Şimdi Ara

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered {PC ANA KONU} {Çıktı/2025} (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
669
Cevap
25
Favori
20.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Coimbra kullanıcısına yanıt

    Hocam vampir olmuşsunuz çok büyük ihtimal. Bende olmuştum, güneşte üzerinizde dumanlar çıkıyorsa garanti vampirsiniz.


    Normalde kurtulmak için gereken quest line çok uzun ve zahmetli.


    Kısa yoldan kurtulmayı Innorvous bahsetmişti 22. sayfada. Undy1ng ise genel tüm yolların linkini bıraktı aynı sayfada. Direkt mesaj linkini kopyalamayı bilmiyorum maalesef onları kontrol ederseniz çabuk kurtulursunuz. Ama vampirliğin artıları da var eksileride biraz bakıp ona göre karar verebilirsiniz.

  • kocankoi kullanıcısına yanıt

    Gördüm hocam teşekkür ederim 😃👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oblivion için olan bazı modlar remasted de çalışıyormuş bilen var mı hangileri

  • Dark_Soul kullanıcısına yanıt

    Burada o arkadaş ben oluyorum. Bakın söz hakkı doğuruyorsunuz benim gibilere istemeyerek. Boş yapayım o halde biraz; bir kişi cümle içinde bahsetti diye 'iki oyunu kıyaslıyor' a indirgenmiş olmuşsum. Bir ülkede her şey mi yüzeysel anlaşılır arkadaş. Dark Souls'da fena severim TES'de. TES'i ayrı severim. İkisi içinde hala tasarımlar, çizimler veya WP engine paper'ları yapıyorum. Oynamakla kalmıyor hayatımın içinde oynaşıyorum. İnekliğin boyutuna bak ki müziklerini düğünümde kullanmışım ben bu ikisinin  Yine de yer yer eleştiririm iki seriyi. Veya her şeyi.


    Muhabbettir diye yazıyorum, başlangıç olarak adam bu oyun için ''bir vuruşta ölebilecek düşman neden beş vuruşta ölüyor, bunun neyini seviyorlar anlamıyorum'' diyerek bu mantıkla yola çıkıp ''bütün oyunu bu zorlukta oynamak anlamsız kötü'' minvalde kötülüyor. Ki hemen önceki bir yazıda başkası açıklamış bunun neden sevildiğini, çokta güzel açıklamış. Ancak bu arkadaş sadece ''anlamıyor'' değil, bilakis anlama zahmetine bile girmediği için bir üstünde dönen muhabbetten haberi yok. Anlamak isteseydi o mesaja cevap verir, tartışırdı tatlı tatlı. Level Scaling'den bahsetmesi, geliştiğini hissedemiyorsun demesine hiç girmiyorum baştan aşağı kaynaktan ve ezberden sallama.

    Bende düşünebilen bir yaşam formu olarak bu herife diyorum ki ''aynı şeyi her oyun için diyebiliriz, özellikle Elden Ring ve serinin diğer oyunları, onlara da böyle diyorsan tüm dediklerine hak vereceğim'' ve ardından tahmin ettiğim gibi; 'iki oyunu nasıl kıyaslarsın'dan, 'iki oyun bir mi' duygusallıklarıyla cevap veriyor. Şimdi şu can alan noktayı anlamak gerek; ben iki oyunu değil, bu herifin fikrini kıyaslıyorum. Detaylı söylersem; bu herifin ''bir oyuna'' indirgediği basit görüşünü başka bir oyuna taşımasını istiyorum. Üstelik herifin komple bir oyuna indirgediği bu görüş, aslında tamamen kıyas edilen oyunun ana teması... Ama herif taşıyamıyor. Neden? Çünkü herif çok duygusal, ve tartışmasız olarak net bilgiyi biliyor, çünkü ikisi çok farklı? Neden? Çünkü biri zorluğuyla bilinir, peki diğeri? (neyle bilinir yazmadı). Her şeyi geçiyorum, birisi Total War oyunu diğeri Elden Ring değil. İkisi de fantezi oyunu ikisi de açık dünya ve zor bir oyun. Kaldı ki oyunları kıyaslamak istesem bile, neden kıyaslanımıyormuş? Birisi köy peyniri diğeri Angelina'mı? Özellikle Oblivion gaddardır, zordur. Eskidir. Eskiden her türlü zorluğuna rağmen çok sevilen bir oyundur. Ve bu şimdi ki oyun yeni bir oyun değil, eski bir oyunun günümüze uyarlanmasıdır. Elden Ringler ise yeni bir oyundur ve odundur. Oblivion'lardan daha yobaz menü tasarımına, animasyon tasarımına sahiptir. Yobazlık konusunda kendisinden 20 yıl önceki oyunlarla yarışıyordur. Ama sevilir. Evreni, hikayeye değer verenler içinde ilgi çekicidir.

