Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
296.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    Peki 90'lık mı 105'lik mi?Performansı nasıl hocam?


    105'likti ama şimdi çıkmak durumundayım.

    Sabah çok erken kalkmam gerekiyor.

    Biriken özel mesajlara da bu gece cevap veremeyeceğim kusura bakmayın.

    Golf, S40 ve Elantra testlerini yarın yazacağım.


    Sevgiler, selamlar.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda

    Sanırım sizin bir önceki kasa Jazz Cvt var ben de esime bu arabadan almak istiyorum. Bu arabayı alırsam tanıdık ikinci el olacak bunun dısında Aralık ayında polo veya yarıs in yenisi alternatifler arasında. Jazz la ilgili yorumlarınızı paylaşırsanız sewinirim.


    En erken birkaç hafta sonra olabilir arkadaşım.

    Güncel yakıt tüketimimle ilgili bir bilgi verebilirim ama:


    Aracıma yakıt alalı 341.4 km oldu fotoda da görüleceği üzere.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Bu da 341 kilometrenin ortalaması: 5.5 lt.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Bu aralar Konya yolu, Eskişehir yolu, İstanbul yolu gibi ana arterlerde 10-15 km'lik güzergahlarda da kullandığım için böyle oldu.

    Eşim kullanınca çok rahat 7'lere çıkıyor.

    Bir de evimiz yüksek bir muhitte olduğundan tüketim çok artıyor.

    Daha düzayak bir muhitte otursam ve de aracı hep ben kullansam bu miktarın üzerine çıkmam herhalde.

    Haftasonu Ankara Çeşme yolculuğu olacak.

    42 lt'lik deponun 38 lt'siyle 4 yetişkin ve dopdolu bir bagajla yakıt ikmalsiz varmayı düşünüyorum,

    Bakalım yapabilecek miyim.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    Peki 90'lık mı 105'lik mi?Performansı nasıl hocam?


    105'likti ama şimdi çıkmak durumundayım.

    Sabah çok erken kalkmam gerekiyor.

    Biriken özel mesajlara da bu gece cevap veremeyeceğim kusura bakmayın.

    Golf, S40 ve Elantra testlerini yarın yazacağım.


    Sevgiler, selamlar.




    Üçünü de sabırsızlıkla bekliyorum üstadım özellikle de Golf'ü.Şimdiden teşekkür ederim.
    _____________________________
    God doesn't play dice with the universe.
    2013 BMW 1.16d Sportline
    2015 Mercedes C200d Fascination




  • Bütün testleri kopyalayıp ilk meaajda yer verin bari. Neden ölümüne alıntı yapar dh halkı onuda anlamış değilim. @imdat çekici yazsanız mesaj sahibi anlar kanımca.

    Konuya gelince gayet başarılı sürüş deneyimleri paylasmissiniz tebrik ederim. Keyifle okudum.

    Premium araç testlerini de bekliyorum ben, e sınıfı , 5 serisi gibi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Premium markaların testleri de gelecek mi?


    Niyetim var arkadaşım.

    Temmuz başına kadar Ankaradayım.

    Fırsat bulduğumda test edip aktaracağım.

    Çok keyifli olsa da yazma işi bir o kadar zaman alıcı.

    4.5 saatlik test sürüşü için saatlerdir bilgisayar başındayım hala birsürü yazamadığım şey var.





    Yazdıkların bence çok komik olmuş.objektif hiçbir yönü yok. Araçta yol gürültüsü gibi birşey söz konusu değil.

