tabi tartışılan iki konu var aslında. 1-konunun başından beri hükümete yüklenip sen ve bir kaç tane kan üzerinden bile siyasi rant çabası elde etmeye çalışanlar
2-hazır yerel seçimler yaklaşıyorken tamamen hükümete yüklenip bu kazadan kaç tane oy çıkarırım diyen yine sen ve senin gibi bir kaç kan üzerinden siyaset yapanlar
Olayın siyasete çekmekle ne ilgisi var merak ediyorum. THY yönetimi bugün komik duruma düşürdü kendisini. Elinde kesin bilgi olmadan ölü yok açıklaması yaptı. Bunu da eleştirmeyeceksek neyi eleştireceğiz. Ne yapsak ucu akp'ye dokunuyo
quote:
Orjinalden alıntı: missed approach
Dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama arka tarafta evlerin olduğu yerde bir sürü sivil araba var ve oradan kimse uçak nasıl düşmüş diye bakıp gelmiyor..Yani kısaca demek istediğim kaza alanında işi olmayan hiçkimse yok..Bizde uçak tarlaya düşse ve etraftada evler olsa ne kadar olayla ilgili işi olmayan adamlar orada olurdu..Bide thy bugün gerçekten aciz duruma düştü..Adamlar sabahki açıklamada ölen yokmuş diyor..Böyle bişey söylenemez..Ne demek lan yokmuş..Thynin bi başka görevliside bırakın öleni,kimsenin burnu bile kanamadı diyor..Bu nasıl bir kriz masasıdır..Mademki hollandalı yetkililerle bağlantı kurmuyorsun yada net bilgi almıyorsun ,o zaman sevindirici haber ölenin olmaması deme..İki saat önce hollandalı yetkililer 9 ölü var derken bile,tam emin olmak amacıyla kimlikleri açıklamıyor..İşte aramızdaki fark bu..Hollandanın bu tür durumlarda kriz masasını nasıl oluşturacağını bilirken,bizimkiler haberleri hollanda televizyonundan alıyor..
quote:
Orjinalden alıntı: nevarbe
quote:
Orjinalden alıntı: shadow006
Burada tartışıla 2 konu var aslında
Bir uçağın düşüş nedeni burada kimse kimseyi suçlamıyor hele mürettabat ve pilotları asla (benimde bir akrabam bu sertörde çalışıyor ne kadar zor şartlarda çalıştıklarını iyi biliyorum) konuda bilgisi olan arkadaşlar zaten yukarıda yazmış ihtimalleri. Herşey ilerleyen günlerde belli olur bir arkadaşında dediği gibi olay yurt dışında olduğundan Ispartadaki olay gibide sümen altı edilmesi zor.
İkinci tartışma konusu ise bu işin yönetim ve bürokrasi yönü. Bakan ve THY büroksasisi ölü yok diyor ama 10 dakikalık uzaklığa havalanındaki bir THY yetkilisi gönderip olayı check etme gereği duymuyor. Sonra bir bürokrat tvde Hollandali bir yetkiliyi izleyip kamera karşısına geçiyor ve 9 vefat var diyor. Yuh diyorum başka bir şey demiyorum koca Türkiyeyi yönetenlerin haber alma kanalı aynı bizim gibi TV'ler. O zaman yönetilen ve yönetenin farkı ne. Onların oradaki görevleri ne. Hiç kimse kusura bakmasın Ulaştırma bakanlığı ve THY bürokrasisi bu kazadada çuvallamıştır. Koca uçağı kaybedip akibetini ve gelişmeleri pembe dizi kıvanımda tvden izlemişlerdir.
