2018 yılında Gittigidiyor üzerinden aldığım bir cep telefonu vardı. Garanti süresi içerisinde ürünün ayıplı olduğunun servis raporuyla anlaşılmasından dolayı satıcı firmayı(Gittigidiyor'u değil) Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulundum ve haklı bulunarak "Bedel iadesini içeren sözleşmeden dönme" kararı verildi. Ancak satıcı firma Ankara'da ve kendilerini ait hiçbir telefon çalışmıyor. Hiçbir şekilde kendileriyle iletişim kuramıyorum. Karar 40 günü aşkın süredir tebliğ edildiği halde onlar da iletişime geçmedi. Gittigidiyor da bu firmaya ait herhangi bir bilgi veremiyor, bana sadece bir telefon numarası verebildiler ancak o numara da eski bir çalışanlarına ait ve kendisi o firmayla görüşmediğini, yardımcı olamayacağını, zaten firmanın da konuşulabilecek bir firma olmadığını söyledi. Cihaz ve karar elimde ancak ne yapacağımı bilemiyorum. Tüketici Hakem Heyeti İcraya git demek dışında yönlendirme yapamıyor. Bu kararın uygulanması konusunda başıma herhangi bir iş açmadan nasıl bir yol izlemeliyim? İcraya başvursam bile cihazı nasıl ulaştırmalıyım ya da icra öncesi mi göndermeliyim. Cihazı kargo ile mi göndermeliyim yoksa İcraya başvuru esnasında Yediemine teslim etmek gibi bir prosedür var mıdır? Hızlı bir şekilde paramı alabilmenin derdindeyim, yardımcı olabileceklerin fikirlerini bekliyorum. |
Bildirim