    Motorlar konusunda 1.4t ve 1.6t motorların performansı yeterli. Malzeme kalitesi yüksek aracın ağır olmasının iyi yönleri de vardır.
    Unutmayın şu an sınıfında en fazla satılan araç bu fiyatlara rağmen.
    _____________________________




  • Herkese merhabalar. Bugün Cevizlibağ'daki Ford Kar'a uğradım. Bayide yeni kasa Style Plus HB araca baktım. Daha sonra da eski kasa beyaz renk, tavanı potlu kabarıklı mat siyah rezil folyo çekilmiş, kolpa body kitli, dandik multimedya sistemli, muşamba deri koltuklu benzinli bir Focus daha vardı. Ikisinin de içinde toplam 5 dk durmadım. Sert kapı içleri hiç mi hiç hoşuma gitmedi. Bir de fiyat aldım. Titanium ve dizel olmak üzere Focus Ii'ye 44.500, III'e ise 53.000 lira fiyat aldım. Son olarak da C-Max'e bakıp bayiden ayrıldım. Yeni C-Max ilk tanıtıldığında da sevmediğim ufak, dar arka koltukları, düşük diz mesafesi ve iç dikiz aynasının önündeki gevşek plastik parça halen aynı. Nedense aracın arkasına doğru giden çizgileri de sevmiyorum. Bu yüzden arka tekerlekler çok ufak duruyor. Son olarak, bugün bir kez daha anladım ki Almanlar arasında en az sevdiğim marka Ford. Opel bile daha sıcak geliyor. :)

    Haluk abi V40 benim de aklıma gelmişti dün. Çok güzel araç hakikatten. :)
    _____________________________






  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 21 Eylül 2011; 11:08:38 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Premium markaların testleri de gelecek mi?


    Niyetim var arkadaşım.

    Temmuz başına kadar Ankaradayım.

    Fırsat bulduğumda test edip aktaracağım.

    Çok keyifli olsa da yazma işi bir o kadar zaman alıcı.

    4.5 saatlik test sürüşü için saatlerdir bilgisayar başındayım hala birsürü yazamadığım şey var.





    Yazdıkların bence çok komik olmuş.objektif hiçbir yönü yok. Araçta yol gürültüsü gibi birşey söz konusu değil.

    Motorlar konusunda 1.4t ve 1.6t motorların performansı yeterli. Malzeme kalitesi yüksek aracın ağır olmasının iyi yönleri de vardır.
    Unutmayın şu an sınıfında en fazla satılan araç bu fiyatlara rağmen.


    Senin yanlış alıntı yapman daha komik olmuş.


    Arkadaşım önce doğru alıntı yapmayı öğren, ondan sonra gel farklı düşündüğün yerleri öyle tartışalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 30 Haziran 2011; 9:38:42 >
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Haluk Test Sürüşü 25. 2011 Hyundai Elantra 1.6 MPI Mode A/T

    Volvo testinden sonra hemen yan taraftaki Neziroğlu Hyundai'ye uğradım.

    Showroomdaki Elantrayı mıncıkladım bolca.

    Araç bu:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın çizgileri hem dışta hem de içte çok başarılı.

    Gerek sınıfında, gerekse de sedan araçlar içinde en iddialı tasarımlardan birine sahip.

    Çok başarılı satış rakamlarına ulaşacak bir model bence



    Test sürüşü sırasında bana eşlik eden Areş Bey.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Standart test güzergahı çok kısa olduğundan Konya yolundan devam edip Oran Sitesi yoncadan geri gelme isteğimi kırmadı sağolsun.

    Gerek Elantra, gerekse de Hyundai ile ilgili güzel bir sohbet oldu.

    Kendisine tekrar teşekkür ederim.



    Araçta malzeme kalitesinin birazcık daha yüksek olmasını tercih ederdim. Çok kötü değil ama özellikle ön göğüs çok hafif bir malzemeden yapılmış, içinin boş olduğunu bu kadar hissettirmese de olurmuş yani.

    Belki Prime donanımda kalite hissi biraz daha yüksek olur.


    Arka koltuktan ön kısmın görünümü:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Ön kısmın ve kapı içlerinin görünümü:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Araçla ilgili genel izlenim olarak şunları yazayım.

    Ön koltuklarda hiçbir sıkıntı yok. Baş ve diz mesafeleri, koltuk dolguları falan gayet güzel.

    Arka taraftaki baş mesafesi coupe formuna rağmen beklediğimden gayet iyi çıktı. Volvo S40'tan falan çok daha iyi. 1.85'in üstündekiler ancak ve ancak dik otururlarsa başları tavana değebilir gibime geldi.