    Ve Fromsoftware özellikle Elden Ring'te, TES oyunlarından ve benzeri diğer oyundan bir çok şey ilham almıştır. Bu zaten bir çokları tarafından bilinen bir şey. E kardeşim, bu ikisi madem o kadar farklı neden bunlar dizayn olarak bir birinden ilham alıyor? Neyse buraya kadar bile sadece ''kıyaslama'' üzerinde durdum asıl konudan bağımsız. Ki o örneği verirken bilerek at gözlüklülerin ciğerine dokunmak istediğim için vermiştim. Ülkede beyin yok fikir var.

    Aynı adam en sonunda ''uslubuna bak kaç yaşındasın şu hale bak bizde adam sayıyoruz filan'' diyerek topukluyor. Ula adam diye senin gibilere diyorlarsa ben kedi, köpek başka bir şey olmak isterim zaten. Usluptan şikayet eden bu ağırabi hayatı boyunca 40 tane kitap okuyup, o koca koca filozofların uslubunu gördüğünü hiç sanmıyorum. Bir paragraf bile etmeyen iki ne idüğü belirsiz bir şeyler yazıp ''adam yerine koyduk paragraf paragraf yazı yazdık'' diyor birde. Hayatında yazmayan ve okumuyan adam yazıyı kefşetmiş maarifet sanıyor. Dünyaları mahalleleri kadar. Ki aynı adamın konu elden ring ve oblivion'a gelmişken Oblivionda strateji yok bir şey yok demesi zerre hakim olmadığını gösteriyor. Söylediği her şeyi ezberden salladığını zaten gösteriyor.


    Diğeri de diyor ki RPG oyunlarında ''level scaling olur mu' Diyorum neden olmuyormuş? Geliyor aynı şeyi tekrarlıyor. Arkadaşım, bunun altını neyle dolduruyorsun sen? Nereden edindin bu epistemik bilgiyi de bu kadar net konuşuyorsun? Paylaşta bilelim. Bir şeyler kat. Yoksa sadece şişman, gözüklüklü ve vasıfsız yutubırlardan mı? Veya şişman ve çirkin, hemde vasıfsız youtubırlardan mı? Vasıfsız yutubır oyunculardan mı? Nereden tecrübe ettin sen bunu?Zaten ''level scaling'' denen sistemi (izometrik tapıcılar taşlayacak beni) RPG lerin babası Oblivion getiriyor? Sen nasıl oluyor da zaten RPG ile doğmuş ''level scaling'''e RPG'de olmaz diyorsun? Muhtemelen 5 saat oynamadığı serinin diğer ''prototip'' sayılabilecek oyunlardan bahsediyor. Diyorum aynı seride onlardan fazlası var birde onlara bak. Sonra gelip 'sen anlamadan oynuyorsun' diyor  . Kalıp kalıp cümleler kullanıp böyle yazmalarından ben utanıyorum... Sonra tüg kaka oluyoruz. Açık fikirlilikle ve doğru bilgiyle gelin sabaha kadar tartışalım. Hemde, hem aykırı uslupla hem hicivle. Yeter ki mantık, akıl. Biraz da bilgi.


    Birilerine laf anlatmak bu kadar uzun ve zor işte. Gerçi insanlık bunun için tuğla gibi roman yazmış/yazıyor  





  • @kocankoi aynen hocam bekleyip görelim.


