Şimdi Ara

Tomasetto sıralı gaz sistemleri (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
774
Cevap
6
Favori
139.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Decartman

    Merhaba

    Taktıralı 48saat olmadı,
    Performans kaybı 150 ye kadar hissettirmiyor,Yakıt benzinden çok daha tasarruflu henüz km başına yakıtı ölçmedim.1.000km ayarından önce km de kaç YKR yaktığını söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama benzinde 300YKR yakarken şuanda basmama rağmen 200-230YKR yakıyor.Sabahları stop etme gibi bir problemim olmadı onun haricinde 36 saatte 1,2 kere stop etti ama bu normal diye düşünüyorum ayar yapılmadığı için.Herhangi bir sıkıntım yok şuanda.İlksay gerçekten iyi yorumların hakkını veriyor.Kadir Bey'e saygılar sevgiler,saolsun güzel uğraşları ve güzel muhabbeti için.Montaj sırasında izlemlediğim;herhangi bir sıkıntıyla gelen müşterilerin hiçbirini geri çevirmiyorlar,sorunlarını halledene kadar gereken ilgiyi gösteriyorlar bu çok güzel.Umarım bundan sonra bi problem yaşamam.Başarılarınızın devamını dilerim Kadir Bey:)
    Herşey için birkez daha saolun...

    1.000km ayarından sonraki gereken bütün bilgileri paylaşıcam.

    Fiat Bravo 1.6



    quote:

    Orijinalden alıntı: @eg!s


    quote:

    Orijinalden alıntı: allaturcha

    Arkadaşlar merhaba!

    Aracım 2000 model Clio HB 1.4-8V 115000km

    Tomasetto nasıl olur? Tomasettoda farklı modeller varmı?

    Brc de benzin gösterge sorunu oluyormuş, tomasetto da böyle bir şey sözkonusu mu?


    12.12.2009 tarihinde ilsay merkez sb sinden 2005 Clio 1.2 16v aracıma tomasetto lpg kiti taktırdım. Suanda hiç bir sorun yok inş. da olmaz.
    30 tl lik ilk yakıtımla 238,4 km yol gittim (aygaz 1.71tl). Tavsiye edebilirim

    iki kullanıcımız için hayırlı olsun. kullandıkça paylaşırsanız bilgilerinizi seviniriz. iyi günlerde kullanın




  • Merhabalar Sayın İlsay Yetkilisi,
    Aracıma (2004 megane 2 sedan dynamıc 1.6) Nisan 2009 da Ankara İlsay da Tomasetto marka tüp taktırdım.1 ay sonra; trafik sıkıştığında,dur kalklar başladığında, araçta boğulmalar başladı.Yol bilgisayarında "enjeksiyon sistemini kontrol edin" uyarısı çıkıyordu.Aracı sağa çekip stop edip biraz bekleyip tekrar çalıştırdığımda sorun düzeliyordu.İlsay a her gittiğimde problemin ateşleme bobinlerinde ve bujilerde olduğunu söyleyip ayar yapıp yolladılar.Servise gittim.Servis aracın ateşleme sisteminde problem olmadığını söyledi ama ben yine de bujileri en azından değiştirtdim.Problem aynen devam ediyordu.Ben de kendimce bi çözüm buldum ve aracı sıkışık trafikte benzinde kullanmaya başladım.Eylül de tayinim İzmir'e çıktı.Artık aracımdaki problem büyüdü ve her zaman tüpte tekleyerek çalışmaya başladı.6 ncı sanayide bulunan ekonomik Gaz a gittim.(tomasetto bayiisi).Araca bir türlü ayar tutturamayınca sistemin beynini ve enjektörleri değiştirdiler.(ki ben bi forumda beyinlerin garanti kapsamı dışında olduğunu okumustum.bu yüzden beyin çıkma mı acaba diye aklımın bi köşesinde soru işareti olarak kaldı).Sorun düzeldi.Demek ki problem İlsay ın her zaman dediği gibi bobinlerde değilmiş.Fakat bir hafta sonra aracta rölantide titreme problemi baş gösterdi.Tekrar Ekonomik Gaz a gittim ve problemin ateşleme bobinlerinde olduğu söylendi.Doğru Renault Servisine gittim.Servis araca bilgisayarı bağladı, motoru dinledi, bobinleri tek tek kontrol etti.Ateşlemede problem yok demesine rağmen benim isteğimle buna sebep olabilecek bobin,manyetik kaptör parçalarını değiştirdi,kelebeği temizledi.(300 tl).Gel gelelim araç yine aynı.Rölantide titreme olayını artık sineye çektim.Ama 1 ay sonra bu defa da 2000-3000 devirlerde gaz yememe,sabit hızda giderken araçta silkeleme,sarsılma,yığılmalar, rölantide çalışırken gaz verdiğimde 1500 devre kadar sarsıntılı devir yükseltmeler başladı.Acaba montaj mı hatalı?Yanlış yerden mi delindi araç?Artık çıldırmak üzereyim.Aracın benzinli düzeni de bozulcak diye korkuyorum.Aracımdan nefret eder hale geldim.Lütfen bi yetkili bana yardım etsin,yol göstersin.İzmir de en iyi servisiniz hangisi?Paradan puldan vazgeçtim.Bana arabamı geri verin yeter.Yardımınızı bekliyorum.Tesekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreaslan

    Merhabalar Sayın İlsay Yetkilisi,
    Aracıma (2004 megane 2 sedan dynamıc 1.6) Nisan 2009 da Ankara İlsay da Tomasetto marka tüp taktırdım.1 ay sonra; trafik sıkıştığında,dur kalklar başladığında, araçta boğulmalar başladı.Yol bilgisayarında "enjeksiyon sistemini kontrol edin" uyarısı çıkıyordu.Aracı sağa çekip stop edip biraz bekleyip tekrar çalıştırdığımda sorun düzeliyordu.İlsay a her gittiğimde problemin ateşleme bobinlerinde ve bujilerde olduğunu söyleyip ayar yapıp yolladılar.Servise gittim.Servis aracın ateşleme sisteminde problem olmadığını söyledi ama ben yine de bujileri en azından değiştirtdim.Problem aynen devam ediyordu.Ben de kendimce bi çözüm buldum ve aracı sıkışık trafikte benzinde kullanmaya başladım.Eylül de tayinim İzmir'e çıktı.Artık aracımdaki problem büyüdü ve her zaman tüpte tekleyerek çalışmaya başladı.6 ncı sanayide bulunan ekonomik Gaz a gittim.(tomasetto bayiisi).Araca bir türlü ayar tutturamayınca sistemin beynini ve enjektörleri değiştirdiler.(ki ben bi forumda beyinlerin garanti kapsamı dışında olduğunu okumustum.bu yüzden beyin çıkma mı acaba diye aklımın bi köşesinde soru işareti olarak kaldı).Sorun düzeldi.Demek ki problem İlsay ın her zaman dediği gibi bobinlerde değilmiş.Fakat bir hafta sonra aracta rölantide titreme problemi baş gösterdi.Tekrar Ekonomik Gaz a gittim ve problemin ateşleme bobinlerinde olduğu söylendi.Doğru Renault Servisine gittim.Servis araca bilgisayarı bağladı, motoru dinledi, bobinleri tek tek kontrol etti.Ateşlemede problem yok demesine rağmen benim isteğimle buna sebep olabilecek bobin,manyetik kaptör parçalarını değiştirdi,kelebeği temizledi.(300 tl).Gel gelelim araç yine aynı.Rölantide titreme olayını artık sineye çektim.Ama 1 ay sonra bu defa da 2000-3000 devirlerde gaz yememe,sabit hızda giderken araçta silkeleme,sarsılma,yığılmalar, rölantide çalışırken gaz verdiğimde 1500 devre kadar sarsıntılı devir yükseltmeler başladı.Acaba montaj mı hatalı?Yanlış yerden mi delindi araç?Artık çıldırmak üzereyim.Aracın benzinli düzeni de bozulcak diye korkuyorum.Aracımdan nefret eder hale geldim.Lütfen bi yetkili bana yardım etsin,yol göstersin.İzmir de en iyi servisiniz hangisi?Paradan puldan vazgeçtim.Bana arabamı geri verin yeter.Yardımınızı bekliyorum.Tesekkür ederim.


    2005 Stilo 2. elden almıştım.. Aha aynı sorunlar ondada vardı... Ne yaptım.. Söktürdüm LPG yi oldu bittii....LPG ruhsata işli değildi.. Bence birde boğaz kelebeğine baktırın derim...ah LPG de sorun çıkmayacağına bir güvensem hemen taktıracağım ama işte güvenemiyorum..