tabi tartışılan iki konu var aslında. 1-konunun başından beri hükümete yüklenip sen ve bir kaç tane kan üzerinden bile siyasi rant çabası elde etmeye çalışanlar
2-hazır yerel seçimler yaklaşıyorken tamamen hükümete yüklenip bu kazadan kaç tane oy çıkarırım diyen yine sen ve senin gibi bir kaç kan üzerinden siyaset yapanlar
Yahu burda hükümete yüklenilmiyoki, siz ne içiyorsunuzda bu hale geliyorsunuz. Ayrıca hükümet hata yapamazmı, yanlışı olamazmı, siz oy veriyosunuz diye sütden çıkma ak kaşıkmı bunlar. Nasıl bi anlayış nasıl bir bakış acısı. Yanlışları olmuşsa bi daha yappmazlar olur biter. Kensinize gelin artık. Kraldan çok kralcı olmayın
quote:
Orjinalden alıntı: geberit
Yolcular bi ara türbülansa girdiklerini söylüyorlar zaten buda kanat altındaki kaldırma gücünün etkisini yitirdiğini gösteriyor zaten flapları açık olan ve yaklaşma süratında olan bir uçağın to/ga yapsa bile o şartlarda kendini toplaması zor mikro patlama diyor kimisi ben onu rüzgar kesiği olarak duymuştum bi kazada buna benzer bir kaza var amerikada gerçekleşmiş ,uçağın parçalanışıda sırasıyla şöyle olmuş gibi önce kuyruk yere çarpmış o şiddetle kokpit tarafı aşşağı ayrılmış son olarakta orta kısımla bi süre sürüklenmişler gibi görünüyor ama şunu söliyimki uçağın gövdesine bakınca gerçekten uçağın düşme öncesi çok çok yavaş olduğunu söleyebilirim.
mikro patlama benim bildiğim wind shear (rüzgar kesiği) olması lazım
İki motorda burda
Buda tam emin değilim ama son fotosu olabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !KO -- 26 Şubat 2009; 0:30:31 >
ya olay motor olayı falan değil aslında. bekleyip göreceğiz
bu arada 737 lerde kanadın ucundaki kaldırma kuvvetini de kullanmak için kalkık bir kısım bulunduğunu bilmiyordum öğrenmiş oldum
böylesine bir olaydan rant sağlandığını düşünmüyorum ben, kimse buna yeltenmez eminim.
acaba feel like a star diye dalga geçenler, sorunun uçak ve pilottan kaynaklanmadığını öğrenirse, ölenlerin üzerinde attıkları çamuru nasıl temizleyecekler merak ediyorum doğrusu
quote:
Orjinalden alıntı: sarpcagildak
Yahu burda hükümete yüklenilmiyoki, siz ne içiyorsunuzda bu hale geliyorsunuz. Ayrıca hükümet hata yapamazmı, yanlışı olamazmı, siz oy veriyosunuz diye sütden çıkma ak kaşıkmı bunlar. Nasıl bi anlayış nasıl bir bakış acısı. Yanlışları olmuşsa bi daha yappmazlar olur biter. Kensinize gelin artık. Kraldan çok kralcı olmayın
ilk sayfaları okumamışsın ve bir çok yorum siyasi içerikli olduğu için silindi.ancak olay söylediğim gibiydi.tabiki hatası olan varsa sorgulanmalı, yargılanmalı, ceza verilmelii.bundan bahsetmiyoruz.daha kimse ne olduunu bilmezken akpye , badem bıyıklılar yüzünden gibi mesajlar vardı.bahsettiğim onlar için.yoksa hata yapan babam olsa affetmem
quote:
Orjinalden alıntı: hashus1099
ya olay motor olayı falan değil aslında. bekleyip göreceğiz
bu arada 737 lerde kanadın ucundaki kaldırma kuvvetini de kullanmak için kalkık bir kısım bulunduğunu bilmiyordum öğrenmiş oldum
böylesine bir olaydan rant sağlandığını düşünmüyorum ben, kimse buna yeltenmez eminim.
