Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2642. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
52.893
Cevap
1.387
Favori
3.512.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
27. Sırada  bugün en iyi #5
Sayfa: önceki 26402641264226432644
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • umutsen U kullanıcısına yanıt

    ayni duurmdaydim.Haziran ayinda A4 1.4 TFSI 2018 model 100 bin km aracimi 1900 e sattim ve 1903 e tesla juniper mavi arac aldim.Cebimden 3bin cikti.

  • weapon_ps3 kullanıcısına yanıt
    https://x.com/raythend/status/1955115125305647126

    Bir kullanıcı detaylı olarak anlatmış burada. Ben almayı düşünüyorum. Eksikleri olsa da zaman geçtikçe yazılımla kapanır diye düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Valla ben çok eski sürücüyüm kullanmadığım araç kalmadı, ben bi türlü araca güvenip 130 km leri geçmek istemiyorum, heleki virajlarda hiç güven vermiyor, aşırı virajlı yollarda çok uzun süreler başka markalarda araçlar kullandım kamyonet dahil, nedense bi türlü bu araca güvenemiyorum, ön konsol ve oturuş biçimi araçta yolcu hissi veriyor tam kontrol hissiyatı alamadım, 150-160 nasıl gidiyolar güvenip hayret ediyorum, bizmi yaşlandık anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Hocam aracın ağırlık merkezi bataryadan dolayı aşağıda diye biliyorum. Ağır oluşu da rüzgardan daha az etkilenmesine yardımcı olur aslında ama demek ki yüksekliği çok etkili oluyor.

  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt

    Bunu ben de yaşıyorum. Ben de aracı alalı 1 ay oldu 1000 km yi geçtim. Geçtiğimiz hafta da rüzgarlı bir günde kuzey marmara yolunu kullanarak istanbul-edirne-istanbul yaptım. 130 km ve üzerinde araç şerit içerisinde gezmeye başlıyor hatta otopilot'a alamadım bu yüzden çünkü otopilot sürekli küçük müdahalelerle aracı yolda tutmaya çalışıyor ve aracın içinde sarsıntı oluşuyor, beni geçtim eşim bile rahatsız oldu, otopilotu kapatıp otobanda kendim kullandım ama ben de yolda tutmak için çaba sarfettim epey. Bunu yaşayan ve çözüm bulabilen olduysa paylaşırsa çok iyi olur. Aynı anda tiguan ve bmw 3 serisi sahibiyiz, aynı yolda kaç defa kullandık hiç böyle bir sorun yaşamadık açıkçası.

  • arslanplaza kullanıcısına yanıt
    Youtube ta geyik testlerinde en başarılı araç yalnız.
    Belki de biz evham yapıyoruz. Araç gaza dokunma ile km ibaresi salise gibi dönmeye başlıyor. Belki o ani hızlanmalarda kontrolü biraz kaybediyoruz.
    Ama sabit hızla giderken araç yerden kesiliyor veya rüzgara çarpıp kayıyor hissi veriyor malesef.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nlmr kullanıcısına yanıt

    Aynı yolda aynı şeyleri bende yaşadım, malesef tek çare 120km hızı geçmemek olarak kafama yazdım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr.AzmiCansever D kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, siz şanslı gruptansınız. Biz 400.000 TL fazla veriyoruz.. Bir 400.000 TL daha fazla ödemeyelim diye acele ettik işte.. Peki siz iyi yaptım Tesla almakla diyor musunuz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsen -- 12 Ağustos 2025; 10:33:9 >
  • nlmr kullanıcısına yanıt

    Biz de ikinci araç olarak aldık, teslimat gününü bekliyoruz. Henüz deneyimleyemedim dolayısıyla.


    Peki süspansiyonların sertliği nasıl hocam? Yumuşak mı kalıyor acaba diye düşündürdü. Sonuçta elektrikli suvların bir çoğu yüksek ama bu tip şikayetleri pek duymadım. Bahsettiğiniz, Model Y için herkesin deneyimlediği bir durum anladığım kadarıyla.

  • nlmr kullanıcısına yanıt

    Bende 5000 kmyi geçtim kullanıyorum. Genel olarak 130 kmh civarında sürüyorum aracı rüzgarsız ortamlarda çok stabil ve güzel ilerliyor hatta ara ara 170-180 kmh hızlarada çıkıyorum. Ancak ne zaman rüzgar oluyor orada stabillik kayboluyor. Bence aracın sorunu boyutlarıyla alakalı. Rüzgarı yediği gibi sallanıyor.

  • Bu aracı tasarlarken sen kullanma al fsd arac kendi gitsin modunda tasarlanmış, sürücü odaklı degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    Bu kadar karmaşık, bu kadar farklı yorumlanan başka bir arabaya denk gelmedim. Demek ki var bir şeyler.. Ama sıradan fenomen olmayan Tesla sahibi insanların videolarını izliyorum yol tutuşları dahil genel olarak memnunlar.. Şu da var, araç sahipleri genelde arabalarını kötülemezler.. Peki şöyle düşünebilir miyiz: Güncellemelerle bu tür sorunlar düzeltilebilir mi? Sonuçta araba yazılımla yürüyor..

  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt

    süspansiyonları yumuşak, konforu o yüzden bence iyi ama bu da yol tutuşu bozuyor sanırım hatta sert fren yapınca aracın burnu yere eğiliyor ciddi miktarda. tiguan ve 3 serisinde bu durumu yaşamıyorum neredeyse diyebilirim haliyle ben bu 2 araçla kıyaslıyorum elimde oldukları için biri sedan biri c-suv ama ikisi de bu denli gezinmiyor şeritte ve aynı rüzgarlı koşullarda. Bazı kullanıcıların lastik basınçlarının çok yüksek olduğunu ve bu yüzden yolda gezindiğini söylemişler. yani 42 psi yerine 38-40 basılmasını önerenler var ama 38-40 yapıp sorunu çözebilen olmuş mu bu konu ile ilgili yazan yok gibi.

