Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepinize teşekkürler...Çok yaralı bir konu
    _____________________________
    05' Hyundai Elantra GLS Otomatik 1.6 DOHC 107 HP [XD2]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Zaten bilerek spin attırmış adam arabaya. Direksiyonla düzeltmek istese rahatlıkla tekrardan yola girer o araba. Tofaş değil sonuçta.O testin mantığını anlayamadım ben şahsen:) Herneyse hocam devam edin. Yazınız harika elinize sağlık.


    arabaların hepsini eşit değerlendirmek için direksiyona pnömatik bir sistem takılmış ve sadece sağa ve aynı derecede sola yada tam tersi yapıyor araç sanki önüne aniden çıkan bir nesneden kurtulmak için yapılmış bir manevra düşünülmüş. Esp nin önemi büyük
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun
    Bu yüzden arka tekerlekler çok ufak duruyor. Son olarak, bugün bir kez daha anladım ki Almanlar arasında en az sevdiğim marka Ford. Opel bile daha sıcak geliyor. :)


    ford benim bildiğim amerikan alman değil
    _____________________________
  • Detaylı incelemeleriniz ve ayırdığınız vakit için teşekkür ederim. Uzun ve bilinçsiz alıntılar yapan arkadaşlar sayfaların okunabilirliğini ciddi ölçüde azaltmış, Peugeot 508 testini ararken alıntılar arasında inceleme aramak bana saç baş yoldurdu. Gereksiz alıntılar yapan arkadaşlar hatalarını farketip mesajlarını düzenlerlerse gerçekten iyi olur. İlk mesaja incelenen araçlar listesine incelemenin hangi sayfada oldugu not düşülürse okumak isteyenler benim gibi sinir krizi geçirmez diye düşünüyorum.

    Bu arada 508 çok hoş buldugum bir araçtı bu aracın 1.6 hdi seçenegi için adam gibi bir otomatik şanzıman bulunmayışı büyük bir eksi oluşturuyor, gözlemlerim aşagı yukarı sizinle aynı.
    _____________________________
  • Arkadaşlar oldukça merak ettiğim fakat sadece showroom da inceleme fırsatı bulduğum Fiesta modelini eğer mümkün olursa test edebilir misiniz acaba ?
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben
  • Haluk Abi merakım üzerine yeni C4 ü test ettim. Test ettiğim model C4 1.6 e-HDİ 112HP MCP Exclusive idi. Test aracı 4500 km deydi.

    İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki, eğer sen bu aracın motoru sessiz çalışıyor diyorsan ben diğer dizellere hiç bulaşmayayım. Yüksek hacimli ve çok düşük devirlerde çalışan bir otobüs motoru izlenimi uyandırdı desem çok mu abartmış olurum acaba. İnanılmaz kararsız ve isteksiz bir motoru var aracın. Gaz tepkimeleri kesinlikle yeterli değil bana göre. Yoldaki bozuklukların sebep olduğu titreşimlerin hissedilmemesine rağmen 130 km/h hızın üzerinde şerit değiştirirken araç salınmaya başladı. Aracın içi çok boğucu geldi bana ve arka kısım diz mesafesi kesinlikle yetersiz. Veee öldürücü vuruşu yapıyorum şimdi... MCP şanzıman tam bir felaket bana göre. Araç daha ilk viteste hareketlenmek isterken öne doğru eğiliyor. Her vites değişikliğinde araç yığılıyor ve başınızla önünüzdeki aracı selamlıyorsunuz. Aman tanrım buda ne der gibi bakışlarımın ardından satış temsilcisinin halini görmeliydin. Ben böyle bir vitesle hiç karşılaşmadım şimdiye kadar. Bu konu başlığı altında yazıyorum, şahsi düşüncemdir ki bu şanzıman kombinasyonu kullanıcılarının başını çok ağrıtacak.

    Tüm bunların yanında araç hareket halindeyken adeta bulutların üstünde hissettiriyor insana kendisini (yolla temasınız yok yani). Çok keyifli bir yolculuk hissi yaratıyor. Yalıtım başarılı ve hız arttıkça o kötü motor sesinin yerini sessizlik alıyor. Sonuç olarak bu aracı almak için masaya oturanlar mutlaka aracı birkaç kez test etsinler derim haddim olmayarak.
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!




