Şimdi Ara

Tomasetto sıralı gaz sistemleri (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
774
Cevap
6
Favori
139.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın hayrican lpg sisteminizden memnuz olmanız gerçekten sevindirici. Bİzler ilsay otomotivin düşmanı olarak değil sadece yaşadığımız sorunlara çözüm bulamayan müşteriler olarak deneyimlerimizi paylaşıyoruz.
    Elbette bir marka hakkında şikayetlere sahip olan insanlar kadar memnun olan insanlarda olacaktır. Bu sebeple yanlış anlaşılmak gibi bir düşünceniz olmasın.
    İLsay otomotivde bazı sorunlar yaşandığı doğrudur bunu ilsay yetklisi sorumlu birkaç kişinin şirketle ilişiği kesilmiştir diye açıklama yaparak doğrulamıştır.
    Önemli olan sorunları olan müşterilerine, sahip oldukları problemleri gidermek için ne gibi bir çalışma yaptıklarıdır.

    Piyasada kalıcı ve kaliteli bir marka olabilmek eskisi kadar kolay değildir insanlar internet gibi bir teknolojiyi kullanarak sahip oldukları problemleri diğer kullanıcılar ile paylaşarak anında bir kamuoyu oluşturma şansına sahiptir. Bu sebeple bilinçi tüketiciler karşısında bu gibi amatör ce çalışan firmaların işleri son derece zordur.




  • kesinlikle söylediklerinize katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: justinyo

    Sayın hayrican lpg sisteminizden memnuz olmanız gerçekten sevindirici. Bİzler ilsay otomotivin düşmanı olarak değil sadece yaşadığımız sorunlara çözüm bulamayan müşteriler olarak deneyimlerimizi paylaşıyoruz.
    Elbette bir marka hakkında şikayetlere sahip olan insanlar kadar memnun olan insanlarda olacaktır. Bu sebeple yanlış anlaşılmak gibi bir düşünceniz olmasın.
    İLsay otomotivde bazı sorunlar yaşandığı doğrudur bunu ilsay yetklisi sorumlu birkaç kişinin şirketle ilişiği kesilmiştir diye açıklama yaparak doğrulamıştır.
    Önemli olan sorunları olan müşterilerine, sahip oldukları problemleri gidermek için ne gibi bir çalışma yaptıklarıdır.

    Piyasada kalıcı ve kaliteli bir marka olabilmek eskisi kadar kolay değildir insanlar internet gibi bir teknolojiyi kullanarak sahip oldukları problemleri diğer kullanıcılar ile paylaşarak anında bir kamuoyu oluşturma şansına sahiptir. Bu sebeple bilinçi tüketiciler karşısında bu gibi amatör ce çalışan firmaların işleri son derece zordur.

    kesinlikle haklısınız




  • ben formu baştan sona okudum ki çoğunluk tomesetto dan veya servisden memnun değil 1 sene önce 90 model 3 16 bmw aldım üzerindeki lpg tomestto sorun ise ufak bir rampada fites değişiminde araba stop etmiyor ama gaz yemiyordu tek sorun buydu ama benzinden gaza geçmesini hiç hissetmiyordum sarsılma çekişten düşme gibi olmuyordu 24 marta muayene için servisten proje almaya gittim birde lpg nin bakımını yaptırayım dedim servis elemanına sorunumu anlattım usta direk olarak motor bağlantısına baktı motora gaz girişi yanlış bağlanmış dedi uçları değişti ayrıca gaz filitresinin iptal edilmiş olduğunu gördük ve tüp beynini uzak yere takılmış dedi motora giren gaz hortumu ne kadar kısa olursa daha verimki olurmuş tüm ayarlarını tekrar yaptı bakımı yapıldı denemek için bir kaç rampaya çıktık ben kullandım araba aynen saat gibi olmuştu motorun çalıştığını dahi duymuyorum yani kısacası ben tomesettodan çok memnunum benim arabaya iyi uyum sağlıyor sonuçta övmek veya karalamak değil amacım benim araca iyi uyum sağladığı için söylüyorum tabiki servisten servise değişim oluyor buda bir gerçek....




  • Sayın stylexp,


    Hani fakiri sevindirmek için önce parasını kaybedip sonra buldururlarmış ya.. Sizinkide biraz öyle olmuş kanımca..

