Şimdi Ara

The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] (108. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.616
Cevap
194
Favori
944.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rogue_ass kullanıcısına yanıt
    Bugün gördüm burayı. Çizgi romanların ingilizcelerini indirdim. Kitaplarda da Last Wish ve Blood of Elves'i almıştım. Meğersem bunlar 1. ve 3. kitaplarmış. Arada Sword of Destiny kitabı varmış ve onun İngilizce basımı henüz çıkmamış. Onun da İngilizce fan yapımı çevirisini indirdim.
  • arkadaşlar bkm express 50 TL'lik Mobil Alışverişe 20 TL İade ve nuvo kartlara 15 tl dr 'da worlpuan kampanyası var.( worlpuan için alışverişin 75 tl olması gerekiyor. )
    ayrıca nuvo kartlara %25 iade var o da 20 tl ediyor. yani toplamda 15 tl'lik bir ürün+witcher 3 20 tl oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazyofc1 -- 4 Mayıs 2015; 8:28:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyofc1

    arkadaşlar bkm express 50 TL'lik Mobil Alışverişe 20 TL İade ve nuvo kartlara 15 tl dr 'da worlpuan kampanyası var.( worlpuan için alışverişin 75 tl olması gerekiyor. )
    ayrıca nuvo kartlara %25 iade var o da 20 tl ediyor. yani toplamda 15 tl'lik bir ürün+witcher 3 20 tl oluyor.

    Mezarcilikta doruk noktasi :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda CD:PR'ın oyunun tanıtımına yönelik basın elemanlarına açtığı günün özetini tüm elemanlardan dinlemekteyim (hele birisi var ki 45 dakika. 15 dakikalık 3 bölümden oluşan kayıtları aktarmış) ...

    Sadece resme bakarak değilde insanların neler söylediğine dair kelamları da burada tercüme etmeye çalışacağım.

    Yalnız şunu söyleyeyim İngilizce bilmeyen yandı...

    Birazdan editleyeceğim mesajı aldığım notlarla beraber.

    -Edit-

    Sunum-Diyalog-Yazım:
    Oyunda yeri geldiğinde yerden bir taş almak için bile diyaloğa gireceğimiz durumlar olacakmış... Yan görevler, avlanma görevleri, basit kontratlar dahi arkasında bir hikaye barındırıp her seferinde sizi sadece hedefe gidip öldürmekten engelleyecek daima ön-hazırlık bir nevi dedektiflik safhası tarzında bizleri gerçekten avcı olduğumuza inandıracak bir çizelgeye sahipmiş oyun. (geraltın iç sesinden tutun, basit görevlere kadar oyunun oldukça iyi yazılmış bir dil kullandığından bahsedilmiş)

    Görevler her zaman bariz-kuru bir ödülü sunmayacakmış (örneğin düğünü olan bir adam için yaptığımız görevde "altının sende kalsın benim içinde bir kadeh kaldır bana yeter" deyip akabinde adamın "elinizi boş gönderemem" demesi ile silahlarımızı güçlendirmek için oldukça önemli bir taş veriyor)

    Görev görevi açabilecekmiş ... Bir görev daha tamamlamadan başka bir görevi almanıza sebep olabilecek.

    Mini kart oyunu fena sayılmayacak bir düzeydeymiş. Normalde mini oyunlardan irite olan oyuncuları dahi oyunda dolanırken kendisine çekmeyi başarmış... (ayrıca oyunu yenmeniz her zaman kazandığınız anlamına gelmeyecek. Bazı politik durumlarda sıkıntılar yaşayabileceksiniz )

    Diyalog, seçim ve bu mekaniklerde ki ayrıntılara oldukça bel bağlayan bir oyun olmuş.

    Bu güne kadar açık dünya bir oyunda görülen en bağlayıcı ve derin diyalogları gördüklerinden söz edilmiş...

    Dahada yazabilirim buraya da kısacası oyunun "yazım" ve bu yazılmış şeylerin sunum şekli fantastik olarak yorumlanıyor. O yüzdendir ki oyunun çıkışına az bir süre kalmışken şöyle 2 haftalık bir İngilizce kuru fena olmayacaktır sıkıntı çekebilecek arkadaşlar için

    Teknik açı:

    Oyun söz verildiği gibi hızlı ulaşım ve giriş haricinde loading yapmıyormuş. Her hangi bir kapalı bir alanda olan-yaşanan olayları, penceresi yada gözlemleyebileceğiniz her hangi bir noktası varsa eğer gözlemleyebileceksiniz. Yani loading olmaması siz kapıyı açtığınızda içerdekilerin vuku bulduğu anlamına gelmiyor tam aksine orada hesaplanan işleyen ve yaşayan bir dünya var.

