Şimdi Ara

Telpa servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    Telpa'nın servisini verdiği bir telefonu almanızı kesinlike tavsiye etmem. Eğer telefon arıza yapmazsa güzel güzel kullanırsınız. Ancak benim telefonda ufak bir arıza oluştu (SIM 2 girişi arıza yaptı), garantisi var diye tamire göndereyim dedim. Başıma gelmedik kalmadı:

    1) Kargo ile telefonu gönderdim, ertesi gün telpa teslim aldı telefonu ama aradan 2-3 gün geçmesine rağmen kayıt edilmedi. Her gün telefon ettim, her telefon edişimde 15-20 dk telefonda bekletildim. 5. günün sonunda telefonumun iletişim bilgilerinin eksik yazıldığı bahanesiyle geri gönderildiği bilgisi verildi. Oysa telefon 2. gün geri gönderilmiş. 3 gün boyunca bana bu bilgiyi vermediler.

    2) Telefonu tekrar gönderdim telpa'ya. Telpa yine teslim aldı ama aradan 4 gün geçti. Hala kayıt altına alındığı gözükmüyor internetten sorgulayınca. Bu defa telefon etmedim. İnternet sitesinde biz ulaşım bölümünden yazıyorum ama aynı kopyala yapıştır cevabı gönderiyorlar: ... numaralı cihazinizin kayıt işlemleri devam etmektedir.En kısa cihazınız onarım aşamasına geçecektir

    Telefonum 1 aydır arızalı ve daha telpa tarafından tamir edilmeye başlanmadı bile.

    Telpa'nın servisini verdiği telefonu ne kadar ucuz olursa olsun bir daha almam, tanıdıklarıma da aldırmam. Paranla rezil oluyorsun resmen. Servise gönderilen telefon 4 günde kayıt altına alınmaz mı? 4 günde kayıt altına alan firma tamiri kaç günde yapar acaba?

    Daha önce nokia telefonum arızalanmıştı. Tamire verdikten 3 gün sonra tamir oldu gelin alın diye SMS atmışlardı. Huawei telefonum arızalanmıştı, 2 haftada anakartı değiştirip göndermişlerdi. General Mobile arızalanalı 1 ay oldu, daha tamir edilmesine başlanmasını bile sağlayamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 13 Haziran 2014; 14:33:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • haklısın.

    gmd ye 600 verilirdi özellikleri iyi fiyatı ucuz olduğu için ama GM markalı ve Telpa servisli telefona 600-700 den fazla para vermem. telefon ne olursa olsun vermem. çünkü bu adamların yaptıkları iş:

     Telpa servis

    işte bu arkadaşlar. adamlar servise gelen her telefona kullanıcı hatası dedikleri için, ücretleri daha iyi tahsil edebilecek bir sistem kurmuşlar. hem de ilk defa! nerde? telpa da! şaşırdık mı? hayır.


    bu ülkede millete bozuk ücün satıp sonra da videoda: "üründe sorun yok, siz kullanmayı bilmiyosunuz" diyen dolandırıcılar, o kazandığınız haram paraları inşallah çocuklarınızın cenaze masraflarına harcarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 13 Haziran 2014; 14:48:08 >




  • Ben Telpa diye yanlış yere mi gittim merak ediyorum.İmzamdaki konuya bakarsanız anlayacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt
    Telefon servis aşamasına gelse servisin kaliteli mi kalitesiz mi olduğunu anlayacağız. Belki teknik servis hizmetini iyleştirmişlerdir. Ama servis öncesi hizmetin rezalet olduğu kesin. Neden mi?

    1) İlk gönderdiğimde 2. gün telefonu kargoyla göndermişler ama ben her gün aradığımda kayıt işlemleri 3-4 gün sürer diye beni 5 gün oyaladılar. Kargo takip numarasından bakın taleplerimi red ettiler telefondaki müşteri temsilcileri. Oysa ben onunla konuşabilmek için 15-20 dk beklemişim telefonda. 5. gün aradığımda "iyi bir kargo takipden bakalım madem 5 gün olmuş" dedi hiç istemeye istemeye.

    2) İlk gönderdiğimde kutunun içindeki kağıda sorunun detayını benim adımı soyadımı adresimi ve telefon numaramı yazmıştım ama iletişim bilgisi yok diye geri göndermişler. Ne istiyorlardı iletişim bilgisi olarak acaba?

    3) Telefonu geri gönerirken çok özensiz paketlemişler. Ben gönderirken bataryası ve kapağı takılı olarak telefonu balocuklu ambalaj ile sarıp koruma altına almıştım. Onlar geri gönderirken batarya ve kapağı çıkmış haldeydi ve baloncuklu koruma ambalajına sarmamışlardı. Hepsini üst üste koyup kutunun içine yığmışlardı.

    4) İkinci defa gönderdiğimde, 3. günden itibaren bize yazın bölümünden bilgi almaya çalışıyorum ama hep aynı copy-paste bilgiyi geri dönüyorlar. 4 gün geçti hala bir gelişme yok.