  • umutsen U kullanıcısına yanıt

    Öncelikle hayırlı olsun, bence buradaki forumdaşlar, eğriye eğri doğruya doğru diyenlerden, yoğurtcuyum ama bugünkğler ekşi biraz diyenlerden. Fanatik olanda var ama , araba heveslisi , tecrübeli, kıyas yapabilen, mukayese edebilen gurup.


    Ben burayı okuyup hımmm buda varmış, şuda söyleymiş diye öğreniyorum. Haaa başka yerlere takılmıyorum, daha çok kafa karıştırıyor, bu başlık bana fikir veriyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoGoBaBa -- 12 Ağustos 2025; 11:3:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutsen U kullanıcısına yanıt

    Güncellemeyle düzelmez, bir audi a6-a5 bmw 7 -5 mercedes e-s sınıfı araclarda sürekli 170-180 ile giderken aldığın güvenli ve huzurlu sürüş hissini mümkün değil alamazsınız, hatta ve hatta daha düşük sınıf opel astra diyebilirim golf diyebilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EAP fiyatı iyi olmuş. Almak lazımdı. Ama tam da 2 çocuğun özel üni parasının ödeme dönemi.

    Benim alabilmem zor.

    Keşke bu kampanyayı Haziran falan yapsaydılar


    350 TLye çıkan premiumu da yine kapattım.

  • x-rayted kullanıcısına yanıt

    Premium u kapatmak ne gibi aksaklık ve sorunlar oluşturuyor, bu dezavantajı nasıl aza şndiriyorsunuz, hep wi-fi mi kullanıp güncelliyorsunuz, hiç tecrübem yok uzun yolda premium yoksa mesela canlı trafiği göstermiyormu, yada başka neler eksiklik oluyor.


    Şansıma elektriğe kota geldi, DC sarjlar Tesla hariç ateş pahası oldu, Tesla aksam 150 TL den 359 ye artış gelmiş, ÖTV arttı, minnak zamlar geldi.


    Tek artısı 1924tl ye aldığım Kia eve gtline 3100 liste fiyat oldu. Birisini ÖTV zam günü ucuza satmıştık, diğeri kuzenle ortak kullanıyoruz şu anda İzmir dikilide kuzenin yazlığında. Kısaca ilginç bir EV piyasası geldi birkaç aydır tüm dengeler bozuldu. 3100 TL kiaev3gtlinenalanın aklıyoktur. Araba gayet iyi ama ederi şimdi bile 2bşnşn altlarında olmalıydı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tercih meselesi fakat ben FSD paket tam anlamıyla dünyadan onay alınca EAP'yi kaldıracaklarını düşünüyorum ve bu yüzden hiç bir aracıma almayacağım. 6M mesafeden araç çağırmak dar yerlerden çıkmak dışında hiç bir işe yaramaz havalı gelmiyor bana...


    ABD'deki meşhur yağmur videosunda adam 100metre öteden arabasını ıslanmadan çağırabiliyordu, fakat avrupada EAP izinleri kısıtlı olduğu için 6metreye düşürdüler. 6m araca yaklaştıysam zaten binerim be arkadaş, dar park yapmayı da sevmem. Otomatik şerit değiştirme şehir içinde sürekli başka araçlar tarafından maalesef ülkemizde engelleniyor. Bırakın otopilotu sürücü olarak şerit değişmek istediğimizde sinyal koluna bastığımız an arkadakiler racing green light yanmış gibi gazı köklüyor :) O yüzden bana hitap etmiyor


    Dip not: EAP -FSD satın alımı ile bildiğim kadarıyla 30 gün iade hakkınız var, niyetlenen arkadaşlar satın aldıktan sonra 30 gün test edip memnun kalmazsa iade edebilir.


    Juniper yorumlarına gelince süspansisyon ekstra yumuşadığı için legacy kasadan daha güvensiz hissetiriyor bu doğru, salınım çok fazla ve direksiyonla oynamanız gerekiyor sürekli. Fakat bir önceki mesajda arkadaşımızın dediği gibi kim SUV ile 150km hız ile viraja girmek ister veya stabil olmayan bir sürüşe razı olur? SUV araçların yerden yüksekliği + bataryanın altta kalması zaten hızı bozuyor. Ha gerçekten sağlam yol tutsun, yolun geri bildirimini daha net almalıyım diyorsanız Performance modeline binmeniz lazım. Kesinlikle güven veriyor süspansyion sıkı olduğu için (konfor negatif tabi). Yine de yol tutuş bir sedan kadar değil Performanceda olsa.


    Model 3 ve Model S elektrikli otomobiller için biçilmiş kaftan, onlar da ülkemiz de yok maalesef.





  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Bu vergi matrahları çok saçma çünkü. Tesla için zam öncesi 1.8 milyona satılan araç çeki demiri ekleyince 2.2 milyona çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Şu anda da standard ve long range arasında 800bin tl fiyat farkı var ve tek nedeni vergi matrahı adımları. Standard range modeli 200bin kadar zamlanırsa ve matrah da değişmezse mantıklı bir seçenek olmaktan çıkacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 12 Ağustos 2025; 11:24:23 >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt

    Galiba Black Friday zamanı da indirim yapıyormuş Tesla. Belki kasımda tekrar eder veya FSDde indirim olur. Bu yükseltme indirimleri devam eder ama şahsi görüşüm tabi  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26402641264226432644
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.