Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.846
Cevap
101
Favori
264.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu aracı nasıl alacağım? illa bir tanıdık mı bulmak lazım?

    bu fiyat bandında (1 milyon) önerebileceğiniz şu daha iyi ya da bu denktir diyeceğiniz araç var mıdır?

  • Bak kardeşim , ben bu galerici simsarlarına ve yetkili bayilere ateş püskürüyorum , burada bir iki grup üyesi beklemeyip galericiden almayı akıllıca bulduklarını beyan ettiler , bizde onlara kızdık , biz aptalmıyız 80-100bin lira fazladan niye verelim dedik , biz yiyemiyoruz galerici mi yesin dedik ama o iki arkadas haklı çıktı 2 ay önce arabasını galericiden alan şu anda gelen zamla kafa kafaya zararsız oldu , biz hala bekliyoruz , Türkiye gerçeği var ben şahsen bunu doğru analiz edemedim , keske zamanında araç 870 bin lira iken 930 bin liraya galericiden alsaydık .

  • merhaba bayide sıraya yazılsam kaç haftalık bekleme dönemi var tecrübe eden var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ekim ayında yazıldım bekliyorum , 2023 sonuna kadar geleceği planlanan araçların hepsi şu anda sırada olanları bile karşılamıyor diye duydum .

  • petenka pokrovski P kullanıcısına yanıt

    Mg hs luxury.


    Yakıt tüketimi harici daha iyi bir araç gibi duruyor. Bulunabilirlik daha kolay.

  • GÖLCÜK G kullanıcısına yanıt
    Ben de diğer markalarda sıradayım 2 ay kadar olacak, toyota için ismimi yazdırmamıştım ama toyota'da da uzun bekleme süresi anlaşılan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de isim yazdırmıştım ama buradaki genel gibi bana araç yok diyen bayiler galerici ya da al satçı çakallara peşkeş çekmiş... sinirlendim gittim başka araba aldım. O zaman üzülmüştüm ama geçen denk geldi bu arabaya bindim ve diyorum ki Allah korumuş...
    Size şunu söyleyeyim tek kelime ile BALON nir araba.
    Bunun yerine 100 kere şansım olsa 100 ünde de yeni tucson seçerim.
    Sakın alamadım diye üzülmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai bayisi çok mu iyi diyorsunuz ?

    cross mu kötü?


    Hyundai tucson çok iyi bir araç. Daha akıllıca kullanıyor iç hacmini özellikle corolla cross tan. Ben elektrikli kona sahibiyim aynı zamanda. Servisleri iyi değil Hyundai nin toyota ile kıyaslanamaz. Ayrıca içten yanmalı yani benzin mazotlu teknolojisi hiç de iyi değil artık tamamen elektrik düşündükleri için. Ama siz cross u beğenmiyorsunuz diye neden balon oluyor?


    2 yıl sonra bu sayfaya tekrar bakalım. Benim mesajımı alıntılayalım Cross satışı en az 2 ye katlamamış olursa dünya çapında tucson u siz haklısınız deyip adresinize afyon sucuğu göndereceğim.


    Bugün araçta 4 yetişkin 2 çocuk afyon Eskişehir git gel yaptım. Hiç de acımadım gaza oturdum. 120 nin altına inmedim genelde de 150 km/h bandında seyrettim. Öyle bir yola oturuyor ki bana 2017 1.6 CDti yeni kasa Insigniamı hatırlattı. Hiç de öyle balon gibi gelmedi. Ben çok arabadan anlamam ismimi taratırsanız görürsünüz zaten altı üstü milyon km yi devirmiş opel Mercedes BMW mini cooper Hyundai toyota renault Fiat sahibi olmuş yılda 60-70 bin km yol yapan alelade birisiyim.


    insanları bekletmeleri tamamen toyota Türkiye’nin ayıbı demek ki eksikler. Bu konuda Volvo en iyisi.Sıraya yazar dediği tarihte verir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt

    "Ben çok arabadan anlamam ismimi taratırsanız görürsünüz zaten altı üstü milyon km yi devirmiş opel Mercedes BMW mini cooper Hyundai toyota renault Fiat sahibi olmuş yılda 60-70 bin km yol yapan alelade birisiyim."