acaba feel like a star diye dalga geçenler, sorunun uçak ve pilottan kaynaklanmadığını öğrenirse, ölenlerin üzerinde attıkları çamuru nasıl temizleyecekler merak ediyorum doğrusu
hocam kotil zaten benim bildiğim ucak muhendisi hem itüden hemde amerıkadan sankı beledıyede akraba cagırır gıbı gel buranın basına gec denılcek bı adam degıl karıyerıne bakarsak o konumda olması normal
ama kocaman bır ama bugun yaptıgı utanc verıcıdır olen sayısı yok demesı hollandalı yetkılerının acıklamasından sonra evet 9 kaybımız var dedırtmesı yakışmadı thy ye
quote:
Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
ya kokpit çok sağlam pilotlar nası öldü anlamadım. Emniyet kemerleri de varmış. Çok ilginç gerçekten
Kokpitin disi saglam da bakalim icerisi ne alemde???
Ozellikle inis takimlari acik oldugu icin buyuk ihtimalle on tekerler carpmanin etkisiyle aninda kokpite girdi ve oradakileri hurdaya cevirdi. Kokpit bildigin gibi tam on inis takiminin hemen uzerinde yer aliyor...
--
neden öldüklerini bilen yok.diğer konudada konuştuk.basınç deniyor.nasıl basınç bu?bomba gibi bi etkisi mi var acaba?kuyruk çarpınca orda ölümler olması normal ama kokpitle ne alaka?
Arkadaşlar Herkes Temel Kotile Gönderme yapıyor ama Temel Kotil bence Türkiyede Çok Kaliteli Bir şirkettin başında ve Çok Kaliteli Bir insan 2 tane branşı ile alakalı olarak yüksek tahsil yapmış doktora yapmış dahası Koskoca IATA Yönetim Kurulu Üyeliği yapıyor. Ya daha ne olsun Kimde bu vasıflar var
Ayrıca Fell Like Star Reklamına göndermeler yapıyor Ya ayıptır global bir marka hiç mi reklam yapmasın.
Hangi pilot içinde bulunduğu uçakta olan yüzlerce yolcunun canına kast etsin demek ki ortada farklı bir durum var.
Muhtemelen problem hava durumu ile alakalı çünkü uçakta problem yokmuş bakımları tamammış 2009 Sonuna kadar.
Burdan kazada hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet,yakınlarına bassaglıgı dılerım.tum thy personelıne gecmıs olsun
quote:
Orjinalden alıntı: .TaneR.
quote:
Orjinalden alıntı: nevarbe
quote:
Orjinalden alıntı: shadow006 Burada tartışıla 2 konu var aslında Bir uçağın düşüş nedeni burada kimse kimseyi suçlamıyor hele mürettabat ve pilotları asla (benimde bir akrabam bu sertörde çalışıyor ne kadar zor şartlarda çalıştıklarını iyi biliyorum) konuda bilgisi olan arkadaşlar zaten yukarıda yazmış ihtimalleri. Herşey ilerleyen günlerde belli olur bir arkadaşında dediği gibi olay yurt dışında olduğundan Ispartadaki olay gibide sümen altı edilmesi zor. İkinci tartışma konusu ise bu işin yönetim ve bürokrasi yönü. Bakan ve THY büroksasisi ölü yok diyor ama 10 dakikalık uzaklığa havalanındaki bir THY yetkilisi gönderip olayı check etme gereği duymuyor. Sonra bir bürokrat tvde Hollandali bir yetkiliyi izleyip kamera karşısına geçiyor ve 9 vefat var diyor. Yuh diyorum başka bir şey demiyorum koca Türkiyeyi yönetenlerin haber alma kanalı aynı bizim gibi TV'ler. O zaman yönetilen ve yönetenin farkı ne. Onların oradaki görevleri ne. Hiç kimse kusura bakmasın Ulaştırma bakanlığı ve THY bürokrasisi bu kazadada çuvallamıştır. Koca uçağı kaybedip akibetini ve gelişmeleri pembe dizi kıvanımda tvden izlemişlerdir.
tabi tartışılan iki konu var aslında. 1-konunun başından beri hükümete yüklenip sen ve bir kaç tane kan üzerinden bile siyasi rant çabası elde etmeye çalışanlar 2-hazır yerel seçimler yaklaşıyorken tamamen hükümete yüklenip bu kazadan kaç tane oy çıkarırım diyen yine sen ve senin gibi bir kaç kan üzerinden siyaset yapanlar
Bir daha siyasilerin keyfine kararları ve atamaları nedeniyle kan akmasın insanlar sevdiklerini kaybetmesin diye konuşuyoruz. Yanlışları sorgulayıp şuçluluarı cezalandırılmasını istiyoruz, Tabi bu sizler gibi forumda mimli iktidar destekcilerini rahatsız ediyor dönen çarkınıza çomak sokuyoruz.