  • Haluk abi dsg sanzimanli dizel leon test etme imkanin olursa harika olur. Leon en full halinde bile 50 bin lirayi gecmiyordu diye hatirliyorum ben
    _____________________________
    Astra K 1.6 CDTI 136 HP Dynamic + Sunroof A/T

    Punto Evo 1.3 Mjet 75 :) HP Active+ Hibrit Turbo
  • çeşme balıklıova taraflarından herkese selamlar :)
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • birşey demek istiyorum zevkler tartışılmaz ama eski focusun özellikle makyajzıs 2006 ghiaların içi en favorimdir focuslarda. makyajlı titanumlarda gerçekten güzel ve göstergelern değiştirmeleri çok yolmuş. ayrıca çok tok gösteryor aracı hem de. ama yeni focusta sanırım biraz daha kaliteyi arttırıp görsellikten ve sadelikten uzaklaşmışlar.i
    _____________________________
    "O VARSA SORUN YOK" 2001 VVT-İ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    çeşme balıklıova taraflarından herkese selamlar :)




    Ben de şu an ankaradayım, sen ise memleketimde Benim yerime de gir denize :)

    @kendikendine

    Focus II mi yoksa ilk focusların iç tasarımı mı hocam?
    _____________________________
  • Görkem Test No : 9

    Makjaylı Kasa Peugeot 308

    Araçta yenilikler mevcut, ilk önce onları yazayım...

    1-) e-HDİ yani Start&Stop sistemi gelmiş...Çok kötü çalışıyor..şimdiye kadar bindiğim modeller arasında en kötü çalışanı...Ne zaman motoru kapatacağını inanın kendisi bile anlamıyor..Test sürüşü bittikten sonra arkadaşımla gülmekten bi hal olduk.

    2-) İç mekana içi dolgu malzemesiyle kaplı yumuşak plastik gelmiş.Ayrıca aracın teyp bölgesini de alüminyuma benzer bi metalimsi bir şeyle kaplamışlar..
    Ama dizayn olarak hiç bir fark yok maalesef..

    3-)Bagaja 508'deki gibi krom çıta eklenmiş.. Niye eklenmiş ben de anlamadım. Bir halta benzediği de yok.

    4-) On sis farlarına LED eklenmiş. 308 tam bir bayan arabası olmuş..Ön kısımdaki keskin bakışları iyice yumuşatmışlar. Tam bayanlara göre bir duruşu var.

    5-) Süspansiyonlar daha da sertleşmiş

    6-) Yalıtım olarak bir fark yok..Eski 308 ne ise şimdiki de o..


    Sonuç: C4 varken 308'e selam bile vermem
    _____________________________




  • Testler ve izlenimler için teşekkürler, çok faydalı bir konu oluyor.
    _____________________________
    donanımhaber
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Haluk Abi merakım üzerine yeni C4 ü test ettim. Test ettiğim model C4 1.6 e-HDİ 112HP MCP Exclusive idi. Test aracı 4500 km deydi.

    İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki, eğer sen bu aracın motoru sessiz çalışıyor diyorsan ben diğer dizellere hiç bulaşmayayım. Yüksek hacimli ve çok düşük devirlerde çalışan bir otobüs motoru izlenimi uyandırdı desem çok mu abartmış olurum acaba. İnanılmaz kararsız ve isteksiz bir motoru var aracın. Gaz tepkimeleri kesinlikle yeterli değil bana göre. Yoldaki bozuklukların sebep olduğu titreşimlerin hissedilmemesine rağmen 130 km/h hızın üzerinde şerit değiştirirken araç salınmaya başladı. Aracın içi çok boğucu geldi bana ve arka kısım diz mesafesi kesinlikle yetersiz. Veee öldürücü vuruşu yapıyorum şimdi... MCP şanzıman tam bir felaket bana göre. Araç daha ilk viteste hareketlenmek isterken öne doğru eğiliyor. Her vites değişikliğinde araç yığılıyor ve başınızla önünüzdeki aracı selamlıyorsunuz. Aman tanrım buda ne der gibi bakışlarımın ardından satış temsilcisinin halini görmeliydin. Ben böyle bir vitesle hiç karşılaşmadım şimdiye kadar. Bu konu başlığı altında yazıyorum, şahsi düşüncemdir ki bu şanzıman kombinasyonu kullanıcılarının başını çok ağrıtacak.