    Zıplama mekaniği sözde olsun diye konmamış bayağı bayağı uğraşılmış üzerinde (ilk iki oyuna göre hareket özgürlüğü babında muazzam bir ilerleme) . Dere tepe, taş, tahta dinlemeden eğer gerçekçi koşullarda üzerinden geçebileceğiniz bir engel varsa bunu aşabiliyorsunuz. Zıplama olayı animasyonlarla bolca süslenmiş (tutunma, destek alıp atlama gibi)

    Hava şartları, kaplama detayları bu denli açık bir oyuna göre oldukça etkileyiciymiş.

    Oyunda maalesef pop-in var. (uzunca bir süre daha çözülemeyecek sanırsam oyunlardaki bu problem) Yani uzakta siz yaklaştıkça beliren ağaçlar çalılar oluyor el mahkum.

    1080p Ultra tek 980 ile oynanmış oyun tanıtım esnasında. Şehirlerde ve bazı büyü kullanım alanlarında fps'nin düştüğü söyleniyor. Ancak optimizasyonun ilk iki oyundan çok daha iyi olduğu söylenmiş. Genelde 50-60 arasında takılırken bahsini ettiğim alanlarda 40 fps lere kadar düşebilmiş oyun.

    Önemli Bilgi Bu güne kadar Nvidia'nın phsyx ve hairworks olayının herhangi bir oynanış videosunda gösterilmediğini (kaydı alan elemanda phsyx'li sunum sırasında kayıt cihazı olmadığı için gösteremediğini söyledi) oldukça hoş gözüktüğünü ancak performansa beklediğinden dahi daha korkunç bir düşüş yarattığını söylemiş (%50 tadında) 50-60 takılan 980 , phsyx ile 30'un altını görebilmiş 1080p'de. (yapımcı ekip uğraşıyormuş)

    Ancak oyunun kendi fizik motoru ve hareket alt yapısı da oldukça yeterliymiş. Tüy kıl fetişiniz yoksa kapatılabilecek bir özellikmiş. Dikkat eden yada takıntı edinen oyuncular içinse açılmak istenecek bir özellik olacakmış.

    Oyunun genel olarak oldukça güzel gözüktüğü ve görsellerin atmosferini tamamlayan bir yapıya sahip olduğu söylenmiş. (garip ağaç sallanmalarından burada da bahsedilmiş ancak oyunun çıkışına eşlik edecek sürümde daha ne gibi değişikliklerin olacağı bilinmiyor)

    Bilgileri aktaran şahıslar ne kadar salya akıtarak ve oyunu överek anlatsalar da bir konuda dürüst davranmışlar ve E3 ve VGX'te ki CGI tadının olmadığını itiraf etmişler. (görsellerin kötü olduğu anlamına gelmiyor ancak tartışmaların neticesini de belirliyor)

    Oyunun dünyasının muazzam derecede büyük olduğundan bahsedilmiş. Preview sürümü olmasına rağmen hiç bir bug veya çok ciddi bir sorunla karşılaşmamışlar.

    Oyunun ışıklandırma motoru oldukça övülen bir diğer noktalardan ...

    Müziklerin ve çevresel seslerin tartışılmaz derecede muazzam olduğu söylenmiş

    Dip not: Oyun çıkışına bu kadar yaklaşmışken daha mouse-kalvye için optimize edilmemiş (gerçi kim m/k ile oynar ki bu tarz bir oyunu) önemli mi önemsiz mi bilemedim ama oyunun çıkışına bu kadar az kalmışken böyle bir durumun olması, duyduğumda aktarılması gereken bir bilgi gibi geldi. Yorumu sizlere kalmış.