    @dante87 aşağıda ki linke bakın.



    www.nexusmods.com
    Oblivion Remastered - Nexus Mods
    https://www.nexusmods.com/games/oblivionremastered



    @innorvous hocam bırakın dark souls, elden ring'i oblivion çıktığında ortada daha demon souls bile yoktu. :) Yani 20 yıl öncesinden bahsediyoruz. Ortada olan ürünün ne denli büyük ve değerli olduğunu insanların anlaması zor ki anlamalarına da gerek yok. Siz de benim gibi çerezinizi alın ve oyunun keyfini çıkarın.

  • innorvous kullanıcısına yanıt

    Level scaling rpg oyunlarında benim de sevdiğim birşey değil, yapay zorluk layerı olarak görüyorum. Role playing titleında level scaling, tembel devlerin oyuna eklediği , günümüzde kabul edilebilir birşey değil. lvl 1 de kestiğim fare lvl 100 olup geldiğimde niye lvl'ime göre zorluğu artsın ki , vakit kaybı dışında oyuna kattığı birşey de yok? Oblivion un çıktığı dönemde bu kabul edilebir bir mekanik adamların o zamanki bütçesi zaten çok kısıtlı teknolojide şuankine göre taş devrindeydi , oyuncuyu oyun başında daha çok vakit geçirmesini sağlamanın en kolay yollarından biri lvl scalingdi o zamanlar. Oblivion rpg de çığır açtı diye oyuna her eklediği mekanik kutsal sayılıp değiştirilemez diye birşey yok. Kaldı ki çok iyi yönleri yanında çıktığı zaman bile kalas olan birçok yanı da var, özellikle sonu gelmez bugları internette 20 yıldır meme olmuş bir sürü gif var bunla alakalı.


    Souls serisinde level scaling olsa millet bir tarafıyla gülüp geçerdi , şuanki popülerliğine de asla ulaşamazdı. Souls serisi daha çok action , dodge , parry , riposte ve uçsuz bucaksız derinlikte absürd build yapabilme yönleriyle ön plana çıkan , pvp si ayrı bir dünya olan, oyuncunun reaksiyon zamanlamasının çok önemli olduğu, kendi genre'sini yaratmış bir oyun. Direk oblivion ile karşılaştırmak bence doğru değil. Souls serisini oynayanların çoğu hikayesinden bir haber. Oyunun zaten oyuncuya hikaye anlatmak gibi bir derdi de yok.



    Oblivionu çıktığı zamana göre değerlendirmek lazım ki bence şuan bile dialogları ve questleriyle çoğu çakma rpg oyunun eline verir. Ben remastered versiyonunu tüm mekaniklerini deneyip sindire sindire gayet keyifli oynuyorum , arada oyun içindeki kitapları karıştırıyorum. Adept zorluk da Level scaling de beni rahatsız etmiyor(expert saçma derece zor bu arada) zaten hikayesi ve dünyası için oynuyorum. Bu oyuna sırf action tarafı için gelen bence başka oyuna baksın.





