Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.425
Cevap
82
Favori
291.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın Haluk 23,
    Sizden en yakın zamanda giulietta testini ve sürüş izlenimlerinizi de bekliyoruz,ben 170hp multiar'i test etmiş ve oldukça beğenmiştim fakat sizin de görüşlerinizi duymak isterim.
  • Sanırım Focus'un asıl göstermesi gereken test performansı Lexus gibi olmalıydı...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice

    Sayın Haluk 23,
    Sizden en yakın zamanda giulietta testini ve sürüş izlenimlerinizi de bekliyoruz,ben 170hp multiar'i test etmiş ve oldukça beğenmiştim fakat sizin de görüşlerinizi duymak isterim.


    Ankara'da giulietta test edebileceğimiz yer yok sanırsam...Çünkü Ankara'da Alfa Romeo bayisi yok
  • Geçenlerde c-max forumunu okumuştum genel olarak memnunlar arabalarından. Gerçekten hoş araba.

    Bizim Bravo 6 bin civarında abi. Aramız çok iyi. Ankara'ya gelebilirsem bakım yaptırmayı düşünüyorum.

    Şu dönemdeki fiyatlara bakınca iyi ki almışım diyorum.

    Benim eski arabanın kredisi bu yaz bitecekti. Yazı beklesek Jetta ya da Focus mu alsak diyorduk. Allahtan öyle bir hata yapmamışız.

    10 bin fazla para çıkacakmış cepten. DPF de yanında hediyesi

    Bu arada Ceed araştırması yaptım hakikaten güzel arabaymış. İnşallah temiz bir Ceed bulursun.

    Bir de arsayı ne taraftan aldın abi onu sorayım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Tekrar teşekkür ederim abi

    Bir de Sportage testi yaparsan bu sınıfta araç alacaklar için çok aydınlatıcı bir konu olur.


    Rica ederim Emre'cim.

    Geçen hafta Ceed için fiyat almaya gittiğimde ellerinde Sportage yoktu.


    Olsaydı yapacaktım.


    Yeni açılan Opan'da Ceed test ettim.

    Bir de oraya sorayım.


    Ama önce yeni C-max dizeli düşünüyorum.

    B kadar öerdim burada.

    Test etmeden olmaz şimdi.


    Bravo nasıl gidiyor bu arada.?

    Tüketim düştü mü biraz.?

    Km kaç oldu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Geçenlerde c-max forumunu okumuştum genel olarak memnunlar arabalarından. Gerçekten hoş araba.

    Bizim Bravo 6 bin civarında abi. Aramız çok iyi. Ankara'ya gelebilirsem bakım yaptırmayı düşünüyorum.

    Şu dönemdeki fiyatlara bakınca iyi ki almışım diyorum.

    Benim eski arabanın kredisi bu yaz bitecekti. Yazı beklesek Jetta ya da Focus mu alsak diyorduk. Allahtan öyle bir hata yapmamışız.

    10 bin fazla para çıkacakmış cepten. DPF de yanında hediyesi

    Bu arada Ceed araştırması yaptım hakikaten güzel arabaymış. İnşallah temiz bir Ceed bulursun.

    Bir de arsayı ne taraftan aldın abi onu sorayım.




    Kavaklıdereyi çok methediyorlar bildiğin gibi.

    Geleceğin zaman buralarda olursam bakım sırasında eşlik ederim Emrecim :)

    Araç alımında beklemedeyim hala.

    Arsa sayın Başkabakanın toplu konut için adres verdiği tarafta :)




  • Haluk Abi arsaya ev yapmak için 3-4 sene bekle bence hesaplıya getirelim mühendis masraflarını (ben inşaat müh,abim elektrik müh,çok yakın iki arkadaşımdan biri jeoloji müh biri makina müh) en geç 4 sene sonra aktif olarak çalışabilecek bir grup bu .


    bu arada hidrolik sınavı öncesi 1000. mesajım ve yeni rütbem hayırlı olsun bana


    edit: bir de kuzenim var o da mimar olacak ama onu beklersek bu grup 6 yıl sonra hazır olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evomania -- 6 Haziran 2011; 9:56:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sermet Apin

    Haluk Abi arsaya ev yapmak için 3-4 sene bekle bence hesaplıya getirelim mühendis masraflarını (ben inşaat müh,abim elektrik müh,çok yakın iki arkadaşımdan biri jeoloji müh biri makina müh) en geç 4 sene sonra aktif olarak çalışabilecek bir grup bu .


    bu arada hidrolik sınavı öncesi 1000. mesajım ve yeni rütbem hayırlı olsun bana


    edit: bir de kuzenim var o da mimar olacak ama onu beklersek bu grup 6 yıl sonra hazır olur


    Evocum arsada kayınpederin desteği büyük sağolsun :)

    O yüzden kendi kararım olmayacak bu.

