Şimdi Ara

Tofaşlar yeni arabalardan daha az yol sesi alıyor.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
6.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orijinalden alıntı: scip atarım

    dayımın 95 doğan l si benim passattan az yol sesi alıyor


    Ne yaptın sen yiğen yaw. Birazdan VW fanatikleri toplanır buraya


    Hadi Golf veya Polo dese neyse, Passat demiş, ortalık karışabilir

    Adam zaten provakatör, sağolsun yönetim çizittirivermiş vatandaşı. Milletinde işi gücü yok feyk hesap açıp ortalığı galeyana getirme derdinde...


    iyiki çizmişler yoksa ortalık fena karışırdı
    _____________________________
    2015 VW Golf 7 1.2 TSI 110 Manuel Comfortline Tungsten Gri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orijinalden alıntı: scip atarım

    dayımın 95 doğan l si benim passattan az yol sesi alıyor


    Ne yaptın sen yiğen yaw. Birazdan VW fanatikleri toplanır buraya


    Hadi Golf veya Polo dese neyse, Passat demiş, ortalık karışabilir

    kardeş sende ACCORD dedin bea
    _____________________________
    "ÖLÜM" Gaz PedaLına Basan Ayakta,"HAYAT" Direksiyonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır...
    ____KARACAHİL____




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman


    quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orijinalden alıntı: scip atarım

    dayımın 95 doğan l si benim passattan az yol sesi alıyor


    Ne yaptın sen yiğen yaw. Birazdan VW fanatikleri toplanır buraya


    Hadi Golf veya Polo dese neyse, Passat demiş, ortalık karışabilir

    Adam zaten provakatör, sağolsun yönetim çizittirivermiş vatandaşı. Milletinde işi gücü yok feyk hesap açıp ortalığı galeyana getirme derdinde...


    iyiki çizmişler yoksa ortalık fena karışırdı

    elemanın nickini telaffuz ettim sonra tek manasının fonotiği olduğu kanısına varıp tövbe tövbe demekten kendimi alamadım
    _____________________________




  • O kadar yıl Şahin kullandım, motor kucağında gitmek nasıl bir duygu bilirim. Teyibe son sesi verip yinede yol ve motor sesinden duyamamak her araca nasip olmaz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orijinalden alıntı: scip atarım

    dayımın 95 doğan l si benim passattan az yol sesi alıyor


    Ne yaptın sen yiğen yaw. Birazdan VW fanatikleri toplanır buraya


    Hadi Golf veya Polo dese neyse, Passat demiş, ortalık karışabilir

    Adam zaten provakatör, sağolsun yönetim çizittirivermiş vatandaşı. Milletinde işi gücü yok feyk hesap açıp ortalığı galeyana getirme derdinde...

    Sallamış harbiden 95model doğan L mi var ?
    _____________________________
    En Güçlü Silah FİKİR En Güçlü Fikir TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ'dir.
    DH Elektronik Kulübü - Mühendis Adayı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTON

    Motor sesinden yol sesini duymak imkansızdır.


    işte bu motorunda hayır kalmamış arabaya bide abart atan vatandaşı bi düşünün...
    motor sesi direk arkadan çıkıyor, garibim abart bağırdı zannediyor.
    _____________________________
    o araba alınır mı? bu araba satılır mı? ona bu kadar para verilir mi? bu araba o kadar etmezz... sen olsaydın ne alırdın, ben olsaydım nasıl satardım. yok benim arabam çok yakıyor, şu marka olsaymış daha iyiymiş... şu para olsun az yaksın çok kaçsın parçası vergisi ucuz olsun, hemen elden çıksın, yok sen delimisin ona kadar arabamı yoktu... EL AYA ÇIKTI, BİZDE HEP AYNI TATAVA...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TOFAŞ sınıfına ŞAHİN-DOĞAN-KARTAL ve SERÇE tarzı araçlar girdiğine ve bu araçlar 1970'li yılların teknolojisini yansıttığına göre (gelişme evresi 1960'lı yılların sonuna doğrudur) 50 yıl öncenin BASİT ve DÜZ teknolojisi şimdiki KOMPLİKE-KOMPLEKS-KARMAŞIK-TÜMLEŞİK-BÜTÜNLEŞİK-OPTİMİZE teknolojisinden çok farklı.

    Örneğin, rot kolu ve rot başı, McPherson teker askısı ve hiçkimsenin ne işe yaradığını ya da nerede bulunduğunu bilmediği viraj denge çubuğu gibi yürür aksam parçaları o zamana göre daha kalın, daha az işlenmiş ve daha kabaydı, bu da ister istemez aracın dayanıklılığına katkıda bulunuyordu. Yani araç daha basit imâl edilerek daha dayanıklı ve bazı durumlarda da daha iyi yol mukavemetine sahip olmuştur.