    Daha da yazabilirim eğer istek gelirse. Açıklamaları ve videoları karıştırmaya devam ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshmind -- 4 Mayıs 2015; 13:25:38 >




  • Herkes aynı şeyleri sevseydi aynı kalıptan çıkmış robot olurduk. Neden fikirlere, görüşlere saygı yok? Herkes oyunu beğenecek diye bir şey yok. Bu toz kondurmama olayı da bizim millete has bir şey. Eğer onun sevdiği bi şeyse kesin doğrudur, kimse aksini iddia edemez. Hayır adam çıkıp demiyor ki bu oyun kötü, bilmem ne. Ben sevmiyorum diyor. Witcher 2'yi ben film gibi oynamıştım çok akıcı zevkli gelmişti bana. Hatta uzun uzun oynamak için bırakıp çıkıyordum başka şeylere bakıyordum bitirmek istemiyordum. Ki bende animasyon ve fizik hastalığı vardır, oyundaki o kadar kötü olan, robotsu dövüş etkileşimlerine rağmen büyük zevkle oynadım. Bu oyun da iyi olacak belli. Yalnız bu adamların abartısız her şeyi videolarla sunma olayına gıcık olmadım değil. Biraz gizemli yapın arkadaş. Göstermeyin. Ki ben şu ana kadar toplasan belki 2-3 videoyu izlemişimdir, o da acaba şu dövüş animasyonlarını geliştirmişler mi diye baktım. İzlemiyorum çünkü tadı kalmıyor. Bu arada dövüş animasyonları yine olmamış bence. Ne kılıcın vurma etkisi var, ne kullandığı silahın ağırlığı var. Tamam RPG'de bu öğeler pek dikkate alınmaz ama olsa tadından yenmez mi bu oyun...




  • freshmind kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederiz emeğine sağlık
  • erdem3463 kullanıcısına yanıt
    paylaşabileceğiniz özet var mı acaba?
  • d&r dan kutulu alırsak keyi steam e entegre edebiliyormuyuz acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creed87

    d&r dan kutulu alırsak keyi steam e entegre edebiliyormuyuz acaba

    hayır.
  • freshmind kullanıcısına yanıt
    phsyx konusunda ucuz yollu ek bir kart vasıtasıyla halledebiliriz.
  • The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]

    Witcher evrenine yabancı olanlar için hazırlanmış bir bilgi grafiği. Yok mu Türkçe'ye çevirebilecek bir babayiğit :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mysticat

    paylaşabileceğiniz özet var mı acaba?

    Şu elemanın Witcher 2 anlatımı iyi, konuşması biraz garip ama güzel anlatıyor.

    Saigonriceyoutube
    Witcher 2 Story Recap: Prologue & Chapter 1
    https://www.youtube.com/watch?v=IpeCF10d100




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IcyTea Lemon

    ben 2 ye kötü oyun demedim ki, sıkıldım ben oynamadım dedim. Sevmek zorunda değilim ki. Ayrıca rpg de ben açık dünya daha çok seviyorum, karakter yaratma falan o tür özgürlüğü daha çok seviyorum. Bildiğim kadarı ile 2 daha cok lore. Ben dragon age origins de bitiremedim oda sarmadı cok. Bu oyunun 3. serisi açık dünya olacak dedikleri için daha cok fikir almak için yazdım. Fanlar toplanıp hemen ezme işlemlerine başlamış. Süper coolsunuz

    Şöyle her gördüğünü ezmeye çalışan tiplerden olmayan varsa 3.seriyi iyi incelemiş biri. Açık dünya sanırım böyle yine aşırı hikaye mi var yoksa aksiyonu da bol mu. Böyle gezerken karşımıza garip olaylar çıkacak mı, ne bileyim yaratıkları kesip craft olayı olsun, bazı yerlere gidip önemli lootları sömürmek olsun falan bu şekil ise, bende satın alacağ
    Açık dünya olunca çok seviyorum aksi halde daralıyorum

    Gezerken karşına garip olaylar çıkar. Yan görev olarak. Yan görevlerde de seçim hakkını oyuncuya bırakır. İşin aslını araştırırsın yada beni ırgalamaz paramı alır basar giderim diyebilirsin.
    Witcher'ın her zaman bir ana senaryosu olmuştur. Ancak senaryo seçimlerine göre değişebilir.
    Kestiğin yaratıklardan craft malzemesi çıkacak.
    Loot olayı zaten witcher 1 den beri olan birşey.Yeni potionlar yada zırh,bıçak, patlayıcı, tuzak yapabileceksin.İstersen hiç uğraşmadan satabilirsin. Hazır yapılmışını alırsın :)
    zannedersem tüm sorularını yanıtlamış oldum. EE daha ne duruyorsun de hadi oyunu kap gel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Şu anda CD:PR'ın oyunun tanıtımına yönelik basın elemanlarına açtığı günün özetini tüm elemanlardan dinlemekteyim (hele birisi var ki 45 dakika. 15 dakikalık 3 bölümden oluşan kayıtları aktarmış) ...