    Sizin cevap verdiğiniz arkadaş otomobille ilgili kişisel fikrini belirtmiş. Siz farklı otomobil markalarıyla, farklı kilometreler yaptınız diye otomobil otoritesi olmadınız ki, diğer arkadaşın da olmadığı gibi. Toyota Corolla Cross hibrit motor teknolojisi, yakıt tüketimi, kronik arızalarının diğer markalara göre minimum seviyede olması gibi maddelerde çok başarılı, buna ek olarak (eğer otomobil bulabilirseniz) bu sunduklarını nispeten uygun bir fiyata konumlandırmasıyla da "fiyat / performans" otomobili olarak değerlendiriliyor. Bu demek değildir ki diğer markalara göre eksiklikleri yok. Yol, rüzgar, tekerlek yuvarlanma sesini konfor unsuru olarak değerlendirdiğimizde, uzun yol için motor performans beklentisini öncelik olarak belirlemiş kullanıcılarda, iç mekan kalitesi ve sunroof beklentisi olan müşteriler için de başarılı bir araç değil Toyota Corolla Cross.


    Bu nedenledir ki TR'deki düşük hacimli motorları baz aldığımızda - çünkü dünyada Toyota daha güçlü motorlarla ve farklı donanımlarla satılıyor ve yukarıda saydığım dezavantajlı olduğu bazı özellikleri böylece kapatabiliyor- tüketiciler için VW grubundan (motor verimi ve performansı), PSA (motor - şanzıman uyumu ve iç konfor unsurları ile) grubundan ve Hyundai - Kia grubundan (elektronik sürüş destek unsurlarının zenginliği, iç hacminin ve bagaj hacminin zenginliği ve 4 tekerlekten çekiş imkanı) satışlar da yapılıyor.


    Toyota'nın dünyada çok satış rakamına ulaşması, TR'deki donanım farkıyla onu TR pazarında lider yapmıyor. Ekonomik olarak özgür bir ülke olmadığımız için insanlar verdikleri paraya göre en iyisini almaya çabalıyor. Bu nedenle ekonomik olan yerli üretim otomobiller TR pazarında daha çok satılıyorlar. (Egea sedan, Clio Hatchback, Megane Sedan, Corolla Sedan...) Buna hem bireysel hem de filo satışları dahil.


    Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid ne dünyadaki en iyi C SUV, ne de TR pazarındaki en iyi C SUV. Otomobilden herkesin beklentisi farklıdır. Çocuklu ailenin farklıdır, yakıt ekonomisi düşünenin ayrıdır, sportif sürüş beklentisi olanın ayrıdır, uygun fiyatlı beklentisi ayrıdır, premium beklentisi ayrıdır. Burada tüketici için hangisi daha öncelikliyse gidip o aracı alır.


    Konuyu bir süredir takip ediyorum, otomobil otoritesi değilim; ancak böyle her otomobili kullanan, onunla retrofit çalışmalar kişiler konunun uzmanı olmuyor. Bunu özellikle belirtmek istedim. Bizim millet olarak sahip olduğumuza aşık olma sendromumuz var. Herşeyin en iyisini biz biliyoruz, neden çünkü biz 100'lerce otomobil kullandık. Takdir edersiniz ki dünyada birçok otomobil yorumcusu var hepimizin 100 katı kadar otomobil test ediyorlar; onlar dahi şu otomobil en iyisi, diğeri kötü demiyor. otomobilin iyi ya da kötü olması beklentinize göre değişir, dünyadaki satış rakamı o otomobilin spesifik bir coğrafyadaki başarısını kanıtlamaz.