    Şimdiki araçlar, mesela FIAT GRANDE PUNTO aracım 1.4 litre motor ve 77 HP ama önden çekişli, sıfır almıştım, ama 1997'de sıfır aldığım 1998 model ŞAHİN S aracım da "Tempra" motorluydu, 5 vites fakat arkadan itişliydi. Grande Punto ve Şahin'i yan yana getirdiğimde otomobil üretim teknolojisinin 1976 ile 2006 arasında nasıl bir gelişme gösterdiğini hemen görmek mümkün.

    Grande Punto maliyet olarak daha ucuz ve daha hızlı üretilen bir araç olmuş, Yolcu Kafesi, Deformasyon Bölgeleri, Elektromenanik Direksiyon ile Klima-ABS ve Hava Yastıkları teknolojik gelişmeler ve ama bunlar Şahin'de zamanının şartları nedeni ile yok, fakat Şahin kaporta, şase, taşıyıcı yapı ve kupa itibariyle daha spartan bir yapıya sahip, daha basit, aracın emniyet kafesi olmaması büyük hata fakat soyulduğunda Şahin'in şase ve yürür aksamındaki malzemelerden iki Grande Punto'ya yetecek kadar malzeme çıkacağı görünür.

    İşte fazladan kullanılan bu malzeme dayanıklılığa, darbelerin emilimine, ses izolasyonuna katkıda bulunarak aradan bunda yıl geçmesine rağmen bu araçların halen kullanılmasına, "kullan-(s)at" tarzı araçların ülkemiz insanına halen biraz uzak olduğu ve TOFAŞ gibi araçların uzun yıllar daha yollarda görüneceğinin bir işareti.

    Aldığım ŞAHİN, ki kabul ediyorum, DEMODE, ESKİ TEKNOLOJİ ve ÇAĞDIŞI bir imalat tarzı ile üretilmiş olabilirdi, ama TÜRKİYE'nin yol ve piyasa şartlarına en uygun araçlarından birisiydi. Şu anda kullandığım her iki araçta "birşey bozulursa incir ağacını nereye dikerim?" diye düşünürken ŞAHİN'de bu krokudan eser yoktu, hiçbir zaman!

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Bindiğim tofaşlarda çakıllı asfaltta daha az uğultu duyuyorum. Gerçekten daha az yol sesi alıyorlar.




    " Bu adam" nerden biliyor bu kadar şeyi arkadaş ya.Her arabanın tarihini şase yapısını bilmem neyini en ince detayına kadar anlatıyor. Tarihsel olay anlatıyor müzikten giriyor resimden çıkıyor. Abi nedir bunun sırrı ?Donanımlı olmadığın konular neler onları bilelim bari aşık atarız bakarsın.
    _____________________________




  • Benim 2011 corolla dişli yolda eski 1998 fiat unomdan daha fazla ses alıyor inanmayan gelsin deneyelim
    _____________________________
    2012 Kanuni Breton
    2011 Model Toyota Corolla D-4D Comfort Extra
  • japon araçlarına göre kıyaslarsak doğru olabilir japon araçlarında izolasyon çok zayıf
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TOFAŞ sınıfına ŞAHİN-DOĞAN-KARTAL ve SERÇE tarzı araçlar girdiğine ve bu araçlar 1970'li yılların teknolojisini yansıttığına göre (gelişme evresi 1960'lı yılların sonuna doğrudur) 50 yıl öncenin BASİT ve DÜZ teknolojisi şimdiki KOMPLİKE-KOMPLEKS-KARMAŞIK-TÜMLEŞİK-BÜTÜNLEŞİK-OPTİMİZE teknolojisinden çok farklı.

    Örneğin, rot kolu ve rot başı, McPherson teker askısı ve hiçkimsenin ne işe yaradığını ya da nerede bulunduğunu bilmediği viraj denge çubuğu gibi yürür aksam parçaları o zamana göre daha kalın, daha az işlenmiş ve daha kabaydı, bu da ister istemez aracın dayanıklılığına katkıda bulunuyordu. Yani araç daha basit imâl edilerek daha dayanıklı ve bazı durumlarda da daha iyi yol mukavemetine sahip olmuştur.

    Şimdiki araçlar, mesela FIAT GRANDE PUNTO aracım 1.4 litre motor ve 77 HP ama önden çekişli, sıfır almıştım, ama 1997'de sıfır aldığım 1998 model ŞAHİN S aracım da "Tempra" motorluydu, 5 vites fakat arkadan itişliydi. Grande Punto ve Şahin'i yan yana getirdiğimde otomobil üretim teknolojisinin 1976 ile 2006 arasında nasıl bir gelişme gösterdiğini hemen görmek mümkün.