    Ama başka birkaç plan daha var.

    Buna olmazsa da diğerlerine denk getirtiriz :)

    Nasılsa 3-4 yıl süremiz varmış...

    Rütbe 1001. mesajla gelecek ama :)

    Tarihe bir not düşelim burada.

    Baktıkça beni hatırlarsın artık :))))

    quote:


    Üye adı : Sermet Apin
    Rütbesi : Yüzbaşı
    Mesaj : 1000






  • Çok büyük bir ihtimalle okulları kapattıktan sonra yola çıkarız ama daha önce gelirsem ararım abi.

    2 Temmuz Cumartesi işlerimizi halletmemiz lazım. Çünkü pazar günü Tekirdağ'da olmalıyız. İnşallah uygun düşer de görüşürüz.

    Bu dönemde olmazsa bile ağustos ayında hep Ankara'dayız. Muhabbetimizi sanaldan gerçeğe dönüştürelim


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Geçenlerde c-max forumunu okumuştum genel olarak memnunlar arabalarından. Gerçekten hoş araba.

    Bizim Bravo 6 bin civarında abi. Aramız çok iyi. Ankara'ya gelebilirsem bakım yaptırmayı düşünüyorum.

    Şu dönemdeki fiyatlara bakınca iyi ki almışım diyorum.

    Benim eski arabanın kredisi bu yaz bitecekti. Yazı beklesek Jetta ya da Focus mu alsak diyorduk. Allahtan öyle bir hata yapmamışız.

    10 bin fazla para çıkacakmış cepten. DPF de yanında hediyesi

    Bu arada Ceed araştırması yaptım hakikaten güzel arabaymış. İnşallah temiz bir Ceed bulursun.

    Bir de arsayı ne taraftan aldın abi onu sorayım.




    Kavaklıdereyi çok methediyorlar bildiğin gibi.

    Geleceğin zaman buralarda olursam bakım sırasında eşlik ederim Emrecim :)

    Araç alımında beklemedeyim hala.

    Arsa sayın Başkabakanın toplu konut için adres verdiği tarafta :)




  • Benim her hafta sonu hayalini kurduğum durumu gerçekleştirmişsiniz; Konya yolundaki hemen hemen bütün markaların neredeyse aynı sınıf araçlarını test etmişsiniz :) Önce tebrik, daha sonra paylaşım için teşekkür ederim.
  • EuroNCap'in sitesinde bir sürü ESC testine baktım ama bu testin standartını bir türlü anlayamadım.

    Hiç bir aracın direksiyonunu Focus kadar çevirmemişler. Focus'un diresiyonu bariz bir şekilde diğerlerine göre fazla çevirilmiş. Focus'tan daha yüksek olan ve yol tutuşunun Focus kadar iyi olmasını beklemeyeceğimiz Ford C-Max'in ESC testi direksiyon az çevirilerek yapılmış ve araç çizgisinden çok dahaz az sapmış.

    Baktığım çoğu testte direksiyonlar yukardaki C4 videosundaki kadar çevirilmiş.

    Anlayamadım gitti !!!
  • focus kral ya ondandır
  • Yeni testler geliyor bu gece...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Yeni testler geliyor bu gece...

    bekliyoruz hocam az önce abur cubur depolaması yaptım geceye saklıyorum okurken tüketicem
  • Yetiştim arkadaşlar :)

    Bugün saat 13:30 da Konya yolunda yeni açılan Opet içinde açılan Otokoç Ford bayiinde Janjan kardeşimle buluştuk.

    Ford C-max 1.6 TDCI ve birkaç test sürüşü daha yaptık birlikte :)

    C-max'ı hem ben hem Janjan sürdü.

    Diğerlerini ben kullandım Janjan bazen yanımda bazen arkada test sürüşüne eşlik etti.

    Gerek Jouskun ve RqJnr, gerek Görkemuse gibi Janjan da otomobilleri hatmetmiş bir forumdaşımız.

    Çok keyifliydi gerçekten.

    Saat 17:45'e kadar vaktin nasıl geçtiğini anlamadım.

    Şimdi C-max'ten başlayarak sırayla test sürüş izlenimlerimi aktaracağım.

    Janjan da kendi gördüklerini, duyduklarını aktaracak, ekleyecektir.

