Şimdi Ara

The Witcher 3 (YENİ NESİL) %100 Türkçe Dil Paketi v5.00 YAYIMLANDI [w3tr.pidacs.com] (254. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.153
Cevap
249
Favori
813.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
464 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konu hakkında vakti zamanında bende bir öneri getirecektim ama o ara kendim de doğru olur mu emin olamadığım için ve de sizin ortam da gergin olduğu için yazmadım, sonra da unuttum gitti.

    Acaba görev başlığının, silah yada simya bileşenlerinin açıklamalarının altında en başta o nesnenin İngilizce ismini de yazsa mıydınız? En azından takılan biri siteyi açıp listeyi kontrol etmekle uğraşmazdı, direkt görev başlığına yada nesnenin ismine göre arama yapabilirdi.

    Şahsen 3.oyunda seriye alışkın ve de yeterli seviyede İngilizcesi olan biri olarak bir sıkıntı çekmedim. Ama 2.oyunu direkt Türkçe oynamaya başlayınca takıldığım yerlerde çözümleri bulmak baya zor olmuştu. Ben de kendim İngilizceye çevirip yada nesnenin adını İngilizce tam olarak anladıysam öyle aratıyordum :-)

    Neyse gerçi şu an yapılamayacak bir değişiklik olduğunu biliyorum ama benimle benzer düşünen biri daha olunca paylaşmak istedim :-)

    Ayrıca son dönemde yoğun olduğum için Türkçe olarak pek oynama fırsatım olmadı ama novigrad'a kadar olan kısım gayet başarılı olmuş diyebilirim. Yalnız şu HOS'taki aristocunt lafını nasıl çevirdiniz onu çok merak ediyorum :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gene bir süpriz yapıp ek paket çevirisini haftasonu oynamamızı sağlarlar mı acaba?
  • hearts of stone dlc'si bu hafta sonu yani cuma akşamı mı çıkacak melih bey ?

    birde dlcsiye nasıl başlamalıyım sıfırdan oyunun kendi verdiği zırh ve kılıçlarla mı yoksa ana hikaye'yi bitirdiğim kendi karakterimle mi ?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecan12bjk -- 14 Nisan 2016; 10:40:31 >
  • Şu an HOS'un test kontrolü bende, bu haftaya çıkar diye ben demiştim ancak tahmin ettiğimden uzun zaman alan pürüzler çıktı, o yüzden her ne kadar haftasonuna yetiştirmeye çalışsam da birkaç gün sarkma ihtimali var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi busterr -- 14 Nisan 2016; 10:44:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busterr

    Şu an HOS'un test kontrolü bende, bu haftaya çıkar diye ben demiştim ancak tahmin ettiğimden uzun zaman alan pürüzler çıktı, o yüzden her ne kadar haftasonuna yetiştirmeye çalışsam da birkaç gün sarkma ihtimali var.

    siz yaparsınız ben yarın akşam dört gözle bekliyor olacağım teşekkürler.
  • rhymertr R kullanıcısına yanıt
    İsteyince oluyor, önemli olan bir işi yaparken severek yapmak.
  • busterr kullanıcısına yanıt
    Ben ümitliyim bu ekipten haftasonu oynatırsınız bize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neoblade -- 14 Nisan 2016; 11:12:48 >
  • 35 seviyede oyunun sonlarındayım....seviye 14 de ki heykelcik görevi bende 30 seviyede yan görev olarak çıktı kaç defa triss e gittim görevi almak için konuştukdan sonra trisle hep hoşçakal seçeneği çıktı görevi alamadım ve bir tane başarısız görevim oldu...oyun türkçe olunca anlayarak oynuyoruz nasıl başarısız oldum diye kafama takıldı...benden başka sorun yaşayan oldu mu bu görevde????? on numara oyun on numara çeviri binlerce teşekkürrr...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rhymertr

    Ben yamanızı çok beğendim lakin anlamadığım bir durum var. Nasıl bu kadar kısa sürede çevirdiniz? Bir çok çevirmen grubu geçmişte şu oyunun yarısı boyutundaki oyunu sizin çevirdiğiniz sürenin 2 3 katında bitiriyor.

    ben sosyal hayatı olmayan biriyim, hayatım okul ev arasında geçiyor. o yüzden çok zaman ayırabildim (800 saat) ve ilk 3 aylık süreçte çevirinin %46'sını bizzat çevirdim. o yüzden çeviri bayağı hız kazandı

    tabi böyle demiş olmakla birlikte emeğin %46'sı bana aittir diyemem. test sürecinde makineye bağlayan üsame adlı arkadaşımın da emeğini sayılara dökmek mümkün değil. benim çevirdiğim %46'nın en az %20'sini bizzat test etti kendisi

    @kubilayyy
    o görev buglı, heykelcik görevini önceden yapmazsan daha sonra da yapamıyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 14 Nisan 2016; 12:12:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoL GEZER-

    2015 den şu ana 4.5 ay geçti türkçe yama cıksada oyunu oynasak diye heves kuruyorduk şu an oyun bitti 4.sü cıkmayacak serinin o belli ki 2 ekstra pack cıkıyor diğeri blood and wine dı sanırım. Normalde bi oyunu bitirdiğimde direk silerim ama bu oyunun ek paketlerini oynamalıyım bence. Arkadaşlar ek pakette kaldığımız seviyeden devam ediyoruz değil mi oynayanlar vardır ?

    evet oynarsın heryerden istersen 0 dan dlc yi oynamaya başlarsın 30 levelden başlarsın üstüne bir sürü güçlü itemler gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecan12bjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: busterr