    Yakıt ekonomisi önceliği olmayan, dinamik sürüş, elektronik destekler, konfor unsurları ve daha premium hissiyat beklentisi olan bu bakış açısıyla aynı sınıftan Kia Sportage ya da Tucson tercih edebilirken; daha az arıza potansiyeli olan, az yakıt tüketen, premiuma yakından uzaktan hiçbir beklentisi olmayan ve limitli bütçesine karşılık bu ihtiyaçlarına cevap alabileceği Toyota Corolla Cross'u gayet tabi tercih edebilir.


    Benim herhangi bir yerde ismimi aratmanıza gerek yok. Ortalama bir mühendisim, herhangi bir özelliğim yok, forumdaki coğu kişi gibi sıradan bir vatandaşım. Eğer bir gün Toyota mühendisleri ve Hyundai - Kia mühendisleri konuya dahil olur da "bu bizden daha uzman otoriteler" ne tartışıyor acaba diye kulak verirlerse onların kendini tanıtmasını ve başarılarını anlatmasını isteriz.


    Edit: Ekim ayında Volvo XC40 sırasına yazıldım, Nisan ayındaki partiden size sıra gelir dediler. Geçen hafta showroom'a gittim, Temmuz - Ağustos'dan önce sıra gelmez, biz sıradaki müşterilerimizden geri dönüş alamazsak ya da almaktan vazgeçelerse, sıra size geldiğinde arayacağız dediler. Şu dönemde kimse otomobil satış tarihi tahahhüdü veremez, vermiyor da zaten. Dolayısıyla kişisel fikirlerimizi genel bir kanı gibi yazmamak ideal olanı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi battleground35 -- 20 Mart 2023; 12:27:37 >




  • battleground35 B kullanıcısına yanıt

    Elektronik destek sistemleri açısından Cross un tucsondan geri kalan hiçbir özelliği yok.


    Volvo taahhüdünü tutan bir firma en azından girdiğiniz sıra size geldiğinde alacağınızı biliyorsunuz.



    Benim kim olduğum belli ismimi taratırsanız görürsünüz. Tekrar dedim noldu? Nesi dokundu size? Cross forumunun ortasına daha dünkü üye dalıp tek mesajlık geçmişi ile benim aldığım arabaya sataşacak ve neden böyle olduğunu soracağım cevap vermeyecek ama mühendis bey gelip onun adına insanlık mesajı verecek öyle mi?



    Otomobil söz konusu olduğunda kimse otorite değildir bu saçma görüş bir dayatmadır. Elon Musk a da aynı şeyler söylendi adam geldi aldı sektörü nereye götürdü. Sektörün tecrübeli ismi denebilir gerisi boş. Ben valvematic motora lpg takmak için alaşım sorduğumda Toyota Türkiye de bilen mühendis çıkmadı , yani mühendis olmak da yetmiyor bilmek için. Ben de dünkü çocuk değilim eczacıyım üstelik mühendis çocuğuyum mevzunun işine gelen kısmından kırpıp adam taşlamak için yanlış kişiyi seçtiniz benim yazdıklarımda bir ters taraf yok ama tabi ortasından anlayıp kendi egosu için benim egomu kullanmak istediniz ama bu hakkı size vermiyorum.Ben size tek bir soru sordum o da yukarıda haricinde vereceğiniz dersleri de söyleyeceğiniz cümleleri de çok duydum sizde kalsın teşekkür ediyor ve tekrar soruyorum nesi dokundu yazdıklarımın? Benim geçmişim orda öyle asılı duruyor nesi dokundu?


    ilave:


    Arkadaş okuduğunu anlamak istemiyor, sorulara cevap vermiyor. Genel geçer kavramları alt alta yazarak bana yöneltiyor daha fazla prim vermeyeceğim.Sevenleri ile kalsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 20 Mart 2023; 16:54:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota mühendisleri alanında uzman mühendisler olduğundan kişisel projelere yorum yapmazlar. Siz hobi olarak isterseniz hidrojen tankı takın otomobilinize, bu kimseyi ilgilendirmez. En ideal motor ömrü, performansı lpg yakıt tankıyla olsaydı zaten firmalar fabrika çıkışı böyle çıkarırlardı otomobilleri. Bunun mühendislik örnekleri var. Fabrika çıkışı lpg’li otomobiller mevcut ve başarısıyla ilgili metrikler var.

