Şimdi Ara

Toyota Yaris. İzlenimler, Kıyaslama... (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
861
Cevap
11
Favori
147.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaris'in ESP hiç bir donanımda standart olarak sunmaması büyük vizyonsuzluktur. 40 bin lira verip b segmenti alacağım esp bile olmayacak. Ne verirsek alırlar mantığının son ürünüdür. Bence uzak durun.
  • Yeni Yaris 1.33 motorlu "AutoMotorSport" dergisi testinde yakıt tüketimi ortalaması: 7.1

    Bu haftaki "Otohaber" dergisi testinde ekonomik kullanım kurallarına yakıt testi sonucu: 6.0

    Ortalama tüketim değerleri cep dostu.

    41.000 TL olan araçta ESP olmaması çok fazla eleştiriliyor.
  • Hafta sonu benim ufaklığın 60 bin bakımı yapılırken 1.33 CVT olanını test ettim.
    VSC, Navigasyon, Panaromik cam tavan vs vs varmış araçta.
    Otomatik şanzıman acemisi olarak bir iki defa sol ayak freni yaptım

    Şanzımanı bence başarılı.
    Viteslerin geçtiğini anlamıyorsunuz ve gaza fazla yüklenmezseniz motor hep aynı devir civarı duruyor (eh doğal tabi sonuçta CVT)
    Sadece kulakçıklara dokunulduğu an manuele geçmiyor olmasını sevmedim.
    Önce manuele alıp öyle kulakçıklarla oynamak gerekiyor.
    Kayınvalidemin i-shift jazz`ında otomatik dahi olsa kulakçıklarla müdehale edilebiliyor.
    Yokuşta deneyemedim kısa parkurdan dolayı ancak MMT gibi kaydırmayacağını düşünüyorum.
    Hill Holderı sormayı unuttum.
    Durduğumuz zamanlarda boşa alacak mıyız diye sordum, gerek yokmuş.

    Göstergelerin de olması gereken yerde olması iyi olmuş. (Aracımda beğenmediğim özelliklerden biri ortada konumlandırılmış dijital gösterge)

    Araçta tek silecek var, hoşuma gitti

    Açıkçası çok detaylı inceleyemedim ama araç genel itibariyle hoşuma gitti.
    Araçtaki opsiyonlarla fiyatının 45 bin TL olduğunu söyledi arkadaş. (birkaç paketten bahsetti ama aklımda kalmadı)
    Araçta bendeki Yaris`te olan anahtarsız giriş ve çalıştırma opsiyonu da yoktu üstelik. (Alışınca olmazsa olmazlarınızdan oluyor)
    Onu da alınca fiyat biraz daha artacaktır.
    Satış danışmanına aracı beğendiğimi ancak asla bu fiyatlara almayacağımı, yerine benzer kalitede ve donanımda olmasına rağmen çok daha makul bir fiyata sahip olan Jazz`ı tercih edeceğimi söyledim




  • Yeni Yaris'i az da olsa yollarda görmeye başladık.
  • 42 milyara benzinli fullu, 49 milyara dizelin fullu...Bu fiyatlara c sınıfı araç alınır ya.
  • 100 km'de test şsrtlarına göre 1.33 benzinli moturun tüketim değerleri:

    "AutoMotorSport" dergisi testinde yakıt tüketimi ortalaması: 7.1 litre benzin

    "Otohaber" dergisi testinde ekonomik kullanım şartlarına göre yakıt testi sonucu: 6 litre benzin

    Bu haftaki "AutoShow" dergisi yakıt testi sonucunu ilave ediyorum. (Otomatik vites) 7.2 litre benzin


    Bu veriler göre 1.33 benzinli motorun ortalama tüketim değeri belirlenmiş oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yakarenke

    Yaris'in ESP hiç bir donanımda standart olarak sunmaması büyük vizyonsuzluktur. 40 bin lira verip b segmenti alacağım esp bile olmayacak. Ne verirsek alırlar mantığının son ürünüdür. Bence uzak durun.

    Arkadaşlar forumun birçok yerinde Yeni Yarisin ESP eksikliği söyleniyor. Fakat Araç denge kontrol sistemi (VSC) var. Yani = ESP

    Niye direk aynı şekilde arıyorsunuz? Elektronik Stabilite Programı = Araç Denge Kontrol Sistemi

    Ayrıca tüm fiyatlar uçuk. Ben de şu an kararsızım.

    Polo çok yalın. Neredeyse arka koltukları opsiyonel yapacaklar. Doldurmak için o kadar boş donanımlar işlenmiş ki. Ön koltuk arkasında cepler, bardak tutucu, bagaj aydınlatması vs. Çok komik.