  • Dark_Soul kullanıcısına yanıt

    Hocam hala bilmeden yorumlarda bulunuyorsunuz defalarca anlatmaya çalıştık ama hala anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Bu oyunun tasarımı sizin şu ana kadar oynadığınız oyun tasarımlarına çok benzemiyor. Yani bu oyun sizin bildiğiniz emin olduğunuz oyun tasarımı değil. Bu oyun başlangıçta zor sonrasında ise bir o kadar kolay oluyor çünkü oyunda çok fazla güçleniyorsunuz. Yani zorluk seviyesinin bile anlamı kalmıyor ileride. Yani nickinize bakarak sizin anlayacağınız dilden anlatmaya çalışayım tasarımı. Doğru build, doğru itemlere hatta doğru büyülere şuan sahip değilsiniz ondan zorlanıyorsunuz. Elden ring'i bitirdiniz karakteriniz full hepsi +10 dövüşecek boss kalmamış..vs Ne yapacaksınız? Oblivion'da hayat devam ediyor.. Tüm guild, ana göre..vb görevleri yaptınız diyelim oldu ya oyunda ki tüm nimroot otlarını da bulmaya karar verdiniz (toplam 309 tane) Şimdi bir mağaraya girdiğinizde karşılaştığınız düşman lvl1 mi olmasını istersiniz yoksa sizin levelinize bağlı olarak beni biraz daha zorlasın ki oyundan keyif alayım mı dersiniz? İşin daha komik olan tarafı sizin levelinize göre çıkmış bir fare bile sizin lvl'inizle aynı olmasına rağmen siz yine de muhtemelen tek atıp geçeceksiniz çünkü gerçekten o kadar güçlü oluyorsunuz. Yani sınıfınıza göre kendi büyülerinizi yaptığınız ya da sizi ölümsüz yapacak kadar iyi itemlere sahip olduğunuzda zaten oyunu en zorda bile oynasanız hiç bir anlam ifade etmiyor.. Sizin anlayacağınız dilden anlatmak gerekirse elden ring'de ana oyun dışında ek pakete geçerseniz lvl'iniz anlamı kalmıyor neden çünkü düşmanlar çok güçlü. Miyazaki bunu çözmenin yolunu "Seeking Your Roots" ve "revered spirit ash" gibi 2 özellikte bulmuş. Bu ikisini toplamazsanız oyun anlamsız hale geliyor. Yani elden ring'i oynadığınız sürece yaptığınız karakter çöp aslında. DLC'yi oynamak istiyorsanız seeking your roots ve revered spirit ash'i bulmak zorundasınız. Bu genel oyuncular için geçerlidir. Bu aslında şu demek elden ring ilk tasarlanırken DLC yaparız diye hiç düşünmemişler. Sonradan DLC çıkınca da işi anca böyle çözmüşler. Yani kolaya kaçmışlar aslında. Bir gün oblivion'u bitirip çok güçlü olduğunuzda aslında dediklerimi daha iyi anlayacaksınız ama o zamana kadar sabredin derim.





  • İlave olarak şu videoyu ekleyim anlaman açısından. Şuan insanlar hala oblivion'u keşfetme içerisinde yani bilen insan sayısı sınırlı. Bu yüzden güncel videolar yok ama eski videolar kısıtlı da olsa çıkıyor. Örneğin şu video'da sınırlı süreli (12 saniye etkili) reflect damage 100% yapan büyüyü kullanıp sadece mana iksiri içerek düşmanların arasına atlıyor ve etkisini anlatıyor. Bu etkiyi itemler toplayarak da elde edebilirsin. Yani oyun aslında zor değil sadece insanlar ne yapacağını bilmiyor.



    TheForgery (DEAD CHANNEL- GO TO THEFORGERYTTV) youtube
    The Elder Scrolls: Oblivion ~ Reflect Damage 100% (Remake)
    https://www.youtube.com/watch?v=4Qc-ylqkphg
  • Oyunda ki büyü yapma mekaniklerini gösteren güzel bir örnek. Benzer şekilde yabancı kaynaklardan da rehberler gelmeye başlamış. Göz atın derim.


    Emin Çıtakyoutube
    Altar Lokasyonları: https://elderscrolls.fandom.com/wiki/Altar_of_Enchanting The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered sonunda çıktı! Bu videoda Oblivion Remastered’a yeni başlayanlar için kapsamlı bir başlangıç rehberi hazırladım. Cyrodiil'in geniş topraklarını keşfetmeden önce bilmeniz gereken temel bilgileri, karakter oluşturma ipuçlarını, dövüş ve büyü sistemlerini ve Shivering Isles ile Knights of the Nine içeriklerine nasıl hazırlanabileceğinizi anlatıyorum. İster ilk kez Oblivion oynuyor olun, ister yıllar sonra geri dönmüş bir maceraperest, bu rehber hem yeni hem de deneyimli oyuncular için faydalı olacak. 🔹 Karakter sınıfları ve yetenek seçimleri 🔹 Hızlı para kazanma ve gelişim tüyoları 🔹 Oblivion diyarı portal sistemi nasıl çalışıyor? 🔹 Shivering Isles ve Knights of the Nine içeriklerine giriş 🔹 Dövüş, büyü ve crafting mekanikleri hakkında başlangıç tüyoları Cyrodiil’deki maceranıza sağlam bir başlangıç yapmak için videoya göz atmayı unutmayın! Sizin de Oblivion Remastered ile ilgili ilk izlenimlerinizi yorumlarda duymak isterim. 🎮 #OblivionRemastered #TheElderScrolls Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCukRQCCUek375pSFETayivw/join Yayınları ve oyun indirimlerini kaçırmamak için: https://www.instagram.com/channel/Abax-DHuOTFxrRvi/ İçimdeki Dark Souls ve From Software sevgisini kanalize etmek için videolar hazıladığım kanalıma hoş geldiniz. Videolarını beğenerek ve kanala abone olarak siz de içeriklerime destek olabilirsiniz. Beni sosyal medyada da takip edebilirsiniz: Twitter: https://twitter.com/emnctk Instagram: https://www.instagram.com/emin_citak/
    https://www.youtube.com/watch?v=hteOuwl4XEs
  • undy1ng kullanıcısına yanıt