  • ona da baktırdım ve temizlettim serviste.sonuç aynı:( bu arada bi yetkili çıkıp da cevaplamayacak mı??????
  • Merhaba,
    Brava 2002 model aldığım arabamda Tomosetto takılıydı. Bir süre sonra ışıklarda dururken ve dönüşlerde araba stop etmeye başladı. Ankara İlsay'a gittiğimde montajı yapan firmanın orijinal parçaları kullanmadığı söylendi ve orijinalleriyle değiştirildi. Bundan sonra araba gazda çalışırken bir sorun çıkarmadı ama gaza geçene kadar benzinde çalıştığı sırada sürekli stop etmeye sabahları çok zor çalışmaya başladı. Sorunun benzin pompasından kaynaklandığı söylendi bende benzin pompasını değiştirdim. 2 gün düzenli çalıştı sonra aynı sorunlar tekrar başladı. Araba gaza geçene kadar hareket edemiyorum ve çok zor çalıştırıyorum. Servise 3 kez gittim her seferinde gaz ayarı yapıp gönderdiler ve yine benzin pompasında sorun olduğunu söylediler (Bu arada benzin pompası 400 TL). Gazı iptal edip arabayı 1 hafta benzinde çalıştırdım bütün sorunlar ortadan kalktı. Servise son gittiğimde Başka bir brava sahibiyle karşılaştım oda 4 kez benzin pompasını değiştirdikten sonra vazgeçtiğini söyledi. Bravalarda Tomosetto ile ilgili bir sorunmu var. Yoksa sürekli benzin pompası değiştirene kadar başka bir tüpmü taktırayım. Tavsiyesi olan ya da yardımcı olabilecek bir arkadaş var mıdır acaba?




  • Bencce bu markamı iyi şu markamı iyi bunların lpg distribörlerine ve montajcılarına bır faydası yok markaları internet te yorum yapmak yanlış.bütün arkadaşlar işlerini düzgün yaptığı taktirde hiç bir sorun olmaz.bence lpg sektörune sahip çıkalım neden kımse aksam lıstelerinden bahs etmıyor odaların muşterilerimize çıkardıkları zorlukları yazmıyor sadece bu iyi marka bu kötu marka hiç bir alakası yok bence.SEKTÖRE SAHİP ÇIKALIM birbirimizi eleştireceğimize bence bize yapılan haksızlıkları paylaşalım butun kurumlar ın gözu bizim üstümüzde bizlerde lpg montajcıları olarak işimize sahip çıkalım yoksa gun gelir hepimiz derizki neydi başımız agelen 2000 deki kriz gbi iii düşünün bırakın markaları İŞİMİZİ DAHA İYİ NASIL YAPARIZ ONU DÜŞÜNELİM ZATEN FORUM SAYFALARIN % 98 Zİ LPG CİLERİN KENDİSİDİR NE GEREK VAR
  • pazartesi mahirotogaz za gelin 6 san de probleminizi hel edecem
  • hangimizi davet ettiniz bayinize?benim araçta tomassetto takılı.Sizin bayiinizi biliyorum ama zavolli yazdığı için girmemiştim.tomasetto ya da bakıo musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreaslan -- 27 Aralık 2009; 9:13:04 >
  • Merhabalar arkadaşlar.
    Benim 2001 model 1.6 Toyota Special marka otoma 1 yıl önce Adıyaman ili Şanbayat İlçesinde Murat Lpg adlı işyerine büyük methiyeler sonucu 1500 Tl. ye sıralı sistem Tomasetto marka lpg taktırdım yaklaşık 1 ay öncesine kadar sorunsuz aracıma bindim, fakat bir aydan bu yana özellikle aracım sabahları vede motor soğukken benzinden lpg ye sarsıntı ile geçiyor dahada önemlisi geçiş esnasında motor stop ediyor düşünsenize yolda bu birkaç kez tekrar etti ve direksiyon kilitledi inanın çok korkutucu bir durum "Allah Kimseme Yaşatmasın" Lpg taktırdığım yere gittim bana WD 40 al Motorun kelebeğini temizleyelim geçer dedi ve temizledi titreme bir nebze bir hafta kesti stop aza inmişti. Fakat aradan 20 gün geçti ve titreme vede stop daima tekrar eder oldu inan ki aracımı çalıştırıp benzinden lpgye geçinceye kadar haraket ettirmiyorum sonra yola çıkıyorum. Lütfen bu konuda bana yardımcı olacak arkadaşlara büyük minnet duyacağım şimdiden teşekkür ediyorum...




