bu caponlar türkiyede pazarlama ve satış konusunda rezaletler |
Toyota Yaris'in 1.0 litre motor seçeneği Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (4. sayfa)
-
-
İçinde 5 kişi varken + klima açıkken sağlam bir yokuşta dursa kalkamama ihtimali var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bari 115 nm falan olsaydı ,bizdeki 98 corsada da aynı motor var buna geçince araç mı güncellemiş sayilicaz mesela ,toyotayi severim ama verim yok bu araçta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geberit -- 18 Ağustos 2021; 13:57:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Manuel mi? Ağır çöp.Bu zamanda manuel araca verilen her tl çöpe atılmıştır.
-
Sınıfındaki birçok rakibinin turbo motorundan daha iyi 1.5 atmosferik motoru var zaten. Dileyen onu alır. Her marka gibi toyota da uygun bir seçenek sunmuş ama donanimhaberdeki yorumlar her zamanki gibi saçma.
Araca gelirsek bu fiyata kesinlikle alınmaz. seat ibiza 1.0 80hp style donanım çok daha mantıklı bir seçenek. Hem donanım fazla hem daha uygun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buradaki eleştiriler Yaris'e değil, konuda duyurulan motor ve şanzımana. Bazı sivri zekalara duyurulur...
-
Herkesin beklentisi farklı. Herkesin ihtiyacı farklı. Adam demiş ki 5 kişi klima açık uzun yolda bla bla. 5 kişi klima açık uzun yol yapacak olan gider 1.5 motorlusunu alır. Kalabalık olan niye yaris alsın ki? Eşim işe markete pazara gitsin, kızım okula işe gidip gelsin gibi şehir içi ihtiyaç arabası. Zeka özürlü çok, anlayamıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sanırım bu daha iyi günlerimiz...
1000 motor araba 185 bin TL...
-
Bir ara forumda boyunkıran i20 muhabbeti vardı, o aklıma geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 1.2 b segment atmosferikler eskiden mantıklıydı çünkü egea- symbol ile aynı fiyata performansı düşürüp kaliteyi bir tık yükseltiyordun. Lansmana özel 185bin ile mantıklı bir yanı kalmamış.
-
80 bin olması lazım. Rakam çok fazla
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hanımlar düz ve eğimsiz bir coğrafyada şehir içinde yavaş yavaş sakince gezip, dolaşıp çarşıya çıksınlar diye üretilmiş bir model.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 18 Ağustos 2021; 18:52:25 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu hurda yığını bile 180k valla artık türkiyede araba alınmaz. Ciddi anlamda alan ya arsa bağ bahçe satmıştır yada babadan aileden kalan mirası yiyordur. Asgari ücretle memur maaşı ile 3 kuruşa bu dökük arabayı bile 180k ya almak mümkün değil arkadaşlar. Türkiye artık ortadoğu oldu ister kabullenin isterseniz kabullenmeyin ekonomi bunu gösteriyor...
Edit: Şu arabayı 180k değilde 80-90k arasında 0 olarak satılsın bayilerde peynir ekmek gibi gider şehir içi arabası olarak. Ama şu fiyata bunu alanın aklından şüphe duyarım ben şahsen. Kimse kusura bakmasın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WatchAndLearnn -- 18 Ağustos 2021; 20:7:46 > -
Yolda kalırsa çekici olarak bisiklet ya da scooter dan yardım alabilirsiniz. :) Ayrıca 93 nm torq nedir ya :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçenlerde şuanki teknoloji ile street legal şekilde olabilecek en hızlı arabanın haberini görmüştüm bu da olabilecek en yavaş versiyonu sanırım daha yavaşı kazaya sebep verir otobanda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MouesonNe alaka manuel vites araç kullanan da kadınlar var . Hatta çoğu erkeklerden iyi kullanıyor. Kurallara erkeklerden daha çok uyuyorlar. Artık kadınlar hayatımızın her yanında. Geçen kepçe operatörü gördüm mesela kullanan kadındı . Ayrıca bu aralar çok şık kamyon otobüs kullanan kadın sürücüler görüyorum . Vitesi falan gayet iyi kavrıyorlar . Bu aracın manueli de iş yapacaktır.
Alıntıları GösterYapılan araştırmalara göre %87 oranında kadınlar otomatik vites tercih ediyormuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bende var aynısının laciverti. Skoda Fabia 2016 1.0 MPi 75hp 95 nm tork 1050kg manuel. 39k ya almıştık sıfır. Şehir içinde fazlasıyla yetiyor yokuşlarda da cebimize koymuyoruz sıkıntı olmuyor :D
-
Her rakipte düşük güç üreten bir seçenek var. Rakiplerine göre değerlendirecek olursak:
Renault Clio:169.000 TL başlangıç fiyatı var. 4 airbag ve eski tip bir teyp sunuyor. Motor gücü olarak da Yaris'e göre daha zayıf. Fiyatı ucuz olsa da fiyat performans yönünde zayıf kalıyor.
Peugeot 208:Başlangıç fiyatı 199.000 TL. Her ne kadar 6 airbag sunsa,tasarım olarak daha güzel (genele göre) olsa da fiyattan kaybediyor. O paraya bir üst paket Corsa, Otomatik Clio gibi alternatifler de doğarken bayide güzel bir indirim yapılmadıkça 208 bakmanın bir mantığı kalmıyor.
Opel Corsa:Başlangıç fiyatı 189.900. 75 hp motor ve 6 airbag yönünden iyi ama multimedya konusunda Yaris'in gerisinde kalıyor. Yarisle arasındaki 4.900 tl farkla da kasko,boya koruma vb. yapılabilir.
Volkswagen Polo:216.000 TL'lik fiyatın karşılığı değil. Rakipleri çok daha ucuz.
Hyundai İ20: Motor gücü ve hacmi bakımından rakipleri arasında en yüksek olanı. Ama güvenlik donanımları yetersiz.
Citroen C3: 181.000 TL fiyatı var. Multimedyası dışında fiyatının karşılığını veren bir araç. 6 airbag var. Arka camların otomatik olması +. Alınabilir.
Ve son olarak konumuz Toyota Yaris: 6 Airbag,güzel bir multimedya, 72 HP gücü ile motor gücü bakımından ortalarda kalan ve 185.000 TL lik fiyatıyla mantıklı olabilecek bir araç. Arka camlarda elektrikli olsaydı tadından yenmezdi.
Kısaca burada bakınca öne C3 ve Yaris çıkıyor. Buradaki hiçbir araba bu kadar parayı haketmiyor ama rakip bazında düşündüğümüzde Yaris alınabilir bir araba.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X