Şimdi Ara

Touring veya Chopper İlk Motosikletimi Alicam

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
7.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gelecek ay artik ilk motosikletimi almayi dusunuyorum, askerdeyim git gel kolay olmasi acisindan hem de sevdigimden araba yerine motosiklet bana daha cazip geldi.. simdi sorum su bu ilk motorum olucak, Honda shadow lar hosuma gidiyor o tarz birsey bakiyorum 2. eli de 9-10bin TL butcem var

    sizce ne alayim ne tavsiye edersiniz? motorda aradigim ozellik yormasin, sesi kulaga hos gelsin ve de son olarak 2.el kolay satabileyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ilk başlayan adama 750 cc çok güçlü gelir haberin olsun..
  • motor gucu 25-40 bg arasi yaziyor fazla mi bu? ne tavsiye edersin model olarak? daha ucuz bisey de olur ben sadece tipini begendigim icin honda shadow dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Regal Raptor.
  • arkadaslar biraz daha aciklayici yazsaniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Regal Raptor 250CC(19BG) / 350CC(26BG)

    Kartal Gidon-T Gidon-Spyder-Daytona


    resimlerine bakın ve aklınıza yatanı alabilirsiniz
  • regal e baktim da çin markasi olmasi direkt soguttu beni zaten, iyi markalarin ikinci el sorunu olmayani ne vardir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    regal e baktim da çin markasi olmasi direkt soguttu beni zaten, iyi markalarin ikinci el sorunu olmayani ne vardir?

    regal raptorlar


    çinlidir evet. ancak jhonny pag'in tasarımlı motorsikletleridir. ve tüm üretim tesislerine yazı gönderildi artık pag'in istediği standartlara göre üretiliyor.


    ve sınıfının en en kalitelilerindendir artısı su soğutmalıdır. oldukçada kalitelidirler


    yeni modeller balansörlü(vibrasyonsuz) ön arka disk frenli çift silindir su soğutmalıdırlar

    tavsiye ederim


    2005 model 30.000 km'de almıştım 250cc kartal gidon 55.000'de benim hatam yüzünden şanzumanı kucağıma aldım ( motordan kaynaklı değil tamamen benim hatamdan dolayı olduydu )




  • Usta bütçe yetiyorken hiç kasma Hyosung GV250 al.Regal de iyidir ama GV250 çok daha sağlamdır - zaten Hyosung Kore markası,diğeri Çinli -.Shadow'u falan unut cruiser zaten ağır ve kullanması güç bir tarzdır,bir de ilk motor olarak 250 cc üstü seçim sakın yapma.Hyosung'un da Regal'in de ikinci eli iyidir,yedek parçaları abartılı fiyatlara satılmaz.Eğer ki illa cruiser olsun demezsen seçenek çoğalır tabi ama düşük cc cruiserlarda o bütçe varken fazla arama bence.Çünkü düşük cc Japon,Alman,İngiliz vs. yok piyasada; sadece Çinliler ve Hyo kalıyor geriye..
  • Özellikle chopper ve ss motorlar başlangıç için uygun değildir.
    Maksimum 250 cc naked veya commuter bir motor acemi için uygundur.
    Örneğin cbf150 güzel bir başlangıç motor olur.
  • arkadaslar neden chopper istedigimi yazmamisim, asil sebep bu motoru kullanacagim guzergahin tekirdag istanbul arasi olmasi. her gun otobandan dumduz 80-100 km yol yapicam yani, bu yuzden yormayacak ve biraz da hizli ve agir bir motosiklet istedim. yani kistaslarin biri sabit 130 -140 km/sa hizla rahatca gidebilmek. aslinda biraz kivrak olmasini da istiyorum ama motosikletler icin hem uzun yolda rahat hem kivrak bir model mumkun mu bilemiyorum

    ikinci el de olabilir daha iyi modeller varsa. bir de tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim yalniz ben asla cin ve kore mali almam. irkci olmasam da nefret ediyorum bu iki irktan. japonlara sempatim var nedense :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Odysseus348 -- 17 Haziran 2012; 7:01:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o bahsettiğiniz özelliklerde


    CBF 150 olabilir. üzmez.



    bunun haricinde Regal Raptor Daytona 350 CC Alabilirsiniz su soğutmalı manevrası vardır. konforludur heybetlidir fazlada dikkat çeker karizmadır :)
  • Abi o zaman cruiserı unutacaksın çünkü dediğim gibi düşük cc japon yok piyasada,olanlar artık gelmiyor ve bu sebeple yedek parçada vs. sıkıntı çıkarır.Şehirler arası yolda süreceksen bence hazır bütçe de yeterliyken 250 cc al,150 cc az gelebilir o yolda.CBF 250 senin için uygun gibi görünüyor ama sanırım o da artık getirilmiyor.Normalde ben yeni başlaya supersport önermem hele uzun yolda hiç bulaşmasın derim ama CBR250'nin oturuşu ssler gibi değil,uzun yolda yormaz diğer ssler gibi.Senin isteğine az çok o uyuyor gibi.
    Scooter olsaydı Piaggio'nun çok güzel maxi scooterları var,o yolda fena olmazlar ancak scooter çok farklı bir tarz,KTM Duke önerirdim ancak o da uzun yolda yorucu olabilir.Bekleyebilirsen Suzuki Inazuma gelecek fakat o da CBF gibi çıplak ve rüzgar alırsın otobanda.İyisi mi sen bir gün git Kızıltoprak'a gez dükkanları otur motorlara hangisi aklına yatarsa onu al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    arkadaslar neden chopper istedigimi yazmamisim, asil sebep bu motoru kullanacagim guzergahin tekirdag istanbul arasi olmasi. her gun otobandan dumduz 80-100 km yol yapicam yani, bu yuzden yormayacak ve biraz da hizli ve agir bir motosiklet istedim. yani kistaslarin biri sabit 130 -140 km/sa hizla rahatca gidebilmek. aslinda biraz kivrak olmasini da istiyorum ama motosikletler icin hem uzun yolda rahat hem kivrak bir model mumkun mu bilemiyorum

    ikinci el de olabilir daha iyi modeller varsa. bir de tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim yalniz ben asla cin ve kore mali almam. irkci olmasam da nefret ediyorum bu iki irktan. japonlara sempatim var nedense :)