  • SN İLSAY YETKİLİLERİ MERHABA,14.02.2009 da HONDA CİVİC 1.4 MARKA ARACIMA TOMASETTO MARKA KİT MONTAJ YAPILDI.BİRAZ DAHA PERFORMANSLI ÇALIŞMASINI İSTİYORUM BAKIMA GELDİĞİMDE ECU NUN DEĞERLERİNİ DAHA PERFORMANSLI ŞEKİLDE AYARLAYABİLİRMİSİNİZ.İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM.TEŞEKKÜREDERİM,İYİ ÇALIŞMALAR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erenyorum -- 30 Aralık 2009; 17:54:27 >
  • SN İLSAY YETKİLİLERİ MERHABA,14.02.2009 da HONDA CİVİC 1.4 MARKA ARACIMA TOMASETTO MARKA KİT MONTAJ YAPILDI.BİRAZ DAHA PERFORMANSLI ÇALIŞMASINI İSTİYORUM BAKIMA GELDİĞİMDE ECU NUN DEĞERLERİNİ DAHA PERFORMANSLI ŞEKİLDE AYARLAYABİLİRMİSİNİZ.İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM.TEŞEKKÜREDERİM,İYİ ÇALIŞMALAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreaslan

    Merhabalar Sayın İlsay Yetkilisi,
    Aracıma (2004 megane 2 sedan dynamıc 1.6) Nisan 2009 da Ankara İlsay da Tomasetto marka tüp taktırdım.1 ay sonra; trafik sıkıştığında,dur kalklar başladığında, araçta boğulmalar başladı.Yol bilgisayarında "enjeksiyon sistemini kontrol edin" uyarısı çıkıyordu.Aracı sağa çekip stop edip biraz bekleyip tekrar çalıştırdığımda sorun düzeliyordu.İlsay a her gittiğimde problemin ateşleme bobinlerinde ve bujilerde olduğunu söyleyip ayar yapıp yolladılar.Servise gittim.Servis aracın ateşleme sisteminde problem olmadığını söyledi ama ben yine de bujileri en azından değiştirtdim.Problem aynen devam ediyordu.Ben de kendimce bi çözüm buldum ve aracı sıkışık trafikte benzinde kullanmaya başladım.Eylül de tayinim İzmir'e çıktı.Artık aracımdaki problem büyüdü ve her zaman tüpte tekleyerek çalışmaya başladı.6 ncı sanayide bulunan ekonomik Gaz a gittim.(tomasetto bayiisi).Araca bir türlü ayar tutturamayınca sistemin beynini ve enjektörleri değiştirdiler.(ki ben bi forumda beyinlerin garanti kapsamı dışında olduğunu okumustum.bu yüzden beyin çıkma mı acaba diye aklımın bi köşesinde soru işareti olarak kaldı).Sorun düzeldi.Demek ki problem İlsay ın her zaman dediği gibi bobinlerde değilmiş.Fakat bir hafta sonra aracta rölantide titreme problemi baş gösterdi.Tekrar Ekonomik Gaz a gittim ve problemin ateşleme bobinlerinde olduğu söylendi.Doğru Renault Servisine gittim.Servis araca bilgisayarı bağladı, motoru dinledi, bobinleri tek tek kontrol etti.Ateşlemede problem yok demesine rağmen benim isteğimle buna sebep olabilecek bobin,manyetik kaptör parçalarını değiştirdi,kelebeği temizledi.(300 tl).Gel gelelim araç yine aynı.Rölantide titreme olayını artık sineye çektim.Ama 1 ay sonra bu defa da 2000-3000 devirlerde gaz yememe,sabit hızda giderken araçta silkeleme,sarsılma,yığılmalar, rölantide çalışırken gaz verdiğimde 1500 devre kadar sarsıntılı devir yükseltmeler başladı.Acaba montaj mı hatalı?Yanlış yerden mi delindi araç?Artık çıldırmak üzereyim.Aracın benzinli düzeni de bozulcak diye korkuyorum.Aracımdan nefret eder hale geldim.Lütfen bi yetkili bana yardım etsin,yol göstersin.İzmir de en iyi servisiniz hangisi?Paradan puldan vazgeçtim.Bana arabamı geri verin yeter.Yardımınızı bekliyorum.Tesekkür ederim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci72
    2005 Stilo 2. elden almıştım.. Aha aynı sorunlar ondada vardı... Ne yaptım.. Söktürdüm LPG yi oldu bittii....LPG ruhsata işli değildi.. Bence birde boğaz kelebeğine baktırın derim...ah LPG de sorun çıkmayacağına bir güvensem hemen taktıracağım ama işte güvenemiyorum..