    Tüm bunların yanında araç hareket halindeyken adeta bulutların üstünde hissettiriyor insana kendisini (yolla temasınız yok yani). Çok keyifli bir yolculuk hissi yaratıyor. Yalıtım başarılı ve hız arttıkça o kötü motor sesinin yerini sessizlik alıyor. Sonuç olarak bu aracı almak için masaya oturanlar mutlaka aracı birkaç kez test etsinler derim haddim olmayarak.

    bende böyle bir yorum ne zaman gelecek diye merakla bekliyordumhaluk bey aracı abartmamış bende c4 kullanıcısı olarak aşağı yukarı aynı şeyleri düşünüyorum.ama sizin tespitlerinize hayret ettim doğrusu.ama sanırım psikolojik olarak hakkında bu kadar iyi şeyler söylenen araç için kusur bulmak psikolojisi ile test etmişsiniz.motor sesinden başlarsak sanırım siz hiç dizel kullanmamışsınız elektirkli bir motor ile karşılaşmayı mı bekliyordunuz anlamadım.0-100 hızlanması yaklaşık 11 sanıye olan bu motora isteksiz diyorsanız 2.5 dizel kullanmalısınıziç mekan konusu görecelidir o konuda yorumlarınıza bir şey diyemem birine boğucu gelir digerine yeterli.mcp ile ilgili söyledikleriniz 1.den 2 vitese geçerken mümkün bende ilk kullandığımda aynı şeyi yaşadım araca alışınca geçiyor o durum ama diger viteslerde alakası yok söylediklerinizin.alacak arkadaşlar dediğiniz gibi test etsinler karar versinler ancak objektif bir psikoloji ile.tşk.
    _____________________________




  • zsara dostum keşke ceed dizel sesi gibi olsa tüm dizeller zira harbi güzel bir tıkırtısı var.

    c4 motoru biraz daha boğuk çalışıyor ama Bravodan çok daha iyi yine.

    Ama c4 genel yalıtım olarak çok iyi olduğundan ben beğendim aleti.

    Hele bir de süspansiyonu bitirdi beni.

    Mcp ilk başta kötü gibi ama yarı otomatikler böyle maalesef. Alışmak gerekiyor.

    Tam otomatikten sonra kesmez ama.

    Selamlar.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Haluk bey Kia Cerato yu test edebilir misiniz rica etsem
    _____________________________
  • Ankaraya dönünce olur ancak :)
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN
    bende böyle bir yorum ne zaman gelecek diye merakla bekliyordumhaluk bey aracı abartmamış bende c4 kullanıcısı olarak aşağı yukarı aynı şeyleri düşünüyorum.ama sizin tespitlerinize hayret ettim doğrusu.ama sanırım psikolojik olarak hakkında bu kadar iyi şeyler söylenen araç için kusur bulmak psikolojisi ile test etmişsiniz.motor sesinden başlarsak sanırım siz hiç dizel kullanmamışsınız elektirkli bir motor ile karşılaşmayı mı bekliyordunuz anlamadım.0-100 hızlanması yaklaşık 11 sanıye olan bu motora isteksiz diyorsanız 2.5 dizel kullanmalısınıziç mekan konusu görecelidir o konuda yorumlarınıza bir şey diyemem birine boğucu gelir digerine yeterli.mcp ile ilgili söyledikleriniz 1.den 2 vitese geçerken mümkün bende ilk kullandığımda aynı şeyi yaşadım araca alışınca geçiyor o durum ama diger viteslerde alakası yok söylediklerinizin.alacak arkadaşlar dediğiniz gibi test etsinler karar versinler ancak objektif bir psikoloji ile.tşk.

    Hocam aracı test ettikten sonra yorum yazmadan önce yaptığım ilk iş C4 topiğine girip yorumlara bakmak oldu. Kullanıcılarının genel olarak araçlarından memnun olduğunu gördüm ve incitmeden ama düşündüklerimi törpülemeden yazmaya karar verdim. Haluk Abinin testlerde kullandığı anlatım şeklini takdir ediyor ve kesinlikle taraflı olduğunu düşünmüyorum. Diğerlerinden ziyade C4 ü beğendiği için sırf o aracı test etmeye gittim. Gerçi sonrasında Mazda 3 ü de denedim ama onunla ilgili yorum yapmadım esas amacım C4 ü değerlendirmek olduğu için.