Ayıp ya milletin derdi ne sizin derdiniz ne, Yerel seçim diye gözünüz dönmüş aklınız fikriniz o, aslında buda normal kazanmak için her yolu mübah gören susuz köye çamaşır makinesi dağıtan bir zihniyettende bu beklenir zaten. Ama sizlerin unuttuğu şu orada ölen insanlar artık seçimi göremiyecek.
Bakanın ve THY yönetimiminin ölü yok hakkındaki hatalı açıklamalarına hiç bir yorum getirmemişsin buda benim söylediklerimin doğruluğunu bir kez daha gösteriyor.
quote:
Orjinalden alıntı: serkanbaba
Muhtemelen problem hava durumu ile alakalı çünkü uçakta problem yokmuş bakımları tamammış 2009 Sonuna kadar.
Arkadaşım, oraya her gün yüzlerce uçak inip kalkıyor. Hava kötü de sadece thy'nin uçaklarına mı kötü? Niye elalemin uçağı değil de bizim uçağımız düşüyor? Hani olay okyanus üzerinde veya açık arazide falan olsa hava şartları dersin ama çok işlek bir havaalanının dibinde oluyor. Zaten hava koşulları çok kötü olunca uçuşlar erteleniyor.
temel kotili tanımam etmem, kaliteli bir insan olabilir, olmayabilir. Ne var ki senin onu kaliteli bulmanın sebebinin, aynı siyasi görüşten olmanız olduğundan şüpheleniyorum ister istemez.
Ben kaliteli bir ülkede kaliteli standartlarda yaşamak isteyen bir T.C vatandaşı olarak eleştiri hakkımı saklı tutuyorum. Daha önce de belirttiğimiz gibi, elde bilgi olmadan ölü yok şeklinde basın toplantısı yapmaları ve olayı ört bas etmek istercesine açıklamalarda bulunmaları bir skandaldır. Ayrıca ciddiyetle bağdaşmayan bir tutumdur.
Siz sanıyor musunuz ki, iktidar chp olsaydı ve thy genel müdürünü onlar atasaydı, susacaktık Ki ben chp'li değilim misal olarak verdim. Yerden yere vururdum valla.
Malesef ülkemizde bütün bürokratik ve siyasi yapımız çürümüş, köhneleşmiş. Thy meselesi değil bu, genel bir sorun. Hangi kuruma elini atsan, sorun yumağı. O yüzden eleştiriden korkmamalıyız. Bizim de avrupalılar, amerikalılar gibi iyi koşullarda yaşamaya hakkımız var. Düzgün bir devlet sistemine sahip olmalıyız. Atamalarda hep işi bilen kişiler seçilmeli, siyasi görüşüne bakılmaksızın. Kadrolaşma engellenmeli vs vs.. Dediğim konular genel sorunlar. Partiyle falan ilgisi olmayan şeyler.
