Şimdi Ara

TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular] (168. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8.869
Cevap
422
Favori
590.016
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Temudan sipariş verirken fiyat vergisiz haliyle 30 eur geçmeyecek değil mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu kargo gelir mi beyler kaldı bu şekil.



    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mura_t kullanıcısına yanıt
    Benimkide 4 Ağustosta kalmıştı, 2 gün önce hareketlendi geliyor. Sıkıntı etme hocam gelecektir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • packetman kullanıcısına yanıt

    evet. zaten sınırı geçerseniz uyarıyor sizi sistem ve şu kadarlık ürünü sepetten çıkarın diyor.

  • conqierors kullanıcısına yanıt

    Ondan olamaz hocam, çünkü ürünler 30€ sınırını da geçiyor. O düşünceyle hareket eden olursa ürünler gümrükten gecemezdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sipariş verdim ama vergi dahil 1222 tl tuttu sıkıntı olur mu acaba vergiyle mi 30 euro olacak vergisiz mi limit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mytra kullanıcısına yanıt
    Şimdi denedim uyarı yok. Son noktada mi uyarıyor ödeme anında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt

    Kurallar dışında iade alamıyorsunki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seeder kullanıcısına yanıt
    Daha sonra verilen siparişler geliyor bizimkilerde tık yok anlamadım gitti.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZürafaYiyenKartal

    Kurallar dışında iade alamıyorsunki

    Eminmisiniz? Yorumlar silinmediyse bir okuyun.
    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ZürafaYiyenKartal Z kullanıcısına yanıt

    Kural mı kaldı 1 haftalık siparişleri daha yoldayken iade ettiler, kiminin iade günü geldi etmediler karman çorman bir işleyiş.

  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt

    Kurallar dışında iade alanlardan biri benim sanırım hocam. Benim şartlar farklıydı;

    65,00 TL Gecikme kredisi

    27 gün içerisinde güncelleme yapılmadığında iade

    Ürün hasarlıysa iade edin

    42 gün teslimat olmadığında para iadesi şeklindeydi.

    13 ağustosa kadar ürünlerin teslimi görünüyordu. yani 24 saat içinde bana gecikme kredisi veriyordu normalde. kargomun durumu ise 7 ağustostan bu yana gümrükleme tamamlandı şeklindeydi. Herhangi bir kredi ödemesi olmadı. Ürünlerle ilgili gelişme var mı diye sormak için 17 ağustosta bağlandığımda müşteri temsilcisi bekleyin gelecek diyordu. Kendilerine ürünlerin iptal edilmesini istemediğimi söyledim. Bunun mümkün olmadığını söyledi. Bende kendilerine 65 TL gecikme kredisini sorduğumda guruban bayramı (aynen böyle yazdığı için yazıyorum.) nedeniyle iade yapamayacaklarını söyledi. Bende kendilerine gümrüklerin 7/24 şeklinde çalıştığını söyledim, ancak para iadesi yapılmadı. Forumdan takip ettiğimde benden sonraki ürünlerin geldiğini söyledim, gelmeyen hatta son teslim tarihi gelmeyen kişilerin para iadesini falan gördüm, kendilerine tekrar bağlandım, son teslim tarihinin geçtiğini belirttim, yine inat ettiler otomatik cevap verildi, bende inadına 65 TL gecikme kredisini söyledim, bu arada 65 TL'ye ihtiyacım olduğundan değil, yaklaşımlarını merak ettiğimden, veremeyeceklerini kendilerinden kaynaklı olmadığını söyledi, kendilerine amazon ve aliexpressten aldığım ürünlerin 1 gün içerisinde gümrükten geçtiğini 2. gün kargoya verildiğini, gümrükleme şirketini düzgün seçmemelerinin benim sorunum olmadığını söyledim, 1 saatlik konuşma sonunda ticket açtı ve 65 TL para hesaba aynı gün yatırıldı. Ancak müşteri temsilcisinin oyalamaya çalışması ve otomatik cevapları beni rahatsız ettiği için tekrar para iadesi istediğimi, temu kredisi istemediğimi, kredilerin iptal edilmesini ve para iademin yapılmasını istedim, 20 ağustosta akşam vakti tekrar başvurun şeklinde bildirildi, sanırım müşteri temsilcisi Türk'tü zira adı Derya olarak görünüyordu, kendisine sorduğumda kişisel bilgi verilmesinin yasak olduğunu söylemişti. 20 ağustos akşam 09:30'da tekrar müşteri temsilcisi ile görüştüm, Derya isimli müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini 20 ağustostan sonra yani 21 ağustosta başvurmam gerektiğini söylediler, kendilerine ticket açılacaksa 2,30 saatlik süre kaldığını ticket açmalarını söyledim ama ne dediysem yok dediler. Bende inat edip 21 ağustos sabah 04:10 civarlarında tekrar yazdım, para iadesinin yapılamayacağını, ürünün gümrükten geçtiğini vs söyleyip durdular. İşin ilginci 21 ağustosta yaptığım görüşmede müşteri temsilcisi 20 ağustos sonrası başvurabilirsiniz şeklinde otomatik cevap veriyordu, o günün tarihini sordum 21 ağustos diyince dalga mı geçiyorsunuz, beni dolandırmaya mı çalışıyorsunuz falan dedikten sonra kendilerine bankama ödeme itirazında bulunacağımı ve Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayette bulunacağımı söyledim ve sonuç ne oldu dersiniz ticket açıldı ve saat 08:37'de para iadesi yapıldı.


