Şimdi Ara

TELEFONUM 3 KEZ AYNI ARZAYI VERDİ YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
5.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forum donanım haber üyeleri ilk önce iyi günler benim bir sorunum var konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim bana acil birisi yardım etmesini istiyorum

    11.04.2010 tarihinde nokia 5800 xm telefon aldım ve bu telefon 1 sene olmadan sürekli benzer arzaları tekrarlamaya başladı 25.06.2010 da "şarj dolu iken aniden boşalıyor pil ısınıyor bazen boş ekran oluyor gelen ses az bazen kesiliyot" şikayeti ile kvk servisine verdim yapılan işlem yazılım yüklendi ve batarya değiştirildi oldu. 23.09.2010 tarihinde yine " kendi kendine kapanıyor pili çıkarıp takmadan açılmıyor konusurken bazen ses gitmiyor karşı tarafa arada beyaz ekran oluyor kapanıp açılıyor ekranda leke var " şeklinde verdim bu sefer arzalı parça değişimi yapıldı şeklinde geldi ve en son 23.12.2010 tarihinde "ekran beyaz oluyor kendi kendine kapanıp açılıyor batarya ısınıyor şarjda iken bir anda dolu görünüyor değişim isteniyor" talebi ile verdim ve bana kvk teknik servisinden nokia servisini arayıp değişim talebimi bildirmemi söylediler bildirdim bana verilen cevap telefonunuz 3 kez gelmiş 1 kez parça değişimi olmuş batarya aksesuara giriyo değişim hakkınız bulunmuyor değişim prosüdürlermiz bunlar diyip aynı şeyleri söylüyorlar arkadaşlar ben nokiadan bıktım artık bu saçmalıklardan telefonu 530 TL aldım 200 300 tl olsa lanet olsun dicem ama nokia hep bunu yapıyor ben şimdi fatura bedelini iade almak istiyorum bu servis forumları ve faturayla nereye başvurmalıyım başvurduğumda bu servsis forumları kesin faturamı iade almama YARDIMCI OLurmu sizden acil yardım bekliyorum lütfen bilen herkez cevaplasın teşekkür ederim iyi günler forumunuza yeni üye oldum.







  • Garanti süresinde 3 kez aynı arızadan veya 5 kez farklı arızalardan servise gitmiş ise değişim veya para iade talebinde bulunabilirsiniz. Tüketici hakem heyetine başvuracaksınız onlar sizi bilir kişiye yönlendirecek, bilir kişi sorunun devam ettiğine karar verirse değişim veya para iadesi kararı verilecektir. Geçmiş olsun
  • öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim yukarıda belirttiğim arzalar 3 kez aynı arzalara mı giriyor ve telefonum 15 iş gününü geçti yerine geçici cihaz istedim onuda vermediler elimizde yok dediler nokiadan bıktım artık.
  • @PaRTiLuX bilgi için teşekkür ederim.
    Telefondan sıkıldığım zaman bataryayı bahane ederek garantiye göndericem.
  • cevap lütfen cevap ..
  • Benimde telefonumda problem vardı 1 yıl içinde 3 kez servise aynı sorundan gitti düzelmedi. Tüketici Hakları hakem heyetine başvurdum uzuuuun bi zamandan sonra para iadesi kararı çıktı sonra bu kararı nokia ya ulaştırdım (aldığım yer iki kere ve bende iki kere gönderdim ancak ellerine geçti gönderdiğimiz halde gelmedi diyorlar) onlarda kararı incelediler ve dün aradım kararın onaylandığını söylediler yarın telefonu geri göndereceğim. İnşallah kısa zamanda paramı yatırırlar, tabi tüm bu aşamalar 6 aydan fazla sürdü ama bu sırada telefon hep bendeydi, bilir kişi falan incelemedi.
    Kolay Gelsin
  • Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım, malesef yine aynı sorunlu telefon, kaç kişinin başını yaktı, yakmaya da devam ediyor. Ben kurtuldum, inşallah sen de kurtulursun.
    TSHH'ne gidip durumunu anlat, sana mutlaka yardımcı olacaklardır. Bilirkişi incelemesi bende de olmadı. 3 aylık bir TSHH sürecinden sonra paramı geri almıştım.



    quote:

    Orijinalden alıntı: massees

    Forum donanım haber üyeleri ilk önce iyi günler benim bir sorunum var konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim bana acil birisi yardım etmesini istiyorum