     

  • Fatal Error sorununun çözümü yok mu arkadaşlar? AMD sistemim var. Dakika başı fatal error veriyor oyun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeCRiS -- 2 Mayıs 2025; 22:20:20 >
  • Dark_Soul kullanıcısına yanıt

    Yazdıklarına, özellikle TES konusunda katılıyorum. Katılmadıklarımda var elbet. Bahsettiklerini anlıyorum zaten üstüne basarak söylediğim şekilde herkes her şey eleştirebilir mantığındayım ben. Sende doğal olarak sevmediğin ''bir'' yönü eleştirip işine bakıyorsun hocam zaten normal olan bu.

    Ancak diğerleri çıkıyor level scaling RPG'de olmaz diye evrensel kural çıkarıyor, tüm oyunun zorluğuna baştan aşa garabet oynanılamaz diyor. Kendince yanlış olarak sadece bir yanlıştan bütün oyunu değersizleştiriyor, hatta değer verenleri küçümsüyor herif.

    Bahsettiğin geliştiğini hissedemiyorsun kısmına katılmıyorum misal. Kanıtım oyunun bizzat kendisi (: . Yani bunu demek oyunda hep aynı kalmak, oyunun başında zor öldürdüğün düşmanını (fareyi bile) sonunda da zor öldürüyorsun demek değil mi? Yani TES ve Fallout oyunlarında durum cidden böyle mi şimdi?


    Güzel anlatmışsınız souls oyunlarını. Ancak misal saydığınız oynama tekniklerin çoğu ''teori''de kalıyor ''bence'' souls oyunlarında. Değindiğiniz gibi aslında tek önemli nokta ''refleks'' Ben buna ''takla'' diyorum   Tank olsakta takla, mage olsakta, wariiror olsakta takla. Takla babam takla. Bende misal bu yönünü eleştiririm ama oyunun anlatmadığı o hikayesi ve evrenini, tasarımlarını çok beğenirim bunun için oynarım.

    Oyunun çok büyük kısmı (neredeyse tamamı) hareketleri ezberleyip takla atmak üzerine kurulu. Zira görüyoruz bir don bir sopayla oynayıp sadece takla ve parry ile oyunu baştan aşa hiç hasar almadan bitiren tipleri. Bu demektir ki saydıklarınız oyunu eğlenceli kılan bir bütün. Oyunda bunlar olmadan da olur sadece takladan ibaret demiyorum yanlış olmasın, oyunun büyük çoğunluğu takla üzerine kurulu diyorum.

    Kıyaslamak için demiyorum, bilirsiniz bir Oblivion'da, ne bileyim bir hard ayarlı Skyrim'de, Fallout'da dodge (Skyrim'de falan zaten yok) veya zamanlamayla sizden üstün düşmanları öldüremezsiniz. Oyunun size verdiği tüm araçların içinden size yararlı olanları kendinizce stratejik şekilde kullanmak zorundasınız. Yada açık alanda bir kayanın üzerine çıkıp size yetişemeyen düşmana yeteri kadar ok atarak yenersiniz  


    Editler: biraz imla biraz cümle düzeltimi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi innorvous -- 3 Mayıs 2025; 1:22:31 >




  • innorvous kullanıcısına yanıt

    Sonda verdiğin örnek çok manidar olmuş hocam  

  • kocankoi kullanıcısına yanıt

    Level 5 te uyurken ısırıldım vampir oldum.

