Şimdi Ara

TOYOTA AURİS 2011 ELEGANT HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 2011 model toyota aursis benzin/lpg 1.6 otomatik araç aldım, Gerek bu araç ile ilgili gerek genel araçlarla ilgili birkaç sorum olacak yardımlarınızı rica ederim.


    -araç BENZİN LPG Lİ şehir içinde az km li güzergahlarda benzinle gidip gelsem bu safkan benzinli ibaresindeki lpg takılmamış gibi onun olumsuzluklarından uzak kalırmıyım.


    -otomatik araçlarda herkes N ye al El frenini çek Sonra P ye al denilir, bu araçta kontağı Vites P de değilken söndürdüğünde araç sürekli ötüyor.


    -aracı yeni aldım sanayideki toyota ustası akrabam olur onla beraber detaylı inceledik yağı iyi dedi su tankı çok doluydu o kalsın dedi, LPG bakımını ayarını vs yaptırmam gerektiğini nasıl anlarım.


    -birde dün aldıktan sonra yakıt almaya giderken benzin iyice azaldı yakıt ışığı yandı BENZİN/LPG li araç hava yaparmı bir sıkıntı olur mu?


    - aracın içinde bardak koyacak yer yok bardaklıklar bozuk nasıl bir alternatif yol bulabilirim.



    -farların auto kısmı çalışmadığını farkettim aldıktan sonra bunun sebebi ne olabilir.


    -BU ARACI KULLANAN ARKADAŞLAR HANGİ AKSESUARLARI ALMASI GEREKİR. KIYMETLİ YORUMLARINIZI VE DESTEKLERİNİZİ RİCA EDERİM.




    _____________________________
    .




  • hayırlı olsun ağabey manuelini neden düşünmedim bunların otomatiği robotize değil mi, manueli daha zevkliydi yeni model bir çok araca göre dopdolu sağlam bir araba kazasız belasız kullanman dileğiyle

    _____________________________
  • fabrizo kullanıcısına yanıt

    yok hocam 4 ileri tam otomatik bir araç

    _____________________________
    .
  • SORULARIMA MÜSAİT BİRİSİ CEVAP VEREBİLİRMİ

    _____________________________
    .
  • Bu aracı manual kullanmaya alış, zaten debraj yok asıl zor olanda debrajdı. bunlar robotize şanzıman senin yerine robot debraja basıyor ve zamanla dengesi kayıyor diyeyim. sen trafiğe girdiğinde o senin ne zaman duracağını bilmez hemen 3 e geçmeye çalışır belkide sen 1 ile gidip durucaksın. 10 km trafikte belkide araca 50 kez fazladan vites attıracaksın ömrü kısalacak. al manuale ömrünü uzat, uzun yolda çek otomatik vitese devam et. aşırı trafikte otomatik ısınmaya yol açar.


    P konumu zaten aracı boşa alır, ayağını el frenini tam çekene kadar frenden kaldırma al P ye istop et. ışıklarda uzun durcaksa araç N ye al çok fazla debraja basılı kalmasın araç. onun dışındakiler HURAFE. Öyle kullanılması gerekse öyle üretilirdi.


    2 araçtır robotize araç kullanıyorum, bu arabalar kolaylaştırılmış manual gibi düşünün, manuale alışınca zaten şanzıman size 3 kat daha zevkli gelecek. adam manual kullanırken ayağını gazdan çekip vites atıp sonra gaza basıyor, triptonikte ayağı gazdayken araç vites atınca zıplıyor, al manuele bak bakalım zıplıyor mu araç!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetalWave -- 24 Eylül 2025; 15:29:52 >
    _____________________________
    [ Rayzen 7 5700x3D ] [ MSI B550M PRO-VDH WIFI ] [ ASUS DUAL EVO 4070 SUPER 12GB ] [ XPG 32GB (2x16GB) Spectrix D35G RGB DDR4 3600Mhz CL18 ]




  • MetalWave kullanıcısına yanıt

    Hocam teşekkür ederim ama araç 4 ileri tork konvertörlü tam otomatik diye biliyorum, diğer sorular ile ilgili bilginiz varmıdır.

    _____________________________
    .
  • berkinov kullanıcısına yanıt
    eminmisin, ben o vites şekli ve 2011 benzinliler robotize biliyorum, amcaoğlundada vardı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    [ Rayzen 7 5700x3D ] [ MSI B550M PRO-VDH WIFI ] [ ASUS DUAL EVO 4070 SUPER 12GB ] [ XPG 32GB (2x16GB) Spectrix D35G RGB DDR4 3600Mhz CL18 ]
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2010 Toyota Auris 1.6 Elegant
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • MetalWave kullanıcısına yanıt

    evet hocam bu versiyonda 3 vites tipide var manuel - multidrive s yatı otomatik - 4 ileri klasik şanzıman olarak

    _____________________________
    .
  • Öncelikle hayırlı olsun, çok güzel bir araba almışsın.

    Park konusunda N de iken el freni çek sonra p ye al ve kapat kontağı , otomatikte ötmesinin sebebi p ye alıp kapatmadigin için.

    Senin araç tam otomatik sıkıntısız olanlardan

    Çeyrek deponun aşağısına inmemeye bak sadece senin araç değil tüm otomatikler icjn geçerli

    LPG bakım konusunda bilemiyorum ama onlarında belli bir kilometre de bakımları var .

    Bardaklıklar var konsola gömülü ittirip açılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Bardaklık konusuna gelirsek; çalıştığında çok kullanışlı bir sistem ancak sağlamken bile mekanizma çok hassas ve dikkatli kullanım istiyor. Tamiri çok nadir yapan yerler var ancak ağız burun eğmeniz lazım çünkü kimse uğraşmak istemiyor artık bu tip arızalarla. Elinizden geliyorsa açıp mekanizmayı incelemenizi tavsiye ederim. İçindeki yay boşa düşmüş olabilir veya yayın tutulduğu plastik kırılmış olabilir. İkiside çözülebilir bir problem ve sanırım bu aracın tek kroniği bardaklıkları. Otomatik far sensörüne gelecek olursak daha önce ben kendim öyle bir problem yaşamadım ve yaşayanda duymadım dolayısıyla sizin aracınıza has bir arıza gibi duruyor. Bir oto elektrikçiye göstermenizi öneririm. Yeni aldığınız bir araçta tüm sıvı ve filtre bakımlarını tavsiye ediyorum, buna lpg filtreside dahil.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.