    İşin üzücü kısmı hala daha kendi kişisel hobinizle, uzmanlık alanlarını ayırt edemiyor olmanız. Forumda daha çok yorum yazan daha uzman olsaydı, sanırım her gördüğüne yorum yazanlar her konuda uzman olurdu.

    Sizin geçmişiniz, benim geçmişim forumun konusu değil, kimse de merak etmiyor. Önemli olan otomobil üreticilerinin geçmişi geleceği. Uzmanlıklar orada çünkü.

    “Elektronik destek sistemleri açısından Cross un tucsondan geri kalan hiçbir özelliği yok.”

    Ben de otomobil alacak olsam kişisel nedenlerle Toyota Corolla Cross’u tercih ederim; ancak bu yorumu yapamam, kendime güldürmek istemem. Aktif elektrik destekli güvenlik donanımları birbirine yakın olabilir (kesinlikle aynı değil, kataloglarını inceleyen biri bile farkları çıkarabilir) ancak konu sadece güvenlik donanımı değil, konfor ve sürüşe yönelik elektrik destekli donanımlar arasında Tucson ya da Sportage premium segmentteki araçlar kadar rekabetçiler. Bu alanda kıyas yapabiliyor olmak için bilgi sahibi olmak gerekiyor.

    Sizin kim olduğunuzu yorum sayınız değil de bilgi seviyeniz açıklar…

    Edit: “Nesi dokundu yazdıklarımın” bir soru olamaz. :D Ben bunca yorumu okuyup anlayabilecek algıda olan forumla paylaştım. Bana niye dokunsun, dokunmak nasıl bir kelime ilkokul mu burası bu üslupla konuşalım. :) Ben yorumumu forumu “ben bu konuda otoriteyim” edasıyla sabote eden arkadaşların durup sıradan bir vatandaş olduğunu düşünmesi için yazdım. Hobileri olan sıradan bir vatandaş kendisi gibi düşünmeyen birine saygılı olup üst perdeden konuşmamalı. Bunu da detaylı olarak yazdım ama anlaşılmıyorsa, algıda problem vardır. Herhangi bir konuda hem fikir olmak zorunda değiliz. :)

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi battleground35 -- 20 Mart 2023; 17:10:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • battleground35 B kullanıcısına yanıt

    Corolla cross test etmedim ama aynı gün hyundai tucson ve volvo xc40 test ettim. İki araçta da yol sesi var. Özellikle volvoya hiç yakıştıramadım. Hyundai tucson ya da volvo xc40 alacağıma corolla cross alırım. Bunu corolla cross'u vasat bulan birisi olarak diyorum.

  • Bugün Çavdarlı bayi aradı,

    Sürüşe duyarlı sis far kiti, 2600 tl

    Motor alt koruma sacı 1957 tl

    Led ampul kiti 594 tl

    Bagaj açma ayaktan kit 3500 (? Rakamdan emin değilim, bu da elektrikli bagajlar için)

    Arka ön sesli park sensörü de 3500 tl olması lazım.

    Bu şekilde fiyatlar verdiler kendileri arayıp.

    Alta saç takmak makul olabilir aslında her ihtimale karşı bir koruma
    Park sensörü ekrana entegre olanlardan gelse keşke bayiye

    Sis farı için de obd ye aparat takılıyorsa onu da dışarda 3 te birine alınır diye düşünüyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tucson ve Volvo XC40’da da lastik yuvarlanma ve yol sesi var doğrudur.

