Şimdi Ara

TP-LİNK TD-W8961ND modem arayüze girme sorunu (192.168.1.1 çalışmıyor) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
8
Favori
500.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Since1903

    Arkadaşlar 8961ND modeli ile 8961N modeli arasındaki fark nedir ?

    Fark yok ama ortak özelliği var
    Modem arayüzüne giremiyorsunn
  • Tesla kullanıcısına yanıt
    Dns sorununu ben pek cok kez yasadim.Hep sifreleri farkli yaptim tarayici hatirlamalarini falan kapattim.Ama gene sizildi bir sekilde.

    Acik olunca prk farketmiyo belki zaman biraz uzuyodur kirilmasi icin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi starex_01 -- 26 Temmuz 2014; 4:34:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı hata bendede oluyor resetlemedende çözülmüyor bıktım artık resetle resetle, dikkat ederseniz belki herkeste olmuyordur ama default gateway kayboluyor ipconfig'ten bakınca ben bazen sabit ip veriyorum düzeliyor bazen düzelmiyor sinir etti model TD-W8101G
  • Arkadaşlar bu kronik sorun , bu modelin V1 versiyonunda mı var sadece yoksa V3 ile de bu sorunu yaşayan var mı aranızda ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Since1903 -- 28 Temmuz 2014; 23:49:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olgi kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Sistemimizde oluşan bir sebepten dolayı DonanımHaber üzerinden aktif olunup tarafınıza cevap verilememiştir. Bu geçikmeden dolayı özür dileriz. Sorunuz ile ilgili olarakta ürünün seri numarasını mesaj yoluyla bizlere iletirseniz. Tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • TiSKE kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Sistemimizde oluşan bir sebepten dolayı DonanımHaber üzerinden aktif olunup tarafınıza cevap verilememiştir. Bu geçikmeden dolayı özür dileriz. Sorunuz ile ilgili olarakta Modemlerinizi resetledikten sonra cihazın 192.168.1.1 web arayüzüne giriş sağlayıp daha sonrasında Erişim Yönetimi menüsünden ACL etkin yaptığınız taktirde modeminiz ile ilgili herhangi bir problemle karşılaşmayacaksınız.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • Sn TP link
    Üsteki mesajlarımda ACL etkin özelliğini aktif hale getirdiğim halde düzelmediğini yazmıştım
    Tavsiyem kişi bazlı değil toplu bir çözüm arayışına gitmenizdir
    Kronik sorun o kadar basit ve az değil
    Bütün modemlerde bu var.
    Konuyu üst mercilere taşımanızı tavsiye ederim
    Bireysel tavsiye ve çözümler işe yaramıyor
  • merhaba sayın tp-link yetkilisi.

    Modeme daha yeni reset attım.Nedenine gelirsek yine dns adresleri değişmiş ve modeme sızılmış.Instagram sitesine girerken dns adresleri değişik olarak ayarlandığından farklı bir siteye yönlendirme yapıyor ki bu site tahmin edebildiğiniz üzere virüslü bir site.ACL etkin yapın falan diyorsunuz ama kaç oldu artık.ACL aktif ettik.Arayüz şifresini komplex yaptık.Yok olmuyor.Gördüğünüz gibi bu sorun kişiye özel bir sorun değil.Genel bir sorun.Lütfen bu sorunumuzla ilgili tp linki bilgilendirin.Artık yeni firmware mi çıkartırlar yeni modem mi verirler bilmiyoruz ama bizi mağdur etmesinler.Bıktık artık.
  • Aynı sorunu bende yaşıyorum her defasında restart atmak zorunda kalıyorum ilk 1 saat sorunsuz bir şekilde girebiliyorum daha sonra girilmiyor 7 yıllık eski modemim de bile böyle bir sorun yoktu. Bunun kalıcı bir çözümü varmı ?
  • Aynı modemleri kullanan insanlar olarak aynı zaman diliminde aynı sorunları yaşıyoruz. Enteresan mı ilginç mi zaafiyet mi saldırı mı ?

    Otomatik ip ve dns sağlamıyor. Ancak ayarladığım iki bilgisayara ip ve dns leri kendim girdim. Sizlerdede olduğu gibi bende de girilmiyor. Modem komşumda olduğu için sürekli başında olup uğraşamıyorum. Eğer güncellemiyi burdan denesem daha kötü bir soruna neden oluyor muyum diye düşünüyorum.

    Şimdi birde switch getirmiştim dağıtmak için illaki bi ayarlara bakmam gerekebilir. Komşunun evine gittiğimde kısa kalıp sorunu en azında işime yarayacak kadarı ile çözmeyi düşünüyorum. Yukardan aşağı konuyu yeniden gözden geçirip sorun çözmek için bi girişimde bulunucam. Zira kesin ve net bir çözüm yakalanamamış.

    Modem i değiştirmeyi düşünüyordu komşum. Modemi değiştirmek kesin çözüm olurmu. Nette epey dolaşmama karşın. Bu sorunu TP link lerde gördüm. Sadece bu sayfada yukarıda bi arkadaş zyxel de benzer sorun yaşadığını söylemiş ancak ben onun sorunun bizim yaşadığımızla aynı olduğunu düşünmüyorum. Elimizden geldiğince çözümlerimizi ve bu konuyla ilgili tecrübelirimizi aktarmaya devam edelim.