    Bu şekilde devam etmek imkansız. Tüm questline broken. Hiçbir merchant a gidemiyorum. Teleport yapınca bi anda pat diye güneşte kalıp ölüyorum. Orta seviye sonrası keyifli olabilir ama oyun başında olması hareket edemiyor.

    Oyunu en kolay seviyeye çekip görevlerini yapıcam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitman kullanıcısına yanıt

    Alıntıladığınız mesajımdaki bahsedilen yoldan tedaviyi yapın kolay şekilde kurtuluyorsunuz. Bende aynı şekilde oyununda başında yakalanmıştım çok sıkıntı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocankoi -- 3 Mayıs 2025; 9:6:31 >
  • Bence oyunu biraz da akışına bırakın arkadaşlar. Çok fazla güçlenmekte oyundan alacağınız keyfi azaltacak zaten. Koca bir dünya var orada, yavaş yavaş keşfederek oynayın ve tadını çıkarın. Şunu da unutmayın tes6'nın çıkmasına daha çok var (:

  • Oblivion ilk çıktığında 22 yaşında idim, zamanında da oynadım şu an da oynuyorum hatta oyununun remasteri çıktığı gün önce gamepasste baktım sonra hemen satın aldım çok güzel ve başarılı bir remaster olmuş. Bazı hataları ve özellikle duzeltmemişler daha güzel olmuş hem orijinalliğini hem de grafiksel açıdan günümüzü yakalamış. Bende yeri her zaman ayrıldır. Level scaling olayı bu oyunda biraz daha belirgin evet karakter gelişimini dikkatli bir şekilde yapamazsa oyuncu ilerleyen zamanlarda zorlanabiliyor. Bu biraz da oyunu daha çok keşfetmeye itiyor oyuncuyu öyle dümdüz oynanabilecek bir oyun olmaktan çıkarıyor. Skyrim de de level scaling olayı var ama onda daha basite indirgenmiş, o yuzden oyuncu daha rahat şekilde ilerleyebiliyor. Seveni de vardır sevmeyeni de bir şey diyemem. Ancak oblivion gerek izometrik gerek birinci şahıs gerek üçüncü şahıs olsun hiç bir zaman RPG lerin babası falan değildir. Ona gelene kadar ne might & magic ler, wizardy'ler, gothic'ler , arcanum'lar , nwn'ler bir sürü oyun var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Black_Necro kullanıcısına yanıt

    Parantez içinde bahsetmemin sebeni izometriklerin ve diğer türlerin farklı olması, bu idrak bu kadar zor değil hocam yazı olarakta belirtmiş yazan kişi  Ayrıca Gothic ve Oblivion mı? Saydığın oyunlar ve Gothic falan aynı şekilde tohumlarım sayılabilir. Gothic ile Oblivion'a aynı 'rpg' mi diyoruz?


    Bence oradaki ''baba''dan kasıt, Morrowind hatta hiç oynamamış olsamda Daggerfall ile gelişip Oblivion ile kendi türünü oluşturan bir ''rpg''ydi. İster first, ister 3.şahıs. Sıfır lineerlik, yaşayan ve karakterlerin arkasını bile görebilidiğimiz 3D bir dünya ve görevleri dahi istediğin şekilde yapabilme imkanı vs. vs.

    Ben olayı sadece bilerek bir kulvara bağlayıp ''baba'' diyorum, yoksa biriside gelip bize der ''hocam siz ne sallıyorsunuz RYO D&D olmazsa hepiniz dumandınız'' veya ''dijital'de PLATO olmasa hepiniz dumandınız'' der.

    Adamların geliştirdiği türde Morrowind anası, Oblivion babasıdır.





  • Oblivion ile gothic gayet de güzel kıyaslanır hatta gothic bir çok alanda oblivionun ötesine geçer, özellikle de gothic 2 diğerlerini saymıyorum çünkü TES'e en yakını zaten oynadığını da düşünmüyorum ki bahsettigin level scaling i getiren rpglerin " babası " obliviondan önce m&m 6 da bile vardı bu mevzu " Sıfır lineerlik, yaşayan ve karakterlerin arkasını bile görebilidiğimiz 3D bir dünya ve görevleri dahi istediğin şekilde yapabilme imkanı vs. vs. " yine bu saydığım oyunların bir çoğunda mevcut.

  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.