Bende yeni üye oldum F1 ile ilgili hiç bir içerik yok. Satarken var diye sattı, kandırıldım. İptal nasıl ediyoruz? |
Tod TV Müşteri Hizmetlerine Bağlanma | Güncel 2025 (2. sayfa)





-
-
-
Aynısını yaşadım. Çözümlendi mi?
-
Selam, dönüş yapıldı.
Paket olarak "Süper Dolu Paketi-Sezonluk Süper Dolu Paketi" nin F1 i kapsadığı teyit edildi.
F1 içerikleri 14 gün tutuluyormuş. Son yarış 28 Temmuz du. Bir sonraki yarış sıralama Cumartesi 23 Ağustos 13:30 da. O zaman tekrar kontrol edebilir denildi.
-
Merhaba, biraz önce uygulama canlı yardım üzerinden görüştüm. Üyelik numarası ile giriş yapmamı söyledi, arka plandada bir sorun olmadığını belirttiler. Bende üyeliğim olmasına rağmen kapsamınızda bulunmuyor uyarısı alıyordum, yarın deneyeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Todtv uygulaması ve web sitesi açılmıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sabah olan sıralama turları yine yok dandik uygulamada.
-
Aynen bende uğraşıyorum sabahtan beri
Müşteri temsilcisi diye birşey yok
Yayin tekrari yok
Cepten Canlı yayından 4. Kanala gireyim geri alayim diyorum paket secenekleri cikiyor
Tv.den canlı yayina bile giremiyorum. Public kanallari bile acamiyorum
Formuladan sogudum son bir yilda
Zaten sunucularda kafa utulemekten baska bisey yapmiyor
Skysport yada azeri gardaslarimizdan mi izlesem diye dusunuyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakkal daha kurumsal bunlardan. Cevaplara bakın. F1 paketi var bein4'ü geri sar diyor.
-
Tod sayfasından canlı destek bölümünden paket değişikliği iptali ne tıklarsanız müşteri hizmetlerine baglanıyor ve yazışma yoluyla işinizi halledebilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tod sayfası canlı destek bölümünden "diğer işlemler" seçeneğini seçin.
Daha sonra iki kere alt alta "telefon numarası" cümlesini yazın.
-
- 212 473 7373 numarasını arıyorsunuz.
- 9'a basıp ingilizce kısma geçiyorsunuz sizi direkt müşteri temsilcisine bağlıyor.
- Kendisine türkçe müşteri hizmetlerine bağlanmak istediğinizi söylüyorsunuz aktarıyor.
-
bu yöntemle iletişime geçebildin mi? "Canlı destek talebiniz müşteri temsilcimize aktarılıyor. Lütfen bekleyiniz." yazısından öteye gidemedim.
-
Evet bu yöntem ile iki kere bağlantı kurdum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tekrar denedim ve dediğiniz gibi oluyor.
Hangi çözümü bulsak adamlar el atıyor bu duruma. Sanırım forumu ciddi anlamda okuyor adamlar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X