< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

2 Mobil
Popüler Konular listesinde
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrezincir -- 24 Kasım 2025; 11:12:51 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Satıp ne alacaksınız ? |
|
_____________________________
|
|
2.El long range aracımı almadan önce cok arastırmıştım. Tüm eski kasa long range ler HW:3 ama 2023 Q3 yani ilk tescil tarihi 1 Temmuz 2023 ve sonrası olan eski kasa SR lar HW:4. ( Ankarada SC larda gordugum tüm aracları kontrol ediyorum , su ana dek aksine rastlamadım ...) Not: Alan amca HW:5 i basına açıklarken bir gazetecinin sorusuna HW:5 ile birlikte HW:3 ü upgrade edeceklerinden bahsetmiş. Başka bir sitede de HW3 için FSD 14 Lite versiyonundan bahsedilmiş. HW:3 vs HW:4 , HW:3 upgrade diye googlelarsanız haber çok < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohayyam -- 24 Kasım 2025; 11:45:10 > |
|
_____________________________
Tesla Model Y Long Range AWD - ASUS ROG STRIX G614JI - Samsung S22 Ultra
Not: Mal varlığım değil üye olduğum forumlar :)) |
|
kapı kilitlendikten sonra mesafe olayı bitiyor. aracın 1 metre civarında olmak gerekiyor. bunu yeni denedim çünkü villa tipi evlerde veya zemin/1. kat otopark üstü gibi alanlarda araç yakın olduğu için appte telefon kart beyaz şekilde gözüküyor. yani kapsama alanı içinde gibi duruyor ama yanına yaklaştığınızda kart dokundurun diyip açmıyor kapıyı. redditte de müstakil evlerde yaşayanlar panik olmuş onlar da deneme yapmıştı :) |
|
_____________________________
|
|
bu konu beni de rahatsız ediyor. özellikle kalabalık alanlarda park ettiysem ya kartı kullanarak ya da uygulamadan kilitliyorum. mesafe ve süre aynı anda çalışıyor. araç yakınında da olsanız tüm kapılar kapalıyken ortalama 15snde kitler kapıları. onun haricinde süre ve mesafe ayarı yok. |
|
_____________________________
|
|
yeni özellikler yolda summon ile park edilebilecekmiş araçlar Elon Musk Provides Updates on Park Seek; Major Architectural Improvements Enroute avrupada da fsd onayını ilk hollanda vermiş şubat 2026da fsd hollanda da serbest, < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arslanplaza -- 24 Kasım 2025; 11:54:43 > |
|
_____________________________
|
|
aynı sorun bende de var. koltuk yüksekliğimi değiştirmek istemiyorum sırf bu yüzden. özellikle hafif öne yayıldığımda boynuma geliyor. 1.85 altı için dizayn edilmemiş :) böyle durumlarda kıyafetimin yakasını biraz yukarı çekiyorum. ancak çocuk küçükken de kullanırdık, internette kemer pedleri satılıyor. kaliteli bir şey alınabilir polyesterler ter yapıyor. |
|
_____________________________
|
|
Yok hocam benim satma niyetim yok. Bir anda 2700 duyunca kafam karıştı sadece. |
|
_____________________________
|
|
Düzeltebildiler mi? Tesla servistemi yaptılar? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hirikus -- 24 Kasım 2025; 12:20:29 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
tesla standart kötü değil. önceki çok iyiydi. sonuç olarak motoru aynı, menzili biraz daha iyileştirilmiş. sadece filolara bile satar yine envanteri bitirir. bu aracın çıkış noktasının robotaksi ve kiralama olduğunu düşünüyorum. yani avrupada amerikada 4-5bin dolar için kimse girmez şu arabaya. teslayı tesla yapan özellik devasa cam tavanı. araca kim binse ilk dediği laf "bu araç ne kadar ferah". dolayısıyla perakende de iş yapmaz. ilk envanterlerdeki savaşlar teslayı gaza getirdi sanırım. elektrikli araç sahipleri ortalama üzeri bilince sahip insanlar. kar amacı ile alan grup sebebiyle çok satış yapılmıştı. gerçek kullanıcı bu araca bu parayı vermez. 2 milyona düzleyelim öyle bakalım. ben taksici olsam alırım bir standart, taksi durağına da koyarım bir tane 22kw cihaz hem konforlu, hem ekonomik sürerim hem de bakım maliyetim de olmaz. ama piyasada hala tangır tungur arkası çevirmeli cama sahip taksiler mevcut. özellikle bebek arabası olanlar bilir taksilerle yolculuk yapmak çok zordur. bavul bebek arabası derken çoğunun bagajı yetersiz kalıyor. tesla müthiş bir çözüm. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vierna -- 24 Kasım 2025; 12:25:14 > |
|
_____________________________
|
|