    Diz mesafesi ise sınıfındaki en iyilerden.


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    485 lt lik bagaj hacmi gayet yeterli ve geniş bagaj ağzı sayesinde yükleme yapma kolay.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    Gelelim sürüş izlenimlerime.


    Önce yol bilgisayarını sıfırladım.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Araç daha 968 km'de.


    Göstergeler gayet okunaklı.


    Tam Fen lisesi alt geçidinden geçerken göstergeleri çekmeye çalıştım.

    Güzel çıkmış foto:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Ortalama tüketim de 11.4 olmuş bu arada.


    5. viteste neredeyse 90'la giderken motor devri:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aynı süratte 6. viteste motor devri:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    Bu da 6. viteste 120'yle giderken:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    12 km'lik test sürüşü sonunda ortalama yakıt tüketimi: 6.9 lt.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Testler sonunda çıkan ortalama yakıt tüketimleriyle ilgili şöyle bir hatırlatmada bulunayım.


    Bazı showroomlardan çıkar çıkmaz yokuş var ve de ilerilerden biryerden U çekince de iniş oluyor haliyle.

    ilk başlarda yüksek olan tüketim sonlara doğru düşüyor.

    Bazılarından sonra ise iniş var ve de ilk başlarda çok artmayan tüketim ileride U çekip gelince bu sefer yokuş çıkıyor olduğunuzdan sonlara doğru düşemiyor haliyle.


    Bu konuda en şanssız bayii Toyota Lider zira onların test güzergahında önce iniş sonlara doğru ise yokuş var.



    Aracın yalıtımı gayet başarılı geldi bana.

    Auris ve Corolla gibi aletlerin yanında dizayn olarak olduğu kadar genel yalıtım olarak ta başarılı geldi bana.

    Ama sanki C4 ve C-max biraz daha iyi gibi yeni Elantradan.


    Bir de Prime donanımını test ederim denk gelirse.


    Bu araca teorikte en çok benzeyen şanzumana sahip araç, 6 ileri tam otomatik vitesiyle yeni Astra idi.

    Ama o araç ne kadar gitmiyorsa bu da o kadar performanslı geldi bana.


    Performans olarak çok daha başarılı yeni Astradan.

    Araçta hillholder özelliği yoktu.


    Tam otomatiklerde ayağınızı frenden çekince ileri gitme eğiliminden dolayı ancak çok dik yokuşlarda geri kayma eğilimi gösterdi.


    Örnek vermem gerekirse Fen Lisesi kavşağından yukarı doğru çıkışta 3 kez denedim aracı.

    2'sinde askıda kaldı, 3. de bir gıdım geri kaydı.


    Araçla ilgili bir başka beğendiğim nokta da eski kasa Accord gibi zeminden çıkan ve de ayağınızın tabanını dayabileceğiniz kadar uzun gaz pedalı.

    Otobüslerin gaz pedallarına benziyor ve de ayağınız çok rahat ediyor bu tür pedallarda.


    Ses sistemini deneyemedim her zamanki gibi.


    Bu aracı almayı düşünen arkadaşlara mutlak surette test sürüşü yapmalarını tavsiye ederim.

    Ben beğendim.

    Bu da pdf broşür için link:

    http://elantra.hyundai.com.tr/hyundai_elantra.pdf
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    haluk bey epicayı bayilerde bulup test et sana istanbul a gelince yemek ısmarlıcam . :))

    ahhaha bi igneleme var mi bana tam anlayamadim

    Yok hocam sana igneleme falan yok. Bayilerin hiç birinde epica test aracı yok. Şikayetçi olduk ama nafile. Alanların telefonunu verelim onlarla görüşün dediler bize. Bir ara ciddi niyetlenmistim. 52.000 tl idi.
    _____________________________
    s??? nq ????ıq ?p ?punlo? ??s??? ı?u?s
  • tgezer dostum, test aracı bulamazsam yemek yok yani.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: complication

    yorumlarınız çok hoş yalnız bu araba allure değil. dreksiyondan anlayacağınız üzere, bunlar eski premium pack ler, servislerde test aracı olarak allure diye yutturuluyor.

    allure da deri spor direksiyon vardır, altı düz şekilde...