    Grande Punto maliyet olarak daha ucuz ve daha hızlı üretilen bir araç olmuş, Yolcu Kafesi, Deformasyon Bölgeleri, Elektromenanik Direksiyon ile Klima-ABS ve Hava Yastıkları teknolojik gelişmeler ve ama bunlar Şahin'de zamanının şartları nedeni ile yok, fakat Şahin kaporta, şase, taşıyıcı yapı ve kupa itibariyle daha spartan bir yapıya sahip, daha basit, aracın emniyet kafesi olmaması büyük hata fakat soyulduğunda Şahin'in şase ve yürür aksamındaki malzemelerden iki Grande Punto'ya yetecek kadar malzeme çıkacağı görünür.

    İşte fazladan kullanılan bu malzeme dayanıklılığa, darbelerin emilimine, ses izolasyonuna katkıda bulunarak aradan bunda yıl geçmesine rağmen bu araçların halen kullanılmasına, "kullan-(s)at" tarzı araçların ülkemiz insanına halen biraz uzak olduğu ve TOFAŞ gibi araçların uzun yıllar daha yollarda görüneceğinin bir işareti.

    Aldığım ŞAHİN, ki kabul ediyorum, DEMODE, ESKİ TEKNOLOJİ ve ÇAĞDIŞI bir imalat tarzı ile üretilmiş olabilirdi, ama TÜRKİYE'nin yol ve piyasa şartlarına en uygun araçlarından birisiydi. Şu anda kullandığım her iki araçta "birşey bozulursa incir ağacını nereye dikerim?" diye düşünürken ŞAHİN'de bu krokudan eser yoktu, hiçbir zaman!

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Bindiğim tofaşlarda çakıllı asfaltta daha az uğultu duyuyorum. Gerçekten daha az yol sesi alıyorlar.




    " Bu adam" nerden biliyor bu kadar şeyi arkadaş ya.Her arabanın tarihini şase yapısını bilmem neyini en ince detayına kadar anlatıyor. Tarihsel olay anlatıyor müzikten giriyor resimden çıkıyor. Abi nedir bunun sırrı ?Donanımlı olmadığın konular neler onları bilelim bari aşık atarız bakarsın.

    Sesli güldüm Sanırım Taner Bey'in cevabını biliyorum. Okumak, okumak, yine okumak
    _____________________________




  • Değerli dostlarım,

    Elektronik ortam, sosyal paylaşım siteleri, forum gibi bit ve byte gibi parazitlerden oluşan ortamlar asla amaç olmamalı. Bir Cumartesi sabah sanayiye gidin, inceleyin, bakın, dokunun. Boyanın kokusunu, şalamonun sıcaklığını, motor yağı-kum-su birleşiminin ortaya çıkartığı yumuşak zemine bakın, herşey daima pratikte uygulanır, biz burada 10 yıl lastik söküp takmanın anayasasını yazsak da Konya Ovasında gece saat 03:30'da arabada 1 yaşında bebek ve eşin olduğu halde dörtlüleri yakıp zifiri karanlıkta yüreğin ağzında atarken lastik değiştirmediğin sürece herşey boş ve boşuna. Öğrendiğini uygulayabiliyorsan, uyguladığını öğretebiliyorsan işte o zaman senden iyisi yok!

    Bakmayın, ara sıra Adana Kebap, Ezme Salata, bikinili avrat resimleri, 80'li yılların pop-rock parçaları veya tarih üzerine yazdıklarıma, bu tamamen dikkatinizi ekrandan ötede akıp giden günlük hayata çekmek içindir. Sakın klavye mahkumu olmayın, ara sıra bilgisayarı kapatın, gözlerinizi açın, gidin, tozun ve gezin.

    En önemlisi sevdiğiniz insanlarla!

    Herkese iyi geceler diliyorum,

    Taner Göde

    Not: Yabancı dili ihmal etmeyin, en azından aşağıdaki parçayı % 100 anlayacak kadar çözmeniz gerek 25 yaşınıza basmadan önce! Hedef mi istiyorsunuz? Alın size hedef!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 25 Nisan 2011; 23:27:53 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Benim 2011 corolla dişli yolda eski 1998 fiat unomdan daha fazla ses alıyor inanmayan gelsin deneyelim



    Bende Uno vardı ve o arabada yalıtım diye bir şey yok.2011'de Corolla'yı böyle satıyorlarsa bir şey demiyorum.Alanlara da geçmiş olsun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Benim 2011 corolla dişli yolda eski 1998 fiat unomdan daha fazla ses alıyor inanmayan gelsin deneyelim



    Bende Uno vardı ve o arabada yalıtım diye bir şey yok.2011'de Corolla'yı böyle satıyorlarsa bir şey demiyorum.Alanlara da geçmiş olsun.