    Umarım teknik servis iyidir de telefonu adam akıllı tamir ederler. Başka yerini bozmazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 13 Haziran 2014; 15:17:01 >




  • şikayetvar'a da yazdım. bakalım oradan bir sonuç çıkacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şöyle bir baktım da şikayetvar'daki hiçbir şikayete cevap vermemişler. adamlar hiç iplemiyorlar demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende telefonu gönderdikten 1 hafta sonra sisteme girdiler. ama hiç endişelenmedim. 1 hafta sonra da telefon elime ulaştı. (sorunsuz şekilde)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yetkili servis
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • servıs hep boyle zaten..


     Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis Telpa servis




  • Neyse en sonunda 14 haziran'da internette kayıt altına alındığı yazıyor. Kargonun onlara 9 haziranda teslim edildiği halde kayıt tarihi 14 haziran yazıyor. Bu durumda onarım süresi için yasal süre 14 haziranda mı başlamış oluyor? Aslında 9 haziranda yasal sürenin başlamış olması gerekmiyor muydu? Telpa'nın kayıt işlemleri uzun sürüyor diye olayı süründürmesinin sebebi acaba bu yasal süreyi uzatmak için bir çaba mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    kargonuzun ulasım tarıhıdır yasal sure baslangıcı. onların sorumlulugundadır artık.

    eger kargonuzun teslım tarıhınden ıtıbaren 20 iş gunu gecerse para ıadesı yada 0 cıhaz ısteme hakkınız var.

    yeterkı kargonuzun o tarıhte ulastıgına daır belgeyı muafaza edın
  • Cumartesinden beri Forum durumu: Teknik ekibe aktarıldı aşamasında.

    Form durumu hangi aşamalardan geçiyor. Arıza tesbiti yapıldı, tamir işlemi başladı, parça bekleniyor gibi ara aşamalar oluyor mu? Yoksa 3-5 gün sonra direkt tamir oldu mu diye yazacaklar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar telefondan custom rom yuklıydu güç tuşu bozulduğu stock roma döndüm fakat şimdi sim kartları da görmüyor imei numarası uçmuş diye kontrol etmek istediğim zaman alt altta gecersız yazıları yazıyor sorun sım kartları görmemesi mi yoksa imei ler uçmuş mu herhangi bir arkdaşın sim kartsız denemesi mümkün mü emin olmak istiyorum yoksa başka yollar denek istiyorum umarım yardımcı olabilirsiniz teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    Cumartesinden beri Forum durumu: Teknik ekibe aktarıldı aşamasında.

    Form durumu hangi aşamalardan geçiyor. Arıza tesbiti yapıldı, tamir işlemi başladı, parça bekleniyor gibi ara aşamalar oluyor mu? Yoksa 3-5 gün sonra direkt tamir oldu mu diye yazacaklar?

    hocam bende cumartesi elden gidip teslim ettim benimde aynı şekide görünüyor telefonu aldım önce sim kartı arızalı cıktı kullanamadım degıstırdıler bu seferde ekranda titreme sorunu oluyordu anlıycagınız 2 haftadır serviste dolanıyor.Yarın gidip sorucam bu ne iş hep teknik ekibe aktarıldı diyor diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    Cumartesinden beri Forum durumu: Teknik ekibe aktarıldı aşamasında.

    Form durumu hangi aşamalardan geçiyor. Arıza tesbiti yapıldı, tamir işlemi başladı, parça bekleniyor gibi ara aşamalar oluyor mu? Yoksa 3-5 gün sonra direkt tamir oldu mu diye yazacaklar?

    Üstad ben bugun aradım yaklaşık yarım saat telı acmalarını bekledim sonra sayfadan gördügüm durum "Değişime üretici onayı bekliyor." şeklinde degişmiş bence onları beklemeyin sürekli sorun derim.
  • Servise direk kendim gittim bugün dedim 20 gün oldu alalı sıfır telefonu kullanamıyorum bana değiştirip verdiğiniz telefonda arızalı çıktı sıfır vermemişsiniz dedim asla öyle şey olmaz diyorlar. Demekki ben ne şanssızımki bütün bozuk telefonlar bana denk geliyor öylemi dedim. Neyse sonuca gelelim ben yeni telefon istiyorum dediğimdede değişimle ilgilenen arkadaş bu hafta izinli pazartesiyi bekliyeceksiniz dediler. Demekki koskoca telpada bu işi yapan tek kişi var ve bütün türkiyeden insanlar onun izinden dönmesini bekliyecek oda güzel.
  • beyazotesi1 B kullanıcısına yanıt
    Ben bir daha telpanın servis verdiği telefonu satın almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş kötülemiyelim diyoruz hani adamlar uygun fiyata iyi donanımlı telefonu getirdiler bize diyoruz ama zorla çileden çıkartıyorlar insanı. Ben hala umudumu kaybetmedim umarım 2 haftanın sonunda 3. telefonu sıfır açılmamış kutu ile verirler sorunsuz çıkar ve kullanırım.
  • beyazotesi1 B kullanıcısına yanıt
    Artık bu telefon muadillerine göre pahalı kaldı. 16 gb lik versiyonu 730 civarı hb de. 650 civarına moto g almak mümkün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimki elite hocam gene o donanıma aynı fiyattan yok diye biliyorum
  • telefonu değiştirmişler sıfır kutulu ürün vermişler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.