




  •  TR de TEK(di)..! 1.9 TDI çok Hp 9n3 Coupe POLO

     TR de TEK(di)..! 1.9 TDI çok Hp 9n3 Coupe POLO

     TR de TEK(di)..! 1.9 TDI çok Hp 9n3 Coupe POLO

     TR de TEK(di)..! 1.9 TDI çok Hp 9n3 Coupe POLO


    boyası bitti..

    ızgaralarını eksozunu ve sislerini yapıcam kısmetse




  • Bodykit'le beraber çok güzel olmuş araba.. Hepsi yerinde ve abartısız modifiyeler.. Modifiyelerinizin devamını bekliyorum..
  • Çok güzel olmuş elinize sağlık, sanırım arka stopları cok sevmişsiniz ben beğenmedim ama zevk tabi.
  • Süper olmuş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: cengizumur
    Dikkat ederseniz pistlerde sergilenen performasla degilde yollarda sergilenen performansla ilgili konusuyorum. Bu olay sadece pistlerde oluyor deyin bende hergun yollarda gorduklerim bir hayalmis deyip sizden ozur dilerim, bana bilmedigim birsey ogrettiginiz icin tesekkur ederim.

    Bu modifikasyon anlayisi ve yaklasimina sahip vatandaslarimizin yollarimizda sergiledigi surus karakteristiginin yarattigi negatif etki, genel trafik sistemimizdeki baska bir cok eksiklik, zaafiyet ve hatta yaygin cehaletin getirdigi uzucu sonuclarin yaninda kucuk sayilabilecek bir problem. Ama bence bu bir problem.

    Soylediklerim bu araba ve sizin sahsiniza ozel olmaktan daha genele yonelik. Benimde esim dostum akrabam arasinda modifikasyoncular var. Muhabbetlere, anlayisa ve heyecana cok yabanci degilim. Benim dogrudan makinalarla veya cok beygirli, iyi yol tutan arabalarla problemim yok. Ama bir 700 serisi BMW veya 500 serisi stock mercedesin trafikte nasil davrandigiyla modifiyeli bir saxo'nun nasil davrandigi sizinde bildiginiz gibi cok farkli. Ben o mercedesten cok saxo'dan korkuyorum.

    Kendi musterilerinize bakin. Geldi size chip tuning yaptirdi, borcunu odedi, arabayi aldi, 5 dakika sonra kendini TEM'e atti. Simdi bu arkadasin haleti ruhiyesi nedir ? Sag ayagi nasil kasiniyordur ? Birde suspansiyonuda alcatip sertlestirdiyse arabanin makasta nasil yol tuttugunu merak ediyordur. Anlatabildimmi ?


    video yu tekrar izledimde gozlerim doldu...

    pistimizi kapattılar..gürültü yapıyormuşuz..pistsiz kaldık..

    istanbul gibi bir yerde onca hız tutkunu modifiye meraklısı gencin çıkıp kurtlarını dökebileceği hiç bir yer yok..

    bu ne sizin ne benim problemim..başımızdakilerin problemi..

    Drag yapmaya burdan kalkıp konyaya gidiyorum..senede 12 yarış var..aracım drag modundayken trafiğe uygun olmadığından çekici ile taşıyorum..

    çekilecek çile değil ..

    @cengizumur son cümlelerinde yazdığın şeylere bende katılıyorum ama bazı kendini bilmezler yüzünden herkesin başı yanıyor...
    istanbul gibi bir yerde drag pisti olmaması gerçekten çok büyük bir problem.şuanda konyada okuyorum öğrenciyim hep hayalimdi draglara katılmak ama iyi bi arabamız yokkiiiiii pehhhh
    abi arabana gelince uzun lafın kısası şimdiye kadar gördüğüm en harbi polo gerçektenallah kaza bela vermesin ... bende motor modifiyesi hastasıyım ilerde iyi bi işe sahip olursam ilk iş senin garaja çekicem adventureyii :))




  • Aracınız gerçekten çok hoş.Allah kaza bela vermesin.
  • Bu psikopat arabayı neden 27 bin gibi bir fiyata bırakıyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    video yu tekrar izledimde gozlerim doldu...

    pistimizi kapattılar..gürültü yapıyormuşuz..pistsiz kaldık..

    istanbul gibi bir yerde onca hız tutkunu modifiye meraklısı gencin çıkıp kurtlarını dökebileceği hiç bir yer yok..

    bu ne sizin ne benim problemim..başımızdakilerin problemi..

