Şimdi Ara

tplink archer vr 600 bağlantı kopma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
3.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar “TP LİNK Archer vr600” modemim kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra bağlantı kopma sorunu baş göstermiştir kopma sorunu internet ve adsl ışığı yanıp sönmeye başlıyor internet kesiliyor 30 sn sonra geri geliyor ve bir döngü içerisinde devam ediyor kopmaların saat aralıkları belli olmuyor 5 dakika sonrada kopabiliyor bazen 1 saat sonra kopuyor ama gün içerisinde mutlaka kopuyor 24 saat bağlı kaldığı hiç olmadı modem sürekli açık güç ışığı yanıyor. Tüktelekom adsl 16 megabit internet hattı kullanmaktayım Modemin Arızalı olduğuna kanaat getirmeden önce yaptıklarım
    • İnternet hattımı kontrol ettirdim sıkıntı olmadığını söylediler
    • Binadaki Ankastre kutusundan gelen kablolar sağlam
    • Evin içerisindeki telefon hattı eternet kablosu Spriter kutusu sağlam
    • Modemi evin içerisindeki bir bütün telefon prizlerinde hem farklı sipriter kullanarak hemde direkt bağlayarak denedim sonuç aynı
    • Modemi resetledim tp link müşteri hizmetlerindeki görevlilerin yönlendirmeleriyle bir kez daha kurdum sonuç aynı
    • Eski modemimi taktığımda en ufak bir kopma yaşamadım 1 haftadır internete bağlı düşme yok
    • Tp link ve eski modemimle aldığım hat değerleri aşağıda belirtilmiştir
    tplink archer vr 600 bağlantı kopma sorunu tplink archer vr 600 bağlantı kopma sorunu

    tp link hat değerleri resmi hata kısmı modem açık olduğu sürece artıyor 7000 i gördüm o hata nedir eski modemimde hata kısmını bulamadım çözüm bulamazsam servise göndereceğim yardımlarınız bekliyorum teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armagan_60 -- 17 Nisan 2018; 17:2:17 >







  • armagan_60 Merhaba,

    Belirtilen hata kodlarının tamamı cihazın yazılımı veya performans kaydı ile oluşmamaktadır. Ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz teknik problem ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com mail adresimize ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi açıklayıcı bir şekilde iletebilirseniz, hızlı bir şekilde yardımcı olabiliriz.
  • Aynı sorun bende de mevcut.modem de kopma oluyor dier eski modemimi tplink 8961nd takiyorum kopma felan yok.tplink vr600 taktigimda kopma var.acaba modemin kendini otomatik durdurma gibi bi ozelligimi mevcut.garantisi var modemin 1 yil daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turtle Punch

    Bu mesaj silindi.
    Archer serisi tam bir rezalet maalesef çözümü yok ping durumunuz ne halde upload yaparken test yapma şansınız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turtle Punch

    Bu mesaj silindi.
    Servise gönderdim bi problem yok dediler bende kendi çözümümü kendim buldum dls türünü otomatikten cikardim kendi hat turumu elle seçtim en iyi hiz aldığım ve kopma yaşamadığım hat türünü sabitledim şu ana kadar çok sık kopmalar yaşamıyorum hata kısmı ise sürekli artıyor ama problem teşkil etmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turtle Punch

    Bu mesaj silindi.
    İşlem modundan dls türünü oto yerine vdsl2 yapın anex türünü sırayla deneyin mutlaka birinde kopma azalacak veya kesilecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kim ne eleştiri yapıyor ise tamamına katılıyorum. kesin olarak söyleyebileceğim üç şey var. zyxel, tplink alınmaz. airties artık hiç alınmaz. şimdi diyeceksiniz marka bırakmadın ki ne alacağız.. bu üçünden uzak durun bir de fişi çekilen huawei' den.
  • Bu sorunun aynısı ben de mevcut yaklaşık 1 sene oldu modemi 1 sene herhangi bir sorun yoktu fakat son 1 aydır bu sorun baş gösterdi.. Kopmalar yaşanıyor, bazen internet tamamen gidiyo bazen ise bağlantı ışıgı yanmaya devam etmesine ragmen ethernet kablosu çekilmiş gibi sağ altta bağlantı kısmında kırmızı X oluşuyor.
    TPLINK ARCHER V600 kullanıyorum... Herhangi bir çözüm veya yapabilecegim bir şey varmı Teknosa'dan almıştım ürünü garantisi hala devam etmekte ? Ne yapmamı önerirsiniz ?
  • Arsenic1911 A kullanıcısına yanıt
    v1 mi v2 m?
    5ghz de sorun yaşıyor musun?
    forum tp-link destek vermiyor mu?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.