    Şimdi gelelim asıl konulara müşteri temsilcileri herkese aynı şekilde davranıp, kurumsal cevaplar verip, dalga geçer gibi yanıtlar vermese ve bu gecikme kredisinde sorun çıkarmasa inan bana gıkımı çıkarmaz, koskoca kurumsal firma her şeyi kuralına göre yapar diyip geçerdim, ancak bana sorun çıkardıkları için paramı aldım. Ha sonrasında ne oldu dersen kargo halen 7 ağustostan bu yana gümrükleme tamamlandı şeklinde, bil bakalım bir de durum ne bugün 42. gün ve kargo halen elime ulaşmadı. Ben yine de kendilerine kargoyu nasıl iade edebilirim diye sordum, hediyemiz olsun dedi, ben hakkım olmayan bir ürünü istemiyorum dediğimde üst temsilciden ticketa cevap verenden yanı Temu'nun özürüo olacağını, kargo gelirse hediye olacağını söyledi.


    Kısacası ben kurallara göre sadece 65 TL gecikme kredisi istemiştim en başta onda bile benimle tartışan müşteri temsilcisi tavrı benim dolandırıldığımı düşündürdü ve 37. günde para iademi aldım, bugün 42. günü geçti ve kargo halen yok. Kurumsal bir firma olup, düzgün bir müşteri temsilcileri olsa, bir de düzgün gümrükleme şirketi ile çalışsalar bu sorun yaşanmazdı. Hepimizin sorunu MNG ile taşınan kargolarda, buna bir çözüm bulamıyorlar.





  • prozik P kullanıcısına yanıt
    Sepetten ilk ödeme adımına geçtiginizde.
    TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • merhaba. tek seferde sepet toplamı vergi ve kargo ücreti hariç mi 30 euro sınırı mevcut? yoksa kargo vergi hepsi mi 30 euro altında olmalı?


    tek seferde tek siparişte 7-8 farklı ürün alabiliyor muyum gümrüğe takılmadan?

  • twilight_flame kullanıcısına yanıt

    En güzelini yapmışsın hocam para verdiğin malın peşine düşmek hakkın zaten, bazı yorumlar sanki iade alanlar bilerek dolandırmaya çalışıyo iması içeriyor ama umursamamak lazım öyle yorumları. Mal nerede? kargo zamanında gelir mi? Başına bir şey mi geldi? Sonuçta uzaktan geliyor kaybolur, uçak düşer, gemi batar, arada düşer/çalınır tabiki peşine düşülecek. 20-25-30 gün güncelleme almadıysan bir zahmet yaz Mt ye. Verdikleri cevapların otomatik olduğu anlaşılınca herkes sinirlenip tehditvari yazmış, çevremde de yapan çok var birebirde tanıdığım. Sonuç; bazılarında şirket zorunlu iade veriyor bu aşamada da zaten güven kalmamış kimse ya bana temu kredisi ver demez yatır bankaya der. Bazılarına da bekle gelir dediler yine bazılarında 4 5 gün cevap gelmemiş.

