Şimdi Ara

Tombow Leader 0.7 Uç Tekli 0.67tl (ücretsiz kargo) Min:3adet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
5.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 27
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kozmikdalga (5 mesaj) SpyBunny (5 mesaj) Pi (4 mesaj) moguz (3 mesaj) 747kubimustafa747 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (14 mesaj) Mobil (21 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (12 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Tombow Leader 0.7 Uç Tekli 0.67tl (ücretsiz kargo) Min:3adet
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpyBunny -- 16 Kasım 2020; 17:20:58 >



    _____________________________
  • Korona geçerli bir sebep olabilir ancak burada ürünün asıl alınma sebebi ucuz olmasıdır. sana bir tavsiye ileride paran olsun istiyorsan 5 lira 10 liranın hatta(yeri geldiğinde) 1000 liranın bile hesabını bırakıp nasıl daha çok para kazanirim diye düşün ben de indirimleri takip ediyorum ama ucu bu fiyata internetten alırsan hem firmaya hem kargoya boşuna yük oluyorsun neyse ki herkes senin gibi değil

    Kardeş, yukarıda ayrıntılı yazdım, şikayet kaydının sebebi telafi vs bir şey beklemek değil. Toplamı 10 küsur lira zaten.

    Siparişin uç değil de pahalı bir ürün olduğunu, mesela 15 telefon sipariş etmissin, içinden biri kırık 6 telefon çıktığını, 9 tanesinin olmadığını düşün.

  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    0.5 neden yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj
    |
    |
    Hardwired kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    743 Mesaj

    biliyorum olduğunu, 67 kuruşa neden yok diye dedim.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    747kubimustafa747 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1013 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hardwired

    biliyorum olduğunu, 67 kuruşa neden yok diye dedim.

    Keşkee



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    127 Mesaj
    Bir hafta önce 0.5 vardı bu fiyata



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1413 Mesaj

    Hocam millet ucuz diye alıyor stokluyor.Haliyle stok yenilendiğinde de çok kısa sürede tükeniyor.

    |
    |
    Hardwired kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İade.com'a üye olmayı düşünürseniz refim ile üye olabilirsiniz PM lütfen.
    Netspeed'e geçmeyi düşünüyorsanız size her ay 5tl kazandıracak ref kodu verebilirim Pm Lütfen
    İadeal.com'a üye olmayı düşünürseniz refim ile olabilirsiniz PM lütfen
  • Er
    7 Mesaj
    Min3?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Hocam ben attığımda 67 kuruşa stok vardı, bitmiş şimdi, kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 747kubimustafa747 -- 5 Kasım 2020; 11:36:8 >
    |
    |
    Hardwired kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    65 Mesaj
    Tekrar düşmüş arkadaşlar, stoklarda var şimdilik.ben aldım gayet kaliteli 16 saate geldi,öneririm.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj
    15 adet aldım, MNG kargo kutu biraz açılmış halde getirdi, içinden 6 tane çıktı, birinin de kapağı kırılmıştı yarısı dökülüp kırılmıştı.
    Önemli bir şey ve meblağ değil ama olabilirdi de, o yüzden hem Amazon hem MNG e yazdım, hiç bir dönüş olmadı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj

    Ucu internetten alan da ne bileyim...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    16379 Mesaj
    Tombo değil miydi bu yav? Bunla ilgili tek anım güzel yazıyordu ama o kadar siyah yazıyordu ki karşı tarafa geçiyordu yazılar. Karmakarışık oluyordu sayfa



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.
    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam forumda amazonu çok övüyolar tuvalet kagidi aldim kullandim begenmedim iade aldılar falan sizin bu durum daha ciddi hem aldiginiz ürün eksik hemde hasarlı geliyor amazonun dönüş yapmaması çok saçma olmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpyBunny -- 12 Kasım 2020; 5:23:22 >
    |
    |
    kozmikdalga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7125 Mesaj

    İnternetten alan değil bir tanesinin kapağı açılmış dağılmış diye şikayet oluşturan da ne bileyim...



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sniper1.6 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F37FFE089

    Bu mesaj silindi.

    Korona geçerli bir sebep olabilir ancak burada ürünün asıl alınma sebebi ucuz olmasıdır. sana bir tavsiye ileride paran olsun istiyorsan 5 lira 10 liranın hatta(yeri geldiğinde) 1000 liranın bile hesabını bırakıp nasıl daha çok para kazanirim diye düşün ben de indirimleri takip ediyorum ama ucu bu fiyata internetten alırsan hem firmaya hem kargoya boşuna yük oluyorsun neyse ki herkes senin gibi değil




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj

    Hocam hem Amazon ABD, hem Amazon TR den çok alışverişim oldu, tlf, SSD vs. Hiç bir sorun yaşamadım.

    Bahsettiğim uç siparişi toplam 10 liralık bir şey zaten, sorun etmem ama içinde telefon vs pahalı bir ürün de olabilirdi. O yüzden uyarmak amaçlı yazdım ve herhangi bir aksiyon bekemediğimi ekledim ama ilginç bir şekilde özellikle amazondan dönüş yapılmadı. En azından dikkate alınacağı vs bir mesaj beklerdim. Ben site üzerinden yazılı yaptım, belki canlı görüşsem farklı olurdu.

    MNG den bir dönüş zaten beklemiyordum. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kozmikdalga -- 13 Kasım 2020; 0:33:42 >
    |
    |
    SpyBunny kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    İnternetten alan değil bir tanesinin kapağı açılmış dağılmış diye şikayet oluşturan da ne bileyim...

    Kardeş, yukarıda ayrıntılı yazdım, şikayet kaydının sebebi telafi vs bir şey beklemek değil. Toplamı 10 küsur lira zaten.

    Siparişin uç değil de pahalı bir ürün olduğunu, mesela 15 telefon sipariş etmissin, içinden biri kırık 6 telefon çıktığını, 9 tanesinin olmadığını düşün.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
ankara gülüş tasarımı
En ucuz kedi maması fiyatları
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,562
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.