Şimdi Ara

Teleservice-Vodafone Bayi Sorunsalı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 23.09.2010 tarihinde vodafone bayiinde sony ericsson w715 marka cep telefonu satın aldım.
    Telefonum bozulduğu için geçen hafta telefonu garantiye göndermesi için vodafone bayiine bıraktım. Bugün teleserviceden yaptığım cihaz sorgulamada telefonum garantisinin dolduğu yönde bir bilgi gördüm fakat garanti süresi dolmadı (2 yıl). Aradım müşteri hizmetlerini ve sorunumu anlattım görevli faturayı faks veya mail yoluyla ulaştırmamı istedi (vodafone bayiindeki eleman faturaya gerek olmadığını söyleyip almamıştı).
    Buraya kadar olanlar normal karşılanabilir fakat faturayı incelediğimde benim telefonumun IMEI numarası ile faturada yazan IMEI farklı çıktı. Telefon markası olarak sony ericsson w715 yazıyor fakat IMEI numarası samsung bir telefona ait. Yani bu faturayı teleservice yollasam bile birşeye yarayacağını sanmıyorum. Bende vodafone bayiini aradım ve sorunu anlattım ordaki görevli elimdeki iki IMEI numarsını aldı ve faturanın faksını istedi yarın faturayı faks çekeceğim bakalım.
    Sizce bu durumda neler yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim bu olay gerçekten sinirlerimi bozdu.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.