    Otomobilden anlayan forumdaşlarımızla gerek sürücü olarak, gerekse de onların kullandığı araç içinde gözlemci olarak test sürüşü yapmak gerçekten çooookkk keyifli.


    Bu vesileyle gerek Coşkun (ve RqJnr Can), gerek Görkem, gerekse de Janjan Can'a teşekkürlerimi sunarım birkez daha.

    10 dk sonra C-max geliyorrrrrr.

    Haluk




  • Test sürüşü sırasında "test güzergahı" denilen (genelde) salak saçma rota dışına çıkma talebimim geri çevirmeyen test görevlilerinin araçlarına güvendiklerini düşünmüşümdür hep (Test güzergahı yeterince uzun olan markaları tenzi ederim).

    Belki aralarda istisnalar olsa da yukarıda büyük harflerle yazdığım cümleye daha da fazla inanır oldum bugün.


    Ben C-max test izlenimlerimi yazarken siz 2010 Mart ayında yaptığım Honda Jazz test sürüşü maceramı (birkez daha) okuyun da eğlenin biraz :)

    Haluk Test Sürüşü 5. 2010 Honda Jazz Fun i-shift test EDEMEME sürüşü :)

    quote:

    Arkadaşlar merhaba,


    Ünal kardeşimiz kadar olmasa da zaman buldukça test sürüşü yapmaya çalışırım Ankarada. En son iki hafta önce İstanbul yolu üzerindeki fiat bayiinden 1.6 105 bg linea dizel test sürüşü yapmıştım ve de görevli arkadaş yolda aracın limitlerini zorlayabileceğimi (istanbul yolunda yeni hipodrom civarlarında), viraja hızlı girip ESP'yi devreye sokabileceğimi, ani fren testi yapabileceğimi söylemişti. Asıl test etmek istediğim araç Bravo idi ama ellerinde test aracı olmadığı için aynı motorlu lineayı kullanmıştım. bu test tecrübemden birkaç gün sonra bu kez eşimi test sürüşü yapması için Konya yolundaki Honda bayiine götürdüm. Tabii önceden randevumuz falan da var. 10-15 dk bekledikten sonra görevli arkadaş geldi ve aracı kapının önüne çekti. Honda Jazz i-shift fun aracı daha önce incelemiştik ama eşim ilk kez sürecekti. O sürücü koltuğuna oturunca ben de diğer ön koltuğa oturmak için hamle yaptım ama görevli arkadaş benim arka koltuğa oturmamda ısrar etti. Garipsedim ama belki şirket politikası falandır diye çok da umursamadım. Tam bu sırada koltuğunu ve aynaları ayarlamakta olan eşim "Yıllardır debriyajı olan araçlar kullandıktan sonra bu araç bana bir garip geldi" dedi. Bunun üzerine görevli arkadaş ta "Bakın benim canım çok değerlidir. Şayet daha önce otomatik kullanmadıysanız bu aracı.... " dedi (... yazdım çünkü benim canım çok değerlidir kısmından sonrasını algılayamadım gerçekten!) Bir sessizlikten sonra babamın 2006 Corsa Easytronik aracını eşimin kullanmış olduğunu hatırladım ve bunu belirttim. Nihayet yola koyulduk. Aşti kavşagında yoncadan Eskişehir yoluna dönüş oradan da geri Konya yoluna dönüş ve de daha sonra Çiğdem mahallesi kavşagından geri Hondaya dönüş güzergahında sanki biz aracı değil de görevli arkadaş kendisini ne kadar strese sokabildiğimiz konusunda eşimle beni test ediyor. Eşimden direksiyonun üzerindeki düğmeye basmasını rica ettim anlık tüketimi görebilmek adına ve de görevli arkadaştan fırçayı yedim: "Beyefendi çok müdahale edip eşinizi ve beni strese sokuyorsunuz! "Peki o zaman" dedim "siz uzanıp bana yol bilgisayarından anlık tüketimi göstertin madem" ama onu da reddetti sürüş güvenliğini tehlikeye atamayacağını belirterek. Baktım test sürüşü bitmek üzere ve de henüz arabanın debriyaja basmadan ve de vites değiştirmeden yolda gidebildiği haricinde hiçbirşey anlamadık, bari aracı dik bir yokuşta geri kaymadan kaldırıp kaldıramayacağını görelim dedim. Hondanın bahçesinde çok az bir yokuş olan bariyerli bir kısım var ve orası bizim işimizi görürdü bence. Ama bence imiş çünkü arkadaş bunu da reddeti güzergah dışına çıkılamayacağı için. Israr ettim artık Hondanın kendi bahçesinin güzergah dışı olmayacağına dair ama nafile. Araçtan indik ama ne ben ne de eşim sürüşle ilgili bir şey hatırlıyoruz. Buz gibi bir ortam, 3 talep-3 red, 2 azar 1 fırça. Ayrılırken kendisini ve de sürüşü gerdiğim için üzgün olduğumu söyledim (sözde taş attım ama genç arkadaş beni onayladı ve de özrümü kabul etti :) ve içeride satış temsilcisiyle maddi konuları konuşup belki Nisan ayı içinde görüşmek dileğiyle oradan ayrıldık. Bu durumda:

    1. En az 20 kez test sürüşü yapmışımdır ve en son bahsettiğim Linea'dan sonra ben mi çok şımartıldım acaba?
    2. Test sürüşünden sonra anladım ki bizim canımız patlıcan.
    3. Olay geçen hafta Cumartesi günü olmuştu ve görevli arkadaş işinden olmasın gerekçesiyle şikayet etmemiştim ama birkaç gündür hatırlayınca afakanlar basıyor! Bir de bu Cumartesi günü başka marka bir araç daha test ettim (güzergah neredeyse aynı) ama herşey olması gerektiği gibi geçti.
    4. Yerimde olsaydınız siz ne yapardınız ?
    5. Ne insanlar var yahu!

    Haluk


    Bu da bu testle ilgili zamanında açtığım konu.

    Olur da okumayanlar vardır belki de.

    http://forum.donanimhaber.com/m_38614158/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Olayın devamında da açıklamalar mevcut.

    Ben de C-max'i yazmaya devammm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:10:12 >




  • Haluk Test Sürüşü 6. Ford C-max 1.6 Tdci 115 bg Titanium X

    Konya yolu Otokoç'ta sabahtan randevu alarak test sürüşüne gittik.

    Aracı ben kullandım ilk turda.

    Normal güzergah Konya yolundan devam edip Fen lisesinden U çekerek geri Aşti kavşağında yoncadan tekrar bir U çekerek eski Trafik Hastanesi yanında yeni açılan Opet içine taşınan Otokoç'a geri gelmekti.

    Test sürüşüne birlikte çıktığımız 2. el araç satış danışmanı Arda Bey'e rica ettim ve de güzergahı biraz uzattık. Linea testinde olduğu gibi Oran sitesi - İncek Kavşağında yoncadan U çektik ve dönüşte de Bahçelievler Ankaray istasyonu yanından U çekerek çok daha sağlıklı izlenimler edindiğim bir test sürüş güzergahımız oldu.

    C-max 1.6 Tdci 115 bg titanium donanım üzerine X paket bir araçtı.

    6 ileri düz vitesli araçta bolca cruise control denemesi yaptım.

    Yol tutuş ve ara hızlanmaları da bolca denedim.

    Araçla ilgili olumsuz gördüğüm noktaları yazayım önce:

    1. Fiyat: 55.145 TL olan liste fiyatlı dizel titanyum modele (5.870 TL'lik) X paket eklendiğinde 61.810 TL oluyor.
    Belki araç çok güzel falan ama son dönemlerdeki fiyat artışları bu modele de fazlasıyla yansımış.

    (Titanium X Paketi:17" Aluminyum alaşımlı Jantlar, Bi-Xenon Farlar(far yıkama sistemi ile), Panoramik Cam Tavan, Otomatik Bagaj Kapağı, Otomatik Park Sistemi, Elektrikli katlanabilir yan aynalar, Güneş Işınlarını Yansıtan Isıtmalı Ön )

    Bu donanımla 53-54 falan olmalıydı maksimum.


    2. Dizel motorda otomatik vites yok. Ama üzülmeyin benzinlide de yok.

    Bu sınıfta otomatik vitesli araç bakanlar yürüyün Fransızlara...


    3. Yurtışında satılan güncel C-Max'lerde ve bizde de satılan eski kasa C-Max'lerde titanyum pakette standart olan Sony müzik sistemi henüz mevcut değil.

    Ve hepsi bu...


    Gelelim olumlu noktalara.


    1. Araç çok sessiz. Yeni C4 te çok sessizdi ama daha büyük camlara sahip olan C-max gerçekten iyi iş çıkarmış. 2005-2007 arasında 2004 model C-max TDCI GHIA kullanmıştım 80 bin km boyunca ve de zamanına göre iyi bir yalıtıma sahipti ama Focus 2'ler kadar olmasa da pütürlü asfaltta yol sesi alırdı içeri.

    Yeni C-max olayı aşmış.