Juniper SR'a 3 milyon lira verene kadar 2.7 milyona 2023 model sıfıra yakın Performans modelleri var. Onu almak daha mantıklı değil mi? Aradaki fark 6-7 yıl MTV'yi bile karşılar. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Test aracı olarak performance gören oldu mu hiç İstanbul'daki Tesla noktalarında? |
|
_____________________________
|
|
Avrupada FSD onayı hala soru işareti. En son Güney Kore onay verdi, orada başladı. Tesla Hollanyada başvurusunu tamamladı ancak kullanıcılardan destek istiyor, ilgili merciye yazın onay verilmesi için diye. Saçma sapan dünyanın hiçbir yerinde olmayan regulasyonlar üretmişler engellemek için FSDyi, çağdışı kurallar, şerit bile değiştiremezsin diyor hala. Avrupa ne yapıp edip onay vermeyecek gibi görünüyor, olay teknik olmaktan çıkmış durumda, politik-ekonomik bir konu artık Avrupa için. FSDye onay verdikleri anda kendi markalarına ait araçların satış olayının zorlaşacağını biliyorlar. Zaten izin verecek mercilerde avrupa otomobil firmalarının temsilcileri görev yapıyor. Türkiye daha önce onay verebilir yani Avrupadan bağımsız hareket ederse. İngiltere ve Norveç te öyle. Not: Tesla FSD istastistiklerini yayınladı ABD de. FSD aktif+sürücü kontrol ediyor şeklinde araç kullanmak, sadece sürücünün araç kullanmasına göre istatistiksel olarak 7-8 kat daha güvenli. Şaşırılacak bir sonuç değil aslında, ve daha da artacak aradaki fark, çünkü FSDnin 8 tane gözü var ve hiçbir zaman dalgın-yorgun değil. Bu sisteme engel olan bir merci aslında şunu söylüyor: "Bırakalım insanlar araç kullanmaya devam etsin, 1 kaza yerine 8 tane kaza olsun, senede bir milyondan fazla kişi trafik kazalarında ölmeye devam etsin". < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi truwa06 -- 24 Kasım 2025; 12:52:6 > |
|
_____________________________
|
|
Kendi Rot ustam var sanayide, milimetrik çalışır. Ona yaptırdım. "Abi Audi kalitesinde ön takım yapmış adamlar, cidden çok sağlam" diye de ekledi ustam. Tesla'nın da hakkını yemeyelim şimdi. Fabrika çıkışı rot genelde illa az-çok bozuk oluyor bütün markalarda zaten. İlla sağa-sola çekmesi gerekmiyor arabanın, içe dönük falan da olabiliyor tekerlekler, lastik yiyor ama anlamıyorsun. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 24 Kasım 2025; 12:57:43 > |
|
_____________________________
|
|
ilgili merciye onay verdiği için tesekkür edin diyor iyi okuyun bence Tesla Europe confirmed its path to approval: the Dutch vehicle authority, RDW (Rijksdienst voor het Wegverkeer), has committed to granting national approval for the system in February 2026. This isn’t merely a tentative goalpost, but the result of Tesla’s efforts in addressing Europe's rigid automotive governance. Please contact them via link below to express your excitement & thank them for making this happen as soon as possible < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arslanplaza -- 24 Kasım 2025; 13:29:36 > |
|
_____________________________
|
|
Onu diyorum işte : alacak olan 2700e daha iyisini bulamadığından istiyor. Siz satarsanız siz de 2.700e daha iyisini bulamayacaksınız. ama kar amaçlı biri iseniz 1900e aldım 2700e sattım. 2000e benzinli alırım 700 cepte diyebilirsiniz. O zaman bu satış mantıklı olur. |
|
_____________________________
|
FSD çok yakından takip ettiğim bir konu, bu konuyu benim kadar takip eden başka birisi pek yoktur Türkiyede. Onay verildiği falan yok, Tesla avrupadaki kullanıcılarından destek istiyor açıkta, bizi çağdışı regulasyonlarla uğraştırıyorlar, istatistikleri bile dikkate almıyorlar diye. "FSDnin gelmesini heyecanla bekliyoruz, şimdiden teşekkürler diye" destek mesajı atınız diyor kullanıcılara. Benim tahminim onay verilmeyeceği yönünde eğer almanlar aşırı baskı yaparsa (yapıyorlar, VW temsilcisi görevli izin verecek kurumda). Ama eninde sonunda elleri mahkum, FSD ye onay vermemek mevcut durum devam etsin anlamına geliyor. Zaten yeni yılın ilk aylarında, FSD 14.3 yayınlanmasıyla ve biraz test edilmesiyle birlikte ABD de "Level 3" ye geçiş yapılacak. |
|
_____________________________
|
|
Avrupada işler bizim gibi ilerlemez.Sadece firmaların geleceğini değil tüketici ve insan sağlığıda çok önemseniyor.Bir takım garantiler geliştirme sözleri ek teminatlar isteyecekleri kesin.Sonuçta adamlar iphone için şarj cihazı ve kulaklık bile koydurdu bazıları,hatta typ c ye geçmesi iphone un avrupa yüzünden. |
|
_____________________________
|