    Fiesta konusunu pek araştırmadım ama hem dizel hem otomatik hangi modeli var.

    Jazz kesinlikle favori duruyor ama dizeli yok.

    Ben de toyota dan kararsızım, ama donanım gayet başarılı fakat diğerleri gibi hem fiyat yüksek hem de iç malzeme işçilik etmez diyorlar. Kararsız kaldım.




  • Dün Toyota Yaris 1.33 Style + İklim Paket MultiDrive S CVT aldım. Yarın teslim olacak inş :)

    Aracın deneme sürüşünü yaptım. VW Polo, Toyota Yaris, Ford Fiesta arasında kararsız kalmıştım. Ön izlenim olarak yazabileceklerim;

    1- CVT çok iyi. Ben şahsım adına sakin arabaları seviyorum. Titreşimsiz, sessiz bir şanzıman.
    2- Yine CVT şanzıman yokuşta kaydırmıyor. Hill Holder zaten Tam Otomatik ve CVT tip şanzımanlarda gereksiz. Çok aşırı bir dik yokuş yoksa kayma yapmıyor, çok dik yokuşlarda da kaydırmak için, kaplumbağa gibi olmak lazım. Gaza dokunduğunuz anda araba ileri gidiyor.
    3- 1.90 boyunda olmama rağmen inanılmaz rahat bir araç. Bundan önce Ford Focus 2010 sedan kullandım ve iç mekan olarak aynı seviyede diyebilirim. O kadar küçük arabanın içinde insan şaşırıyor.
    4- Deneme aracında şehir içi trafikte yakıt tüketimi 5.5 - 6 arası gitti geldi.
    5- Multimedya özellikleri rakipsiz şu an. Toyota Touch o sınıftaki en iyi sistem.
    6- Polo'dan vazgeçme sebebim, DSG şanzımanı hill hold opsiyonsuz satmaları ve ayrıca 7 ileri versiyonunun herkes tarafından dile getirilen sorunları. Fiesta'nın ise şanzımanı Yaris ile karşılaştırıldığında otomatik viteste inanılmaz çok yakıyor.
    7- İşçilik konusunda, kim hangi araç ile kıyaslayıp işçiliği kötü diyor anlamıyorum. Kendi segmentinde Polo ve Fiesta ile karşılaştırıldığında üçününde işçiliği aynı seviyede. Tutupta bir üst segment ile kıyaslarsak işçilik kötü gelebilir ama işçilik gayet tatmin edici. Ön konsolda kullanılan yumuşak plastik ayrıca başarılı.
    8- Yarın teslim alayım aracı daha ayrıntılı paylaşırız. :)

    not: liste fiyatı iklim paket ile beraber 43.500. 40.500'e satın aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackyTurtle -- 9 Şubat 2012; 14:42:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackyTurtle
    not: liste fiyatı iklim paket ile beraber 43.500. 40.500'e satın aldım.

    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.İklim paketinden hangi opsiyonlar var pekı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaEmre415

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackyTurtle
    not: liste fiyatı iklim paket ile beraber 43.500. 40.500'e satın aldım.

    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.İklim paketinden hangi opsiyonlar var pekı?

    teşekkür ederim. soğutmalı torpido ve otomatik klima var.
  • hayırlı olsun yarisiniz :)
    ben de yeni yarisi geçenlerde yakından inceleme fırsatı buldum açıkçası kol desteği ve göstergeler dışındaki her şeyini beğendim, göstergeler auris/corolla daki gibi opitron olsaydı daha hoş olurmuş bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    100 km'de test şsrtlarına göre 1.33 benzinli moturun tüketim değerleri:

    "AutoMotorSport" dergisi testinde yakıt tüketimi ortalaması: 7.1 litre benzin

    "Otohaber" dergisi testinde ekonomik kullanım şartlarına göre yakıt testi sonucu: 6 litre benzin

    Bu haftaki "AutoShow" dergisi yakıt testi sonucunu ilave ediyorum. (Otomatik vites) 7.2 litre benzin


    Bu veriler göre 1.33 benzinli motorun ortalama tüketim değeri belirlenmiş oldu.







