Şimdi Ara

Tesla ve diğer otomobil üreticileri, sürücülerin ellerini direksiyonda tutmaya çalışıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kemer tokası gibi, direksiyonda eli tutulu göteren yalancı el yaparlarsa şaşırmam
  • Teslanin ekranını bi ben mi beğenmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mjordan2345

    Kadın memesi koysunlar bu ülkede daha kimse direksiyonu bırakmaz 😂 söker evine götürür ilişkiye bile giderer

    Arabayı soymak için giren hırsız, aracın alarmının ötmesi sonunda araç sahibi tarafından direksiyona dayarken yakalandı. Gazetecilere poz vermek istemeyen hırsız emniyet ekiplerince tutuklanarak gözaltına alındı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozmenakif


    quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozmenakif

    Eli direksiyonda tutmayınca araba fren yapıp duracak, veya sistem belli süre devre dışı kalacak ceza olarak, mesela 1 ay. Ülkemizde standart arabada bile elini direksiyonda tutmayan insanlar var, çözüm bulmak zor bence. Bir şekilde aşarlar. Bir de bize sürücünün beynini okuyup ne tarafa gitmek istediğini anlayan ve ona göre otomatik sinyal veren sistem lazım. Sinyal kolu ellenmemiş arabalar var etrafta malum

    Sinyal olayına çıldırıyorum, 10 km yolda hiç kaçırmadan her şerit , dönüş inadına kimseye aldırmadan sinyali kullaniyorum.
    Etrafa bakınca ne cahil, ne kalitesiz insanlar olduğunu düşünüyorum.

    Memlekette önüne gelene krediyle araba verince yüksek model arabası olanların daha da berbat durumda olduğunu görüyorum​.

    Borçlanarak ya da zenginleşerek kalite sahibi olunmuyor bunu anlıyoruz

    Aynen katılıyorum, hayret ettiren hareketler olabiliyor hiç beklemediğim tiplerden. Sinyal problemi zaten en yaygın olanı. Bunun yanında bazı modellerde sol şerit babasının malıymışcasına davranışlar standart olarak geliyor. Ayrıca şeritlerin ne ifade ettiğini anlayamadığı için yolu ortalayıp gidenler, kıçına dayanıp defalarca sellektör yaptığım halde aynalara bakmadığı için beni görmeyenler de çok var. Bu tiplerin üst modellerine gelecek olursak otoyolda sapağı kaçırıp birkaç km sonra dönmek yerine geri geri gelenler var mesela. Şu olay özet niteliğinde olabilir: Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün açılışının ertesi günü Edirne'den Afyon'a seyahat halindeydim. Yeni yoldan, yeni köprüden gideyim dedim. Bomboş yolda basmış giderken köprü yakınlarında bir anda sağa yanaşmaya çalışan arabalar yüzünden ani trafik sıkışması oldu. Yol üzerinde yürüyen insanlar bile vardı. Bok var gibi arabayı parkedip köprüde fotoğraf çekmek isteyenler yüzünden kaza yapmak an meselesiydi. Üstelik polisler de vardı ve sadece insanları seyrediyorlardı. Neyseki atlattım. Ama ertesi günlerde orada kaza olduğunu haberlerde gördüm. Kaza geliyorum diyordu zaten. Ülkemizde karambole yaşayan çok insan var. Bu kadar basit olmamalıyız. Ama ne yazık ki öyleyiz

    Hocam burada sizi de uyarmak durumundayım , alınmayın.



    Trafikte takip mesafesini koruma durumu nedeniyle sizin yaptığınız da yanlış, ilerlemiyorsa dibine girip selektör yapmak yerine takip mesafesinden selektör yaparsanız hem sizin hem de diğer suçu olmayan sürücülerin bir kazaya karışma riskini azaltırız.



    Örneğin kızdığınız ve şeridi bosaltmayan kisinin dibinden giderseniz ve öndeki ani fren yaparsa bu durumda araca çarpıp savrulabilir ve yan şeritteki hiç suçu olmayan kişilere de carpabilirsiniz. Boyle bir durumda yaralanma ve ölüm gibi sonuçlar kaçınılmaz. Düşünün bir anlık hata baska birinin yaşamına yol açar siz bunu düşünerek yaşayamazsiniz. Keşke dibine girmeseydim sıkıştırmasaydim dersiniz. Ama geri alınamaz bir hata olarak hayatınızda yer alır.

    Ayrıca öndeki kişiyi çok yaklaşarak hata yapmaya da zorlayabilirsiniz ayna kontrolü yapmadan ya da stres altında şeridi kontrol etmeden geçiş yaparsa yine siz de bu hataya ortak olmuş olursunuz ve siz de bu kazaya karışmış olursunuz.



