Şimdi Ara

Toyota SONKAR REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
2
Favori
4.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TOYOTA SONKAR REZİLLİĞİ
    29 mayısta, büyük bir hevesle ve gayet yüksek bir fiyatla, toyota sonkardan aldığım toyota chr hybrid aracımı keyifle kullanırken, 27 temmuz 2017 de yaşanan dolu faciasında, bir çok araç gibi benim aracım da hasar gördü, ön cam çatladı, arka stoplar kırıldı, ön kaputta, tavanda, yanlarda, toplam 100 ün üstünde göçük oluştu. Akabinde moralimiz bozuk olsa da 28 temmuzda aracı büyük bir gaflete düşerek sıfır araç, hybrid, aman garantisi bozulmasın, aman kaskom var, diyerek servise götürdüm, kabul etmediler. 30 unda getirmem gerektiğini ilettiler
    neyse ;yoğunluktur dedim, 30 unda aracı götürdüm.Aracın ekspertiz edilmesi ve sadece ön cam takılması 21 gün sürdü. (yirmibir takvim günü)

    21 agustosta aracı hasarlı olarak teslim aldım ve bana kalan hasarlar için bekletmek istemediklerini, parça siparişi verdiklerini, ilettiler. bu arada benim toyota sonkarda müşteri temsilcim ile görüşmelerim en fazla 5 dk sürebiliyor ve hiç bir zaman net bir bilgi alamıyorum. (Araca ne yapılacağı onarımda neler planlandığı ile)

    Aradan zaman geçti ve büyük gün geldi.
    6 ekim 2017 de aracı onarım için çağırdılar. yine toyota sonkara götürdüm ve teslim ettim. Ne zaman geri alacağımı bildireceklerini söylediler.
    Bugune kadar (yani 31 ekim);
    25 gündür
    temsilcime sordugumda hala net bir teslim tarihi bilgisi veya ne işlem yapıldığı hakkında bilgi alamadım. Bir çok arkadaşımda; aynı marka, model dahil onarımı en fazla süren 2 hafta olmuştur.

    Benim aracım diğer chr hybridlere göre daha mı özel, daha mı zor napıyosunuz aracımı kiraya mı veriyorsunuz
    fabrikası sakaryada bu aracın parça ne kadar uzun sürede gelebilir

    ( dolu haberleri gazetelerin arşivlerinde eskidi,
    apartmandaki göçükler bile onarıldı)
    bana ikame araç verilmedi
    aracımı adeta rehin aldılar
    bu süreçte 27 temmuzdan beri yaptıkları rezillikler yetmiyormuş gibi bir de üzerine tüy diktiler
    21gun+30gun sonra şikayetlerim sonrası bana dönüş yapıldı

    4/11/2017 tarihinde teslim edileceği bildirildi
    telefonla ne onarım yapıldığı hasar kaydı ne kadar diye sordugumda gelince bilgi vereceklerini ilettiler .

    bugun aracımı teslim almaya gittiğimde müşteri temsilcim xxxxx BEY aracı gösterdi sonrasında hasar kaydı belgelerini açtı , bir hata olduğunu söyleyip bir telefon görüşmesi yaptı ardından aracımın tüm parçalarının boyandığını xxxxx BEY ile beraber öğrenmiş olduk

    Benim aracımı benden habersiz nasıl boyarsınız 120 bin tl civarındaki bir araca böle bir uygulamayı benden habersiz nasıl yapabilirsiniz.Aracımı bu şekilde teslim almayacağımı bildirdim genel müdürleri ile de görüştüm ama bir çözüm üretemediler

    bu konudaki mağduriyetim nasıl çözülecek?
    benden habersiz aracımı kar amaçlı mı boyamışlardır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blow05 -- 23 Kasım 2017; 12:17:40 >







  • geçmiş olsun; iyi niyet göstermezlerse dava açmaktan başka yolu yok gibi.

    keşke arada bir gidip baksaydınız neyse sağlık olsun.

    hayırlı günler.
  • Rezalet...

    Toyota'ya yakışıyor mu? Demek ki yakışıyor.

    O kadar para verip bu muameleye maruz kalmak çok üzücü...