tüm vefat edenlerle birlikte tecrübeli bir pilot olan Hasan Thsin Arısan 'a Allahtan rahmet diliyorum (üç pilotun ölmesi bu kişilerin son saniyeye kadar uçak için uğraştıklarını gösteriyor)
Amsterdam kazası Türk Hava Yolları'nın (THY) 76 yıllık tarihinde iniş sırasında başına gelen dördüncü facia oldu. Bu tip ilk kaza 23 Aralık 1979'da SamsunAnkara seferini yapan "Trabzon" uçağı Esenboğa Havalimanı'na inişe geçerken meydana geldi. 43 yolcu ve mürettebattan 39'u öldü. İkinci kaza 16 Ocak 1983 tarihinde Paris-İstanbul-Ankara seferini yapan "Boeing 727" tipi "Afyon" uçağının yine Esenboğa'ya inerken pist başında yere çakılıp yanmasıyla yaşandı. O kazada da 46 kişi can verdi. Ve nihayet 8 Ocak 2003'te THY'nin "RC-100" tipi uçağı tam Diyarbakır'a inerken düştü. Bilanço: 74 ölü, 3 yaralı. Amsterdam'ın Schipol Havaalanı'na inerken parçalanan ve motorlarından biri kopan "Tekirdağ" adlı "Boeing 737800" uçağından ise 9 ceset çıkarıldı. Elbette bir yurttaşımızın bile burnu kanayınca üzülürüz ama böyle bir facianın, daha önceki kazaların bilançolarına göre çok daha hafif atlatılması hem teselli veriyor, hem de THY'nin uçuş güvenliği ve güvenilirliği konularında kat ettiği mesafeyi gösteriyor. Gerçekten de THY özellikle son dönemde, dünyanın en güvenilir havayolları listesinin iyi sıralarında yer alıyor. Üstelik hem uçak filosunu sürekli artırmasına (Halen çok büyük çoğunluğu "Boeing" ve "Airbus" modellerinden oluşan 115 uçağı var), hem daha çok noktaya sefer düzenlemesine (Yurtdışında 110, yurtiçinde ise 32 noktaya uçuyor), hem de daha fazla yolcu taşımasına (2008'de 21.8 milyon koltuğunu doldurdu. Bu yıl 26 milyon bilet satmayı hedefliyor) rağmen... THY'nin uçuş güvenliğinin ve güvenilirliğinin bir başka önemli göstergesi: ABD Federal Havacılık Dairesi'nin (FAA) 11 Eylül saldırılarından sonra başta New York olmak üzere Amerikan kentlerine sefer düzenleme izni verdiği ilk havayollarından biri THY oldu. Aynı FAA, uluslararası uçuş güvenliği koşullarına ve kriterlerine uyumda THY'yi birinci sınıf havayolları arasında sayıyor.
Boeing 737-800'ün sicili Ulusal havayolu şirketimizin bu performansı yakalamasını sağlayan nedenlerin başında uçakların düzenli ve sıkı bakımı ile uçuş personelinin sürekli eğitimi geliyor. Amsterdam kazasında şanssızlık, seferin Boeing 737-800 uçağıyla yapılması oldu. Çünkü istatistiklere göre, Boeing'in bu modeli kaza, dolayısıyla sabıka oranında 13 uçak tipi arasında 10'uncu sırada yer alıyor. Bir başka deyişle, her yüz "Boeing 737" uçağından 2.37'si kaza yapıyor. Onun altında sadece üç uçak tipi var: "MD-11" (Yüzde 2.60), "Boeing-727" (Yüzde 4.09), "DC-10" (Yüzde 5.18). Oysa "Boeing"in yeni modelleri B757 ve B767'lerde kaza oranı yüzde yarımı geçmiyor. Aynı şekilde "Airbus"ın A320 ve A330 modellerinde de. Hiç kuşkusuz, yığınla iddianın ortaya atıldığı, birçok olasılığın sıralandığı facianın gerçek nedeni uçağın kara kutuları çözülünce anlaşılacak. Ancak bizim size bir önerimiz ya da tavsiyemiz olacak: THY'ye güvenin, zerrece korkmadan THY ile uçmaya devam edin. Biz öyle yapıyoruz, bundan sonra da öyle yapacağız.