    Yol sesi, motor sesi, trim sesi, pandizot sesi, (su sesi, para sesi, kadın sesi ) hiçbir şey yok!!!

    Motor yalıtımı C4'ten biraz daha zayıf olsa da (C4'ün yalıtımı gerçekten iyiydi; yani C-max'in ki asla kötü değil) hiçbir şekilde rahatsız etmiyor.


    2. Bir aracın manuel vitesinin geçişleri bu kadar mı güzel olur?

    Neredeyse serçe parmağınızla yerine itekleyebileceğiniz kadar güzel, yerleri belli, sağa sola oynamayan, kemikli ama yumuşak bir şanzumanı var aletin.

    Neredeyse 1.5 yıldır otomatik vitesli araçlarım oldu ve de şu testler dışında düz vites kullanmadım.

    Ama bugün düz vitesi hiç ama hiç dert etmedim.



    Alet 6. viteste 2000 devirde 110 yapıyor.

    Eski kasada 5. viteste 2000 devirde 100 km yapıyordu.


    3. Hız sabitleme sisteminin kullanımı kolay. Cancel / resume tuşu mevcut ve de ayarladığınız hızı ekranda görebiliyorsunuz. Benim çok önem verdiğim bu özellik gerçekten güzel düşünülmüş.

    4. Araç çooookk stabil. İncek kavşağı yoncadan dönerken daha önce C4 Picasso ile yaptığımdan daha fazla süratim vardı ama araçta ne bir sallanma, ne bir öne-arkaya- sağa-sola salınım vardı. Eminim diğer durumlarda da yol tutuşu çok iyidir.

    180'lik ecoboost Focustan çok daha güzel geldi aracın yol tutuşu, yolda gidişi. Test aracında 17'' jantlar vardı. Focus testinde 16'' idi. Bir miktar bu etkilese de Focus bence artık eski yol tutuş (ve iç mekan genişliği) özelliklerini yitirmiş.

    5. Tüketim olarak sınıfındaki araçlarla benzer olacaktır. Yeni Fransızlar gibi ışıklarda stop start olayı olsaymış daha iyi olurmuş herhalde


    Bunlar katalog değerleri.

    Emisyon değeri 119 g/km
    Ş.içi tüketimi 5,4 lt
    Ş.dışı tüketimi 4,1 lt
    Ortalam tüketim 4,6 lt
    Maksimum hız 184 km/h
    0-100 hızlanma 11,3 sn


    6. Performans olarak çok atak bir araç olmasa da yine de üzmeyecektir.

    109 bg lik eski kasa C-max, özellikle 4. ve 5. viteslerde daha ataktı. Hız sabitleme ile aracın önceden belirlediğim hıza tekrardan çıkması eski kasada çok daha hızlı oluyordu. (Hatta 1.3 90 bg lik Linea bu konuda testini yaptığım diğer tüm araçlardan daha iyi hızlanıyor cc ile!!!)

    Yine de ASX ve QQ'den daha iyi ama yeni C-max.

    7. X pakette bulunan neredeyse tüm donanımlar çok kullanılışlı. Bagaj kapağı kendiliğinden açılıyor siz düğmesine bakınca ve de yine düğmeyle kapanıyor mesela.

    Sonuç: 60 bin TL'nin gideceği en şık, en güzel, en kullanılışlı adreslerden biri kesinlikle yeni C-Max.

    Buyrun fotolara:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Birkaç foto daha:

    Bu da sevgili kardeşim Janjan.

    Benim testten sonra bir tur da o sürmüştü aracı.

    Ben de arka koltukta hafiyelik yapıp eksik ve fazla aradım :)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Haluk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:49:16 >




  • Mesaj içeriği C-max testine taşındı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:15:04 >
  • Mesaj içeriği C-max testine taşındı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 26 Haziran 2011; 0:14:29 >
  • Haluk bey,test için teşekkür ederim,ancak şunu söylemeden geçemeyeceğim 60 binlik araçta Fiesta teybinin ne işi var?Bu ithalatçı firma bu kadar mı aç gözlü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    Haluk bey,test için teşekkür ederim,ancak şunu söylemeden geçemeyeceğim 60 binlik araçta Fiesta teybinin ne işi var?Bu ithalatçı firma bu kadar mı aç gözlü?



    Katılıyorum arkadaşım ki zaten yukarıda 3. maddede belirttim ben de bunu.

    quote:


    3. Yurtışında satılan güncel C-Max'lerde ve bizde de satılan eski kasa C-Max'lerde titanyum pakette standart olan Sony müzik sistemi henüz mevcut değil.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.