    Politika hatasından dolayı son kullanıcı sorumlu tutulmaz, herkes malının ve özellikle parasının peşine düşsün, kolay kazanmıyoruz. Ha kargo gelir iadeden sonra parayı geri mi verirsin, gider bağışlar mısın yoksa oh olsun mu dersin kimsenin de orada yorum yapmak haddine değil.

    MT isimlerinden Derya en ünlüsü hatta başka Türk ismi duymadım daha umarım vardır ama onunda sahte isim olduğunu düşünüyorum, ing yazsan bile anlamıyo MT bazen dediklerini.


    Umarım herkes hizmet almak için ödediği paranın karşılığını alır, ANCAK kural dışı iade diye bir şey olamaz. Kuralları biz değil şirket koyuyor, bunlar yasa, kanun, vahiy değil adamlar beceremediklerini fark ettikleri an sapıtıp otomatik mesajlar, mailler, geçiştirmeler veyahut en başta çat diye ilk mesajda iade veriyorlar ve zorunlu tutuyorlar istemiyorum desende verecek yani onu kurtuluşun yok, hayır istemem diyosun yok vercez diyo.


    Son gününüz yaklaştıysa yazın ben 19.gün yazdım, sistem değişmiş sanırım yukarıda 37 gün güncelleme olmazsa iade yazıyor mesela bende bu süre 27 gün. Karşıdaki bir düzenli, kanunlu, nizamlı ülke değil en çok kar nasıl yapılır diye düşünüp hizmet satan bir şirket o da kendini düşünüyor bizde kendimizi düşünücez.


    Sen müşterinle dalga geç sorulara cevap verme, şüphe yarat, geçiştir sonra müşteri sinirlenip net ve kesin bilgi isteyip verilmezse şikayet edicem bu ne laubalilik diyince iade yap, sıyrılmaya çalış. Demekki şirket sıkıntılı. Başta düzgün cevap verse dese ki 27.gün iade hakkınız var 42 günde gelmezse zaten kesin iade kargonuz şurda şurda her şey okey, after sale yapamıcaksan girme piyasaya mal çinden 4 günde geldi diyosun 20 gündür gümrük yolunda şirkete teslim olmuş ama gümrükte mi belli değil. 3.parti aracı şirketini iyi seç bizi rezil etme 10 yıl önceki aliexp zamanına döndü.


    Şirketin hatalı politikasından dolayı iade alanlar hiç üzülmesin yani bana hemen iade yapın diye belirtilen gün gelmeden istemişseniz, tamam biraz bekleseniz olurmuş ama bu tarz para iade mal müşteride mantığı taa amazondan beri var oradada iade olur mal bozuk dendiği için müşteride kalır ve bunun dolandırıcılığı halende yapılıyor.


    Üzmeyin kendinizi hocam, düzgün politika ile çalışsınlar, kaliteli MT kursunlar. Adam çinin en zengini oldu geçen ay yanlış hatırlamıyorsam. Soru sorulduğunda cevap versinler yeterli zaten bizim için, bazısına 8 günde gelen kargo 26. güne giriyoruz nerede olduğu bile belli değil. Gelirse ürünleriniz sağlam bir şekilde 42.günden önce ve içinize siniyorsa verirsiniz parayı temuya, ha geçtimi 42 günü gelsede vermeyin zaten Garantisini verdikleri şeyi yapacaklar 27/42 günü geçtimi iade zorunlu. 30 dk de pizza getiremesin diye yanlış adres verenlerin ülkesinde her hakkımızı dibine kadar savunmak zorundayız. Biz daha almadık iade ama eşime zorla iade edicekler belli benimkine hala tam yanıt yok ne ek vergi, ne varış süresi, ne güncelleme süresi ne de 42 gün sorularına 4 mail 3 uyg içi mesaj geldi hepsi otomatik, herkes hakkında hayırlısı olsun. Sanırım yeni gümrük düzenlemesi de iyice yavaşlattı dağıtım ve geçiş süreçlerini umarım herkes verdiği paranın karşılığında hak ettiği hizmeti alır.