Erdal Şafak.
teme kotile laf etmeden önce adamın yaptıklarına bir baksanız daha iyi olur THY daha önceden olmadığı kadar başarılı ve kar eden bir şirket olmuştur en çok göklere çıkarılan cem kozlu vs. zamanlarında dahi bu kadar hatta uçan bu kadar uçağı olan bir şirket olmayı bırakın bu şekilde bir vizyon bile bu şirkette olmamıştır. ha bu demek değildir ki çok mükemmel herşey harika hala çok vahim ve amatör hatalar yapılıyor şirket içerisinde bakımlar atlanıyor, pilotlar fazla uçuyor, sendikayla anlaşılamıyor vs. vs.
ha kişiliğine laf etmem o ayrı, saçma sapan bir insan
kazaya gelince, oralarda wind shear yakalanma ihtimali bence çok düşüktür yani yakalanırsın da bu kadar şiddetlisi mutlaka radarda görünür sanki yakıtla ilgili bir problem daha akla yatkın görünüyor, sonuçta bu çarpmaya benzer her türlü çarpmada yangın çıkmasına rağmen buraada yangın da yok o ilginç
thy, akp havayolları oldu gidin bakın nasıl bir kadrolaşma var ordada.
quote:
Orjinalden alıntı: .TaneR.
Amsterdam kazası Türk Hava Yolları'nın (THY) 76 yıllık tarihinde iniş sırasında başına gelen dördüncü facia oldu. Bu tip ilk kaza 23 Aralık 1979'da SamsunAnkara seferini yapan "Trabzon" uçağı Esenboğa Havalimanı'na inişe geçerken meydana geldi. 43 yolcu ve mürettebattan 39'u öldü. İkinci kaza 16 Ocak 1983 tarihinde Paris-İstanbul-Ankara seferini yapan "Boeing 727" tipi "Afyon" uçağının yine Esenboğa'ya inerken pist başında yere çakılıp yanmasıyla yaşandı. O kazada da 46 kişi can verdi. Ve nihayet 8 Ocak 2003'te THY'nin "RC-100" tipi uçağı tam Diyarbakır'a inerken düştü. Bilanço: 74 ölü, 3 yaralı. Amsterdam'ın Schipol Havaalanı'na inerken parçalanan ve motorlarından biri kopan "Tekirdağ" adlı "Boeing 737800" uçağından ise 9 ceset çıkarıldı. Elbette bir yurttaşımızın bile burnu kanayınca üzülürüz ama böyle bir facianın, daha önceki kazaların bilançolarına göre çok daha hafif atlatılması hem teselli veriyor, hem de THY'nin uçuş güvenliği ve güvenilirliği konularında kat ettiği mesafeyi gösteriyor. Gerçekten de THY özellikle son dönemde, dünyanın en güvenilir havayolları listesinin iyi sıralarında yer alıyor. Üstelik hem uçak filosunu sürekli artırmasına (Halen çok büyük çoğunluğu "Boeing" ve "Airbus" modellerinden oluşan 115 uçağı var), hem daha çok noktaya sefer düzenlemesine (Yurtdışında 110, yurtiçinde ise 32 noktaya uçuyor), hem de daha fazla yolcu taşımasına (2008'de 21.8 milyon koltuğunu doldurdu. Bu yıl 26 milyon bilet satmayı hedefliyor) rağmen... THY'nin uçuş güvenliğinin ve güvenilirliğinin bir başka önemli göstergesi: ABD Federal Havacılık Dairesi'nin (FAA) 11 Eylül saldırılarından sonra başta New York olmak üzere Amerikan kentlerine sefer düzenleme izni verdiği ilk havayollarından biri THY oldu. Aynı FAA, uluslararası uçuş güvenliği koşullarına ve kriterlerine uyumda THY'yi birinci sınıf havayolları arasında sayıyor.