    Sadece resme bakarak değilde insanların neler söylediğine dair kelamları da burada tercüme etmeye çalışacağım.

    Yalnız şunu söyleyeyim İngilizce bilmeyen yandı...

    Birazdan editleyeceğim mesajı aldığım notlarla beraber.

    -Edit-

    Sunum-Diyalog-Yazım:
    Oyunda yeri geldiğinde yerden bir taş almak için bile diyaloğa gireceğimiz durumlar olacakmış... Yan görevler, avlanma görevleri, basit kontratlar dahi arkasında bir hikaye barındırıp her seferinde sizi sadece hedefe gidip öldürmekten engelleyecek daima ön-hazırlık bir nevi dedektiflik safhası tarzında bizleri gerçekten avcı olduğumuza inandıracak bir çizelgeye sahipmiş oyun. (geraltın iç sesinden tutun, basit görevlere kadar oyunun oldukça iyi yazılmış bir dil kullandığından bahsedilmiş)

    Görevler her zaman bariz-kuru bir ödülü sunmayacakmış (örneğin düğünü olan bir adam için yaptığımız görevde "altının sende kalsın benim içinde bir kadeh kaldır bana yeter" deyip akabinde adamın "elinizi boş gönderemem" demesi ile silahlarımızı güçlendirmek için oldukça önemli bir taş veriyor)

    Görev görevi açabilecekmiş ... Bir görev daha tamamlamadan başka bir görevi almanıza sebep olabilecek.

    Mini kart oyunu fena sayılmayacak bir düzeydeymiş. Normalde mini oyunlardan irite olan oyuncuları dahi oyunda dolanırken kendisine çekmeyi başarmış... (ayrıca oyunu yenmeniz her zaman kazandığınız anlamına gelmeyecek. Bazı politik durumlarda sıkıntılar yaşayabileceksiniz )

    Diyalog, seçim ve bu mekaniklerde ki ayrıntılara oldukça bel bağlayan bir oyun olmuş.

    Bu güne kadar açık dünya bir oyunda görülen en bağlayıcı ve derin diyalogları gördüklerinden söz edilmiş...

    Dahada yazabilirim buraya da kısacası oyunun "yazım" ve bu yazılmış şeylerin sunum şekli fantastik olarak yorumlanıyor. O yüzdendir ki oyunun çıkışına az bir süre kalmışken şöyle 2 haftalık bir İngilizce kuru fena olmayacaktır sıkıntı çekebilecek arkadaşlar için

    Teknik açı:

    Oyun söz verildiği gibi hızlı ulaşım ve giriş haricinde loading yapmıyormuş. Her hangi bir kapalı bir alanda olan-yaşanan olayları, penceresi yada gözlemleyebileceğiniz her hangi bir noktası varsa eğer gözlemleyebileceksiniz. Yani loading olmaması siz kapıyı açtığınızda içerdekilerin vuku bulduğu anlamına gelmiyor tam aksine orada hesaplanan işleyen ve yaşayan bir dünya var.

    Zıplama mekaniği sözde olsun diye konmamış bayağı bayağı uğraşılmış üzerinde (ilk iki oyuna göre hareket özgürlüğü babında muazzam bir ilerleme) . Dere tepe, taş, tahta dinlemeden eğer gerçekçi koşullarda üzerinden geçebileceğiniz bir engel varsa bunu aşabiliyorsunuz. Zıplama olayı animasyonlarla bolca süslenmiş (tutunma, destek alıp atlama gibi)

    Hava şartları, kaplama detayları bu denli açık bir oyuna göre oldukça etkileyiciymiş.

    Oyunda maalesef pop-in var. (uzunca bir süre daha çözülemeyecek sanırsam oyunlardaki bu problem) Yani uzakta siz yaklaştıkça beliren ağaçlar çalılar oluyor el mahkum.