    Bu mesaja gerçekten inanmak istiyorsun değil mi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TOFAŞ sınıfına ŞAHİN-DOĞAN-KARTAL ve SERÇE tarzı araçlar girdiğine ve bu araçlar 1970'li yılların teknolojisini yansıttığına göre (gelişme evresi 1960'lı yılların sonuna doğrudur) 50 yıl öncenin BASİT ve DÜZ teknolojisi şimdiki KOMPLİKE-KOMPLEKS-KARMAŞIK-TÜMLEŞİK-BÜTÜNLEŞİK-OPTİMİZE teknolojisinden çok farklı.

    Örneğin, rot kolu ve rot başı, McPherson teker askısı ve hiçkimsenin ne işe yaradığını ya da nerede bulunduğunu bilmediği viraj denge çubuğu gibi yürür aksam parçaları o zamana göre daha kalın, daha az işlenmiş ve daha kabaydı, bu da ister istemez aracın dayanıklılığına katkıda bulunuyordu. Yani araç daha basit imâl edilerek daha dayanıklı ve bazı durumlarda da daha iyi yol mukavemetine sahip olmuştur.

    Şimdiki araçlar, mesela FIAT GRANDE PUNTO aracım 1.4 litre motor ve 77 HP ama önden çekişli, sıfır almıştım, ama 1997'de sıfır aldığım 1998 model ŞAHİN S aracım da "Tempra" motorluydu, 5 vites fakat arkadan itişliydi. Grande Punto ve Şahin'i yan yana getirdiğimde otomobil üretim teknolojisinin 1976 ile 2006 arasında nasıl bir gelişme gösterdiğini hemen görmek mümkün.

    Grande Punto maliyet olarak daha ucuz ve daha hızlı üretilen bir araç olmuş, Yolcu Kafesi, Deformasyon Bölgeleri, Elektromenanik Direksiyon ile Klima-ABS ve Hava Yastıkları teknolojik gelişmeler ve ama bunlar Şahin'de zamanının şartları nedeni ile yok, fakat Şahin kaporta, şase, taşıyıcı yapı ve kupa itibariyle daha spartan bir yapıya sahip, daha basit, aracın emniyet kafesi olmaması büyük hata fakat soyulduğunda Şahin'in şase ve yürür aksamındaki malzemelerden iki Grande Punto'ya yetecek kadar malzeme çıkacağı görünür.

    İşte fazladan kullanılan bu malzeme dayanıklılığa, darbelerin emilimine, ses izolasyonuna katkıda bulunarak aradan bunda yıl geçmesine rağmen bu araçların halen kullanılmasına, "kullan-(s)at" tarzı araçların ülkemiz insanına halen biraz uzak olduğu ve TOFAŞ gibi araçların uzun yıllar daha yollarda görüneceğinin bir işareti.

    Aldığım ŞAHİN, ki kabul ediyorum, DEMODE, ESKİ TEKNOLOJİ ve ÇAĞDIŞI bir imalat tarzı ile üretilmiş olabilirdi, ama TÜRKİYE'nin yol ve piyasa şartlarına en uygun araçlarından birisiydi. Şu anda kullandığım her iki araçta "birşey bozulursa incir ağacını nereye dikerim?" diye düşünürken ŞAHİN'de bu krokudan eser yoktu, hiçbir zaman!

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Bindiğim tofaşlarda çakıllı asfaltta daha az uğultu duyuyorum. Gerçekten daha az yol sesi alıyorlar.



    En güzell ve faydalı açıklama bu olmuş
    _____________________________
    1.4 TSI VW SCİROCCO 160 HP -18 İNTERLAGOS-Bİ-XENON-CAM TAVAN-AYNA PAKETİ-KAŞMİR DÖŞEME-H&R 3,5 CM FEDERN-15MM CUSTOM SPACERS-İTG CAİ-Ecufast Stg 2 Remap-SUPERSPRİNT FULL EXHAUST-GReddy Turbo Timer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Benim 2011 corolla dişli yolda eski 1998 fiat unomdan daha fazla ses alıyor inanmayan gelsin deneyelim



    Bende Uno vardı ve o arabada yalıtım diye bir şey yok.2011'de Corolla'yı böyle satıyorlarsa bir şey demiyorum.Alanlara da geçmiş olsun.

