Şimdi Ara

Toshiba Teknik Servisi Maceralarınız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim yaşadıklarım aldıktan 35 gün sonra ölü piksel olayıyla değişim hakkım olduğunu öğrenmemle başladı ilk defa laptop kullandığım için pek anlamıyodum bataryada az gidiyo gibi gelmişti onu da söyledim neyse 20 iş günü sonra lcd değişmedi batarya değişti aldım çaresiz makinayı lcd de leke ve çizik olduğunu söylediler ayrıca sıvı temasıda varmış bana heralde benden iyi biliyorlardır dedim daha sonra teknik servisler ve notebook arızalarını netten baya bi araştırdım ve bu sefer kendim merkez servise götürdüm tekniker 3 dk içinde değişime karar verdi aralık 17 den beri makina serviste önümüzdeki hafta geliceğini söylediler dün

    Toshiba teknik servisleri arıza tespitini nasıl yapıyolar?
    Ölü Pikselle lekeyi ayırt edemiyormu bu teknikerler?

    Bu olayı başka yerlerdede anlattım ancak bu sitenin Türkiye'deki en iyi teknoloji sitesi olduğunu gördükten sonra üye oldum ve yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim mutlaka sizinde başınızdan geçen ilginç olaylarda vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emq03 -- 5 Ocak 2008; 20:26:24 >







  • Lcd'yi en sonunda değiştirdiler kasayıda biraz çizmişler canları sağolsun. Anlaşılan herkes Toshiba teknik servislerinden mennun kimse bişey yazmamış teknik servis banamı kıllık yaptı acaba :D.
  • arkadaşım ilk önce sana geçmiş olsun dileklerimi sunarım servis denince zaten fark etmez hepsi kıldır sorunludur sadece toshibaya özgü bir problem değil
    ben daha öce acer marka laptopumu servise verdi ilk aldığım haliyle yani kutusunda kullanım kitapları falan dahil tam 29 gün sonra adamlar tamirden
    gönderdi bi plastik poşetle hadi kutusunu boş ver şarj cihazını kaybetmişler servis aradı taradı bulamadı tam 15 gün sonra mecburen yaenisini verdi yani sen tam aldıysan ne mutlu sana
  • Aslında doğru söylüyosun malesef memleketimizde bişeyi satana kadar ilgileniyolar sattıktan sonra ne aldığın yer ne teknik servisler seni umursamıyolar
  • 24 aralıkta laptopumu teknosaya göndermiştim, 27 aralıkta (veya 28di tam hatırlamıyorum) aradılar ve anakartının yandığını değişeceğini söylediler fakat ellerinde yokmuş bu yüzden kesin bi tarih veremediklerini söylediler daha sonra 2 ocak çarşamba günü tekrar aradılar ürünün onarıldığını ve çarşamba veya perşembe günü kargolayacaklarını söylediler.7 ocak pazartesi teknosaya ürünün gelip gelmediğini söylediler.Toshiba müşteri hizmetlerini aradığımda farklı bir kargo firmasıyla anlaşma sağladıklarını ve bu yüzden gecikme olduğunu söylediler ve salı günü yollayacaklarını söylediler.Ürün 10 aralıkta elime ulaştı.Kargodada gecikme olmasaydı bence 10/10 bi servis.(Bu arada TNB-istanbul'a gönderildi ürün)
  • Ben Vatan Bilgisayar'dan aldım laptopumu inşallah işim düşmez oralara başka bir şey istemiyorum..
  • arkadaşlar bende daha önce datron aero serisi vardı çiziği bırak leke kondurmuyordum. ram yükseltmek için servise yolladım kutusuyla.kutunun içine adres koymusştum. kargo kutuya benim adresi yapıştırmıştı hatta servise aradım adresi ilettim. adamlar ürünü 3gün içerisinde yollarız dediler 1hafta oldu gelmedi. servisi aradımlar ordu/fatsa ya yollayacaklarına niğde/fatsa diye yollamışlar ups kargoyla temasa geçtim olayı annattım adamlar niğdede fatsa arıyorlarmış upsyle temasa geçtim kargo 3 gün sonra bana ulaştı. toplam 10günden fazla beklemiştim. neyse dedim bilgisayarım geldi ya dedim kutuyu açtım bilgisayarı görünce şok oldum leke kondurmadığım bilgisayarımın arka kapagında çiziklerlerle doluydu kendim yapsaydım zoruma gitmezdi. ondan sonra makinadan soğudum ve sattım.
    datron servisine diğeceğim arkadaşlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sandisk teknik servisi nerede?
    12 yıl önce açıldı
    dell teknik servisi çok iyi
    10 yıl önce açıldı
    Monster Teknik Servis
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bende bu hafta içi servise götürmeyi dusunuyorum anlamadıgım bir nedenden dolayı kasanın kenarinda küçük bir kırık oluştu ayrıca touch pad de bagzen sapıtıyo bakalım ne dicekler
  • toshiba merkez servis TNB çok iyi işleyen bir yer.Makinalarınızı mümkün olduğunca buraya yönlendirin.

    Bayii ve diğer toshiba servisleri zaten genelde işin içinden çıkamadığı durumlar da makinaları TNB merkez e yollarlar.Onun için imkanınız var sa elden yoksa kargo ile TNB merkez servise ulaşmanız; makinanızın en azından bayii servislerdeki bazı iş bilmez meraklıların vereceği fiziksel zararlardan korunması açısından önemlidir.
  • Arkadaşlar merhaba, ben de TOSHIBA laptop kullanıcısıyım.

    Laptopumu (A100-847) Ankara'da Teknolojix'den aldım. Sanırım benim makina ellerindeki tek kalan A100-847 idi. Aldıktan 1 ay sonra makina şarj olmamaya başladı. Şarj aletindendir diye düşünüp aldığım yere götürdüm. Ellerinde A100-847 olmadığı için şarj aletinden mi makinadan mı kaynaklandığını anlayamadılar. (ŞArj aletlerinin girişlerinin farklı farklı olması da TOSHIBA nın ayıbı diye düşünüyorum)

    Neyse biz bunu servise gönderelim dediler ve Makinamı ve şarj aletini aldılar. Ben servisin ankarada olduğunu düşünürken İstanbula gönderdiklerini öğrendim. Beklemeye başladım ve 45 GÜN sonra evet tam 45 GÜN sonra [45 gün yasal sınırmış heralde onu beklediler:((] makina geldi. Tabi ben bu 45 gün boyunca en az 10 kez aradım Teknolojixi. Zaten laptopun geldiğini de ben telefon açtığımda söylediler kendileri arama zahmetinde bulunmadılar sağolsunlar.

    45 gün sonra laptopuma kavuştum diyerek koşarak Teknolojixe gittim ve birlikte İstanbul servisten gelen kutuyu açtık, bir de ne görelim kutuda şarj aletinin prize giren kablosu YOK. Neyseki o kabloyu başka bi laptoptan alıp vermeyi zorla kabul eden firmadan kaçarak ayrıldım. (Bu arada kasanın ön yüzündeki ufak bikaç çizikten bahsetmiyorum bile:((((

    Sonuç olarak , toshibamdan genel olarak memnunum (arızadan bu yana 4 ay geçti) ama servis ve satıcı firmadan hiç memnun kalmadığımı belirtmeliyim....




  • yasal süre 30 iş günüdür.keşke gelen makinayı kabul etmeseydiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi

    yasal süre 30 iş günüdür.keşke gelen makinayı kabul etmeseydiniz.


    30 iş günü ancak sadece hafta içi iş günü sayıldığı için 45 günde iade hakkı kazanamıyoruz malesef.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.