Boeing 737-800'ün sicili Ulusal havayolu şirketimizin bu performansı yakalamasını sağlayan nedenlerin başında uçakların düzenli ve sıkı bakımı ile uçuş personelinin sürekli eğitimi geliyor. Amsterdam kazasında şanssızlık, seferin Boeing 737-800 uçağıyla yapılması oldu. Çünkü istatistiklere göre, Boeing'in bu modeli kaza, dolayısıyla sabıka oranında 13 uçak tipi arasında 10'uncu sırada yer alıyor. Bir başka deyişle, her yüz "Boeing 737" uçağından 2.37'si kaza yapıyor. Onun altında sadece üç uçak tipi var: "MD-11" (Yüzde 2.60), "Boeing-727" (Yüzde 4.09), "DC-10" (Yüzde 5.18). Oysa "Boeing"in yeni modelleri B757 ve B767'lerde kaza oranı yüzde yarımı geçmiyor. Aynı şekilde "Airbus"ın A320 ve A330 modellerinde de. Hiç kuşkusuz, yığınla iddianın ortaya atıldığı, birçok olasılığın sıralandığı facianın gerçek nedeni uçağın kara kutuları çözülünce anlaşılacak. Ancak bizim size bir önerimiz ya da tavsiyemiz olacak: THY'ye güvenin, zerrece korkmadan THY ile uçmaya devam edin. Biz öyle yapıyoruz, bundan sonra da öyle yapacağız.
teme kotile laf etmeden önce adamın yaptıklarına bir baksanız daha iyi olur THY daha önceden olmadığı kadar başarılı ve kar eden bir şirket olmuştur en çok göklere çıkarılan cem kozlu vs. zamanlarında dahi bu kadar hatta uçan bu kadar uçağı olan bir şirket olmayı bırakın bu şekilde bir vizyon bile bu şirkette olmamıştır. ha bu demek değildir ki çok mükemmel herşey harika hala çok vahim ve amatör hatalar yapılıyor şirket içerisinde bakımlar atlanıyor, pilotlar fazla uçuyor, sendikayla anlaşılamıyor vs. vs.
ha kişiliğine laf etmem o ayrı, saçma sapan bir insan
kazaya gelince, oralarda wind shear yakalanma ihtimali bence çok düşüktür yani yakalanırsın da bu kadar şiddetlisi mutlaka radarda görünür sanki yakıtla ilgili bir problem daha akla yatkın görünüyor, sonuçta bu çarpmaya benzer her türlü çarpmada yangın çıkmasına rağmen buraada yangın da yok o ilginç
THY'nin altyapısı bundan önceki hükümet zamanında kuruldu. 55 boeing in alımını mesut yılmaz imzalamıştır. Olan kaza takdiri ilahidir.THY
quote:
Orjinalden alıntı: Santana80
quote:
Orjinalden alıntı: xelnaga
teme kotile laf etmeden önce adamın yaptıklarına bir baksanız daha iyi olur THY daha önceden olmadığı kadar başarılı ve kar eden bir şirket olmuştur en çok göklere çıkarılan cem kozlu vs. zamanlarında dahi bu kadar hatta uçan bu kadar uçağı olan bir şirket olmayı bırakın bu şekilde bir vizyon bile bu şirkette olmamıştır. ha bu demek değildir ki çok mükemmel herşey harika hala çok vahim ve amatör hatalar yapılıyor şirket içerisinde bakımlar atlanıyor, pilotlar fazla uçuyor, sendikayla anlaşılamıyor vs. vs.
ha kişiliğine laf etmem o ayrı, saçma sapan bir insan
kazaya gelince, oralarda wind shear yakalanma ihtimali bence çok düşüktür yani yakalanırsın da bu kadar şiddetlisi mutlaka radarda görünür sanki yakıtla ilgili bir problem daha akla yatkın görünüyor, sonuçta bu çarpmaya benzer her türlü çarpmada yangın çıkmasına rağmen buraada yangın da yok o ilginç
THY'nin altyapısı bundan önceki hükümet zamanında kuruldu. 55 boeing in alımını mesut yılmaz imzalamıştır. Olan kaza takdiri ilahidir.THY
Hemen suçu başkasına atarlar şaşmaz sanki hala o uçakların revizyonunu veya bakımı için mesut yılmazdan imza alıyolar gibi konuşmuşlar harbiden mantık yok bu ülkede.