Şimdi Ara

The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
381
Cevap
6
Favori
4.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog

    The Last of Us Part II: Lev's Village

    Lev's home in the Scar Village where he grew up.
    --------
    I owned this level along with modeler Sam Bean.
    Responsible for: texturing, set dressing and props integration.
    Additional modeling by Charleen Au
    Scar look development by: texture artist Jared Sobotta and modeler Anthony Vaccaro
    Lighting: Val Sinlao
    VFX: MJ Whiting
    Design: Michael Barclay

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Tiffany Chu - Environment Artist | Naughty Dog

    The Last of Us Part II: Scar Farm

    Build it and they shall come.
    The stealth-able Scar Farm combat space before entering Lev's Village.
    --------
    I owned this level along with modeler Sam Bean.
    Additional modeling by Charleen Au
    Scar look development by: Texture artist Jared Sobotta and modeler Anthony Vaccaro
    Lighting: Val Sinlao
    VFX: MJ Whiting
    Design: Michael Barclay
    BG vehicle artist: Matthew Johns

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sarah Swenson - Environment Artist

    The Last of Us: Part 2: Wyoming Forest

    The Last of Us: Part II - Wyoming Museum and Forest
    Environment Modeler - Sarah Swenson
    Environment Texture Artist - Brian Beppu
    Lighting Artist - Scott Greenway
    Water FX - Kristal Nembhard

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sarah Swenson - Environment Artist

    The Last of US: Part 2 - Natural History Museum

    The Last of Us: Part II - Natural History Museum
    Environment Modeler - Sarah Swenson
    Environment Texture Artist - Brian Beppu
    Lighting Artist - Scott Greenway

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sarah Swenson - Environment Artist

    The Last of Us: Part 2 - Wyoming Museum

    The Last of Us: Part II - Wyoming Museum
    Environment Modeler - Sarah Swenson
    Environment Texture Artist - Brian Beppu
    Lighting Artist - Scott Greenway
    Additional Environment Modeling - David

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • The Last of Us: Part 2 - Boat Shop - Industrial Yards

    The Last of Us: Part 2 - Boat Shop - Industrial Yards

    The Last of Us: Part II - Boat Shop - Industrial Yards
    Environment Modeler - Sarah Swenson
    Environment Texture Artist - Brian Beppu
    Lighting Artist - Steve Cummings
    Vista Artist - Mitchel Clayton

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sarah Swenson - Environment Artist

    The Last of Us: Part 2 - Hardware Store

    The Last of Us: Part II - Hardware Store
    Environment Modeler - Sarah Swenson
    Environment Texture Artist - Brian Beppu
    Lighting Artist - Steve Cummings

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Boat Explore

    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. This is an area that my modeler, Nestor Carpintero and I completed for the October 2019 story trailer and later completed for GM. The original beta pass was completed by Jonathon Ruland and Liz Reddington. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.

    Environment Artist: Nestor Carpintero & Jonathon Ruland
    Texture artist: Peyton Varney & Liz Reddington
    Lighting artist: Scott Greenway & Bethany Lo
    Effects: Elaine Kubik & Taylor Duval
    Design: Arnaldo Licea

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Sinkhole


    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. I was the texture artist for this section in Flooded City alongside my modeler, Nestor Carpintero. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. We took this level from early blockout stage all the way to completion. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.
    Environment Artist: Nestor Carpintero
    Texture artist: Peyton Varney
    Lighting artist: Scott Greenway & Antoine Deschamps
    Vehicles: Matthew Johns
    Effects: Elaine Kubik & Taylor Duval
    Design: Arnaldo Licea
    Ferris Wheel Wide: Mauricio Sotolongo

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Convention Approach

    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. I was the texture artist for this section in Flooded City alongside my modeler, Nestor Carpintero. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. We took this level from early blockout stage all the way to completion. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.

    Environment Artist: Nestor Carpintero
    Texture artist: Peyton Varney
    Lighting artist: Scott Greenway & Antoine Deschamps
    Effects: Elaine Kubik
    Design: Arnaldo Licea

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Tunnel

    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. I was the texture artist for this section in Flooded City alongside my modeler, Nestor Carpintero. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. We took this level from early blockout stage all the way to completion. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.