    Multidrive S - bir depo (42lt) benzinle genelde otobanda kullanarak 425km yaptım ne diyim sen hesapla, belki acık kassam 450 yapardı,dibinde acık kaldı 1-2 litre...
    bu dergideki adamlar İstanbul trafiğinde kız gbi kullanıyo muhtemelen :D

    Edit: Huylandım şimdi benzinlikte mi kandırıkladılar beni? bi de bu muhabirler 95oktan mı kullanmış?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 10 Şubat 2012; 1:00:32 >




  • Satın almayı düşünenler varsa ve VW Polo arasında kararsızlığa düşmüşlerse okumalarını tavsiye ederim.

    Yarisin 3 neslini de kullandım şu anda Golf 1.6 TDI Comf DSG kullanıyorum.
    Yaris 1.33 multidrive S'i kardeşim satın aldı ara sıra ben kullanıyorum (donanımın adını hatrlamıyorum navigasyon ve panoramik cam tavanlı olanı)
    Geçen bi yerde CVTnin ne olduğunu bana Logan.PL diye bi arkadaş açıklamaya çalıştı, teorikte çok süper ama kullanınca insan üzülüyo, resmen acı çekiyo araba, sözde yakıt tasarrufu yapçaktı yalan gbi...
    Size dostça tavsiyem kesinlikle Multidrive S almayın! Hill Holder gbi bir modu var evet ama pek işe yaramıyor geç devreye giriyor onu da söyliyim

    Poloyu hiç kullanmadım yalan olmasın, ama eğer sürüşü Golf gibiyse ya da gerçekten iyi çalışan tipt vites istiyorsanız ya da dizel alıp yakıt tassarufu yapmak istiyorsanız hiç düşünmeyin Polo alın...Benm Golf gibi ağır bi arabayla 55lt depoyla yaklaşık 1000km hayal değil yani..
    Polo'nun içi boş diye düşünüyorsanız açıkca söyliyim o az şeylerin kalitesi yeter. Yaris'in içi fazla uyduruk kusura bakmayın, Touch&Go güneşte felaket yansıyor
    Poloda ESP (veya VSC'nin) olmaması (Bmotion hariç) büyük eksiklik kabul ediyorum...

    Yariste beğendiğim şeyler de var: direksiyon hakimiyeti hafif ve iyi, şehir içinde kullanımı kolay; dönme çapı mükemmel ve geri kamerası sağolsun park etmesi çok rahat
    kliması iyi ısı veriyor, bazen hiç açmama gerek kalmıyor, havalandırma bile yetiyor...Eğer 90-100 kmnin civarına hızlı bi şekilde çıkmıyorsanız sessiz bile sayılır...
    Ayrıca Toyota'nın servisleri ve genel hizmet kalitesi mükemmel ve Doğuş grubuna göre bi hayli ucuz...
    İki arabanın da ikinci elleri değerli o açıdan fark yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: go-suto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    100 km'de test şsrtlarına göre 1.33 benzinli moturun tüketim değerleri:

    "AutoMotorSport" dergisi testinde yakıt tüketimi ortalaması: 7.1 litre benzin

    "Otohaber" dergisi testinde ekonomik kullanım şartlarına göre yakıt testi sonucu: 6 litre benzin

    Bu haftaki "AutoShow" dergisi yakıt testi sonucunu ilave ediyorum. (Otomatik vites) 7.2 litre benzin


    Bu veriler göre 1.33 benzinli motorun ortalama tüketim değeri belirlenmiş oldu.







    Multidrive S - bir depo (42lt) benzinle genelde otobanda kullanarak 425km yaptım ne diyim sen hesapla, belki acık kassam 450 yapardı,dibinde acık kaldı 1-2 litre...
    bu dergideki adamlar İstanbul trafiğinde kız gbi kullanıyo muhtemelen :D

    Edit: Huylandım şimdi benzinlikte mi kandırıkladılar beni? bi de bu muhabirler 95oktan mı kullanmış?


    100 km'de test şartlarına göre 1.33 benzinli moturun tüketim değerleri:

    "AutoMotorSport" dergisi testinde yakıt tüketimi ortalaması: 7.1 litre benzin

    "Otohaber" dergisi testinde EKONOMİK KULLANIM şartlarına göre yakıt testi sonucu: 6 litre benzin

    "AutoShow" dergisi yakıt testi sonucunu ilave ediyorum. (Otomatik vites) 7.2 litre benzin


    Bu verilere göre 1.33 benzinli motorun ortalama tüketim değeri belirlenmiş oldu.


    Testlerde ortaya çıkan yakıt tüketimi değerlerine dizel motor tüketimini ilave ediyorum.