    Arabanın ilk montajını yapan usta en baştan gaz girişini yanlış bağlamayıp, tüpün beynini de motora uzak bir yere monte etmeseydi ve
    sizde arabanın keyfini sürmek için bu kadar beklemeseydiniz daha iyi olmazmıydı sizce?

    Ama sonuçta tecrübeli bir ustayla karşılaşıp sorununuzun hallolması sevindirici.

    Hayırlı olsun tekrar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi justinyo -- 28 Mart 2011; 22:03:44 >
  • 2 Yıl oldu nerdeyse taktıralı, aynen duruyor sistem hiç açıp bakmadım bile ne var ne yok bende sorunsuz çalışıyor. Tüpe hızlı geçiyor benzinden tüpe geçerken bişey hissedilmiyor ama tüp bittiğinde rampa çıkıyorsam benzine geçerken hafif bi geçiş hissi veriyor.
  • SAYIN justinyo aynen dediğin gibi ilk takılırken dikkat edilse çok daha iyi olurdu sonuçta çözümlenmeyecek sorun yok. Kumaş iyi olupta terzi acemi olursa o elbiseden ne beklersin geç oldu ama şans...
  • Aynen katılıyorum önemli olan sonuç.....


    quote:

    Orijinalden alıntı: stylexp

    SAYIN justinyo aynen dediğin gibi ilk takılırken dikkat edilse çok daha iyi olurdu sonuçta çözümlenmeyecek sorun yok. Kumaş iyi olupta terzi acemi olursa o elbiseden ne beklersin geç oldu ama şans...
  • Bende bugun anlaştım tomasetto için inşallah hayırlısı olur kesinlikle sorun yaşamak istemiyorum off ya forumu okuduktan sonra çok kafam karıştı şimdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magery

    Bende bugun anlaştım tomasetto için inşallah hayırlısı olur kesinlikle sorun yaşamak istemiyorum off ya forumu okuduktan sonra çok kafam karıştı şimdi..


    Ayda minimum 2 defa servise gidiyordum. Bezdim. Kit garantide fakat son 7-8 aydır servise uğramadım. Kablo aldım. Ayarımı kendim yaptım. Filtreleride hepsiburada.com dan alıp değiştiriyorum.

    Beni usta etti bu ilsay. Teşekkür ediyorum kendilerine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LiLPlayya -- 11 Nisan 2011; 2:00:23 >
  • Üstadım gerçekten tebrik ederim en iyisini yapıyorsun en azından içine siniyordur.
    Bu ayar ile ilgili herhangi bir döküman varmı elinde ? yada basitçe nasıl yapabiliriz bir fikir verebilirsen çok sevinirim...


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiLPlayya

    quote:

    Orijinalden alıntı: magery

    Bende bugun anlaştım tomasetto için inşallah hayırlısı olur kesinlikle sorun yaşamak istemiyorum off ya forumu okuduktan sonra çok kafam karıştı şimdi..


    Ayda minimum 2 defa servise gidiyordum. Bezdim. Kit garantide fakat son 7-8 aydır servise uğramadım. Kablo aldım. Ayarımı kendim yaptım. Filtreleride hepsiburada.com dan alıp değiştiriyorum.

    Beni usta etti bu ilsay. Teşekkür ediyorum kendilerine






  • quote:

    Orijinalden alıntı: justinyo



    Üstadım gerçekten tebrik ederim en iyisini yapıyorsun en azından içine siniyordur.
    Bu ayar ile ilgili herhangi bir döküman varmı elinde ? yada basitçe nasıl yapabiliriz bir fikir verebilirsen çok sevinirim...


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiLPlayya

    quote:

    Orijinalden alıntı: magery

    Bende bugun anlaştım tomasetto için inşallah hayırlısı olur kesinlikle sorun yaşamak istemiyorum off ya forumu okuduktan sonra çok kafam karıştı şimdi..


    Ayda minimum 2 defa servise gidiyordum. Bezdim. Kit garantide fakat son 7-8 aydır servise uğramadım. Kablo aldım. Ayarımı kendim yaptım. Filtreleride hepsiburada.com dan alıp değiştiriyorum.