    Environment Artist: Nestor Carpintero
    Texture artist: Peyton Varney
    Lighting artist: Scott Greenway & Antoine Deschamps
    Effects: Elaine Kubik
    Design: Arnaldo Licea
    Concept: Robby Johnson

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Lower Rapids

    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. I was the texture artist for this section in Flooded City alongside my modeler, Nestor Carpintero. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. We took this level from early blockout stage all the way to completion. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.

    Environment Artist: Nestor Carpintero
    Texture artist: Peyton Varney
    Lighting artist: Scott Greenway & Antoine Deschamps
    Vehicles: Matthew Johns
    Effects: Elaine Kubik & Taylor Duval
    Design: Arnaldo Licea

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Hotel Interior

    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. I was the texture artist for this section in Flooded City alongside my modeler, Nestor Carpintero. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. We took this level from early blockout stage all the way to completion. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.

    Environment Artist: Nestor Carpintero
    Texture artist: Peyton Varney
    Lighting artist: Scott Greenway & Antoine Deschamps
    Effects: Elaine Kubik & Taylor Duval
    Design: Arnaldo Licea

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Peyton Varney - Environment Texture Artist

    The Last of Us: Part 2 Flooded City Convention Center

    The following is a collection of images of my work from The Last of Us: Part 2. I was the texture artist for this section in Flooded City alongside my modeler, Nestor Carpintero. The work I did consisted of texturing, creating shaders, blend work, uv’ing, as well as additional modeling and set dressing help. We took this level from early blockout stage all the way to completion. The project as a whole was a team effort that involved additional sharing of props and materials that were made by many artists on the team.

    Environment Artist: Nestor Carpintero
    Texture artist: Peyton Varney
    Lighting artist: Scott Greenway & Antoine Deschamps
    Effects: Elaine Kubik
    Design: Arnaldo Licea
    Concept: Eytan Zana

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Adam Littledale - Artist At Naughty Dog

    The Last Of Us: Part 2 Bike Workshop

    This is one of the interiors in the "Rescue Jesse" level I worked on with Malcolm Hee and Bethany Lo, a small bicycle shop with a workbench that allows you to craft and upgrade weapons. Smaller spaces in the game, like this one, allow me to really focus on all the little details that help give a feeling of a real world experience. I also enjoyed working on the bike shop because I love bikes -- I even included my own as reference!

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Adam Littledale Artist At Naughty Dog

    The Last Of Us: Part 2 Alley

    This is a small puzzle section from the "Rescue Jesse" level I worked on with Malcolm Hee and Bethany Lo. Throughout the Last Of Us: Part 2 there is a feeling of the outside world creeping into building interiors. I love how this area allows for a sense of nature and exploration within a city space.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Adam Littledale - Artist At Naughty Dog

    The Last Of Us: Part 2 Flooded Mall

    Here are some shots from the "Flooded City Mall" level I worked on alongside Andrew Watkins, Joakim Stigsson, and Scott Greenway. One of the most challenging and rewarding aspects of this level was figuring out the construction of the collapsed ceiling that allows the space to flood and be consumed with vegetation - a totally shifted perspective of everyday spaces.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Adam Littledale - Artist At Naughty Dog

    The Last Of Us: Part 2 Streets

    These are some shots from the "Rescue Jesse" level I worked on, which includes overgrown Seattle streets and abandoned storefronts. Working on the variety of different interiors in this level was a highlight for me. Collaborators include Malcolm Hee, Bethany Lo, Matthew Trevelyan Johns, Maksim Golosiy and Zak Oliver.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Charleen Au - Environment Artist


    The Last of Us Part II - Seattle Neighborhood

    Modeler: Charleen Au, Texture Artist: Philip Weisfeld, Lighting: Bethany Lo

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Charleen Au - Environment Artist

    The Last of Us Part II - Scar Island

    Modeler: Charleen Au, Anthony Vaccaro Texture Artist: Katherine McGinley Lighting: Mark Shoaf FX: MJ Whiting

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.