    İZİNSİZ NASIL ARACI BOYARLAR???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • utanç verici bir durum toyota için
    iyi kendinizi tutup küfür etmemişsiniz

    böle bir hata nası telafi edilebilir ki
  • Bunu alıp yepyeni CHR vermeleri lazım. Bu Dava çok uzun sürmez. Kısa sürede neticelenir. Servis MÜDÜRÜ ile görüşün. Sonra Fabrikayı arayın (belki çzöüm olabilir) Çözüm olmazsa, yeni araç için tahahhüt vermezlerse, DAVA açıyorum deyin.
  • görüştüm ama anlamsız cevaplar aldım artık dava ya gidicez sanırım
  • Rezalet...
    Toyota da böyle yaparsa, hatasını telafi etmezse yanmışız...
  • Rezalet kelimesi bile az kalır. Kendi yarisimi alırken Yenibosna daki sonkar dan fiyat almıştım. Adamların tavrı falan hiç hoşuma gitmeyince başka bir toyota bayisine gitmiştim.

    Sen kalk aylarca beklet. Ondan sonra yep yeni aracı müşteriye sormadan boya. Nasıl bir genişlik rahatlıktır bu.

    Hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
  • Kardeş, sen o arabayı 51 gün bekledin. İşe gidip gelirken, haftasonu gezerken o kadar yol parası verdin.

    Açsana davayı. Sana hem yeni araba vermek hem de 51 gün boyunca ettiğin zarar kadar ödeme yapmak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oto tamicilerinde ve servislerde iş emri olur yani sen servise gidersin hacı bunda şu şu sıkıntılar var bi bak dersin usta bakar sana yapılacakların ve değişeceklerin listesini verir karşısında fiyatı yazar sen kabul edersen yazanları yazan fiyattan yapar eğer ekstra birşey çıkarsa senden onay alıp yapar eğer senden onay almadan farklı birşey yaparsa parasını vermezsin taktığın parçayı sök dersin sendeki durumun geri dönüşü olmadığı için servisi dava et mağdur olduğun günlerin parasını ve arabanın sıfırını al
  • avukata ver. maddi zararın için dava açsın.
  • Gerçekten üzüldüm o kadar arabasız kal sırf boyasız göçük yapıcalar diye kalksınlar boyasınlar rezillik 10 / 10 geçmiş olsun hakkınızı hukuk yoluyla arayınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Toyata Genel merkezine (japonya) ingilizce mail atarım ben szin yerinide olsam. inan bana çok daha etkili olur daha çabuk dönüş alırsın. ama tüketici mahkemesine de taşı oalyı.çünkü zaten olan olmuş araç değer düşüklüğüne uğramış. hakkını sonuna kadar ara.
  • büyük geçmiş olsun Allah yardımıcınız olsun sonuna kadar ne gerekiyorsa yapın böyle rezillik olmaz .
  • yazılanlar doğruysa 3 aşağı 5 yukarı bu işten 20.000 TL zararınız var. Ha servise sorarsan göçük vardı renk tutmadı göçüğü yaptım boya attı o yüzden komple boyadım diyecek. Muhtemelen mahkeme de bunu kusurlu görmeyecek.
    geçmiş olsun çok salakça saçma sapan bir durum olmuş.
  • Dolu hasarından dolayı 2015 model auris aracımı toyota alj ye götürdüm 1 ay sonraya gün verdiler 1 ay sonra götürdüm aracı tamamen göçük düzeltmesi yapıcaklardı boyasız düzelir dediler sonrasında aradılar tavan saçı değişicek - kaput değişicek sağ çamurluk değişicek vsvsvs aracı alıp başka özel servise götürdük 3 gün içerisinde boyasız bir şekilde 1 göçük bile kalmadan yaptılar uraşmıyor toyota
  • Komple mi boyamışlar aboov

    Sevim koş rezilliğe bak
  • Bu noktada yapılabilecek en kestirme çözüm aracınızı boyasız gibi piyasa rakamından almaları ve 0 km dede uygun bir rakam sunmaları olur. Haricinde mahkemeydi vs derseniz 1 seneden önce çıkmaz sonuç ve hem çok yıpranırsınız hemde zararınız çok olur. Aracı bırakamazsınız alıp kullanayım deseniz yolda bir iş gelse başına sonucu etkiler vs vs.



    Dediğim teklifi sunun, mahkemeye gitmeyelim sizde zarar görmeyin bende şeklinde yaklaşın bakalım ne yapacaklar? Kendi aracınızın ve 0 km olanın fiyatlarını iyi öğrenin sağdan soldan hani olurda kabul ederlerse yine son dk oyun olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hiç vakit kaybetmeden avukat tutup davayı açın aracı teslim aldınız mı bilmiyorum ama teslim almayın orda kalsın hiçbirşeye imza filan atmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dava açmadığın her gün senin aleyhine ilerliyor. Uzun süre, yıpranırsın diyenlere aldanma bırak aracı onlarda kalsın dava sonucunda nasıl olsa seve seve yenisini verecekler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.