    Beni usta etti bu ilsay. Teşekkür ediyorum kendilerine






    En kolay yöntemi ltft değerini mümkün olduğunca 0 değerine yaklaştırmak ve araç çalışma ısısına geldiğinde otomatik kalibrasyon ile kendi ayarını yapmasını sağlamak. Ben kendi yaptığım ayarla kullanıyorum. Ara sıra agresif kullanım ve kar lastiklerine rağmen çok iyi yakıt sarfiyatı değerleri elde ediyorum.

    Kiti taktırdıktan sonra arabamdan soğumuştum. Aslına bakılırsa kit fena değil ama bu firma sadece paranı alana kadar sonrasında yüzüne bile bakmıyorlar. Arıza için gittiğinde ki sık sık gitmek durumunda kalıyordum. Böyle yine mi sen tavırları ile karşılanmak insanı deli ediyor. Artık öyle bir hal aldı ki kendimi mahcup hissediyordum

    Kısacası sen bir lpg interface ve aracına uygun bir diagnostik kablo edin. Gerisi gelir.


    Edit: Forumda mscsi (Serdar Bey) var. Kendisinden lpg interface alabilirsin. Kendisi güvenilir bir satıcıdır ve bu konulara hakimdir. Diagnostik kablo içinde dealextreme . com a bak. İkisinin maliyeti 100 TL yi geçmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LiLPlayya -- 11 Nisan 2011; 11:54:42 >




  • Teşekkürler bilgi için öncelikle bir kablo almak lazım fakat lpg programını bir ara incelemek istedim bana çok karışık geldi. Eminim birçok firmada o programdaki fonksiyonlarının ne anlama geldiğini bilmiyordur. Çünkü lpg taktırırken ustaya bir kaç soru sordum oda bilmiyordu bir kaç şey öğretmişler ona göre ayar yapmaya çalışıyor. :)


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiLPlayya

    quote:

    Orijinalden alıntı: justinyo



    Üstadım gerçekten tebrik ederim en iyisini yapıyorsun en azından içine siniyordur.
    Bu ayar ile ilgili herhangi bir döküman varmı elinde ? yada basitçe nasıl yapabiliriz bir fikir verebilirsen çok sevinirim...


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiLPlayya

    quote:

    Orijinalden alıntı: magery

    Bende bugun anlaştım tomasetto için inşallah hayırlısı olur kesinlikle sorun yaşamak istemiyorum off ya forumu okuduktan sonra çok kafam karıştı şimdi..


    Ayda minimum 2 defa servise gidiyordum. Bezdim. Kit garantide fakat son 7-8 aydır servise uğramadım. Kablo aldım. Ayarımı kendim yaptım. Filtreleride hepsiburada.com dan alıp değiştiriyorum.

    Beni usta etti bu ilsay. Teşekkür ediyorum kendilerine






    En kolay yöntemi ltft değerini mümkün olduğunca 0 değerine yaklaştırmak ve araç çalışma ısısına geldiğinde otomatik kalibrasyon ile kendi ayarını yapmasını sağlamak. Ben kendi yaptığım ayarla kullanıyorum. Ara sıra agresif kullanım ve kar lastiklerine rağmen çok iyi yakıt sarfiyatı değerleri elde ediyorum.

    Kiti taktırdıktan sonra arabamdan soğumuştum. Aslına bakılırsa kit fena değil ama bu firma sadece paranı alana kadar sonrasında yüzüne bile bakmıyorlar. Arıza için gittiğinde ki sık sık gitmek durumunda kalıyordum. Böyle yine mi sen tavırları ile karşılanmak insanı deli ediyor. Artık öyle bir hal aldı ki kendimi mahcup hissediyordum

    Kısacası sen bir lpg interface ve aracına uygun bir diagnostik kablo edin. Gerisi gelir.