    "Otohaber" dergisi (06-12.02.2012 sayısı) dizel motorlu Yaris test sonuçları: 5.9 litre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackyTurtle

    Dün Toyota Yaris 1.33 Style + İklim Paket MultiDrive S CVT aldım. Yarın teslim olacak inş :)

    Aracın deneme sürüşünü yaptım. VW Polo, Toyota Yaris, Ford Fiesta arasında kararsız kalmıştım. Ön izlenim olarak yazabileceklerim;

    1- CVT çok iyi. Ben şahsım adına sakin arabaları seviyorum. Titreşimsiz, sessiz bir şanzıman.
    2- Yine CVT şanzıman yokuşta kaydırmıyor. Hill Holder zaten Tam Otomatik ve CVT tip şanzımanlarda gereksiz. Çok aşırı bir dik yokuş yoksa kayma yapmıyor, çok dik yokuşlarda da kaydırmak için, kaplumbağa gibi olmak lazım. Gaza dokunduğunuz anda araba ileri gidiyor.
    3- 1.90 boyunda olmama rağmen inanılmaz rahat bir araç. Bundan önce Ford Focus 2010 sedan kullandım ve iç mekan olarak aynı seviyede diyebilirim. O kadar küçük arabanın içinde insan şaşırıyor.
    4- Deneme aracında şehir içi trafikte yakıt tüketimi 5.5 - 6 arası gitti geldi.
    5- Multimedya özellikleri rakipsiz şu an. Toyota Touch o sınıftaki en iyi sistem.
    6- Polo'dan vazgeçme sebebim, DSG şanzımanı hill hold opsiyonsuz satmaları ve ayrıca 7 ileri versiyonunun herkes tarafından dile getirilen sorunları. Fiesta'nın ise şanzımanı Yaris ile karşılaştırıldığında otomatik viteste inanılmaz çok yakıyor.
    7- İşçilik konusunda, kim hangi araç ile kıyaslayıp işçiliği kötü diyor anlamıyorum. Kendi segmentinde Polo ve Fiesta ile karşılaştırıldığında üçününde işçiliği aynı seviyede. Tutupta bir üst segment ile kıyaslarsak işçilik kötü gelebilir ama işçilik gayet tatmin edici. Ön konsolda kullanılan yumuşak plastik ayrıca başarılı.
    8- Yarın teslim alayım aracı daha ayrıntılı paylaşırız. :)

    not: liste fiyatı iklim paket ile beraber 43.500. 40.500'e satın aldım.



    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.

    Araç ile ilgili izlenimlerinizi paylaşmaya devam etmeniz dileğiyle!




  • Arkadaşlar,
    Emektar 2001 Clio'mu nihayet emekliye ayırma zamanı geldi. Bütçem çok fazla değil ve uzun bir süre aldığım aracı kullanırım. Performans benim için araçtaki ilk 5 kritere bile girmez.

    Çok araştırdım ve piyasadaki en ekonomik ve kaliteli aracın yeni yaris olduğunu gördüm (Bu tamamen internetten ve satıcı bilgilerinden oluştu) test aracı hiçbir bayide yok, ama asıl bunu kullananlar bilir diyerek sizlere danışmak istedim, araba mart ortasında teslim edilecek eğer bana aracın yakıt tüketimi, uzun yolda (yılda bir kez ailecek tatile çıkarız 2 yetişkin 1 çocuk 2-3 valiz yükü) bana sıkıntı çıkartırmı?

    Bu konu ile ilgili yorumlarınızı benimle paylaşırsanız mutlu edersiniz.
  • 100 km'de test şartlarına göre 1.33 benzinli moturun tüketim değerleri:

    "AutoMotorSport" dergisi testinde yakıt tüketimi ortalaması: 7.1 litre benzin

    "Otohaber" dergisi testinde EKONOMİK KULLANIM şartlarına göre yakıt testi sonucu: 6 litre benzin

    "AutoShow" dergisi yakıt testi sonucunu ilave ediyorum. (Otomatik vites) 7.2 litre benzin


    Bu verilere göre 1.33 benzinli motorun ortalama tüketim değeri belirlenmiş oldu.


    Testlerde ortaya çıkan yakıt tüketimi değerlerine dizel motor tüketimini ilave ediyorum.

    "Otohaber" dergisi (06-12.02.2012 sayısı) dizel motorlu Yaris test sonuçları: 5.9 litre.

    02 Mart 2012 tarihli AutoShow dergisi (sayı:9) "EKONOMİ DOKTORU" başlığı ile dizel motorlu Yaris testine yer vermiş.

    Dizel motorlu Yaris test şartlarındaki tüketim: 5.2 litre.




  • Yaris 1.4 dizel testi.

    http://www.e-otodergi.com/
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.