    Söylediğinizin tam tersine kusur bulma psikolojisi ile değil belki de çok yüksek beklentilerle gittiğim için biraz hayal kırıklığına uğradım. Eğer beni az da olsa tanısaydınız hayatta hiç bir marka ve kişiye karşı ön yargılı olmadığımı bilirdiniz. Kendi aracım kesinlikle marka önyargım olmadığının en büyük göstergesidir zaten. Bu sebeple araç için yazdıklarımın hepsinin kendi düşüncelerim ve hissettiklerim olduğu konusunda size söz verebilirim. Bu arada şunu da belirteyim ki iş ve özel hayatım gereği 3 farklı araç kullanıyorum. Kullandığım araçlar, Kia Cee'd 1.4 DOHC CVVT, Renault Symbol 1.5 DCi ve Nissan Country 2.5 Di. Dizel araç hiç kullanmamışsınız herhalde demişsiniz ama hergün sadece evle iş arasında en az 100 km yol gidiyorum dizel araçlarla. İş yerimde tırdan kamyona iş makinelerinden hafriyat araçlarına kadar büyük hacimli dizel motorlu araçları da sürekli zevk için kullanıyorum ayrıca.

    Neyse gelelim aracın eleştirdiğim yönlerine. Motor MCP şanzıman nedeniyle varolan performasına ulaşamıyor, yanlış bilgi vermemek için şimdi kataloğa baktım, 11.2 sn değerini gördüm 0-100km hızlanması için. 2 kez denedim ve bu değere en fazla 1.5 saniye yaklaşabildim. Manuel vites ya da tam otomatik vitesle bu değere belki ulaşabilir ama MCP şanzıman kesinlikle performansı törpülüyor. Ara hızlanmalarda daha başarılı olmasına rağmen 0-100 ve 0-120 performansı normal değerlerde bana göre. 130 km/h saat üzerinde sert şerit değiştirmelerde ki salınımı bana göre biraz fazla.

    İç mekan genişliği beni tatmin etmedi ama C4 ten daha ziyade Mazda 3 ün arka kısımları beni daha çok hayal kırıklığına uğrattı. Buna rağmen araç yorucu olmayan ve keyifli uzun yolculuklar vaadediyor. İç mekan genişliğinden verdikleri ödünü bagaj genişliği olarak geri kazandırmışlar.

    Tam bir manuel vites atmosferik benzinli sempatizanı olarak hayatımda ilk defa otomatik/yarı otomatik bir şanzımana bu kadar ön yargısız yaklaşmıştım ama inanın yazdıklarım düşündüklerimin yarısı bile değil, bununla ilgili olarak bağlayıcılığı olmamakla beraber aşağıda bir link veriyorum hiç test etmemişleri bilgilendirmesi amacıyla. Editör yorumlarına bir göz atılırsa benzer şeylerin söylendiği görülecektir. MCP şanzıman kesinlikle başarılı değil bana göre ve uzun vadede problem çıkartma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum.

    http://www.arabam.com/test/Citroen-C5-16-e-HDi-Dynamique-MCP/Detay-293051?&ref=otomobil
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    zsara dostum keşke ceed dizel sesi gibi olsa tüm dizeller zira harbi güzel bir tıkırtısı var.

    c4 motoru biraz daha boğuk çalışıyor ama Bravodan çok daha iyi yine.

    Ama c4 genel yalıtım olarak çok iyi olduğundan ben beğendim aleti.

    Hele bir de süspansiyonu bitirdi beni.

    Mcp ilk başta kötü gibi ama yarı otomatikler böyle maalesef. Alışmak gerekiyor.

    Tam otomatikten sonra kesmez ama.

    Selamlar.

    Abi öncelikle bol güneşli ve eğlenceli tatiller diliyorum sana Rolantide çalışırken ve birinci viteste ilerlerken çıkardığı ses rahatsız etti açıkçası beni. Aynen dediğin gibi boğuk bir sesi var motorun. Yalıtımı oldukça başarılı aracın, normal hızlarda yolda ilerlerken motor sesi dahil olmak üzere hiçbir ses rahatsız edici derecede içeri girmiyor. Benim araç daha fazla yol sesi alıyor mesela. MCP konusuna gelince galiba dediğin gibi biraz alışmak gerek. Tam otomatik demişken, Mazda 3 1.6 MZR Activematic Touring idi denediğim araç. MCP den sonra tam otomatik roket gibi geldi

    Bol güneşler
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!




  • elinize kolunuza saglık
    _____________________________
    naver say never
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Ankaraya dönünce olur ancak :)

    Tesekkur ederim cerato yu unutmazsaniz sevinirim :)
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.