Şimdi Ara

tofaş ın fiyat politikası analizi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • stilo: çok yüksek fiyatla piyasaya girdi tabi ki tutulmadı adam stilo alacağına golf alır o paraya
    panda: makul fiyat politikası uygulandı(hayret) ama zaten sınıftaki arabanın bagaj meraklısı ahalimize uymayacağı aşikardı
    idea: yüksek fiyatla piyasaya girdi
    punto: yüksek fiyatla piyasaya girdi yıllardan beri üretilmekte olan kasayı yeni kasaymış gibi bu fiyata sunmak yanlış sanırım halkın punto türkiye ye yeni ithal edilmeye başlanıldı diye üretiminin de yeni başladığını sanacağını düşündüler ki bu çok yanlış öyle sanacak tüketiciler zaten albea nın, clio nun abonesidirler puntoyu alma ihtimali olan tüketiciler 20-35 yaş arası üniversite mezunu dünyayı takip eden gençlerdir
    grande punto: fiyat politikası müthişti ancak;
    tüm markalarda yeni kasalar piyasaya girince eski kasa ucuzlarken(bkz. opel) tofaş g.punto da bunu yapmadı punto nun fiyatı aynı kaldı hatta g.punto düşük fiyatla piyasaya girince palio da hemen hemen aynı fiyatla(palio active i g.puntoyla mukayese bile etmem) satılır oldu bu da palio nun satışlarını olumsuz etkiledi 2005 ve 2006 daki en çok satan arabalar sıralamasında bu durum açıkça görülüyor. ayrıca zaten az satan punto da hiç satmaz oldu







  • quote:

    Orjinalden alıntı: aagir

    stilo: çok yüksek fiyatla piyasaya girdi tabi ki tutulmadı adam stilo alacağına golf alır o paraya
    panda: makul fiyat politikası uygulandı(hayret) ama zaten sınıftaki arabanın bagaj meraklısı ahalimize uymayacağı aşikardı
    idea: yüksek fiyatla piyasaya girdi
    punto: yüksek fiyatla piyasaya girdi yıllardan beri üretilmekte olan kasayı yeni kasaymış gibi bu fiyata sunmak yanlış sanırım halkın punto türkiye ye yeni ithal edilmeye başlanıldı diye üretiminin de yeni başladığını sanacağını düşündüler ki bu çok yanlış öyle sanacak tüketiciler zaten albea nın, clio nun abonesidirler puntoyu alma ihtimali olan tüketiciler 20-35 yaş arası üniversite mezunu dünyayı takip eden gençlerdir
    grande punto: fiyat politikası müthişti ancak;
    tüm markalarda yeni kasalar piyasaya girince eski kasa ucuzlarken(bkz. opel) tofaş g.punto da bunu yapmadı punto nun fiyatı aynı kaldı hatta g.punto düşük fiyatla piyasaya girince palio da hemen hemen aynı fiyatla(palio active i g.puntoyla mukayese bile etmem) satılır oldu bu da palio nun satışlarını olumsuz etkiledi 2005 ve 2006 daki en çok satan arabalar sıralamasında bu durum açıkça görülüyor. ayrıca zaten az satan punto da hiç satmaz oldu




    BUNLAR ALINTIMI YOKSA KENDİ YAZILARINMI? AYRICA STİLO LÜKSÜNDE VE DONANIMINDA O FİYATA KAÇ TANE SPOR TEK KAPI OTOMOBİL VAR AYNI DOANIMDA?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aagir

    stilo: çok yüksek fiyatla piyasaya girdi tabi ki tutulmadı adam stilo alacağına golf alır o paraya
    panda: makul fiyat politikası uygulandı(hayret) ama zaten sınıftaki arabanın bagaj meraklısı ahalimize uymayacağı aşikardı
    idea: yüksek fiyatla piyasaya girdi
    punto: yüksek fiyatla piyasaya girdi yıllardan beri üretilmekte olan kasayı yeni kasaymış gibi bu fiyata sunmak yanlış sanırım halkın punto türkiye ye yeni ithal edilmeye başlanıldı diye üretiminin de yeni başladığını sanacağını düşündüler ki bu çok yanlış öyle sanacak tüketiciler zaten albea nın, clio nun abonesidirler puntoyu alma ihtimali olan tüketiciler 20-35 yaş arası üniversite mezunu dünyayı takip eden gençlerdir
    grande punto: fiyat politikası müthişti ancak;
    tüm markalarda yeni kasalar piyasaya girince eski kasa ucuzlarken(bkz. opel) tofaş g.punto da bunu yapmadı punto nun fiyatı aynı kaldı hatta g.punto düşük fiyatla piyasaya girince palio da hemen hemen aynı fiyatla(palio active i g.puntoyla mukayese bile etmem) satılır oldu bu da palio nun satışlarını olumsuz etkiledi 2005 ve 2006 daki en çok satan arabalar sıralamasında bu durum açıkça görülüyor. ayrıca zaten az satan punto da hiç satmaz oldu


    sanki golf stilodan üstün bir araç mı ki daha pahalı olsun....stilo golften kesinlikle üstündür...ve bu durum bilinir.stilonun az satmasının nedeni fiatın kendi satış politikalarıdır...üretim politikalarıdır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 30 Aralık 2006; 0:41:52 >




