Şimdi Ara

Temiz B segmenti vs Hasarlı C Segmenti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • https://forum.donanimhaber.com/arac-buyuklugu-agirligi-ve-yuksekliginin-guvenligine-etkisi-iihs-euro-ncap--149099109

    Güvenlik için büyüklük, ağırlık, yükseklik gibi faktörler de önemli. Bu parametreleri de değerlendirmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B sınıfı aracı mı satmak zor
    Şahsen ben ülkedeki tanirat ahlakını sevmediğim için olabildiğince sorunsuz araba alıyorum. Eşimde corsa d var dizel, 5 senedir anahtar değmedi, şehir içi kullanıyoruz sıkıntısız. Golf’ü ise corrola ile değiştireceğim gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Provocateur kullanıcısına yanıt

    Hocam kazanın büyüklüğüne göre ve airbag açıp açmadığına göre alınır ya da alınmaz diyebilirim. Şahsen ufak düzeltme varsa, şasede kaynak vs yoksa airbag ve emniyet kemerleri sağlamsa şahsen alırdım ben. Satarken de airbag ve emniyet kemeri sağlam şasede ufak işlem var diye kem küm eden olursa da sözüm ona sigorta şişirmesi patlak airbagli pert araçlara yönlendirirdim. O araçlarla da fiyat olarak bir tutmazdım şahsen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi yeni modada B segmentlerini kötülemekmi valla bu foruma girdikçe uzman kişilerden her gün yeni bir ilim yeni bir bilim öğreniyoruz  

    B segmentlerini ateşe verelim herkes kurtulsun bari  

  • Tutulmayan temiz C :D

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.