Şimdi Ara

The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
381
Cevap
6
Favori
5.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edgar Martinez - Environment Modeler/Layout Artist at Naughty Dog

    "The Last of Us: Part 2"- Combat Street

    I was responsible for architectural concept design, modeling the environment, the interpretation of design blockout, set dressing, collision.
    Designer: Richard Cambier.
    Prop Artist: Michael Fadollone.
    Vehicles and Textures: Matthew Trevelyan Johns
    Lighting: Scott Greenway
    Naughty Dog production is a team effort and required multiple departments to design and created all areas.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Edgar Martinez - Environment Modeler/Layout Artist at Naughty Dog

    "The Last of Us: Part 2"- Flashback Hospital

    This was a remake of the hospital in
    "The Last of Us".
    I was responsible for modeling the environment, wide, set dressing and collision .
    Special Thanks to the original artist that created the level in "The Last of Us".
    Texture: Matthew Trevelyan Johns
    Lighting: Mark Shoaf
    Naughty Dog production is a team effort and required multiple departments to design and created all areas.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    "The Last of Us: Part 2" - Hospital Buildings

    I was responsible for architectural concept design, layout, modeling, and implementation of the buildings ingame .
    Special Thanks to Julian Elwood that was instrumental on helping out with additional art mids, wide, and textures.
    Texture: Matthew Trevelyan Johns
    Lighting: Bethany Lo
    Additional art: Julian Elwood


    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Joakim Stigsson - Naughty Dog - Environment Texture Artist

    The Last Of Us Part 2 - Patrol

    I worked on a suburban section of Jackson Patrol together with Andrew Watkins. This section was also a part of the gameplay demo that was released earlier this year. My main responsibilities as an environment artist included initial blockout, asset building, terrain creation, set dressing, creating shaders and optimization. A lot of work was also spent figuring out the best way to create deformable snow where we ended up using pixel depth occlusion together with various masks to get the final result. Shout out to Matthew Trevelyan Johns for creating the vehicles and caravan used in this section. Lighting was done by Mark Shoaf. Working at Naughty Dog is a very collaborative process with many people involved in various fields and I want to thanks all those people for doing an amazing job.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Joakim Stigsson - Naughty Dog - Environment Texture Artist

    The Last Of US Part 2 - The Chalet

    I worked on this Chalet section together with Andrew Watkins. Lighting was done by Joey Lenz. My main responsibilities as an environment artist included initial blockout, asset building, terrain creation, set dressing, creating shaders and optimization. As a Last of Us fan myself I must admit that it was personally pretty hard working on this section of the game knowing the outcome.
    Working at Naughty Dog is a very collaborative process with many people involved in various fields and I want to thanks all those people for doing an amazing job.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Joakim Stigsson - Naughty Dog - Environment Texture Artist

    The Last Of Us Part 2 - Seattle Flooded Streets

    I worked on this flooded section of Seattle together with Andrew Watkins. We were collaborating together with Peyton Varney and Nestor Carpintero that were a huge help working on the flooded parts of Seattle. My main responsibilities as an environment artist included initial blockout, asset building, terrain creation, set dressing, creating shaders, textures and optimization. Lighting was done by Scott Greenway
    Working at Naughty Dog is a very collaborative process with many people involved in various fields and its hard to include all of them but I want to thanks all those people for doing an amazing job.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Joakim Stigsson - Naughty Dog - Environment Texture Artist

    The Last Of Us Part 2 - Seattle Flooded Mall

    I worked on this flooded section of Seattle together with Andrew Watkins and Adam Littledale. We were collaborating together with Peyton Varney and Nestor Carpintero that were a huge help working on the flooded parts of Seattle. My main responsibilities as an environment artist included initial blockout, asset building, terrain creation, set dressing, creating shaders, textures and optimization.
    Working at Naughty Dog is a very collaborative process with many people involved in various fields and its hard to include all of them but I want to thanks all those people for doing an amazing job.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Joakim Stigsson - Naughty Dog - Environment Texture Artist