    Sabredelim daha temkinli olalım derim.

    Umarım yapıcı bir eleştiri olarak algılar ve trafikte uygularsınız. Sağlıklı yolculuklar dilerim



    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozmenakif


    quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozmenakif

    Eli direksiyonda tutmayınca araba fren yapıp duracak, veya sistem belli süre devre dışı kalacak ceza olarak, mesela 1 ay. Ülkemizde standart arabada bile elini direksiyonda tutmayan insanlar var, çözüm bulmak zor bence. Bir şekilde aşarlar. Bir de bize sürücünün beynini okuyup ne tarafa gitmek istediğini anlayan ve ona göre otomatik sinyal veren sistem lazım. Sinyal kolu ellenmemiş arabalar var etrafta malum

    Sinyal olayına çıldırıyorum, 10 km yolda hiç kaçırmadan her şerit , dönüş inadına kimseye aldırmadan sinyali kullaniyorum.
    Etrafa bakınca ne cahil, ne kalitesiz insanlar olduğunu düşünüyorum.

    Memlekette önüne gelene krediyle araba verince yüksek model arabası olanların daha da berbat durumda olduğunu görüyorum​.

    Borçlanarak ya da zenginleşerek kalite sahibi olunmuyor bunu anlıyoruz

    Aynen katılıyorum, hayret ettiren hareketler olabiliyor hiç beklemediğim tiplerden. Sinyal problemi zaten en yaygın olanı. Bunun yanında bazı modellerde sol şerit babasının malıymışcasına davranışlar standart olarak geliyor. Ayrıca şeritlerin ne ifade ettiğini anlayamadığı için yolu ortalayıp gidenler, kıçına dayanıp defalarca sellektör yaptığım halde aynalara bakmadığı için beni görmeyenler de çok var. Bu tiplerin üst modellerine gelecek olursak otoyolda sapağı kaçırıp birkaç km sonra dönmek yerine geri geri gelenler var mesela. Şu olay özet niteliğinde olabilir: Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün açılışının ertesi günü Edirne'den Afyon'a seyahat halindeydim. Yeni yoldan, yeni köprüden gideyim dedim. Bomboş yolda basmış giderken köprü yakınlarında bir anda sağa yanaşmaya çalışan arabalar yüzünden ani trafik sıkışması oldu. Yol üzerinde yürüyen insanlar bile vardı. Bok var gibi arabayı parkedip köprüde fotoğraf çekmek isteyenler yüzünden kaza yapmak an meselesiydi. Üstelik polisler de vardı ve sadece insanları seyrediyorlardı. Neyseki atlattım. Ama ertesi günlerde orada kaza olduğunu haberlerde gördüm. Kaza geliyorum diyordu zaten. Ülkemizde karambole yaşayan çok insan var. Bu kadar basit olmamalıyız. Ama ne yazık ki öyleyiz

    Hocam burada sizi de uyarmak durumundayım , alınmayın.



    Trafikte takip mesafesini koruma durumu nedeniyle sizin yaptığınız da yanlış, ilerlemiyorsa dibine girip selektör yapmak yerine takip mesafesinden selektör yaparsanız hem sizin hem de diğer suçu olmayan sürücülerin bir kazaya karışma riskini azaltırız.



    Örneğin kızdığınız ve şeridi bosaltmayan kisinin dibinden giderseniz ve öndeki ani fren yaparsa bu durumda araca çarpıp savrulabilir ve yan şeritteki hiç suçu olmayan kişilere de carpabilirsiniz. Boyle bir durumda yaralanma ve ölüm gibi sonuçlar kaçınılmaz. Düşünün bir anlık hata baska birinin yaşamına yol açar siz bunu düşünerek yaşayamazsiniz. Keşke dibine girmeseydim sıkıştırmasaydim dersiniz. Ama geri alınamaz bir hata olarak hayatınızda yer alır.

    Ayrıca öndeki kişiyi çok yaklaşarak hata yapmaya da zorlayabilirsiniz ayna kontrolü yapmadan ya da stres altında şeridi kontrol etmeden geçiş yaparsa yine siz de bu hataya ortak olmuş olursunuz ve siz de bu kazaya karışmış olursunuz.



    Sabredelim daha temkinli olalım derim.

    Umarım yapıcı bir eleştiri olarak algılar ve trafikte uygularsınız. Sağlıklı yolculuklar dilerim



    Saygılarımla

    Doğru söylüyorsunuz, insan sinirlenince böyle şeyler olabiliyor tabi. Ama yapmamak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://goo.gl/images/8DviTa





    Tesla ve diğer otomobil üreticileri, sürücülerin ellerini direksiyonda tutmaya çalışıyor



    Tesla gibi olmasa da Reno ekrani da baya kullanisli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.