    Drag yapmaya burdan kalkıp konyaya gidiyorum..senede 12 yarış var..aracım drag modundayken trafiğe uygun olmadığından çekici ile taşıyorum..

    çekilecek çile değil ..


    ChipTuning Uzmanı,

    Konu pistte drag veya pistte yaris gibi bir konuya geldiginde bu konular hakkinda cok bilgi ve ilgim yok. Bizim gibi araba seven bir milletin niye her sehirde on tane pisti yok anlamak zor.

    Zannederim motor sporlari federasyonu filan var ama yetmiyor demekki. Modifiyeciler bir araya gelse organize olsalar dernek filan kursalar, pist lazimsa pist actirmak icin girisimde bulunsalar, toplum bizi yanlis taniyor diyorlarsa kendi etik kurallarini olusturup basta kendileri ve cevrelerine uygulatsalar, toplumda makascilar grubu yerine hem teknikten hemde estetikten anlayan, guzel isler yapan bir topluluk olarak taninsalar fenami olur ? Konu paraysa para, bu is zaten parasiz yapilacak bir is degilki.

    Ben yinede pist sporlariyla cadde sporlarini birbirinden ayirmak istiyorum. Ve birbirinin yerini tutamaz diyorum. Bir cuma veya cumartesi aksami okuldan veya isten cikinca, kankayi saga oturtup, ikinci arabadaki obur kankalarla beraber turlamanin farkli bir zevk oldugunu kabul etmek lazim. Bu sirada arabayla biraz eglenmenin cekicilgi ayri. Yoldaki iki salaga haddini bildirmek yine ayri bir zevk. Daha bu arabalar modifiyeli bile demedim ama birde modifiyede varsa aletinde biraz hakkini vermemek ayip.

    Modifikasyon isi, veya arabanin limitlerini yukseltip bu limitleri trafikte test etme isi, hayat kaydirma, ocak sondurme potansiyeli olan bir mesgale. Bunu yapan arkadaslar niye buna ihtiyac duyduklarini ve bunu yaptiktan sonra bu arabalarla ne yapacaklarini cok iyi dusunmeliler.

    ChipTuning Uzmanı, anladigim kadariyla siz bu isin onde gelen yetenekli ve bilgili uygulamacilarindan birisiniz. Aslinda cok sorumluluk tasiyorsunuz. Sorumlulugunuzun geregi olarak sattiginiz sistemler veya hizmetlerin birilerinin canini yakmamasi konusunda eminim gereken ozeni gosteriyorsunuzdur. Tabiiki yuz beygirlik araba yuzyirmi beygir olunca aniden cok daha tehlikeli hale gelmez ama bunun soforu bir niyet beyan ediyor. Size kolayliklar diliyorum, isiniz zor.

    O laf var ya hani sizi pistlerde gormek isteriz diye, bende diyorumki sizleri modifiyenin teknik boyutunun yaninda sosyal boyutu hakkinda konusurkende gormek isterim. Pist lazimsa pist actirmak, apacileri dislamak, modifikasyonculugu topluma guzel bir mesgale olarak tanitmak sizin goreviniz.

    EDIT : Son soyledigim genele yoneliktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengizumur -- 26 Mart 2010; 19:29:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizumur
    O laf var ya hani sizi pistlerde gormek isteriz diye, bende diyorumki sizleri modifiyenin teknik boyutunun yaninda sosyal boyutu hakkinda konusurkende gormek isterim. Pist lazimsa pist actirmak, apacileri dislamak, modifikasyonculugu topluma guzel bir mesgale olarak tanitmak sizin goreviniz.

    bu konuda size tamamen katılıyorum
    gelen müşterinin ne olduğu zaten az çok bellidir. bu tarz apacilere daha bilinçli yaklaşıp onların hevesi alcak ama can almalarına imkan vermeyecek seviyede modifikasyon sunmalı daha fazlasını yapmamalı - para için değil bilinçli bir şekilde bu sektöre hizmet etmek için bu iş yapılmalıdır bence de...
  • araç daha bi bütün olmuş
  • valla okurken-bakarken bile keyif aldım.ilerde arabam olsun birlikte yapalım dedim bunları kendi kendime : )
  • Çok teşekkürler arkadaslar..

    pist yapımına yönelik birsürü kampanyamız, kapatılan pistimizin açılması için yine birçok hareketimiz var..yakında izmite yürüyüş gerçekleştireceğiz arabalarımızla...
  • Elinize sağlık peki böyle yüklenmek motorun ömrü açısından ne kadar sakıncalı?
  • araç son durumda kaç beygir ve kaç Nm şu an ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.