    Ben kişisel olarak aynı dezavantaja sahip otomobillerde bulunabilirlik varsa premium sınıfı tercih edebilirim. Bu kişisel bir tercih zaten kararınız oldukça mantıklı. Arada 500.000 Tl den fazla fiyat farkı var katalog fiyatında. Bütçe limiti varsa Corolla Cross a doğru dönecektir ibre; diğer konfor ve teknoloji elemanları açısından bakarsak sunroof, elektronik gösterge panelleri, koltuk direksiyon kalitesi vs. vs. gibi donanımlar tucson ve xc40’da daha başarılı.

    Bu arada Volvo XC40 ın premium rakiplerine göre uygun fiyatlı bir C SUV olduğunu da unutmamak gerekir. Alt kısımlara indikçe plastik kaplamalar göze çarpıyor. Dediğiniz gibi kalite algısı premium segmentte bir otomobil için beklentiyi karşılamıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ''BALON'' demek hiç olmamış, yakışmamış birileri beğenip değerli görüyorsa benim için de değerlidir, düsturuyla bakmak gerekir hayata. Kişisel zevklerle almazsın o ayrı ben de Tuscon, yeni kasada eski kasada olduğu gibi ısınma sorunu yaşayan şanzıman kullanmış farklı sosyal medya platformlarında ve videolarda bu sorunu yaşayanlar var, Tuscon BALON desem olur mu? Bu bir tespit ve doğruluk payı olabilir ve üzerine tartışılabilir(ama yine de değerlidir) ama sayın üye BALON demiş ve bombanın pimini çekip bırakmış. Keşke neden olduğunu tecrübe ile anlatsaydı da biz de enflasyonun bu denli çok olduğu bir ortamda paramızı(yakıt, yedek parça, servis ağı...vb.) korumak için aldığı araca BALON denildiğinde karışık duygular içinde olmasak. Saygılarla...

  • onuer kullanıcısına yanıt

    Park sensörü fiyat olarak iyiymiş açıkçası. İstanbul'da 5 bin lira istiyor yetkili servis.

  • battleground35 B kullanıcısına yanıt

    Hocam tamamen meraktan soruyorum, elektronik destek sistemleri derken hangi sistemlerden bahsediyorsunuz? ACC, şerit takip, şerit ortalama vs gibi özellikler TSS 3.0 olarak Corolla Cross'un en baz donanımında bile standart geliyor ve hepsi oldukça iyi çalışıyor. Gördüğüm kadarıyla Tucson'da ACC'ye ulaşmak için N-Line ya da Elite Plus donanım almanız gerekiyor. Bu modellerin liste fiyatı daha Hyundai bayileri üstüne koymadan bile 1.380.000 lira.


    Ancak, ACC gibi aktif güvenlik donanımları haricinde bir elektronik destek sisteminden bahsediyorsanız lütfen yazınız. Gerçekten merak edip sordum.

  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kör nokta görüntüleme sistemi, çevre görüş sistemi, akıllı park asistanı, yokuş iniş destek sistemi… benim ilk bakışta görebildiklerim.

    Özellikle belirtmek isterim ben arada ciddi fark var demedim. Kia - Hyundai grubunda daha fazlası var diye belirttim. Corolla Cross un aktif güvenlik sürüş destekleri iyi. Elektrik destekli konfor unsurlarında (koltuk soğutma, yolcu koltuk ısıtma, sunroof, sürücü odaklı ekran, koltuk hafızası vs gibi) ve yukarıda saydığım elektrikli sürüş desteklerinde daha önde olduğunu belirttim.

    Bu subjektif bir yorum olmasa gerek. :) Ben uzun süredir C SUV (aslında crossover) segmentinde araç bakıyorum, çok bayi dolaştım premium sınıftan da dahil.
    Bu arada ben hiç giriş seviyesi opsiyon bakmadım, hep en dolu donanımlar için fiyat teklifi alıp onları kıyasladığımdan alt donanımlarda çok rekabetçi olan markalar da illaki vardır. Bunun tam tersi de geçerli Tiguan R-Line üst donanım olmasına rağmen elektrikli hafızalı koltuk opsiyonla dahi alınamıyor yok deniyor. Kumaş koltuk, alüminyum jant, manuel koltuklu R-line olmamalı bence ama zaten alıcısı çok fazla olduğu için ACC dahi R-line donanımda opsiyonla satın alınıyor.