    Chopper motor uzu yolda sizi rahat ettirmez,aksine oturuş şekli,gidon yüksekliği ve selenin alçak olması nedenle çok rahatsız bir motordur.
    Ayrıca kıvrak bir motor istiyorum demişsiniz ama chopper motorlar piyasadaki en rezil dönüş açısına sahip motorlardır,kıvrak bir motor arayan kişinin son bakması gereken motor chopper motorlardır.
    Size gidecek en iyi motor eğer ikinci el düşünüyorsanız cbf250 veya ybr250,sıfır istiyorsanız cbf150'dir.
    Zaten 150-250 cc arası sıfır olarak başka grenajsız motor yok piyasada.




  • cbf 250 yi ciddi bi sekilde incelemeye basladim, yenisi cbr250r modeli sanirim bunun di mi? yalniz hem fiyati yuksek hem de tip olarak daha oyuncak gibi duruyor

    simdi merak ettigim birsey daha var, ikinci el ilanlarda 50.000 km yi asmis motor cok az.. arabalara gore kiyaslarsak motosikletlerin motor omru daha mi az? bu yuzden mi dusuk km lerde elden cikariliyor yoksa kondüsyon olarak 50.000 km yi eskimemis olarak degerlendirebilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    cbf 250 yi ciddi bi sekilde incelemeye basladim, yenisi cbr250r modeli sanirim bunun di mi? yalniz hem fiyati yuksek hem de tip olarak daha oyuncak gibi duruyor

    simdi merak ettigim birsey daha var, ikinci el ilanlarda 50.000 km yi asmis motor cok az.. arabalara gore kiyaslarsak motosikletlerin motor omru daha mi az? bu yuzden mi dusuk km lerde elden cikariliyor yoksa kondüsyon olarak 50.000 km yi eskimemis olarak degerlendirebilir miyiz?

    CBR 250R'yi Öneriyorum Ben Size
    ayrıca CBF ve CBR ayrı Sınıflarda Motorlardır.
    Soruya Gelirsek Motorların Ömürleri Genel Olarak 150.000 Km'dir Diyebilirim.
    Ama bu Makineler Çok Yüksek Devirler Çeviriyor. O Yüzden 20.000 Üstüne Bakmanızı Önermem.
    CBR 250R Başlığını İnceleyin Aklınızda Soru Kalırsa Bana Ulaşın. Ben Sizi Daha Bilgili Abilere Yönlendiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profiteroldoktor -- 20 Haziran 2012; 20:39:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    cbf 250 yi ciddi bi sekilde incelemeye basladim, yenisi cbr250r modeli sanirim bunun di mi? yalniz hem fiyati yuksek hem de tip olarak daha oyuncak gibi duruyor

    simdi merak ettigim birsey daha var, ikinci el ilanlarda 50.000 km yi asmis motor cok az.. arabalara gore kiyaslarsak motosikletlerin motor omru daha mi az? bu yuzden mi dusuk km lerde elden cikariliyor yoksa kondüsyon olarak 50.000 km yi eskimemis olarak degerlendirebilir miyiz?

    Cbr 250r güzel motordur.Selesi fazla yüksek olmayan,gidonu yüksek,parça kalitesi yüksek,fazla yakmayan güzel bir başlangıç motoru olabilir cbr250r.
    Fakat görüntüsünü beğenmediyseniz cbf250'de elbet olabilir.
    Veya önceki mesajımda bahsetmeyi unutmuşum hyosung gt250'de olabilir eğer sıfır istiyorsanız,bu da güzel motordur.
    Motor ömrüme gelirsek motosiklet motorlarının ömürleri otomobil motorları kadar yüksek değildir,çünkü motosiklet motorları otomobil motorlarına göre çok daha fazla devir çevirir,bu da motorun uzun vadede ömrünü kısaltır.
    50.000 km temiz bakılmış bir motor için fazla değildir fakat,bakımının yapılmış ve temiz kullanılmış olması gerekir.
    Benim tavsiyem eğer maddi açıdan bütçeniz elveriyorsa cbr250r veya gt250 bakmanız daha iyi olur.




  • cbr250= sucu motoru tek silindir pır pır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    cbr250= sucu motoru tek silindir pır pır

    Ne yani 1000'lik motor mu önerelim yeni başlayan adama?
    Hem tek silindir motor olunca ne oluyormuş?
    Herkes motoru mahalleliden küfür yiyerek bağırttıra,bağırttıra gezeyim diye almıyor,adam motorunu alıp efendi efendi sürecekse cbr250r sınıfının en kaliteli motorudur,şuan cbr250r üzerindeki sensörler ve elektronik motor donanımları 600'lük makinelerde var en aşağı.
    Ama ''yok ben apaçilik yapıcam,mahallede bağırta bağırta gezecem,3-5 silindirli motora binip koca otomobiller,jipler kadar benzin yaktıracağım'' diyorsanız evet o zaman cbr250 yanlış seçim olur.
  • Kardes shadow demissin bencede shadow al derim cünkü gönlündeki motor bu demekki regalla cartla curtla ugrasma ne yapacaksin dandik cin mali motoru basini agritmaya degmez her gün biryeri bozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.