Şimdi Ara

TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
594
Cevap
16
Favori
94.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Onun sebebini tam bilmiyorum ama nedeni daire içi telekom/İnternet tesisattından kaynaklı diye düşünüyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Bina altyapısı yok bizde dsl kablosu yakın binaya bağlı küçük kutudan geliyor o kutuda Telekom direğine bağlı camdan içeri aldık kabloyu yani altyapı yok o şekil bu mu sorun acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Altyapıyı paylaştığınız için bu ptks yüksek olabilir birde evde modeme bağlı cihaz çokmu İnterneti devamlı meşgul eden cihaz varmı bunlarda birer etken

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Aksine tek benim bu modem ile de bu sorunu yaşayan çokmus ( vc220 g3u)
    Şuan çok onceden kullanmış olduğumuz bi modem var Zyxel Vmg3312 b10b bunu kurup test edicem şuan da pkts yazıyorum tekrar kaç olmuş
    1056 4 er olarak artıyor Modem değişimi için bi sebeb oluşabilir
    Son olarak altyapı ortak olsada karsi binada duran arkadaşım 0 kaybı var yoğun kullandıkları halde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    O zaman eski modemi kur onla dene birde yalnız tplink vc 220 g3u 14 gün geçti mi alalı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    14 gün Geçmedi ayrıca modemi kuramiyorum dsl ışığım turuncu eskiden yeşildi adsl iken şuan VDSL den dolayı turuncu sanırsam internet ışığım yanıp sönüyor wlan da yanıyor ama internete gelmiyor arayüzden kullanıcı adı şifre yazıyorum uygula dedikten sonra uzun süre bekledim işlem bitmedi şuan ki modem otomatik ip alıyordu bu almiyor sanırsam TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ


    İnternet geliyor gözüküyor

    TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ TP-LINK VC220-G3u MODEM ANA KONU / HIZ SORUNLARI & YAZILIM GÜNCELLEMESİ GELDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metehanQwe1 -- 2 Şubat 2022; 15:42:2 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    O modem vdsl destekli olmalı öyle hatırlıyorum sen uğraşma babanın adına yada baban telekomu arayın arasın değişim isteyin işi yokuşa sürerlerse koşulsuz 14gün içinde değişim hakkının olduğunu söyleyin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Tamam o zaman değişim yaptığımızda tekrar aynı model verirler ise sıkıntı devam eder mi 2 kez değişim yapmasına rağmen sorunu devam eden vardı çünkü aynı degerde farklı modeme gecebilsek çok iyi olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Aynısı ile değiştiriyorlar diye biliyorum ama ste marka modemlerde vardı onlarda iyi aynı sıkıntı devam edermi bilemem şans işi bende devam etmedi şükür

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Tamamdir dsl tekrardan bağladım zaman ierledikçe kontrol edicem 1 hafta kadar daha değişim süresi var net sonuç almış olurum. Zte modem de arkadaşıminin kullandığı modem di cidden bu modem plastik parçası gibi hissettiriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Bence son günleri bekleme ne olur olmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Bu akşam arama yapalım o zmn ama o esnada değerler normal çıkarsa şuan normal ama inişli çıkışlı olduğunu mu söylemem gerekir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Onlar normal desede sen gün içinde hızda düşüş yaşadığını eski modeme göre iyileşme görmediğini değişim talep ettiğini söyleyin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Anladım belki de modem ismini duyunca malum çok şikayet var direk anlayabilirler
    Bugün de yardımcı oldunuz tekrar teşekkür

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Bu modem hakkında çok şikayet eden var korka korka aldık korktuğumuz başımıza geldi sizlerden müşteri memnuniyetini sağlamak adına değişim istiyorum talep ediyorum dersiniz

    Rica ederim ne demek her zaman yardımcı olurum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Korka korka bile almadık teknik servis kurulum için gelirken getirdi yanında adama dur araştırayım bi deme fırsatım da olmadı hayırlısı artık ..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Ben parayla kendim seçtim 600₺ ödeyeceğim 24ay başka seçenek yoktu dışarıdan alsam en az 800lirAydı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Bizim durum çok karışıktı altyapı gözükmedigi için başvuru alınmadı Teknik servis altyapı çalışması için kontrol edecekken bağlandı aceleden bişey falan secemedik keşke secebilseydik Az önce arkadaşımdan rica ettim kontrol etsin diue 2 gündür çalışan modem de 0 hata daha yeni açtım 8 olmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metehanQwe1 M kullanıcısına yanıt
    Senin burda avantajın bile var nasıl mı? Alt yapı kontrolü yapılmadan modem bağlantısı yapılmış sen en kısa zamanda değişim talebinde bulun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Alt yapı durumunu şöyle izah edeyim içimde kalmasın
    Biz müşteri hizmetlerini arayıp başvuru almaya çalıştik adresse altyapı gözükmedigi icin başvuru altyapı çalışmasina düştü ertesigun babamda tt ofisine gidip daha yetkili biri ile konuşmuş oda altyapı kontrol için ekip göndereceğini söylemiş ( biz olduğunu iddia ediyoruz çünkü yakın binadan)
    İşte ekip geldiginde bagladi hatta ki tarife seçimi bile yapamadik bağlandığında adamın ayarlamış olduğu tarife ile başladık fakat hiç konuşulmadı tarife
    Burda çok hakkımız var aslında ama velilere durum anlatmak zor kullan gitsin onlara göre..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.