Şimdi Ara

toshiba servis çıldırtttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
1
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • toshiba------------satellite c55- a -1G3
    3 defa aynı arzadan dolayı verdim arza belli bir süre sonra donuyor
    1 de hartdisk değiştirmişler
    2 birşey yok
    3 birşey yok
    üçüncüyü bugün aldım mecidiye köyden teknosadan 15 gün kaldı orda sordum aynı arza 2 sonra hakkım var onlar alisamiyen karşısında yeri söyledi servis olarak(2 katta bir yerdi hatırlamadım adını şimdi) oraya gidin dedi oraya gittim onlar sancaktepe dediler kimse ilgilenmedi asıl bomba eve gidince çıktı açtım siyah ekran açılmıyor gelde kafayı yeme
    yarın tekrar verecem teknosadaki servise
    elimde önceki üç kayıt var belgeleri yarınkinide alıp pazartesi tüketici hakem heyetine başvuracam aynı zamanda sancaktepe adreslerinede taahhüt servis kayıtlarını ve garanti belgelerini gönderem fotokobisini
    siz ne dersiniz bunlar haricinde arkadaşlar







  • Valla dostum şimdi sana söylüyüm. Toshiba gerçekten kaliteli bir Notebook ve Elektronik alet pazarı liderlerinden.

    Açıkçası Ben araştırmasam ve Kaliteyi bilmesem kesinlikle toshiba ürünü almazdım.

    Hata Ettiğimi düşünmüyorum ama Bana sorunlu bir cihaz geldi ve bildiğin beni uğraştırıyorlar.

    L850 - 1RH Model sattellite L seri bir ürün satın aldım ilk çıktığı zaman incelemesi falanda yoktu ve özellikleri çok iyiydi. Fiyatıda faturaya baktığımda toplamda 3500 civarı bir fiyat.

    Aldım inan ilk 5 ay o kadar memnundumki başka laptop markalarını unttum diyebilirim.

    5. ay bir sıkıntısı çıktı servise yolladım. Geldiğinde anakart arızasından anakartını değiştirip bakım ve bios güncellemesi yapıldı yazıyordu.

    1 ay sonra tekrar tekledi gene gönderdim anakart yakmış, yenisi takılıp gönderdiler.

    3 ay sonra tekrar gönderdim tekrardan anakart yaktı ve yapılıp geri gönderdiler.

    2 ay sonra acayip ısınmaya başladı fan bakımı yapılsın diye yolladım.

    Geldi laptop bi baktım altında böyle gövdeye zarar vermiş çizikler falan var oda yetmezmiş gibi bide Alt takımın vidalarını sıkmışlar ama nasıl bir iş anlayışıysa kapağını adam akıllı oturtmamışlar bile gözle görülür derecede 4 veya 5 cm havada kalmış kapak neyse elimle oturttum pc'nin kapağını bi açtım klavyem gönderdiğimde sıfır gibiydi, Çünkü harici klavye ve mouse kullanıyorum genelde, klavye bildiğin sağ taraftran aşşağa doğru çökmüş dikkatli bakılınca ve elle hissayatından anladım. Bende boşverdim dedim boşver kullanmıyorum zaten, Ulan 1 gün kullandım sıcaklıklarda hiç bir fark görmedim. aynı gönderdiğim gibi yanında tava olsa sucuk pişiririm ve desteklesin soğutmayı diye thermaltake notebook soğutucu aldım 150 liraya. Abi o bile fayda etmedi bende araştırmalarımda macunun değiştirilmesi lazım dediler. O gün form doldurdum macun değişssin diye yollucaktım. İşteyken kardeşim aradı ve bilgisayar açılmıyo abi dedi nasıl dedim açılınca açılıyo ama ekran gelmiyo dedi o an anladımki gene anakart yaktı makine, Yani Acaip uyuz oldum toshibaya Yani bu böyle olmuyucak tüketici hakemine başvurucam artık
    .




  • @hadibe sizde ürün değişimi yapılmaz, sonuçta servis raporlarında 1 kere arıza var.
    @zippohm, ürünü aldığınızdan itibaren 1 yıl içinde aynı arıza 3 kere olduğunda değişim veya para iadesi isteyebilirsiniz, tüketici heyetine başvurmanızda fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ASUS Teknik Servisi yorumlar.
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.