  • TiSKE kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Ürünün seri numarasını mesaj yoluyla bizlere iletirseniz. Sizlere daha detaylı bilgilendirme sağlanılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • starex_01 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Konu ile ilgili olarak sizlere yardımcı olunabilmesi için ürünün seri numarasını mesaj yoluyla iletirseniz. Sizlere bilgilendirme yapılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • Gecen mail attım tp link e, bana firmware güncellemesi yapmami söylediler. Yolladıkları linkten güncellemeyi yaptım, bi kac hafta düzgün devam ettin , geçenlerde bi reset attı , yine girememeye başladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu modemi almayi düşünüyordum ama bu kronik sorun ve Tp link yetkililerinin devamlı aynı mesajları atması beni vazgeçirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Dükkanda bilgisayara cihaz bağlayacaklar; adamlar 2 saattir uğraşıyor. En son artık modemi resetleyip öyle deniyorlar. TP Linkin performansından memnundum; herhangi bir sıkıntı yaşamamıştım; ama bu ne rezalet bir sorunmuş. Hâlâ daha ürünlerinin sorunlu/arızalı olduğunu kabul edemiyor TP Link.

    Edit: Modemi resetleyince arayüz geldi. Umarım sorun tekrarlamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 22 Ağustos 2014; 19:32:12 >
  • ilgisi olduğu için buraya da yazıyorum

    Bugün itibari ile TP-Link modemden kurtulmuş bulunuyorum
    Bütün bağlantı problemlerim sona erdi
    Modem ısınıyor diye verdiğimin yerine servistekiler muhtemelen bana kullanılmış veya tamir görmüş modem verdiler
    1 aydır sürekli bağlantılar gidip geliyordu
    SS dan mı yoksa modemden mi emin olamıyordum
    Deneme yapmam gerekiyordu elimde modem yoktu,

    Dün pirelli drg A226g Modem 35 TL ye aldım ikinci el
    Adamın elinde onlarca var

    http://www.cesur-bilisim.com/u3161/cevre-birimleri/pirelli-a226g-kablosuz-adsl2-voip-fiber-modem.html

    Biraz uğraştırdı ama yaptım..Her sey son sürat eski haline döndü.
    Hem 4 port hem USB disk yuvası var

    Üstelik down sonrası restart için istediğim zaman modeme erisebiliyorum

    Bundan sonra TP-link hiç bir ürünü ne tavsiye ederim ne de alırım
    Benim için TP link bitmiştir.

    TP link TR bayisi ve burdaki Sözüm ona müş yetkilisi kaybetti
    idrak edecek kadar kurumsal eğitim aldıysa tabi..
    Aylardır basit 3 - 5 kelimelik mesajlarla bizi oyalıyorlar

    Elbette TR müşterileri sadece Forumdan ibaret değil ama 1 kişi bin kişi demektir diye iş dünyasında bir söz vardır.

     TP-LİNK TD-W8961ND modem arayüze girme sorunu (192.168.1.1 çalışmıyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 24 Ağustos 2014; 19:51:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitokiri_johndoesai
    Aynı sorunu ben de yaşıyorum....


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProgreSsive aTTacK
    TR cihaza yüklesek sıkıntı olur mu? Rezalet bir şey bu modem. 8960N ile bu tarz sıkıntılar olmuyordu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus
    Denemediğim yol kalmadı. Yokmu bunun bi çaresi ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jokeradam
    Konuda daha detaylı nasıl anlatılır?


    quote:

    Orijinalden alıntı: j.sahin
    Arkadaşlar bu modem 8961nd bendede var


    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006
    Aynı hata bendede oluyor


    quote:

    Orijinalden alıntı: os_lnx
    Aynı modemleri kullanan insanlar olarak


    Bundan daha iyi tecrübe nasıl olur artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 24 Ağustos 2014; 19:49:19 >




  • Modemi yarın servise yollayacağım
    İçine sorunlardan ve buradan durumu anlattığım yazının cıktısını da yollayıp
    Servise mail de atacağım
    Tabii sözde forumdaki Tp yetkilisinin komik cabalarından da bahsedeceğim.

    Bunlarla birinin ilgilenmesi gerek
    Kendimi kurban seçtim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 25 Ağustos 2014; 2:41:43 >
  • kralkarga kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Sorunların aynı olduğu taktirde verilen cevaplar herzaman aynı olacaktır. Herhangi bir aynı sorunda verilecek farklı cevaplar siz değerli kullanıcılarımızı yanlış yönlendirmekten ibaret olacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Modemi yarın servise yollayacağım
    İçine sorunlardan ve buradan durumu anlattığım yazının cıktısını da yollayıp
    Servise mail de atacağım
    Tabii sözde forumdaki Tp yetkilisinin komik cabalarından da bahsedeceğim.

    Bunlarla birinin ilgilenmesi gerek
    Kendimi kurban seçtim..


    TPlink te amma yönlendirdi şimdi bizi. Bi kuş varya herşeyi tekrarlar aynı onun gibi. Aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Çalıştırdıkları yetkilileri o mesajları okuyacak mı merak ediyorum.

    Bak sana senaryoyu söylüyorum:

    Almış olduğun çıktı ve dolayısı ile yazışmalar ellerine geçecek. Orada bi bayanın eline geçerse bu yazışmalar bu ne böle ya diyecek ne olduğunu anlamayacak bi kaç satırdan sonrasını okumaya üşenecek. Etrafından birisine soracak oda dudak bükecek. Neyse şuna modem seri numarasını soralım yada basit bi çözüm mesajı iletelim diyecek. Benzeri şeyler olacak. Umarız farklı bişey olur.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.