    1080p Ultra tek 980 ile oynanmış oyun tanıtım esnasında. Şehirlerde ve bazı büyü kullanım alanlarında fps'nin düştüğü söyleniyor. Ancak optimizasyonun ilk iki oyundan çok daha iyi olduğu söylenmiş. Genelde 50-60 arasında takılırken bahsini ettiğim alanlarda 40 fps lere kadar düşebilmiş oyun.

    Önemli Bilgi Bu güne kadar Nvidia'nın phsyx ve hairworks olayının herhangi bir oynanış videosunda gösterilmediğini (kaydı alan elemanda phsyx'li sunum sırasında kayıt cihazı olmadığı için gösteremediğini söyledi) oldukça hoş gözüktüğünü ancak performansa beklediğinden dahi daha korkunç bir düşüş yarattığını söylemiş (%50 tadında) 50-60 takılan 980 , phsyx ile 30'un altını görebilmiş 1080p'de. (yapımcı ekip uğraşıyormuş)

    Ancak oyunun kendi fizik motoru ve hareket alt yapısı da oldukça yeterliymiş. Tüy kıl fetişiniz yoksa kapatılabilecek bir özellikmiş. Dikkat eden yada takıntı edinen oyuncular içinse açılmak istenecek bir özellik olacakmış.

    Oyunun genel olarak oldukça güzel gözüktüğü ve görsellerin atmosferini tamamlayan bir yapıya sahip olduğu söylenmiş. (garip ağaç sallanmalarından burada da bahsedilmiş ancak oyunun çıkışına eşlik edecek sürümde daha ne gibi değişikliklerin olacağı bilinmiyor)

    Bilgileri aktaran şahıslar ne kadar salya akıtarak ve oyunu överek anlatsalar da bir konuda dürüst davranmışlar ve E3 ve VGX'te ki CGI tadının olmadığını itiraf etmişler. (görsellerin kötü olduğu anlamına gelmiyor ancak tartışmaların neticesini de belirliyor)

    Oyunun dünyasının muazzam derecede büyük olduğundan bahsedilmiş. Preview sürümü olmasına rağmen hiç bir bug veya çok ciddi bir sorunla karşılaşmamışlar.

    Oyunun ışıklandırma motoru oldukça övülen bir diğer noktalardan ...

    Müziklerin ve çevresel seslerin tartışılmaz derecede muazzam olduğu söylenmiş

    Dip not: Oyun çıkışına bu kadar yaklaşmışken daha mouse-kalvye için optimize edilmemiş (gerçi kim m/k ile oynar ki bu tarz bir oyunu) önemli mi önemsiz mi bilemedim ama oyunun çıkışına bu kadar az kalmışken böyle bir durumun olması, duyduğumda aktarılması gereken bir bilgi gibi geldi. Yorumu sizlere kalmış.

    Daha da yazabilirim eğer istek gelirse. Açıklamaları ve videoları karıştırmaya devam ediyorum



    Niye ki ? Ben 2. oyunu m/k ikiliyse oynadım. Tabi gamepad rahat olur ama onlarlada gayet iyi oynanır. İsteyen istediğiyle oynar.




  • Witcher 2 deki savelerimizi witcher 3 de kullanacaksınız şeklinde bir geyik vardı? Firma bu konuyla ilgili bir açıklama yaptı mı?

    Witcher 2 de Letho ile kapışmamıştım. Dost olarak ayrıldık. Witcher 3 de Letho ile karşılaşmak süper olurdu. Düşman olarak değil tabi Uğraşılmaz o manyakla
  • atsuma kullanıcısına yanıt
    Olacak kayıtları aktarma, ne kadar geniş çapta olur o kısmı oynadıkça göreceğiz.

    Oyunun ufak ilk haritasının büyüklüğüyle ilgili bir video;

  • Hey maşallah.Gerçi içeriği dolu olduktan sonra büyüklüğü çok fark etmiyorda, iyi olmuş harbi
  • oyun çıksın her yere atla gideceğim, bir kez bile fast travel yapmak yok
  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Haritanın tamamı bu,videoda işaretlediğim yer gösteriliyor,harita oldukça büyük,umarım büyük olduğu kadar içi dolu bir haritadır.
    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]
  • gtayı bekledik durduk çıktı oynadık yavaştan sıkılmaya başladık sıra witcher'da 25.10.2014'de almışım steamden

    ah birde türkçe çıksa witcher'dan pek sıkılcağımı sanmasamda witcherdan sonra batman geliyor yaz tatili baya güzel geçicek
  • 
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.