    Düzeltme için teşekkür ederim arkadaşım.

    Test aracı olunca, bir de marka çok yakın olmadığım bir marka olunca detaylarda kaçan noktalar oluyor herhalde.

    Ama yine de daha küçük ve de üzerinde kumanda düğmeleri barındıran bir direksiyonun bu araca daha çok yakışacağını düşünüyorum.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    tgezer dostum, test aracı bulamazsam yemek yok yani.

    İsin sakası kardesim sen gel yeterki.
    _____________________________
    s??? nq ????ıq ?p ?punlo? ??s??? ı?u?s
  • Inşallah ağustos sonu. Sağolasın.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Citroen C4 ü bir kez daha test ettim bugün. Sonuç: Sınıfında en sessiz, yumuşacık süspansiyonları ile en rahat ve keyifli kullanımı olan, 112 bg lik dizel motoru ile gayet performanslı, stop start ile en az yakan süper bir araç!!!
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Bugün servise gttiğimde aksesuar takılması için beklerken 1.4 160 DSG jetta gelmiş bineyim bir bakayım dedim binmez olaydım..

    Arkadaşlar Jetta sahipleri alınmasın ancak kapılar bagaj içi kaput içi orta ara konsol filan rezalet derece kalitesiz bir plastik bu kadar olur şaka gibi. Can tuşları trendline ile aynı vs..

    Kısacası Passat-Golf-Tiguan ile arasında iç mekan ve ayrıntı kalitesi açısından dağlar kadar fark var. Zaten showroom'a giden kendide görecektir.

    Meksikalı Jetta alınmaz..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    yumuşacık süspansiyonları ile en rahat ve keyifli kullanımı olan

    Demek ki kesinlikle bana göre bir araç değil
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!
  • silinecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 21 Eylül 2011; 11:09:18 >
    _____________________________
  • Dönüp dolaşıp C4'ü test ediyorsunuz. Daha önce de sormuştum, testler sonucunda C4 ön plana çıkıyor mu diye. Yoksa çıkıyor mu? :) Bu arada ellerinize sağlık keyifle takip ediyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Citroen C4 ü bir kez daha test ettim bugün. Sonuç: Sınıfında en sessiz, yumuşacık süspansiyonları ile en rahat ve keyifli kullanımı olan, 112 bg lik dizel motoru ile gayet performanslı, stop start ile en az yakan süper bir araç!!!
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Haluk Test Sürüşü 25. 2011 Hyundai Elantra 1.6 MPI Mode A/T

    Volvo testinden sonra hemen yan taraftaki Neziroğlu Hyundai'ye uğradım.

    Showroomdaki Elantrayı mıncıkladım bolca.

    Araç bu:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aracın çizgileri hem dışta hem de içte çok başarılı.

    Gerek sınıfında, gerekse de sedan araçlar içinde en iddialı tasarımlardan birine sahip.

    Çok başarılı satış rakamlarına ulaşacak bir model bence



    Test sürüşü sırasında bana eşlik eden Areş Bey.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Standart test güzergahı çok kısa olduğundan Konya yolundan devam edip Oran Sitesi yoncadan geri gelme isteğimi kırmadı sağolsun.

    Gerek Elantra, gerekse de Hyundai ile ilgili güzel bir sohbet oldu.

    Kendisine tekrar teşekkür ederim.



    Araçta malzeme kalitesinin birazcık daha yüksek olmasını tercih ederdim. Çok kötü değil ama özellikle ön göğüs çok hafif bir malzemeden yapılmış, içinin boş olduğunu bu kadar hissettirmese de olurmuş yani.

    Belki Prime donanımda kalite hissi biraz daha yüksek olur.


    Arka koltuktan ön kısmın görünümü:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Ön kısmın ve kapı içlerinin görünümü:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Araçla ilgili genel izlenim olarak şunları yazayım.

    Ön koltuklarda hiçbir sıkıntı yok. Baş ve diz mesafeleri, koltuk dolguları falan gayet güzel.