    Edit: Forumda mscsi (Serdar Bey) var. Kendisinden lpg interface alabilirsin. Kendisi güvenilir bir satıcıdır ve bu konulara hakimdir. Diagnostik kablo içinde dealextreme . com a bak. İkisinin maliyeti 100 TL yi geçmez






  • Tüm üyelere selamlar
    Bugün bir tomasetto bayisini aradım. Aracıma (2001 model 2.0 pug406) tomasetto kit taktırmayı istediğimi söyledim. Tomasetto bayisi olmasına rağmen 300 TL pahalı olan ve italyan çakması başka bir markayı tavsiye etti. Tam Tomasetto taktırmayı düşünürken yetkili bir bayinin başka markayı önermesi kafamı karıştırdı.
    - Acaba ticari kaygıyla daha pahalı olan duyulmamış bir ürünü mü itelemeye çalıştı
    - Yoksa bayisi olduğu ve çok iyi tanıdığı Tomasettoya gvenmediği içinmi beni farklı alternatife yönlendirdi
    - Yada ben bu forumu okuyarak paranoyaklaştım, bayi gerçektende aracıma en uygun kiti mi önerdi?

    Sizlerin yorumları nelerdir. Yarın LPG taktıracağım. bu gece son kararımı vermeliyim ;) siz değerli üyelerin ve İLSAY yetkililerin yardımlarını bekliyorum

    Saygılarımla
  • aklından bile geçirme tomasettoyu, taktıkları sistem 30 bin km sonra beyni yandı ve daha sonra beyin + tüm enjektörleri değiştirmek zorunda kaldım. fiyatı x 2 oldu yani, o nedenle hiç aklından bile geçirme derim tomasettoyu..
  • aklım iyice karıştı forumu okudum arabamda tomasetto enjektör ve regülatör var servisle görüştüm ikisinden birinde sorun olacağını değişmesi gektiğini söylediler.Yazılanlara bakılır ise değişimden sonraki sorunlardan dolayı habire servise giden arkadaşlar var.Benim zaman sorunum var git gele ayıracak haftasonum yok.
    Arkadaşlar ne yapmalıyım bir akıl verin zaten 3200 motor arabaya haftalardır benzinle binmekten iflahım kesildi ki 1000km bir 19 mayıs yolu var .
    YARDIMMMMMM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başkent0601

    aklım iyice karıştı forumu okudum arabamda tomasetto enjektör ve regülatör var servisle görüştüm ikisinden birinde sorun olacağını değişmesi gektiğini söylediler.Yazılanlara bakılır ise değişimden sonraki sorunlardan dolayı habire servise giden arkadaşlar var.Benim zaman sorunum var git gele ayıracak haftasonum yok.
    Arkadaşlar ne yapmalıyım bir akıl verin zaten 3200 motor arabaya haftalardır benzinle binmekten iflahım kesildi ki 1000km bir 19 mayıs yolu var .
    YARDIMMMMMM.



    Allah yardımcınız olsun. Umarım birkerede sorunu
    hallederler. Yoksa herzamanki gibi deneme yanılma yöntemiyle
    arıza gidermeye çalışırlarsa daha çok gidersiniz gibime geliyor.

    Size naçiz tavsiyem aracınızın yanından ayrılmayın ve mantığınıza
    ters gelen konularda aracınıza müdahale eden ustaya uyarılarda bulunun
    bazen bunun yararını görüyorsunuz. Çünkü bazı ustalar gerçekten düz mantıkla
    iş yapıyor. Sistemle ilgili pek bir bilginiz olmasa bile ustanın yaptığı yanlış
    hareketleri görebiliyorsunuz.

    Kolay gelsin...




  • selamlar kırıkkale den yazıyorum benim aracim hyundai sonata 2500 cc v6 motor.2000 model. Tomasetto kit takili uzerinde yakit sarfiyatı bana gore yuksek 100 km de 20 lt lpg yakıyor sehir içi.ve benzinden gecmelerde yığılma yasiyorum.
  • ve 5000 devirden sonra gaz yetistirmiyor kirikkale de ilsay subesi var ama beni tatmin edemediler, 6 silindir abi normal diyor ama ben 3000 cc arabada bile yığılma yasamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıldır tomasetto tekleme ile uğraşıyorum lpg servisi beyin bozuk diye ilsaya gönderiyor ilsay sağlam diye geri gönderiyor.3 defa gitti geldi.Arabam her seferinde 5-6 gün serviste yattı.ama tekleme halen devam ediyor.
    Artık kehrettim benzinde biniyorum.Benimki eski sistem ilk çıkanlardan serviste yeni sistem beyin olduğundan yeni beyin ile deneyemiyoruz.Program ve soket girilleri farklı.
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.