Bildirim
Tjet +LPG mi, 1.6 Mjet mi?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
t-jet ile lpg sistemi mükemmel uyumlu değildir. uyumsuzda değil ancak titreme v.s. gibi problemler oluyor. orijinal her zaman iyidir dizel diyorum. -
Benim de merak ettiğim bir soruydu.Bu aralar Bravo lara bakıyorum da bu konu hakkında ben de cevap bekliyorum.
Eğer dediğiniz gibi mjet sadece 4-5 bin fark varsa tabbiki multijet.Tabii yakın km lerde ve temizlikte ise.Zaten lpg 2000 tl maal olacak + ugrasması vs yanında performansı da sönük kalır.
Ben dizele iyice alıştıgım için dizel agır basıyor. -
4-5 bin fark az değil ama LPG için de 2 bin lira civarı bir harcama yapacaksınız ve geri dönüşü yok.
Dizelde en azından pahalı satacaksınız.1.6 Multijet performans olarak geri düşecek bir motor da değil pek.
Punto olsa T-Jet derdim,arada muazzam performans farkı var ama Bravo 1.6 Multijet varken dizel daha mantıklı... -
1.6 dizeli test ettim. ama kullanımı çok keyifli değil. 6 ileri olunca araç sürekli vites değiştirmek gerekiyor.
Şu anda 1.6 alfa 156 kullanıyorum. Daha güçsüz motor ama gerektiğinde 5000-6000 devire kadar motoru zorlamak büyük keyif. -
Fiat - bravo forumlarını inceledim. Tjet ile uyumlu kitlerde lpg sıkıntı yaratmıyor diye okudum. Ama araştırmak gerek tabi iki. -
quote:
Orijinalden alıntı: hyildiz2
1.6 dizeli test ettim. ama kullanımı çok keyifli değil. 6 ileri olunca araç sürekli vites değiştirmek gerekiyor.
Şu anda 1.6 alfa 156 kullanıyorum. Daha güçsüz motor ama gerektiğinde 5000-6000 devire kadar motoru zorlamak büyük keyif.
T-Jet bir atmosferik kadar keyif vermiyor maalesef
Düzgün montajda LPG'de sıkıntısı yok denecek kadar az,bence o konuyu düşünmeyin. -
İmkan varsa tabiki multijet.
Her ne kadar lpg turbo kitleri olsa da ben uzak dururdum. Ayrıca araç zaten HB, stepne tipi tüp taksan bagaj iyice küçülecek. 350 kmde bir zırt pırt lpg almak da beni acaip sinir ediyordu eski aracımda. Neyseki sattım kurtuldum. -
1.6MJet 120hp Dualogic sahibiyim. Bunun yanında LPG'li Focus1 aracım da var.
Bence dizel tercih edin, orijinalliği bozulmamış araca binin. LPG'de titreme gibi sorunlar olabiliyor, bagaj-stepne derdi oluyor, vs. -
1.6 Mj motor ciddi sarsıntılı ve gürültülü bir ünite.
Ayrıca ısınması zaman alıyor ve bu süreçte hem kalorifer geç ısıtmaya başlıyor hem de tüketim hiç de az değil.
Uzun yolda çok keyifli bir unite ama.
Eğer aracı kısa mesafe ve şehiriçi ağırlıklı kullanacaksaniz mj yerine T-jet + kaliteli bir lpg düşünün derim.
Tjet uzun yolda da çok keyiflidir herhalde. -
1.4multiair 140hp de düşünebilirsiniz -
Tjet ile multiair arasindaki tek farl beygir gucu mu? Ikisi de ayni motorsa 140 lik almak isterim tabii ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoy
1.6MJet 120hp Dualogic sahibiyim. Bunun yanında LPG'li Focus1 aracım da var.
Bence dizel tercih edin, orijinalliği bozulmamış araca binin. LPG'de titreme gibi sorunlar olabiliyor, bagaj-stepne derdi oluyor, vs.
Size katiliyorum. Orjinal hali ile dizel daha iyi.
Ama 2. El alacagim. 3-4 yasinda dusuk km.li dizel bulmak cok zor ve cok pahali. Veya km. Ile oynanmis araba denk gelme riski yuksek. Dizel bir aracin 4 yilda 50.000 km. Yapmasi gercekci gelmiyor.
Ama 3-4 yasinda dusuk km.li ve ucuza arac bulmak zor degil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hyildiz2
Tjet ile multiair arasindaki tek farl beygir gucu mu? Ikisi de ayni motorsa 140 lik almak isterim tabii ki
farklı motorlar multiair ödül almış bir motor diye biliyorum -
her zaman dizel
üstelik fiat ın en iyi yaptığı şey dizel.
gidip bir vw 1.6 tdi kullanın inin mjet kullanın yarış atına biniyorum zannedersin. 15 beygir fark var ama hissedilen 30 beygir -
Alırken 4500 tl pahalıda alsanız aracınızı ikinci elde satarken yine pahalı satacaksınız.Dizellerin satışı her zaman böyledir.İsterseniz dizel aracın 5'ci sahibi olun pahalı alınır pahalı satılır.Benzinli araca lpg uygulaması zaten ıvırı zıvırı ile 2000 tl gibi bir rakama gelecek.Arada 2500 tl'lik bir fark kalacak.Lpg'den dolayı yaşayabileceğiniz arızalar,veya lpg ve araç bakımı lpg'nin yanında vereceğiniz benzin parasınıda ekleyince aradaki farka değmez ve bence dizel bir araç alınır binilir.Aradaki fark 8-10000 tl olsa benzinli düşünmek mantıklı olabilirdi. -
quote:
Orijinalden alıntı: hyildiz2
quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoy
1.6MJet 120hp Dualogic sahibiyim. Bunun yanında LPG'li Focus1 aracım da var.
Bence dizel tercih edin, orijinalliği bozulmamış araca binin. LPG'de titreme gibi sorunlar olabiliyor, bagaj-stepne derdi oluyor, vs.
Size katiliyorum. Orjinal hali ile dizel daha iyi.
Ama 2. El alacagim. 3-4 yasinda dusuk km.li dizel bulmak cok zor ve cok pahali. Veya km. Ile oynanmis araba denk gelme riski yuksek. Dizel bir aracin 4 yilda 50.000 km. Yapmasi gercekci gelmiyor.
Ama 3-4 yasinda dusuk km.li ve ucuza arac bulmak zor degil.
Ayrıca bu konu ilede ilgili şunu söylemek isterim artık dizel araçların kısa zaman diliminde çok km yapmamışsa bir hilesi olabilir diye düşünmemek gerekli.Benimde aracım 1.5 yaşında ama henüz 12.000 km'de.mazot fiyatlarıda ciddi oranda artmış durumda.Artık insanlar yılda 10-15000 km yapıyorsam dizele binmeliyim diye düşünmüyor cebimden daha az çıksın daha az yaksın azda binsem bana yük olmasın diye düşünüyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: zugasi_berepe
quote:
Orijinalden alıntı: hyildiz2
quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoy
1.6MJet 120hp Dualogic sahibiyim. Bunun yanında LPG'li Focus1 aracım da var.
Bence dizel tercih edin, orijinalliği bozulmamış araca binin. LPG'de titreme gibi sorunlar olabiliyor, bagaj-stepne derdi oluyor, vs.
Size katiliyorum. Orjinal hali ile dizel daha iyi.
Ama 2. El alacagim. 3-4 yasinda dusuk km.li dizel bulmak cok zor ve cok pahali. Veya km. Ile oynanmis araba denk gelme riski yuksek. Dizel bir aracin 4 yilda 50.000 km. Yapmasi gercekci gelmiyor.
Ama 3-4 yasinda dusuk km.li ve ucuza arac bulmak zor degil.
Ayrıca bu konu ilede ilgili şunu söylemek isterim artık dizel araçların kısa zaman diliminde çok km yapmamışsa bir hilesi olabilir diye düşünmemek gerekli.Benimde aracım 1.5 yaşında ama henüz 12.000 km'de.mazot fiyatlarıda ciddi oranda artmış durumda.Artık insanlar yılda 10-15000 km yapıyorsam dizele binmeliyim diye düşünmüyor cebimden daha az çıksın daha az yaksın azda binsem bana yük olmasın diye düşünüyor.
Size katılıyorum, ben de 3 yaşında 40bin km de aldım, alırken serviste expertize soktum, tramerden sorgulattım, servis kayıtlarına ve km doğruluğunu teyid ettirdim. Yediğim kazık 120 diye 105 hp almam ve aracın çipli çıkması oldu ancak ben zaten çip yapmayı istiyordum.
Aranınca bulunuyor yani.
-
Evet konunuzu okumustum. Bravonun 105 lik ve 120 lik motoru da yakin gucteler. Bence cok uzulmeyin. Hayalimdeki araclardan birisine biniyorsunuz -
quote:
Orijinalden alıntı: hyildiz2
quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoy
1.6MJet 120hp Dualogic sahibiyim. Bunun yanında LPG'li Focus1 aracım da var.
Bence dizel tercih edin, orijinalliği bozulmamış araca binin. LPG'de titreme gibi sorunlar olabiliyor, bagaj-stepne derdi oluyor, vs.
Size katiliyorum. Orjinal hali ile dizel daha iyi.
Ama 2. El alacagim. 3-4 yasinda dusuk km.li dizel bulmak cok zor ve cok pahali. Veya km. Ile oynanmis araba denk gelme riski yuksek. Dizel bir aracin 4 yilda 50.000 km. Yapmasi gercekci gelmiyor.
Ama 3-4 yasinda dusuk km.li ve ucuza arac bulmak zor degil.
Benim aracım 15 aylık ve henüz 11.000 km'de. Bu gidişle 4 sene sonunda ancak 40.000'e gelir.
İkinci el Bravo'larda şirket ve filo çıkması araba pek yoktur, km'lerin çok fazla olmamasının nedeni bu bence. Hepsi şahıs aracıdır.
İkinci eldeki yüksek km dizeller çoğunlukla şirket veya filo çıkması araçlar oluyorlar...
Benzer içerikler
- istanbul antalya yol güzergahı
- etkileyici ilan başlıkları
- xtronic cvt
- code anahtar işareti
- eminevim araba alma şartları
- bmw 120 fiyat
- bmw x6 2024 fiyat
- en çok satan elektrikli arabalar
- byd türkiye"de hangi modelleri üretecek
- araç fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X