    The Last Of Us Part 2 - The Farm

    I worked on this level together with Reuben Shah and Tiffany Nguyen. My main responsibilities as an environment artist included asset building, terrain creation, set dressing, creating shaders, textures and optimization. Danny Braet & Mark Shoaf Did the lighting for this level.
    Working at Naughty Dog is a very collaborative process with many people involved in various fields and its hard to include all of them but I want to thanks all those people for doing an amazing job.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Dev konu oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Dev konu oldu
    Sonlara doğru VFX ve gelişim videoları olacak. :)
    Konsept tasarımlar ise hemen öncesinde paylaşacağım çok güzel Konseptler var
    Ayrıca Karakter Dizayn ve oluşumu Hayvanların çizimleri de olacak. Hayırlısı yavaş yavaş eklemeleri yapıyorum. :)
  • Anthony Vaccaro - Environment Artist @ Naughty Dog

    The Last of Us Part 2: Seattle Waterfront Aquarium Exterior

    A collection of images of the exterior areas from the Aquarium in The Last of Us Part 2 I created as an Environment Artist. Check out my main Artstation page for more of my TLOU2 Art.
    The Aquarium was a massive task for this game spanning multiple time periods, lighting conditions, weather and various states of decay. I served as not only the Environment Artist on this level but also the Level Layout Designer. I worked hand in hand with my Environment Texture/Material Artist Jared Sobotta where we established and built the artistic look of the level and all its various iterations. I handled artistic design, world building, modeling asset creation, level layout and set dressing.
    Environment Artist/Layout Design - Anthony Vaccaro
    Environment Texture/Material Artist - Jared Sobotta
    Lighting Artists - Mark Shoaf, Bethany Lo, Boon Cotter, Val Sinlao, Mari Kuwayama, DJ Kim
    FX Artist - MJ Whiting

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Anthony Vaccaro - Environment Artist @ Naughty Dog

    The Last of Us Part 2: Aquarium Cafe

    A collection of images of the cafe from the Aquarium in The Last of Us Part 2 I created as an Environment Artist. Check out my main Artstation page for more of my TLOU2 Art.
    The Aquarium was a massive task for this game spanning multiple time periods, lighting conditions, weather and various states of decay. I served as not only the Environment Artist on this level but also the Level Layout Designer. I worked hand in hand with my Environment Texture/Material Artist Jared Sobotta where we established and built the artistic look of the level and all its various iterations. I handled artistic design, world building, modeling asset creation, level layout and set dressing.
    Environment Artist/Layout Design - Anthony Vaccaro
    Environment Texture/Material Artist - Jared Sobotta
    Lighting Artists - Mark Shoaf, Bethany Lo, Boon Cotter, Val Sinlao, Mari Kuwayama, DJ Kim
    FX Artist - MJ Whiting
    Wides/Vistas - Ryan Burke

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Anthony Vaccaro - Environment Artist @ Naughty Dog

    The Last of Us Part 2: Aquarium Gift Shop

    A collection of images of the destroyed gift shop from the Aquarium in The Last of Us Part 2 I created as an Environment Artist. Check out my main Artstation page for more of my TLOU2 Art.
    The Aquarium was a massive task for this game spanning multiple time periods, lighting conditions, weather and various states of decay. I served as not only the Environment Artist on this level but also the Level Layout Designer. I worked hand in hand with my Environment Texture/Material Artist Jared Sobotta where we established and built the artistic look of the level and all its various iterations. I handled artistic design, world building, modeling asset creation, level layout and set dressing.
    Environment Artist/Layout Design - Anthony Vaccaro
    Environment Texture/Material Artist - Jared Sobotta
    Lighting Artists - Mark Shoaf, Bethany Lo, Boon Cotter, Val Sinlao, Mari Kuwayama, DJ Kim
    FX Artist - MJ Whiting

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Anthony Vaccaro - Environment Artist @ Naughty Dog

    The Last of Us Part 2: Aquarium Exhibit Hall

    A collection of images of the Aquarium Exhibit Hall in The Last of Us Part 2 I created as an Environment Artist. Check out my main Artstation page for more of my TLOU2 Art.
    The Aquarium was a massive task for this game spanning multiple time periods, lighting conditions, weather and various states of decay. I served as not only the Environment Artist on this level but also the Level Layout Designer. I worked hand in hand with my Environment Texture/Material Artist Jared Sobotta where we established and built the artistic look of the level and all its various iterations. I handled artistic design, world building, modeling asset creation, level layout and set dressing.
    Environment Artist/Layout Design - Anthony Vaccaro
    Environment Texture/Material Artist - Jared Sobotta
    Lighting Artists - Mark Shoaf, Bethany Lo, Boon Cotter, Val Sinlao, Mari Kuwayama, DJ Kim
    FX Artist - MJ Whiting