    Bu mesaja gerçekten inanmak istiyorsun değil mi


    Bence o mesajda abartı var;ama hakikaten böyle bir şey varsa kusura bakmayın da demek ki araçta ciddi sıkıntı var.Uno ile stabilize yolda gittiniz mi hiç?Hem kafanız şişer hem de heryeriniz titrer Corolla'ya bugün dünya para istiyorlar ve bu yeni model araba.

    Şu efsane kasa bile bu kadar ses almıyorken yeni kasa alıyorsa,efsanelerin uçuk fiyattan satılması normalmiş demek ki.

    Gerçi Focus Trend'in de stabilize yolda bir hayli ses yaptığını söylemem gerek.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Benim 2011 corolla dişli yolda eski 1998 fiat unomdan daha fazla ses alıyor inanmayan gelsin deneyelim



    Bende Uno vardı ve o arabada yalıtım diye bir şey yok.2011'de Corolla'yı böyle satıyorlarsa bir şey demiyorum.Alanlara da geçmiş olsun.

    Bu mesaja gerçekten inanmak istiyorsun değil mi


    Bence o mesajda abartı var;ama hakikaten böyle bir şey varsa kusura bakmayın da demek ki araçta ciddi sıkıntı var.Uno ile stabilize yolda gittiniz mi hiç?Hem kafanız şişer hem de heryeriniz titrer Corolla'ya bugün dünya para istiyorlar ve bu yeni model araba.

    Şu efsane kasa bile bu kadar ses almıyorken yeni kasa alıyorsa,efsanelerin uçuk fiyattan satılması normalmiş demek ki.

    Gerçi Focus Trend'in de stabilize yolda bir hayli ses yaptığını söylemem gerek.

    Yukarıda başka bir arkadaş da Passat daha sesli demiş, olabilir mi yahu.. Ama konunun ses getirdiği inkar edilemez
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcfacia07

    Benim 2011 corolla dişli yolda eski 1998 fiat unomdan daha fazla ses alıyor inanmayan gelsin deneyelim



    Bende Uno vardı ve o arabada yalıtım diye bir şey yok.2011'de Corolla'yı böyle satıyorlarsa bir şey demiyorum.Alanlara da geçmiş olsun.

    Bu mesaja gerçekten inanmak istiyorsun değil mi



    Bence o mesajda abartı var;ama hakikaten böyle bir şey varsa kusura bakmayın da demek ki araçta ciddi sıkıntı var.Uno ile stabilize yolda gittiniz mi hiç?Hem kafanız şişer hem de heryeriniz titrer Corolla'ya bugün dünya para istiyorlar ve bu yeni model araba.

    Şu efsane kasa bile bu kadar ses almıyorken yeni kasa alıyorsa,efsanelerin uçuk fiyattan satılması normalmiş demek ki.

    Gerçi Focus Trend'in de stabilize yolda bir hayli ses yaptığını söylemem gerek.

    Bilmiyorum valla teker sesini daha az motor sesini daha fazla alıyordu unom şimdiki 2011 model toyota corolla aracım motor sesini almıyor lastik sesini alıyor

    Şunu unutmamak lazım corollanın konforu unodan binkat daha iyi çok rahat araba
    _____________________________
    2012 Kanuni Breton
    2011 Model Toyota Corolla D-4D Comfort Extra




  • Çok matrak bir konu olmuş.

    Çok da iyi bir fikir olmuş, epey ilgi çeker bu başlık..

    Ama bana anlamsız geldi. Şu an salonda oturduğum yerden sokaktan bir şahin geçse torrrr diye o klasik egzoz gürültüsünü duyuyorum. Yeni arabalarda ise özellikle benzinlilerde hiç ses yok.

    Tofaşlarda bu kadar egzoz gürültüsü tangırtı tungurtu içerisinde yol sesini duyamıyorsundur.
    _____________________________
    Celeron 600, 128 mb ram, tümleşik ekran kartı
    Pejo 504 GL, 1973 model (baba yadigarı)
    Nokia 3210 cep tel (arada tutukluk yapıyor, tutukluk yapmadığında da kontorüm olmuyor)
  • valla kim ne derse desin bana dogan dan baskasi yalan
    _____________________________
    EXPERT FLOORING LTD.

    dodge sprinter 3500 cdi
    bmw 335i coupe
    chrysler town country
  • Aracın içeri ses almasını etkileyen çok fazla parametre var, bunların hepsi eşit seviyedeyken (eşit olmasa da sonuç çok değişmez bence ama neyse) tofaşların şu an ki güncel araçlardan daha az ses alması teknik olarak mümkün görünmüyor bence..
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.