    Sizin de belirttiğiniz gibi Corolla Cross Aktif Güvenlikli Sürüş Destek sisteminde oldukça yeterli. Güvenlik adına 5 yıldız almasını sağlayacak özellikler mevcut. Ama elektrikli destekli konfor unsurlarında kia-hyundai grubu daha önde diye belirttim.

    Sizin farklı düşündüğünüz bir nokta varsa isterseniz örnekleyin, birlikte fikir yürütelim.

    Toyota Corola Cross sahipleri olarak kesinlikle en fiyat / performans otomobile biniyoruz, bunda şüphe yok. Sadece beklentisi bu olmayan bir alıcı kitlesi de var o nedenle Vag grubu bomboş donanımlarla birçok araç satıyor, kia-hyundai grubu premiuma yakın konfor ve elektrik destekli donanımları ile pahalı olmasına rağmen satıyor. Herkesin otomobilden beklentisi ayrı, günümüzde kötü otomobil yok bu arada. Citroen C5 AC bile konforu ile öne çıkıyor, başka yerlerde geri kalıyor. 3008 keza farklı özelikleri ile öne çıkıyor. Ben X, Y den daha iyi yorumlarını hayretle okuyorum. Neye göre daha iyi neye göre daha kötü diye bakmak anlamlı olur.

    Değerli yorumunuz için teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar...


    Forumlar (iyi yada kötü) tecrübelerin paylaşılması için kurulmuş platformlardır...dolayısı ile burada da toyota cross kullanıcıları yada kullanmayı düşünenler, araç hakkında bilgi/tecrübe sahibi olanlar yazmaya çalışıyor..


    Şahsen araç için "balon" "yüz kere olsa yüz kere tucson'u seçerdim" gibi ifadelerin forum kullanıcılarına bir faydası olduğunu sanmıyorum.. aksine rahatsız edici de olabiliyor...Ne amaçla böyle bir yorum yazıldı bilemem... sonuçta ne olursa olsun bu ifadeleri hak etmiyor... cross kötü bir araba mı?? maksat forumda bir aracı kötülemek yada yüceltmek değil tabi ki.. tecrübelerin paylaşılması, böylece araç konusunda bilgi edinilebilir ve aracı olanlar daha verimli/zevkli kullanabilir..


    2.5 aydır bende kullanıyorum.. elbette ki beğendiğim ve beğenmediğim özellikleri var... bunları da paylaşıyorum... hem kullanıcılar faydalansın, hem de araç konusunda bilgi edinmek isteyenler edinsin diye..


    Beğenmediğim/-bence- olumsuz özelliklerinden bahsedersem;

    - bilgisayar ekranı daha iyi olabilirdi.. çok az sorun yaşamakla birlikte bazen benim androidi bağladığımda google mapsi görmediğine ben de tanık oldum...

    - şerit takip vs.. isteğe bağlı olarak iptal edilebilmeli... türkiye de yollar karışık, çizgiler bazen karma karışık... öyle yollardan giderken birden direksiyonda hafif bir direnç hoş olmuyor.. illa sinyal vermeniz gerekiyor..

    - cam tavam neden ortadan ikiye bölünmüş? bir bütün olsaydı çok daha iyi olurdu...

    - 1.800 motor olmasına rağmen atik ve güçlü değil... (tabi ki motor yapısından -atmosferik- olabilir) ama insan 1.800 motordan en azından bastığında çok daha iyi bir yanıt, güç bekliyor.

    - haa, bu arada sürekli ECO modda kullandığımdan dolayı da böyle.. normal yada spor moda aldığımda gaz tepkimeleri çok daha iyi.. ama yine de 1.800 motora göre az kalıyor.

    - keşke yan aynalar da ısıtma olsaydı diyorum... soğuk havalarda, özellikle sabahları ihtiyaç oluyor..