  • kendi yazım


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: aagir

    stilo: çok yüksek fiyatla piyasaya girdi tabi ki tutulmadı adam stilo alacağına golf alır o paraya
    panda: makul fiyat politikası uygulandı(hayret) ama zaten sınıftaki arabanın bagaj meraklısı ahalimize uymayacağı aşikardı
    idea: yüksek fiyatla piyasaya girdi
    punto: yüksek fiyatla piyasaya girdi yıllardan beri üretilmekte olan kasayı yeni kasaymış gibi bu fiyata sunmak yanlış sanırım halkın punto türkiye ye yeni ithal edilmeye başlanıldı diye üretiminin de yeni başladığını sanacağını düşündüler ki bu çok yanlış öyle sanacak tüketiciler zaten albea nın, clio nun abonesidirler puntoyu alma ihtimali olan tüketiciler 20-35 yaş arası üniversite mezunu dünyayı takip eden gençlerdir
    grande punto: fiyat politikası müthişti ancak;
    tüm markalarda yeni kasalar piyasaya girince eski kasa ucuzlarken(bkz. opel) tofaş g.punto da bunu yapmadı punto nun fiyatı aynı kaldı hatta g.punto düşük fiyatla piyasaya girince palio da hemen hemen aynı fiyatla(palio active i g.puntoyla mukayese bile etmem) satılır oldu bu da palio nun satışlarını olumsuz etkiledi 2005 ve 2006 daki en çok satan arabalar sıralamasında bu durum açıkça görülüyor. ayrıca zaten az satan punto da hiç satmaz oldu




    BUNLAR ALINTIMI YOKSA KENDİ YAZILARINMI? AYRICA STİLO LÜKSÜNDE VE DONANIMINDA O FİYATA KAÇ TANE SPOR TEK KAPI OTOMOBİL VAR AYNI DOANIMDA?




  • tespitlerin doğru.
    ek olarak albela palyo :1,2 motorlarının inanılmaz benzin tüketimleri+pahalı fiyat politikası.1,4 versiyonlarının pahalı fiyat politikası(koç çalışanına %10 indirim normal vatanadaşa hava) küstürdü herkesi fiata.
  • inşallah 2007 de çıkacak modellerde dikkatli fiyat politikası izlerler
  • ınsallah
    quote:

    Orjinalden alıntı: aagir

    inşallah 2007 de çıkacak modellerde dikkatli fiyat politikası izlerler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • acaba fiatın arabaları niye ucuz olmak zorunda gibi bir izlenim var halkımızda? Niye fiat da kaliteli arabalar üretmesin? ucuza kalite olur mu allahaşkına? hem Fiatın ucuza araba satmasını istiyor halkımız ama iki gün sonra da plastikten ses geliyor diye Fiatı kötülüyor... ne kadar ekmek o kadar köfte...
  • aynen katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: FiatClub

    acaba fiatın arabaları niye ucuz olmak zorunda gibi bir izlenim var halkımızda? Niye fiat da kaliteli arabalar üretmesin? ucuza kalite olur mu allahaşkına? hem Fiatın ucuza araba satmasını istiyor halkımız ama iki gün sonra da plastikten ses geliyor diye Fiatı kötülüyor... ne kadar ekmek o kadar köfte...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aagir

    stilo: çok yüksek fiyatla piyasaya girdi tabi ki tutulmadı adam stilo alacağına golf alır o paraya
    panda: makul fiyat politikası uygulandı(hayret) ama zaten sınıftaki arabanın bagaj meraklısı ahalimize uymayacağı aşikardı
    idea: yüksek fiyatla piyasaya girdi
    punto: yüksek fiyatla piyasaya girdi yıllardan beri üretilmekte olan kasayı yeni kasaymış gibi bu fiyata sunmak yanlış sanırım halkın punto türkiye ye yeni ithal edilmeye başlanıldı diye üretiminin de yeni başladığını sanacağını düşündüler ki bu çok yanlış öyle sanacak tüketiciler zaten albea nın, clio nun abonesidirler puntoyu alma ihtimali olan tüketiciler 20-35 yaş arası üniversite mezunu dünyayı takip eden gençlerdir
    grande punto: fiyat politikası müthişti ancak;
    tüm markalarda yeni kasalar piyasaya girince eski kasa ucuzlarken(bkz. opel) tofaş g.punto da bunu yapmadı punto nun fiyatı aynı kaldı hatta g.punto düşük fiyatla piyasaya girince palio da hemen hemen aynı fiyatla(palio active i g.puntoyla mukayese bile etmem) satılır oldu bu da palio nun satışlarını olumsuz etkiledi 2005 ve 2006 daki en çok satan arabalar sıralamasında bu durum açıkça görülüyor. ayrıca zaten az satan punto da hiç satmaz oldu





    sadece türkiyede degil tüm dünyada fiat aynı politikayı yılardır uyguluyor.
    herkonuda rekabetçi olması gerekirdi olamadılar.
    o yüzdende iflasın eşiginde gidip geliyorlar.
    dünya üzerindeki fabriklarını daha çok kar yapacak ülkelere taşımaya başladılar.
    fiatı iflastan kurtarsın diye grande punto üretildi birazda etkili oldu gibi.
    yeni modelllerle birlikte belini dogrultmaya çalışıyor.
    ama uzun vadede fiatın sonu pek hayırlı gibi görünmüyor.
    sorun tofaşta (KOÇ grubunda) degil yani tüm dünyada FIAT böyle.




  • en az 6 yıl sorunsuz, az benzin yakan , içi dökülmeyen araç üretirlerse şu anki pahalı fiyata herkes fit olur.
    Ayrıca koç çalışanına yapılan %10 indirim de enayi moduna sokuyor direk.
    quote:

    Orjinalden alıntı: FiatClub

    acaba fiatın arabaları niye ucuz olmak zorunda gibi bir izlenim var halkımızda? Niye fiat da kaliteli arabalar üretmesin? ucuza kalite olur mu allahaşkına? hem Fiatın ucuza araba satmasını istiyor halkımız ama iki gün sonra da plastikten ses geliyor diye Fiatı kötülüyor... ne kadar ekmek o kadar köfte...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.