    sizlere pm attım. yazdığıjm bayilere giderek mağduriyetlerinizi giderebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava2002

    Merhaba,
    Brava 2002 model aldığım arabamda Tomosetto takılıydı. Bir süre sonra ışıklarda dururken ve dönüşlerde araba stop etmeye başladı. Ankara İlsay'a gittiğimde montajı yapan firmanın orijinal parçaları kullanmadığı söylendi ve orijinalleriyle değiştirildi. Bundan sonra araba gazda çalışırken bir sorun çıkarmadı ama gaza geçene kadar benzinde çalıştığı sırada sürekli stop etmeye sabahları çok zor çalışmaya başladı. Sorunun benzin pompasından kaynaklandığı söylendi bende benzin pompasını değiştirdim. 2 gün düzenli çalıştı sonra aynı sorunlar tekrar başladı. Araba gaza geçene kadar hareket edemiyorum ve çok zor çalıştırıyorum. Servise 3 kez gittim her seferinde gaz ayarı yapıp gönderdiler ve yine benzin pompasında sorun olduğunu söylediler (Bu arada benzin pompası 400 TL). Gazı iptal edip arabayı 1 hafta benzinde çalıştırdım bütün sorunlar ortadan kalktı. Servise son gittiğimde Başka bir brava sahibiyle karşılaştım oda 4 kez benzin pompasını değiştirdikten sonra vazgeçtiğini söyledi. Bravalarda Tomosetto ile ilgili bir sorunmu var. Yoksa sürekli benzin pompası değiştirene kadar başka bir tüpmü taktırayım. Tavsiyesi olan ya da yardımcı olabilecek bir arkadaş var mıdır acaba?


    tabiki benzin pompasını değiştirirek bu böyle devam etmez. müsait olduğunuz zaman servisimize gelin bizzat yardımcı olurum. iyi günler




  • sayın Kadir bey...
    Benim 2001 model 1.6 Toyota Special marka otoma 1 yıl önce Adıyaman ili Şanbayat İlçesinde Murat Lpg adlı işyerine büyük methiyeler sonucu 1500 Tl. ye sıralı sistem Tomasetto marka lpg taktırdım yaklaşık 1 ay öncesine kadar sorunsuz aracıma bindim, fakat bir aydan bu yana özellikle aracım sabahları vede motor soğukken benzinden lpg ye sarsıntı ile geçiyor dahada önemlisi geçiş esnasında motor stop ediyor düşünsenize yolda bu birkaç kez tekrar etti ve direksiyon kilitledi inanın çok korkutucu bir durum "Allah Kimseme Yaşatmasın" Lpg taktırdığım yere gittim bana WD 40 al Motorun kelebeğini temizleyelim geçer dedi ve temizledi titreme bir nebze bir hafta kesti stop aza inmişti. Fakat aradan 20 gün geçti ve titreme vede stop daima tekrar eder oldu inan ki aracımı çalıştırıp benzinden lpgye geçinceye kadar haraket ettirmiyorum sonra yola çıkıyorum. Lütfen bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz. teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PARMAKİZİ

    sayın Kadir bey...
    Benim 2001 model 1.6 Toyota Special marka otoma 1 yıl önce Adıyaman ili Şanbayat İlçesinde Murat Lpg adlı işyerine büyük methiyeler sonucu 1500 Tl. ye sıralı sistem Tomasetto marka lpg taktırdım yaklaşık 1 ay öncesine kadar sorunsuz aracıma bindim, fakat bir aydan bu yana özellikle aracım sabahları vede motor soğukken benzinden lpg ye sarsıntı ile geçiyor dahada önemlisi geçiş esnasında motor stop ediyor düşünsenize yolda bu birkaç kez tekrar etti ve direksiyon kilitledi inanın çok korkutucu bir durum "Allah Kimseme Yaşatmasın" Lpg taktırdığım yere gittim bana WD 40 al Motorun kelebeğini temizleyelim geçer dedi ve temizledi titreme bir nebze bir hafta kesti stop aza inmişti. Fakat aradan 20 gün geçti ve titreme vede stop daima tekrar eder oldu inan ki aracımı çalıştırıp benzinden lpgye geçinceye kadar haraket ettirmiyorum sonra yola çıkıyorum. Lütfen bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz. teşekkür ederim.