    Arka taraftaki baş mesafesi coupe formuna rağmen beklediğimden gayet iyi çıktı. Volvo S40'tan falan çok daha iyi. 1.85'in üstündekiler ancak ve ancak dik otururlarsa başları tavana değebilir gibime geldi.


    Diz mesafesi ise sınıfındaki en iyilerden.


     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    485 lt lik bagaj hacmi gayet yeterli ve geniş bagaj ağzı sayesinde yükleme yapma kolay.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    Gelelim sürüş izlenimlerime.


    Önce yol bilgisayarını sıfırladım.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Araç daha 968 km'de.


    Göstergeler gayet okunaklı.


    Tam Fen lisesi alt geçidinden geçerken göstergeleri çekmeye çalıştım.

    Güzel çıkmış foto:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)

    Ortalama tüketim de 11.4 olmuş bu arada.


    5. viteste neredeyse 90'la giderken motor devri:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Aynı süratte 6. viteste motor devri:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)



    Bu da 6. viteste 120'yle giderken:

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    12 km'lik test sürüşü sonunda ortalama yakıt tüketimi: 6.9 lt.

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)


    Testler sonunda çıkan ortalama yakıt tüketimleriyle ilgili şöyle bir hatırlatmada bulunayım.


    Bazı showroomlardan çıkar çıkmaz yokuş var ve de ilerilerden biryerden U çekince de iniş oluyor haliyle.

    ilk başlarda yüksek olan tüketim sonlara doğru düşüyor.

    Bazılarından sonra ise iniş var ve de ilk başlarda çok artmayan tüketim ileride U çekip gelince bu sefer yokuş çıkıyor olduğunuzdan sonlara doğru düşemiyor haliyle.


    Bu konuda en şanssız bayii Toyota Lider zira onların test güzergahında önce iniş sonlara doğru ise yokuş var.



    Aracın yalıtımı gayet başarılı geldi bana.

    Auris ve Corolla gibi aletlerin yanında dizayn olarak olduğu kadar genel yalıtım olarak ta başarılı geldi bana.

    Ama sanki C4 ve C-max biraz daha iyi gibi yeni Elantradan.


    Bir de Prime donanımını test ederim denk gelirse.


    Bu araca teorikte en çok benzeyen şanzumana sahip araç, 6 ileri tam otomatik vitesiyle yeni Astra idi.

    Ama o araç ne kadar gitmiyorsa bu da o kadar performanslı geldi bana.


    Performans olarak çok daha başarılı yeni Astradan.

    Araçta hillholder özelliği yoktu.


    Tam otomatiklerde ayağınızı frenden çekince ileri gitme eğiliminden dolayı ancak çok dik yokuşlarda geri kayma eğilimi gösterdi.


    Örnek vermem gerekirse Fen Lisesi kavşağından yukarı doğru çıkışta 3 kez denedim aracı.

    2'sinde askıda kaldı, 3. de bir gıdım geri kaydı.


    Araçla ilgili bir başka beğendiğim nokta da eski kasa Accord gibi zeminden çıkan ve de ayağınızın tabanını dayabileceğiniz kadar uzun gaz pedalı.

    Otobüslerin gaz pedallarına benziyor ve de ayağınız çok rahat ediyor bu tür pedallarda.


    Ses sistemini deneyemedim her zamanki gibi.


    Bu aracı almayı düşünen arkadaşlara mutlak surette test sürüşü yapmalarını tavsiye ederim.

    Ben beğendim.

    Bu da pdf broşür için link:

    http://elantra.hyundai.com.tr/hyundai_elantra.pdf

    yalnız yeni astra konusunda fiyat anlamında iyi pazarlık edilebiliniyor, 1.4t 140 hp AT spor için 47000 fiyat aldım ki, 1.6 atmosferik elentradan çok daha seri. (elentra manuel test ettim) bence bagaj sıkıntısı yoksa benzinli hb lerde en iyi At fiyat performans olarak yeni astra 1.4t dir.iç kalite çok yüksek ve yeni elektirikli direkisyon harika
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.