Herkes sizin gibi degil. SR teslimlerinden beridir emaar sc hep dolu. Ankara ve Ist SC lokasyonlari berbat. Ayrica az da olsa bedava SC alanlar da orayi evi bellemistir. Yogun donemlerde firmalar en azindan %90 limiti getirip ustu icin bekleme bedeli almali. Insanlarin birbirini uyararak cozebilecegi bir konu degil bu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1594. sayfa)



-
-
AVM'lerde DC işgali de ayrı bir saçmalık. Tüm araçların %10 dolayları girmediğini düşünürsek 30dk üzeri şarja ihtiyacı olan araç fazla olmasa gerek. Ancak ne zaman baksam DC'lerde içerisinde kimse olmayan araçlar park halinde bekliyor. İnsanlar şarj işini halledip başka yere çekmiyorlar araçlarını.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 14 Temmuz 2024; 17:33:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yoğun zamanlar en mantıklısı bu. Susurluğa girdinmi En yakıt, Trugo filan bayağı şarj yeri var.
-
-
İstasyonlarda "sıraya gir" uygulaması gelmesi lazım.
X istasyona geldik diyelim ve dolu. Uygulamadan QR kod okutup "sıraya gir" gibi bir seçenekle rezervasyon yapar gibi (ki rezervasyonun da kaldırılması lazım) dijital olarak sıraya girebiliriz. Sıradaki araç sayısıyla doğru orantılı olarak istasyon otomatik süre ya da şarj yüzdesi atayabilir. Gerekirse %50 dolduktan sonra enerji kesilebilir. Bu aynı zamanda kimin sırada olduğu karmaşasını da ortadan kaldırır.
Belirlenen şarj dolduktan sonra arabalarını çekmeyenler için de "işgaliye bedeline" sağlam bir ÖTV getirilebilir. Dakikada 20 TL işgaliye bedeli kesilirse herkes şarjını takip eder, bitmeden araç başına koşar. Hem devlete gelir olur, hemde insanlar istasyonları "şahsi malı" gibi kullanmaması gerektiğini "öğrenir"
Şarj istasyonlarına "yakıtlı" arabasını park edenler(!?) de trafik suçu kapsamına alınır sağlam cezalar kesilirse buradan da devletin bir geliri olur aynı zamanda insanımız bunu da "öğrenmiş" olur.
Bu konularda kesilen cezalar ve vergiler devlet tarafından şirketlere destek olarak verilse bu kullanıcıya daha uygun fiyatlı şarj ve yeni yeni istasyonlar olarak geri dönebilir.
İstasyon sayısı yeterli seviyelere gelene kadar devletin istasyon kuran şirketlere sayıyı artırma konusunda tüketici lehine şartlar koşması - baskı yapması - destek vermesi; şirketlerin de özellikle yoğun dönemlerde minimum mağduriyet için önlemler alması gerekiyor. Yoksa daha çok rezillik görür - duyar - yaşarız.
Var bir kaç hayalimiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Amadeus -- 14 Temmuz 2024; 21:44:23 >
-
Burayı sökmek kolay mı? Bir de buranın zemini dümdüz bir yer mi? Yani kamera sokunca direkt görülebiliyor mu? Kablolar falan karışık bir yer değil mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam araç %70’deyken şarj istasyonunun tam gücünü kullanamazsınız. Daha yüksek hız görmek için düşük şarj seviyesiyle şarj başlatmanız lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sökmek kolay,çekince geliyor.zemin düz kablo yada girinti yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam hangi ildeydiniz, nerede yaptırdınız?
Bir de sizin araç maviydi sanırım. Mat mı parlak mı PPF yaptırdınız? Son olarak PPF ve Cam filminde hangi markayı tercih ettiniz? Baya soru sordum 😅
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IbraKadabrA -- 15 Temmuz 2024; 3:26:39 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
26 Temmuz günü teslim alacağım ben de mavi renk SR’yi.
Aracı çıkarır çıkarmaz PPF çiye soksam mı diyorum, 50k civarı komple kaplama + cam filmi.
Muhtemelen yaptırmayacağım ama yaptırırsam ne seçmeliyim ondan emin değilim. Mat mı parlak mı? Hiç mat kaplanmış mavi görmedim.
Mat ppf kaplatan mavi renk varsa resmini atabilir mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Peki pacalik? performanli araclar olduklari ve Tesla nin lastikten seken kum, kucuk taslari engelleme konusunda iyi is cikaramadigi icin pacalik mutlaka almasiniz diyor bazi arkadaslar. Boyaya zarar veriyormus, kapi altlarinda birikme oluyormus, iceri siziyormus kum falan
-
cok tesekkurler zaman ayirip cevap vermissiniz hepsine
-
cok guzel dile getirmissiniz agziniza saglik
bende evde sarj isini cozunce alirim diyordum ama sonra neden bu kadar dert ediyorum ki dedim, disarda sarj etsem bile en kotu ihtimalle su andaki toyota hibrit aracim kadar elektrik parasi vericem. Su anda onu cozmek icin derin dusunceler icindeyim. Kucuk bir sitede yasiyorum, acik otoparklarimiz var ve sabit yerimiz yok. Elektrik tesisasitini kontrol ettirdim esarj kurulum yapmam dedi. Acik otoparklar icin kendime ait bir sarj istasyonu veya baska turlu bir cozum oneriniz var mi? Aslinda disarda elektrik alabilecegim yerler var ama sitenin genel kullanimina ait, ordan sarj etsem veya fiyatini odesem eminim birileri sikayet eder. Adil bir cozum arayisindayim.
-
bu tavan perdesi amazon dışında başka bir yerde yok mu?
-
-
dostum seninki renkten kazanıyor...
bizimki beyaz düz beyaz...
afilli durmuyor...
-
Selamlar,
Hiç öyle demeyin. Sizin araçlarda sedefli simli bir boya var. Seramik sonrası araç cidden çok değişiyor. Çünkü Tesla boyalarında cidden sorunlu yerler var. Benim orada gördüğüm bir beyazı öyle bir hale sokmuşlardaki çok şaşırmıştım. Geçen sene yine örneklerinden biliyorum ama bu araçlara seramik yaptırmak şart gibi. Ya da ön bölüme bir ppf kaplama.
-
Hayırlı olsun. Seramik fiyatı nedir?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selamlar,
Sadece seramik fiyatını bilmiyorum. Ben paket halinde yaptırdım hepsini.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X