    merhaba.

    aracınızın benzinden lpg ye geçiş zamanı olarak ne kadar sürede geçiyor. yani tahmini olarak kaç km. de geçiyor. şayet çok çabuk geçiyorsa araç tam anlamıyla ısınmadığı için lpg de düzensiz çalışacaktır. birde şuan bulunduğunuz ilide yazarsanız (adıyaman mı?) ona göre ben size servis öneriyim. İyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenyorum


    SN İLSAY YETKİLİLERİ MERHABA,14.02.2009 da HONDA CİVİC 1.4 MARKA ARACIMA TOMASETTO MARKA KİT MONTAJ YAPILDI.BİRAZ DAHA PERFORMANSLI ÇALIŞMASINI İSTİYORUM BAKIMA GELDİĞİMDE ECU NUN DEĞERLERİNİ DAHA PERFORMANSLI ŞEKİLDE AYARLAYABİLİRMİSİNİZ.İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM.TEŞEKKÜREDERİM,İYİ ÇALIŞMALAR.

    merhaba

    şöyleki aracınızın ayarları benzin değerleri baz alınarak ayarlanır. onun için ideal olan neyse ona uymamız gerekiyor. ama aracın çekişinde bir problem var ise bunun ayarı ayrıca yapılması gerekiyor. iyi günler
  • Son zamlardan sonra, cumartesi günü 1999 model Opel Astra 1.6 aracıma tomasetto sıralı sistem taktırdım. Kadir bey, Sefa Bey ve tüm ekipteki arkadaşlara teşekkürler ilgilendikleri için. Cumartesi geç saatlere kadar birlikteydik. Tüp takıldıktan sonra başlarda biraz sıkıntı yaşadım araç tekliyordu. Hemen geri döndüm İlsaya. Aracın bujilerinden kaynaklanan bir problem olduğunu söylediler. Aracın bujilerini değiştirince düzeldi. Şu anda memnunum ama sarfiyat konusunda henüz bir fikrim yok. İlerki dönemde tüketim miktarlarını da yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: livaneli0008

    Son zamlardan sonra, cumartesi günü 1999 model Opel Astra 1.6 aracıma tomasetto sıralı sistem taktırdım. Kadir bey, Sefa Bey ve tüm ekipteki arkadaşlara teşekkürler ilgilendikleri için. Cumartesi geç saatlere kadar birlikteydik. Tüp takıldıktan sonra başlarda biraz sıkıntı yaşadım araç tekliyordu. Hemen geri döndüm İlsaya. Aracın bujilerinden kaynaklanan bir problem olduğunu söylediler. Aracın bujilerini değiştirince düzeldi. Şu anda memnunum ama sarfiyat konusunda henüz bir fikrim yok. İlerki dönemde tüketim miktarlarını da yazarım.


    merhabalar,

    aracınız montaj sonrası sıkıntısı malum sizinde bahsetmiş olduğunuz gibi aracınızın bujilerinden yani çift tırnak takılı olması. değiştirdikten sonra hiçbir sıkıntı kalmadı. ve sizin yüzünüzdeki endişe de kayboldu :) . aracınızı güzel günlerde ekonomik olarak kullanmanız dileğiyle. iyi günler.

    bu arada aracın 1.000 km lik bakım ve peryodik bakım olan 10.000 km. de bekliyorum.




  • Herkese Merhabalar...

    Foruma yeni üye oldum.
  • İyi Günler Kadir Bey. Size bir sorum olacak cevaplandırırsanız sevinirim.

    Yaklaşık 22 ay önce Ankara Güven(siz) Otogazda aracıma Tomasetto Lpg Kiti takıldı. Uzun zamandan beri şamandıra ve yakıt göstergeleri bozuk olmasına ve bütün ısrarlarıma rağmen sorunlu parçaları değiştirmediler.

    Forumdan öğrendiğime göre Uzun zaman önce Güven Otogazın bayiliğini iptal etmişsiniz.

    Size sormak istediğim şu; İlsay Lpg'ye gelsem mağduriyetimin giderilmesi adına arızalı parçaları değiştirir misiniz?

    Ayrıca siz hangi İlsay'dasınız? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    SAYGILARIMLA...
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.