    - çok az şehirler arası yolda tecrübem oldu... bu kısa tecrübemde araç esas olarak şehir içi için tasarlanmış gibime geliyor.. belki CVT şanzıman özelliğinden belki motor teknolojisinden dolayı daha yavaş hızlanıyor.

    - yine tamamen kişisel olarak keşke daha estetik bir iç görünümü olaydı.. (dıştan bence çok iyi).. en azından 2 renk falan olsaydı...ya da açık renkler kullanılsaydı diyorum...


    beğendiğim yönleri

    - bir kere toyota tecrübesi (hybritte de 20--25 yıllık tecrübesi var) , sorunsuzluğu insanın içini rahat ettiriyor..

    - ekonomi olayı ise bence gerçekten iyi... ilk aldığımda 5.5 lt yakıyordum.. araca alıştıktan sonra 4.5 a düştüm (son zamanlarda yaklaşık 4.0 lt yaktığım için ortalama 5.5 ten 4.5 e düştü)... adaptif takip vs. oldukça iyi çalışıyor..

    - şehir içinde oldukça sessiz (yalıtım yaptırmıştım onun da faydası vardır tabi ki), araç kesinlikle hiç yormuyor... önceden auris kullanıyordum.. işten eve 1 saati geçen yolculuklarda araç yoruyordu...


    SONUÇ: ekonomiyi düşünenler, minimum sorun ihtimalini düşünenler, beraberinden görsellik biraz az (tamamen kişisel yorumum) olmakla birlikte teknolojik te olsun diyenler için oldukça iyi bir araç... özellikle kendi fiyat bandında belki de en önde gelen olabilir! belki de diyorum ve kendi fiyat bandında diyorum özellikle...! volvo vs aynı fiyatta değiller karşılaştırmak çok doğru değil kanımca.. yine tucsonun bazı modelleri 1.800.000 TL bandında.. şimdi ona bakarak ta kıyaslama çok doğru olmaz...





  • Sayın arkadaşlarım:


    Bakın böyle tek mesajlık yorumcular genelde galerici , bayi çalışanı vb. olur eskiden daha sık foruma girerlerdi şimdi daha azlar. Gerçek kişi gerçek hayat hikayesi dahi çıkmaz çoğu zaman.


    Forumda kullanıcılar birbirini bilir. Küser kızar barışır ama bilir. Adap gereği ilk girdiğin mekanda bir fikir belirteceksen ben şu kişiyim şu işi yapıyorum dersin. Takma adla girip tek mesaj yayınlayıp giden kişi hoş karşılanmaz. O an ben uygundum ben cevap verdim. Verdiğim cevapta da bunu vurguladım. Bir fikir sahibiyim üstelik kağıt üstünden okumanın yanında yıllardır kullanıcıyım ve bir dönem corolla başlığının editörlüğünü yaptım ve bir öğretim görevlisi arkadaşa devrettim. Hiçbir başlığa girip araç alanlara bodoslama dalmadım dalınmasını da hoş karşılamadım.Başlığa faydalı yorum yapanlara da sonsuz saygı duydum. Dün tartıştığım arkadaş dahil çünkü yazdıkları doğru ama beni bağlayan hiçbir şey yoktu ve ders vermeye kalkınca da muhatap olmamayı seçtiğimi belirttim. Arkadaş gayet düzgün paylaşımlarda bulunuyor ve hala okuyor katılıyorum.Bir konu hariç araç sahipleri haklı olarak kendi beğenilerinin sokak ağzıyla eleştirilmesini sevmezler. Siz birinin evine gidip tanımadan etmeden laçkalaşır mısınız?

    Laçka insanın söz hakkı da fikri de yoktur çünkü amacı söz söylemek değil olay çıkarmaktır. Lütfen böyle tek mesajla fikir belirtenleri kaale almayınız.Üyenin geçmişine bakınız. Kendisini tanıtmasını isteyiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.