Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (915. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: dindebol , Bernard Black , Apsny , arslanplaza
4 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 15 Misafir (9 Mobil) - 9 Masaüstü10 Mobil
5 sn
46.753
Cevap
1.232
Favori
3.073.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
94 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
35. Sırada  bugün en iyi #6
Sayfa: önceki 913914915916917
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tunatek kullanıcısına yanıt
    Pil yapısı farklıymış ,bu da diğerini %90 doldurmakla eşdeğer olmuyor mu hemen hemen

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • munadi M kullanıcısına yanıt

    2 ay sonra kış başlamış fiyatlar iyice zıplamış olur. BU ara bakıyorum 10bin tl diyorlar hep Pirelli Elect işaretli olanlara.

  • tunatek kullanıcısına yanıt

    %80 den sonra da benzer hızda şarja devam edebiliyor. Dezavantajı ise soğuk havalar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stoktaki hazır aracı tesla.com üzerinden almak istediğimizde aracı eve getiriyorlar mı yoksa biz mi gidip almak durumundayız?


    İzmir'den aracı almak mümkün mü, yoksa İstanbul'a gidip almak zorunda mı?


    Bilen var mı?

  • nucro kullanıcısına yanıt

    Ruhsatı bile noterden para verdirerek müşteriye düzenlettiren firmadan şehirlerarası teslimat beklemek hayalin bile ötesinde olur. Intercity'den gelip sizin teslim almanız gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Bugün wall connector çekimi yaptılar kartımdan 21.628 tl. Bir haftadır arıyorum mail atıyorum kartımdan çekip gönderin diye bugün lütfettiler. Bana gönderdikleri fiyat mailinde fiyat 20.917 idi. Kardeşim fiyat bu değildi diyorum papağan gibi aynı şeyi tekrarlayıp duruyorlar. Ürünün güncel fiyatı bu diye. Çek tamam çek Allah kahretsin dedirttiler sonunda. Böyle ciddiyetsiz bir yönetim şekli yok. Elektrikli arabaların Apple’ı gibi marka olmuş bir firma nasıl ciddiyetsiz kişilerin elinde Türkiye’de hayret doğrusu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • nobre19 kullanıcısına yanıt

    Global bir marka 300 - 500 gibi küçük rakamlara tamah eder mi diyoruz ama yaşadıklarımız ortada. Artık Kemal Geçer'in mi sözleşmesi uzatılır, başkası mı gelir görürüz de servis ve bu işlerin bir düzene girmesi şart. Bazen imajı yerle bir edip eski haline toplamak pek kolay olmayabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tunatek kullanıcısına yanıt

    LFP bataryalar kullanıyor uygun maliyetli


    tr.m.wikipedia.org
    Lityum demir fosfat pil - Vikipedi
    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Lityum_demir_fosfat_pil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nobre19 kullanıcısına yanıt

    Elon seneye Teknofest e gelecek o zamana kadar anlaşılan bir şey yapmayacaklar twitter dan yazmak lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marksman84 M kullanıcısına yanıt
    Maalesef fiyatlar çok yüksek. Daha fazla marka Y lastiği getirirse fiyatlar reelde düşebilir. Nominalde pek düşüş olmaz.
    Bu arada bu sene İstanbul'da lodos senesi diyorlar. Lodosta soğuk olur ama kar pek yağmaz, don az olur. Belki kar lastiğine ihtiyaç olmayan bir yıl yaşarız ve kampanya yaparlar da ilerisi için alırız 😀

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Apsny A kullanıcısına yanıt
    LFP ve Şarj
    LFP pillerinin NCM kuzenlerinin sunduğu enerji yoğunluğunun bir kısmından yoksun olduğu doğrudur. Bu, Model 3 Standart Aralığının aralığının pil kimyasına bağlı olacağı anlamına gelir. Ancak, LFP pili EPA menzili açısından 10 mil daha az sunarken, biraz teselli sunuyorlar.