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Javier Perez - Senior Material Artist | PlayStation VASG

    The Last of Us Part 2 - Ellie Flashback Ultimatum

    Texture artists: Javier Perez & Martin Pietras
    Environment artists: Nathan Sartain & Damien Evans
    PlayStation Visual Arts Service Group was tasked with creating the level for this flashback cutscene in game. As a material artist I worked in partnership with the environment modeler to create materials that could be used to texture the area. My responsibilities included the creation and adaptation of textures and shaders, vertex blending, and UV mapping, as well as other general tasks. This was a collaborative effort, so a lot of the assets and textures are from Naughty Dogs pre existing library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Javier Perez - Senior Material Artist | PlayStation VASG

    The Last of Us Part 2 - Infected Decoys

    PlayStation Visual Arts Service Group was tasked with creating the Infected Decoys that you find through out the game. As a material artist I worked with the character and environment teams to create materials that could be used to blend and paint on the bodys. My responsibilities included the creation and adaptation of textures and shaders, vertex blending, and uv mapping. This was a collaborative effort, so a lot of the assets and textures are from Naughty Dogs pre existing library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sean VanGorder - Texture Artist | Naughty Dog

    Seattle | Day 1 | Capitol Hill

    I had the pleasure of contributing to multiple levels in The Last of Us: Part 2 as an Environment Texture Artist. Every pixel of this game is the result of a massive group effort from our incredibly talented team.
    My responsibilities included...
    - Texture Authoring
    - Shader Creation
    - Material Blending
    - Mesh and Lightmap UVs
    - Additional Modeling
    - Minor Set-dressing
    - Performance Optimization
    Environment Modeler: Tom Nemeth
    Additional Texturing: James Jenkins
    Lighting Artist: Antoine Deschamps

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri






  • Sean VanGorder - Texture Artist | Naughty Dog

    Seattle | Day 2 | The Shortcut

    I had the pleasure of contributing to multiple levels in The Last of Us: Part 2 as an Environment Texture Artist. Every pixel of this game is the result of a massive group effort from our incredibly talented team.
    My responsibilities included...
    - Texture Authoring
    - Shader Creation
    - Material Blending
    - Mesh and Lightmap UVs
    - Additional Modeling
    - Minor Set-dressing
    - Performance Optimization
    Environment Modeler: Michael Yadao
    Lighting Artist: Bethany Lo
    Additional Art: Charlie Foreman
    Design: Michael Barclay
    Scripting: Jack Reynolds, Jeff Wright
    FX/Water - Quinn Kazamaki

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sean VanGorder - Texture Artist | Naughty Dog

    Seattle | Day 3 | The Escape

    I had the pleasure of contributing to multiple levels in The Last of Us: Part 2 as an Environment Texture Artist. Every pixel of this game is the result of a massive group effort from our incredibly talented team.
    My responsibilities included...
    - Texture Authoring
    - Shader Creation
    - Material Blending
    - Mesh and Lightmap UVs
    - Additional Modeling
    - Minor Set-dressing
    - Performance Optimization
    Environment Modeler: Tom Nemeth
    Additional Texturing: James Jenkins
    Lighting Artist: Val Sinlao
    Additional Lighting: Mark Shoaf

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sean VanGorder - Texture Artist | Naughty Dog

    Santa Barbara | The Resort

    I had the pleasure of contributing to multiple levels in The Last of Us: Part 2 as an Environment Texture Artist. Every pixel of this game is the result of a massive group effort from our incredibly talented team.
    My responsibilities included...
    - Texture Authoring
    - Shader Creation
    - Material Blending
    - Mesh and Lightmap UVs
    - Additional Modeling
    - Minor Set-dressing
    - Performance Optimization
    Environment Modeler: Michael Yadao
    Lighting Artist: Boon Cotter
    Design: Emilia Schatz
    Scripting: Christian Gumacal, Arnaldo Licea
    FX - Quinn Kazamaki, MJ Whiting

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Başından sonuna efsane konu olmuş. Birçok resmi indirdim, emeğine sağlık hocam.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.