    Şu an HOS'un test kontrolü bende, bu haftaya çıkar diye ben demiştim ancak tahmin ettiğimden uzun zaman alan pürüzler çıktı, o yüzden her ne kadar haftasonuna yetiştirmeye çalışsam da birkaç gün sarkma ihtimali var.

    siz yaparsınız ben yarın akşam dört gözle bekliyor olacağım teşekkürler.

    yarın akşam beklersen boşu boşuna beklemiş olursun, benden dostane bir tavsiye
  • emmre129 E kullanıcısına yanıt
    0 dediğin gibiymiş steamin gariplikleri diyip geçiyoruz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrecan12bjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: busterr

    Şu an HOS'un test kontrolü bende, bu haftaya çıkar diye ben demiştim ancak tahmin ettiğimden uzun zaman alan pürüzler çıktı, o yüzden her ne kadar haftasonuna yetiştirmeye çalışsam da birkaç gün sarkma ihtimali var.

    siz yaparsınız ben yarın akşam dört gözle bekliyor olacağım teşekkürler.

    yarın akşam beklersen boşu boşuna beklemiş olursun, benden dostane bir tavsiye

    cumartesi pazar tatilde oynarız diye düşünmüştüm kötü oldu bu hafta sonu denilince insanın aklına cuma geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire109

    0 dediğin gibiymiş steamin gariplikleri diyip geçiyoruz :)

    arada oluyor öyle bazen. aman dikkat çeviriye bişe olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blood and Wine'dan yeni resmi kapak gorseli geldi :-) Tum karizmasiyla Geralt reis :-)

    The Witcher 3 (YENİ NESİL) %100 Türkçe Dil Paketi v5.00 YAYIMLANDI [w3tr.pidacs.com]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CarmillaVicatto kullanıcısına yanıt
    wohohowww

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarmillaVicatto

    Blood and Wine'dan yeni resmi kapak gorseli geldi :-) Tum karizmasiyla Geralt reis :-)

    The Witcher 3 (YENİ NESİL) %100 Türkçe Dil Paketi v5.00 YAYIMLANDI [w3tr.pidacs.com]


    Kapak gibi kapak be oyun dediğin kapağından belli olur işte budur !




  • arkadaşlar son güncellemelerden sonra oyunum acılmamaya başladı ve aşagıdakı crash info diye txt belgesi beliriyor oyunun ana dosyasında. Çözümünü bilen yardım edebilecek olan var mı ( oyun orjinal steam sürümüdür)

    [spoiler=4877574361][/spoiler]
    Red Engine Crash Log
    --------------------------------------
    Build: Not Set [ Compiled Jan 15 2016 ]

    User: Sinan

    Crash reason: EXCEPTION_ILLEGAL_INSTRUCTION (3221225501)

    Crashed Thread:

    Thread ID: 6492

    callstack:
    NVAPI_Thunk() + 0x424495 - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x18a383 - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x18a97e - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x18a40a - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x2e41d4 - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x18c62c - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x599fe - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x595a1 - <Unknown File>(0)
    OpenAdapter12() + 0x666a - <Unknown File>(0)
    NVAPI_Thunk() + 0x2def4e - <Unknown File>(0)
    NVENCODEAPI_Thunk() + 0x3c3 - <Unknown File>(0)
    NVENCODEAPI_Thunk() + 0x51b - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x2b229 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x11666 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x334c3 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x33d57 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x3387b - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x331f2 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x10188 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x211e - <Unknown File>(0)
    D3DKMTSetVidPnSourceOwner() + 0x62b - <Unknown File>(0)
    D3D11CoreCreateLayeredDevice() + 0x17a - <Unknown File>(0)
    D3D11CoreCreateDevice() + 0xc06 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x2b5 - <Unknown File>(0)
    D3D11CreateDevice() + 0x5c - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x2ba0 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7e0fd - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7d6fe - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7da09 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0xbf5d7 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xa39 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x38cdd - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xe3d - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x11ec - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x22d778 - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    Debug Information
    ================================================================

    Commandline: "C:\Steam\steamapps\common\The Witcher 3\bin\x64\witcher3.exe"

    Thread ID: 6696

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb66687 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 3812

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 5548

    callstack:
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 1204

    callstack:
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6440

    callstack:
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 2560

    callstack:
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6420

    callstack:
    PeekMessageW() + 0x1cd - <Unknown File>(0)
    MsgWaitForMultipleObjectsEx() + 0x2a - <Unknown File>(0)
    Ordinal9() + 0x1d96 - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6540

    callstack:
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6452

    callstack:
    NiGetApexSDK() + 0x132370 - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6532

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6712

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6536

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 2520

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6648

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 5744

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2b2e - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 3636

    callstack:
    NiGetApexSDK() + 0x978c23 - <Unknown File>(0)
    NiGetApexSDK() + 0x978cdc - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 2580

    callstack:
    NiGetApexSDK() + 0x978c23 - <Unknown File>(0)
    NiGetApexSDK() + 0x978cdc - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Thread ID: 6056

    callstack:
    Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb7bb80 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x235487 - <Unknown File>(0)
    Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x23562e - <Unknown File>(0)
    BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)
    RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

    ================================================================

    Game


    ================================================================

    Game


    ================================================================




  • Arkadaşlar hayatımda oynadığım en güzel oyundu diyebilirim. En sonda bile çok şaşırtan şeyler olabiliyor. Herkesin oynaması gereken bir oyun diye düşünüyorum. Çeviri için ne kadar teşekkür etsek azdır. Herkese iyi oyunlar.
  • Emeği geçen herkesten allah razı olsun, uzun zamandır oynamak için yama bekliyordum
  • 
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.