Arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce Türk Telekomdan Turkcelle geçiş yaptım.4.5G ye geçiş yapabilmek için 4.5G yazıp 2222 ye mesaj attım fakat cihazınız 4.5G desteklemiyor diye mesaj geldi.Telefonum Samsung Galaxy S8 orjinal IMEI kayıtlı mediamarkt mağazasından türkiyeden aldım(samsung türkiye garantili).Turkcell müşteri hizmetlerini 50-60 kere aramışımdır samsungla görüşün dediler görüştüm telefona format attım.BTK ile görüşün dediler görüştüm IMEI orjinal bir sıkıntı yok dediler.Elimden gelen her şeyi yaptım fakat sorunum çözülmüyor.Bilen,başına böyle bir sorun gelen varsa çözüm yolunu biliyorsa aydınlatabilirse sevinirim.Teşekkürler...
Telefonunun güncel mi sim kartı başka telefona takıp açıp kendi telefonunuza takmayı deneyin
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
Telefonum güncel sim kartı başka telefona takıp denedim orda bi sıkıntı çıkmadı.Sıkıntı benim telefonumda gibi görünüyor ama telefonum da ne gibi bir sıkıntı olabilir ki türk telekom kullanıyorken bi sıkıntım yoktu telefonu fabrika ayarlarına dönerdim daha ne yapabilirim.
Telefon 4,5G ye bağlanıyorsa sorun yok. Eğer volte vs için istiyorsanız öncelikle başka bir destekli cihaza sim kartınızı takıp ayarları kurup tekrar telefonunuza takınca izin verir.
circassianman
kullanıcısına yanıt
Evet interneti açtığımda 4.5g yazısı çıkıyor bağlanıyor büyük ihtimalle ama dediginiz gibi mesela HDSES özelliği ya da volte hizmetlerinden yararlanamıyorum zaten oturduğum yerde turkcell 2-3 bar çekiyor.Ama neden turkcell telefonumu 4.5g desteklemiyor diye görüyor anlayamıyorum.Başka bi S8 de denedim sorun olmadı.
quote:
Orijinalden alıntı: safademir
Evet interneti açtığımda 4.5g yazısı çıkıyor bağlanıyor büyük ihtimalle ama dediginiz gibi mesela HDSES özelliği ya da volte hizmetlerinden yararlanamıyorum zaten oturduğum yerde turkcell 2-3 bar çekiyor.Ama neden turkcell telefonumu 4.5g desteklemiyor diye görüyor anlayamıyorum.Başka bi S8 de denedim sorun olmadı.
safademir
kullanıcısına yanıt
Öncelikle volte için sim kartı başka cihaza takıp aktif edin. Aktif olduğundan emin olduktan sonra kendi cihazınıza taktığınızda servisten yararlanabilirsiniz.
Deneme araması yaptım arama sayfasında HD ibaresi çıktı ses kalitesinde artış fark ediliyor. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
safademir
kullanıcısına yanıt
Simge varsa sorun yok.
"İkinci numaram Turkcell'de" gibi ismi olan bir düzenlemeleri olmuştu. (Ya da servis mi demek gerekiyor adına bilmiyorum.) Ona üye oldunuz mu hiç? (O uygulamaları bende bir dizi sorun oluşturmuştu ancak 4.5G sorunu değildi. Zaten eski telefonlarda denemiştim hatları.)
O servislerine üye olmuş muydunuz? (Turkcell'in yeniliklerine bulaşmak risk taşıyor.)
Mobidik
kullanıcısına yanıt
Yok herhangi bir servise üye olmadım zaten yeni geçmiştim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme