Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (348. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.775
Cevap
419
Favori
3.765.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 346347348349350
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yok o sesi biliyorum zortay (normal olanı),benim ki anormal,büyük bir uğultu veriyordu içeri, dışarı ise iki katı.
    (16 aydır kullanıyorum sonuçta,bu ses 1 hafta önce başladı)

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZORTAY

    astramastra bence senin durum vw servislerinin işlerine ne kadar hakim ve eğitimli olduklarını gösteriyor...çünkü klimadan gelen o ses normal bende önce arıza diye gittim fakat bana oradaki başka tiguanı dinlettiler...dışarıda inanılmaz yüksek bir ses ama bunun yüksek devirden kaynaklandığını ve soğutmaya çok faydası olduğunu söylediler..golfün klimasıda çok ses yapıyor ama dizel olduğu için tigu kadar bariz değil...ikisi de çok hızlı soğutuyor....
  • paylaşım için saol alaylı,
    servile görüştüm şimdi 17:00 gibi hazır olacakmış.(dün 11 de bırakmıştım)
    problem nedir dedim,radyatör fanını değiştik dediler,onu dün yapmıştınız zaten problem çözülmemişti dedim,
    doğru, yenisini sipariş verdik, tekrar değiştirdik (ellerinde daha önce olmayan fan uçak kargo ile almanyadan geldi herhalde
    ses gitti aracın son kontrollerini yaptırıp teslim edeceğiz dediler.
    Bakacağız artık problem gerçekten gitti mi,tekrar nükseder mi?


    quote:

    Orijinalden alıntı: alayli


    quote:

    Orijinalden alıntı: astramastra

    Herkese Merhaba,
    Bu arada yeni tigu sahiplerine hayırlı olsun araçları,kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.

    2-3 gün kadar önce aşırı sıcakların olduğu şu günlerde klimanın yoğun kullanımından mıdır nedir,içeriye bir uğultu şeklinde ses gelmeye başladı.
    Bu ses araç çalışırken ve klima devredeyken dışarıdaki kişilerce daha da yüksek ses olarak duyulmaya başlayınca servise gittim.(Araç 14 bin km de)
    Arızanın Radyatör Fanından geldiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler.Fakat parçanın ellerinde ve Doğuşun stoğunda olmadığını Almanyadan siparişle
    geleceğini söylediler,gelince haber vereceklermiş.Sizce normalmidir, radyatör fanının bir yıllık arçta arıza yapması?


    Benzer bir sorun geçmişte başıma gelmiş ve 4 ay arayla 2 fanın değişimi, 3. fanın sesine sürekli kulak kabartmam sonucu arızanın temel sebebinin bulunmasıyla sonuçlanmıştı. 4 ay ara ile 2 fan değişimi olayına kafayı takıp, konuyu derinlemesine irdeleyince fark ettim ki değişen her iki fanın da mil yatakları bozulmuştu. O sıralarda aracımı kullandığım fiziksel-çevresel şartlar aracımın fan pervane kanatlarında çamur birikimine sebep oluyordu. Bu durum, ilk başlarda fanın kanatlarının balansının bozulmasına, ardından da fan motorunun mil yataklarının aşınmasına sebep oluyordu. 3. fanı sık sık kontrol edip gerektiğinde kanatlarını temizledim ve 6 yıldır hala kullanıyorum. Sizin başınıza da benzer bir şey gelmiş olabilir. Eğer mil yatakları veya rulmanlar (tigu'da hangisi var bilmiyorum) hala sağlamsa,yani iş işten geçmemişse, fan pervane kanatlarında yapılacak basit bir çamur temizliği bazen harikalar yaratabiliyor...

    Kanımca fan motorunun en büyük düşmanı kışın pek çalışmadığı için kanatlarda çamur birikmesi ve balansının bozulması... Özellikle kış bitiminde veya arazi kullanımından sonra fanı gözden geçirip tazyikli su ile temizlemek çok yararlı olucaktır. Diğer tüm forum müdavimlerinin de kulaklarına küpe olması dileklerimle...




  • ben klimayı haziranda kullanmaya başladığımda fandan gelen anormal sesin klimayı kapattığımda geçtiğini farkettim ve servis danışmanımı aradım, kendisi bunun normal olduğunu, klima ve radyatör fanının tek ,yani ortak olmasından dolayı sesin tüm tiguanlarda aynı olduğunu söylesede içim rahat etmedi ve ertesi gün servise uğradım. orda bir başka tiguanın sesini dinlettiler ve ancak ikna oldum. bence bu biraz motorun tasarımında mühendislik hatası diye düşünüyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: astramastra

    paylaşım için saol alaylı,
    servile görüştüm şimdi 17:00 gibi hazır olacakmış.(dün 11 de bırakmıştım)
    problem nedir dedim,radyatör fanını değiştik dediler,onu dün yapmıştınız zaten problem çözülmemişti dedim,
    doğru, yenisini sipariş verdik, tekrar değiştirdik (ellerinde daha önce olmayan fan uçak kargo ile almanyadan geldi herhalde
    ses gitti aracın son kontrollerini yaptırıp teslim edeceğiz dediler.
    Bakacağız artık problem gerçekten gitti mi,tekrar nükseder mi?


    quote:

    Orijinalden alıntı: alayli


    quote:

    Orijinalden alıntı: astramastra

    Herkese Merhaba,
    Bu arada yeni tigu sahiplerine hayırlı olsun araçları,kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.

    2-3 gün kadar önce aşırı sıcakların olduğu şu günlerde klimanın yoğun kullanımından mıdır nedir,içeriye bir uğultu şeklinde ses gelmeye başladı.
    Bu ses araç çalışırken ve klima devredeyken dışarıdaki kişilerce daha da yüksek ses olarak duyulmaya başlayınca servise gittim.(Araç 14 bin km de)
    Arızanın Radyatör Fanından geldiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler.Fakat parçanın ellerinde ve Doğuşun stoğunda olmadığını Almanyadan siparişle
    geleceğini söylediler,gelince haber vereceklermiş.Sizce normalmidir, radyatör fanının bir yıllık arçta arıza yapması?


    Benzer bir sorun geçmişte başıma gelmiş ve 4 ay arayla 2 fanın değişimi, 3. fanın sesine sürekli kulak kabartmam sonucu arızanın temel sebebinin bulunmasıyla sonuçlanmıştı. 4 ay ara ile 2 fan değişimi olayına kafayı takıp, konuyu derinlemesine irdeleyince fark ettim ki değişen her iki fanın da mil yatakları bozulmuştu. O sıralarda aracımı kullandığım fiziksel-çevresel şartlar aracımın fan pervane kanatlarında çamur birikimine sebep oluyordu. Bu durum, ilk başlarda fanın kanatlarının balansının bozulmasına, ardından da fan motorunun mil yataklarının aşınmasına sebep oluyordu. 3. fanı sık sık kontrol edip gerektiğinde kanatlarını temizledim ve 6 yıldır hala kullanıyorum. Sizin başınıza da benzer bir şey gelmiş olabilir. Eğer mil yatakları veya rulmanlar (tigu'da hangisi var bilmiyorum) hala sağlamsa,yani iş işten geçmemişse, fan pervane kanatlarında yapılacak basit bir çamur temizliği bazen harikalar yaratabiliyor...

    Kanımca fan motorunun en büyük düşmanı kışın pek çalışmadığı için kanatlarda çamur birikmesi ve balansının bozulması... Özellikle kış bitiminde veya arazi kullanımından sonra fanı gözden geçirip tazyikli su ile temizlemek çok yararlı olucaktır. Diğer tüm forum müdavimlerinin de kulaklarına küpe olması dileklerimle...






  • aşağıdaki videoda vw Scirocco'nun anahtarsız giriş(keyles entry)nin tanıtımı yapılmış

    acaba tiguan'da opsiyon olarak alınan bu sistemin yeri ve konumu Scirocco'da olduğu gibi direksiyonun yanındamıdır yoksa vites kolunun hemen ön tarafındamı.birde bu sistem ne kadar gerekli artı katkısı nedir?

    http://www.dailymotion.com/video/xebi07_scirocco-keyless-entry-and-start-st_auto
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    aşağıdaki videoda vw Scirocco'nun anahtarsız giriş(keyles entry)nin tanıtımı yapılmış

    acaba tiguan'da opsiyon olarak alınan bu sistemin yeri ve konumu Scirocco'da olduğu gibi direksiyonun yanındamıdır yoksa vites kolunun hemen ön tarafındamı.birde bu sistem ne kadar gerekli artı katkısı nedir?

    http://www.dailymotion.com/video/xebi07_scirocco-keyless-entry-and-start-st_auto


    keyless entry, elleriniz doluyken müthiş işe yarayan bir sistem. anahtarı çıkarmadan bagajı veya kapıyı açıp elinizdeki yüklerden kurtulmak mümkün. anahtar hangi cepteydi diye aranmaya gerek yok, sinyalini alabilmesi yeterli. ve birde kapı koluna dokunmanız. bunun yanında start/stop engine diğer markalarda yakıt tasarrufu sağlayan bir sistem. tiguan ve diğer vwlerde de öyle ise çok güzel. sistem şöyle çalışıyor, örneğin kırmızı ışıkta durdunuz, motor benzin harcamayı durduruyor ancak elektrikli aksam işlevine devam ediyor klima radyo vs akü elektriği ile devam ediyor. harekete geçtiğinizde benzin otomatik devreye giriyor. böylece dur-kalklarda benzin harcamanızın azalması sağlanıyor.

    bana göre güzel artılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hokant

    Arkadaslar,

    Benim arabam S&S... Arabaya alarm taktirmaya gittigimde yaklasik 1 dakika suren bir islemle, Comin Home, selektor sirasinda sis lambalariyla capraz yanma sonme, 40 km altinda donuslerde sag sol sisin yanmasi gibi ozellikleri aktif hale getirdiler.

    Bu arada hala kapilarin uzerine cita konusunda bir ilerleme saglayamadim, bilgisi onerisi olan varsa sevinirim.


    Hokant,

    Hangi serviste bu özellikleri açtırdın, benim servis (Doğuş, Kartal) bildikleri bir şey olmadığı için araştıracaklarını söyledi.
    Ayrıca sizde pusula var mı?

    Teşekkürler..
  • selam dostlar
    5 haftalık uzun bir tatil sonraso tekrar aranıza döndüm.
    3600 km yol güzergahında, yaklaşık 1050TL'lik benzn harcaması yaptım. kabaca 100 km'de 7.9-8.0 lt yakıt ortalaması anlamına geliyor.
    4 kişi ve bagaj ve ayak altları full dolu gezdik. sanırım toplam ağırlığımız da 2 ton civarında veya biraz üzerinde oldu hep...

    ek: depoyu her fullediğimde 800km veya azıcık üzerinde yol alabildim. dikkatli kullanmakla beraber, pek çok yerde de dip gaz ile sollamalar yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 22 Ağustos 2010; 12:37:35 >
  • Arkadaşlar, daha önce bahsettiğim krom iç aksesuarları getirttim.İlk etapta emin olamadığım için sadece 2 takım aldım ve kendi aracıma taktım.Benim çok hoşuma gitti. Sanırım toplu siparişe geçebilirim.İsteyen arkadaşlar için link aşağıda.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-vw-tiguan-passat-krom-aluminyum-ic-aksesuar-turkiyede-tek-30152088/detay?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YUKAMAN -- 22 Ağustos 2010; 15:10:20 >
  • birde şu ürünün siparişini verdim, bakalım nasıl olacak.
    http://yfrog.com/epkapiciplaka2j
    http://yfrog.com/4ykapiciplakaj
  • kapı eşiği plakası ne kadar acaba...
  • bayadır girmiyordum bu konuya 117 sayfa olmuş maaşallah..

    dikkatimi birşey çekti, vw artık 2.0tdi ları 7vites dsg ile sunmaya başlamış. hani klasik tork konvertörlü şanzıman kullanmalarının nedeni çekme kapasitesini yüksek tutmaktı? bildiğim kadarıyla 7vites dsg ler zorlanmaya gelmeyen şanzımanlar, vw ne yapıyor çözemedim pek..

    ingiltere sitesinden baktım. çekme kapasitesi değişmemiş, hızlanma aynı kalmış. ama yakıt tüketimi 0.5lt/100km daha düşük.. bu vw adamı çıldırtır, 2.0tdi otomatik sahibiyiz, insana koyuyo 1.5 sene sonra aracı dsg ile sunmaları
  • merhabalar bende temmuz da 2010 tiguan F/F aldım beni de listenize kayıt edebilirsiniz
    Bir sorum olacak F/F da sağ kapı aynasının geri vitesde otomatik olarak kaldırım kenarını göstermesini nasıl ayarlayabiliyoruz.
    Birde bu modellerde pusula varmı varsa nerede çıkıyor.Bir arkadaş cevaplarsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkos2010

    merhabalar bende temmuz da 2010 tiguan F/F aldım beni de listenize kayıt edebilirsiniz
    Bir sorum olacak F/F da sağ kapı aynasının geri vitesde otomatik olarak kaldırım kenarını göstermesini nasıl ayarlayabiliyoruz.
    Birde bu modellerde pusula varmı varsa nerede çıkıyor.Bir arkadaş cevaplarsa sevinirim




    bu 2 sinin cevabını bende çok merak ediyorum FF lerde. :)
  • Merhabalar, aracınızı ve isminizi üye listesine ekledim. İyi günlerde kullanın aracınızı, iyi sürüşler.
    Sorularınızı F&F sahipleri cevaplayacaktır sanırım. Bildiğim kadarıyla pusula sadece T&F donanımında vardı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkos2010

    merhabalar bende temmuz da 2010 tiguan F/F aldım beni de listenize kayıt edebilirsiniz
    Bir sorum olacak F/F da sağ kapı aynasının geri vitesde otomatik olarak kaldırım kenarını göstermesini nasıl ayarlayabiliyoruz.
    Birde bu modellerde pusula varmı varsa nerede çıkıyor.Bir arkadaş cevaplarsa sevinirim


  • Slm arkadaşlarım abilerim kardeşlerim.Yarın İstanbul Park pistine çıkıyorum benim Tiguyla.Yarın benim gibi orada olacak olan varmı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Slm arkadaşlarım abilerim kardeşlerim.Yarın İstanbul Park pistine çıkıyorum benim Tiguyla.Yarın benim gibi orada olacak olan varmı??


    hocam bi video çeksen çok hoş olur :)
  • Aracı cuma teslim aldıktan sonra ctesi 15-20 km sonra araçta çekiş düşüklüğü başladı...gaza basınca sanki boşta gaza basarsınız ya onun gibi.
    Sonrasında göstergenin sol tarafın da sarı bir ışık...Hemen kitapçıktan baktım Egsoz sistemi arızası..servise gidin yazıyor..saate baktım 18:00
    servis kapalı...yinede şansımı deneyeyim dedim tel açtım cevap veren yok..Aklıma VW Çağrı 24 geldi aradım 0212 3350404 kaydımı aldılar ,
    geçmiş olsun deyip size geri dönüş yapacağız dediler...2-3 dk sonra bir telefon ,mobil servisten bilmem ney bey ,problem hakkında bilgi aldılar
    öğrendim ki bakımını ve radyatör fanını değiştiren servisin elemanı önce geliriz dediler sonra aracı kaldırmak gerekebilir (yer yakındı) siz
    servise gelin yavaş yavaş bizde geçiyoruz dediler.Neyse gittim servise aracı aldı götürdü siz takılın showroomda dediler.15-20 dk sonra geldi
    gel abi biraz dolaşalım dedi çocuk.Kısa bir tecrübe yaptık ,dedim neyi unutmuşsunuz abi dedi sorun turbodaydı sizin turbo ile ilgili bir şikayetiniz
    varmıydı ? dedim yok ses olarak cikleme sesi şikyetimiz vardı.Abi dedi o ses vw diğer modellerini hepsini saydı DSG lerde daha belirgin hepsinde var dedi.
    Ama sesi Doğuş normal kabul ediyor bizde birşey yapamıyoruz dedi.Neyse turboda vakumlama yapan sistemde bir hortum emme yapmış dedi.
    Tigu hakkatten de basınca eski kaçışı yakalamıştı.Problemin çabuk çözüldüğüne sevinmiştim yoksa hafta sonunu araçsız geçirecektim.

    Velhasıl kelam klasik servis sorunları bir tarafı yaparken bir tarafı bozmaları...Sırf bu yüzden su pompasını değiştirtmemiştim ama başımıza başka
    bir şey geldi.

    Herkese kazasız,arızasız bol keyifli sürüşler.




  • Geçmiş olsun astramastra.Sorunun kısa sürede çözülmesine sevindim.İnşaallah bundan sonra sorunsuz kullanırsın.
    quote:

    Orijinalden alıntı: astramastra

    Aracı cuma teslim aldıktan sonra ctesi 15-20 km sonra araçta çekiş düşüklüğü başladı...gaza basınca sanki boşta gaza basarsınız ya onun gibi.
    Sonrasında göstergenin sol tarafın da sarı bir ışık...Hemen kitapçıktan baktım Egsoz sistemi arızası..servise gidin yazıyor..saate baktım 18:00
    servis kapalı...yinede şansımı deneyeyim dedim tel açtım cevap veren yok..Aklıma VW Çağrı 24 geldi aradım 0212 3350404 kaydımı aldılar ,
    geçmiş olsun deyip size geri dönüş yapacağız dediler...2-3 dk sonra bir telefon ,mobil servisten bilmem ney bey ,problem hakkında bilgi aldılar
    öğrendim ki bakımını ve radyatör fanını değiştiren servisin elemanı önce geliriz dediler sonra aracı kaldırmak gerekebilir (yer yakındı) siz
    servise gelin yavaş yavaş bizde geçiyoruz dediler.Neyse gittim servise aracı aldı götürdü siz takılın showroomda dediler.15-20 dk sonra geldi
    gel abi biraz dolaşalım dedi çocuk.Kısa bir tecrübe yaptık ,dedim neyi unutmuşsunuz abi dedi sorun turbodaydı sizin turbo ile ilgili bir şikayetiniz
    varmıydı ? dedim yok ses olarak cikleme sesi şikyetimiz vardı.Abi dedi o ses vw diğer modellerini hepsini saydı DSG lerde daha belirgin hepsinde var dedi.
    Ama sesi Doğuş normal kabul ediyor bizde birşey yapamıyoruz dedi.Neyse turboda vakumlama yapan sistemde bir hortum emme yapmış dedi.
    Tigu hakkatten de basınca eski kaçışı yakalamıştı.Problemin çabuk çözüldüğüne sevinmiştim yoksa hafta sonunu araçsız geçirecektim.

    Velhasıl kelam klasik servis sorunları bir tarafı yaparken bir tarafı bozmaları...Sırf bu yüzden su pompasını değiştirtmemiştim ama başımıza başka
    bir şey geldi.

    Herkese kazasız,arızasız bol keyifli sürüşler.




  • saol oblomov03,inşallah ...

    quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03

    Geçmiş olsun astramastra.Sorunun kısa sürede çözülmesine sevindim.İnşaallah bundan sonra sorunsuz kullanırsın.
    ...
  • BUgün istanbul Park pistindeydim.Piste çıkmadan önce brifing verdiler.Daha sonra engel aşma ve slalom testleri yaptılar en sonra pist üzerinde 3 tur attık.Öncelikle Şunu söyleyeyim bizim tiguyu inanılmaz zorlamama rağmen çizgisini kaybetmedi.Aracıma resmen bir kere daha aşık oldum:)) engel aşma testi srasında bir video çekimimiz oldu onu en yakın zamanda paylaşıcam.Çok inanılmaz bir duyguydu.8.Virajı 3 vites üste devirlerde yani yaklaşık 110-130 arasında almak çok sıradışı bir şeyTiguan bana bugün gösterdiki vw bu araçla çok iyi bir iş çıkarmış.Yol tutuş ve ani manevralarda neredeyse spor otomobil ayarında(çok spor otomobil kullandım m3 vb oradan karşılaştırma yapabiliyorum).Tabi o kadar etkili değil ama kendi sınıfına göre bir SUV için inanılmaz başarılı




  • 
Sayfa: önceki 346347348349350
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.