  • Regionella kullanıcısına yanıt

    Hocam kargo ücretsiz, sepet 30 euro en fazla sistem zaten uyarıyor, vergiyide en son ekliyor. Siz sepeti sanırım 1100 civarı şu an o kıstasta tutarsanız sıkıntı olmuyor. Birden fazla ürün almayı kimse tam bilmiyor 10 tane aldım geçti diyende var 3 tane aldım ticariye soktular ya da geçirmediler diyende var.

  • TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]

    Çok şükür paketlerden 1 tanesi güncelleme aldı hemde geriye dönük normalde ayın 21inde tamamlanmış gümrükleme.

    Geri kaldı 5 paket. TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyesche -- 25 Ağustos 2024; 20:32:8 >
  • duvilvah kullanıcısına yanıt

    Benim de başıma yazdıklarınızın aynısı geldi. Hiç istemediğim halde iade önermeye başladılar. Çok basit sorularıma yanıt vermediler. Yanıt vermedikleri sorularım da şunlar;


    Bu paketi hangi havayolu şirketi taşıyor

    Paketimin konşimento numarası nedir

    Türkiye'de hangi havaalanına ulaşıyor paketler


    Bunları soruyorum ki muhatabımı bileyim arayım net bilgi alayım. Hatta "bana bu bilgileri verin ben gidip gümrükten kendim alacağım paketimi, bilgileri vermezseniz nereye gideceğim kimden isteyeceğim" falan dedim belki ikna olup verirler yanıtlarlar diye ama yok. Daha da artırıyorum, Bir tane Ahmet isimli MT var. Linkedin'den TEMU sayfasından çalışanlar kısmından onu buldum ve aynı soruları ona yazdım samimi ve kurumsal bir dil ile. İşleyiş gereği sistemden yanıt veremiyordur onu anlarım belki ayrı sohbetten bilgilendirir yardımcı olur diye düşündüm ama ona da cevap alamadım 5 gün oldu :D Bu sorularım paylaşması gizli denilerek yanıtlanmadı. Ben de bu alışverişte bir tarafım neticede. Satış sözleşmesi yaptığın tarafa da böyle basit soruların yanıtını vermezsen hem sinirlenir hem endişelenir. Akabinde iadeye zorladılar. Israrla iade ısrarla iade. Merhaba diyorum iade öneriyor. Almadım 2-3 gün bekledim. Sonra mail attılar iade için. Ya kredi ya orjinal karta seçim yapın yanıt verin diye. E bende paketimin 24. gününde kabul ettim. 2 saat sonra da paket güncellendi. Ben bunu bilemezdim. Bazı arkadaşlar art niyet arıyor bunun altında.


    Ben sipariş verdiğimde de taahhüt edilen süreler şu şekildeydi;

    27 gün içerisinde güncelleme yapılmadığında iade

    42 gün teslimat olmadığında para iadesi


    24. günde kendileri isteyerek ve çözüm aşamasında hiç bir şekilde yardımcı olmayarak mecbur bıraktılar. Benim paketin durumunu, mevzuatın durumunu, etkileyip etkilemeyeceğini o an herkesin kafasına takılan tüm soruları öğrenmek için aramadığım yer, yazmadığım insan kalmadı ki kendi kendime çözüm aradım. Her şeyi denedim. Temunun satış sonrası destek süreci maalesef ki yetersiz ve sorun çözücü, iç rahatlatıcı türden değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi USLUDUR_ -- 25 Ağustos 2024; 20:36:59 >




  • duvilvah kullanıcısına yanıt

    Totalde 1 sipariş içinde maksimum kaç farklı ürün olabilir ticari saymaması için, Kanunda bunun yeri yok mu yani hocam

    Her üründen sayı olarak 1 adet koydum sepete

  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.