    Lityum iyon pili sağlıklı tutmak için her gün %100 şarj edilmemesi gerektiğini hepimiz biliyoruz. Recurrent'da, optimum kullanım ömrü için %80-85'e şarj etmenizi öneririz. Ancak, bu bilgelik NCA ve NMC kimyası için geçerlidir. LFP pilleri daha kararlı olduğundan, günlük sürüş için %100'e kadar şarj edilebilirler.

    www.recurrentauto.com
    LFP Battery In Your Next EV? Tesla and Others Say Yes.
    https://www.recurrentauto.com/research/lfp-battery-in-your-next-ev-tesla-and-others-say-yes

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • orhan04 kullanıcısına yanıt
    Aslında, %100'e kadar şarj etmek, LFP ile çalışan bir Model 3 için kullanılabilir aralığın EPA aralığıyla aynı olduğu anlamına gelirken, bir NCA Model 3 için kullanılabilir aralığın bunun yalnızca %90'ı olduğu anlamına gelir. Matematiği yaptığınızda, LFP pilinin daha uzun bir günlük menzili vardır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Saatin ana ekranına kısa yol eklerken dikkat edin :)

    Bebiş kucağımdayken basmış, kitlemeyi unutmuşum ekranı. Bagajı açmış.

    Bildirim gelmese açık kaldı diye görmeyecektim :)

    Yurt dışındayım ve tek tıkla kapadım. Güzel bir şey uzaktan erişim :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • nucro kullanıcısına yanıt
    Aracı izmir’e getirmeyi bırakın istanbul’a geldiğinizde son dk teslimat iptali yapıp sizi eli boş göndermesinler

    Kaç kişinin bileti yandı, bana teslimat saatinde teslim edemeyeceğiz diye haber vermişlerdi sonra saatlerce bekletip teslim etmişlerdi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • munadi M kullanıcısına yanıt
    Geçmişte ben hep kış lastiklerimi servislerden jantlı almıştım. Diğer markalar dönem dönem jant setiyle birlikte kış lastiği kampanyası yapıyor. Ama teslada ne yazıkki böyle bir seçenek yok.

    Tesla kullanıcıların bir çoğunun yeri müsait, lastikle jantlı olsa sökme takma işi evde halledilir. Lastik bir şekilde bulunur da jant nasıl bulunur, otomolda var mı, alan oldu mu acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 500 adete düşmüş satış sayısı ekim ayı. Mercedes EQB 411.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Model Y SR - LFP (LiFePo) Lithium Ion Fosfat kullanılıyor

    Model Y LR ve Perf - Li-Ion kullanılıyor.

    https://ecotreelithium.co.uk/news/lifepo4-vs-lithium-ion-batteries/

    Birkaç tane karşılaştırma sitesi inceledim, karşılaştırma sonuçlarına göre birçok anlamda LFP bataryalar daha avantajlı. Neden hepsinde LFP kullanılmamış anlamadım açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkurt80 -- 2 Kasım 2023; 20:49:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kkurt80 kullanıcısına yanıt

    ne oldu eqb işi ?

  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Bende hiç eqb işi olmadı ki? Başkası galiba eqb ile ilgilenen ?
    Model 3 e pusuya yattım ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkurt80 -- 2 Kasım 2023; 20:44:49 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kkurt80 kullanıcısına yanıt

    pardon kutta , bugün sürecekti arkadaşına almaya gitmişlerdi.


    Bu arada lpf olayı özellikle soğuk havalarda , yani eksi derecelerde şarj sıkıntısı yapıyor. 20 dk falan şarj başlamıyor o tür cinsten.


    Tabi izmir de antalya da oturana değil de erzurum da hatta ankara da oturana çok uymaz , zaten 4 çeker olmadığı için de uymaz ayrıca.

  • 
Sayfa: önceki 913914915916917
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.