    11.04.2010 tarihinde nokia 5800 xm telefon aldım ve bu telefon 1 sene olmadan sürekli benzer arzaları tekrarlamaya başladı 25.06.2010 da "şarj dolu iken aniden boşalıyor pil ısınıyor bazen boş ekran oluyor gelen ses az bazen kesiliyot" şikayeti ile kvk servisine verdim yapılan işlem yazılım yüklendi ve batarya değiştirildi oldu. 23.09.2010 tarihinde yine " kendi kendine kapanıyor pili çıkarıp takmadan açılmıyor konusurken bazen ses gitmiyor karşı tarafa arada beyaz ekran oluyor kapanıp açılıyor ekranda leke var " şeklinde verdim bu sefer arzalı parça değişimi yapıldı şeklinde geldi ve en son 23.12.2010 tarihinde "ekran beyaz oluyor kendi kendine kapanıp açılıyor batarya ısınıyor şarjda iken bir anda dolu görünüyor değişim isteniyor" talebi ile verdim ve bana kvk teknik servisinden nokia servisini arayıp değişim talebimi bildirmemi söylediler bildirdim bana verilen cevap telefonunuz 3 kez gelmiş 1 kez parça değişimi olmuş batarya aksesuara giriyo değişim hakkınız bulunmuyor değişim prosüdürlermiz bunlar diyip aynı şeyleri söylüyorlar arkadaşlar ben nokiadan bıktım artık bu saçmalıklardan telefonu 530 TL aldım 200 300 tl olsa lanet olsun dicem ama nokia hep bunu yapıyor ben şimdi fatura bedelini iade almak istiyorum bu servis forumları ve faturayla nereye başvurmalıyım başvurduğumda bu servsis forumları kesin faturamı iade almama YARDIMCI OLurmu sizden acil yardım bekliyorum lütfen bilen herkez cevaplasın teşekkür ederim iyi günler forumunuza yeni üye oldum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • öncelikle hepinize çok teşekkür ederim ALLAH kimseyi nokianın eline düşürmesin bukadar kötü bir firma görmedim samsung telefonum 2 iş gununde tamir edildi 1 kez arza yaptı nokiadan kesinlikle telefon almayın çarşamba günü inşallah kaymakamlığa gidip başvuracağım teşekkürler .
  • benimde ikinciye gitti lanet olsun dostum bencede ilgili yerlere başvur.ama aldığımız yer bana 3 arızadan sonra değişim olabileceğini söylemişlerdi.bence üstüne git
  • nerdesin naptın arkadaşım
  • arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ederim çarşamba günü başvuru yapacağım allahın izniyle bakalım nolucak size buradan bildireceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: massees

    arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ederim çarşamba günü başvuru yapacağım allahın izniyle bakalım nolucak size buradan bildireceğim.




    rica ederiz.bildir merakla bekliyoruz
  • kardeş hangi parayı ödüyorlar
    telefonun şuanki sıfır fiyatınımı yoksa
    telefonu aldığımızdaki fatura bedelinimi ödüyor.
  • kardeşim davayı kazandığında telefonu aldığın fatura bedeli ödeniyor

    bugun dava açmaya gittim fatura üzerindeki adres ikametgahımıza tutmadığı için dava açamadım formları gösterdim memleketimdeki kaymakamlığa gidip dava açmamı ve muhakkak bişeyler olacağını söylediler .s bugun 15 iş gününü doldurdu telefon ödünç cihaz hizmeti almaya gittim elimizde yok dediler gönderdiler bende belge istedim veremeyiz dediler nokia aradım telefonu aldığın yerden talep ediceksin dediler napıcam bilmiyorum ya off lanet olsun şu parayı alayım nokiadan bidaha telefon almıyacağı

    15 gün geçti ve zorunlu oldugu halde telefon vermediler napmam gerekir bi cevap verirseniz sevinirim saygılar.
  • KARDEŞ BENDE GİTTİM GARANTİYE GÖNDERMEYE ORDAN SORDUM TELEFONUM KAÇ KEZ GİTMİŞ DİYE.adam 5 kez deyince vermedim.5 kez gittiğine dair belge ver dedim vermedi.servis tutanakların var dedi.ama ben onların yarısını attım. ne yapmalıyım. thh başvurcam ama 5 kere gittiğini 5 adet servis formu vererekmi kanıtlamalıyım. yoksa gerek yok sistemde gözükür falan derlermi bilgisi olan lütfen cevaplasın.
  • servisten geçmişe dönük servis formu istiye biliyorsun saygılar
  • Benim telefonum (5800) aynı hatayı 4 kez verdi.Nokia'dan herhangi bir yardım alamadım,iade almadılar hiç bir şekilde ilgilenmediler... gokmay abi(sağolsun) sayesinde Tüketici Hakem Heyeti hakkında biraz bilgi sahibi oldum ve hemen işleme geçirdim.Dilekçe yazdım kaymakamlığa,cihazı bilirkişiye incelettim ve 3 ay gibi uzzzuuuun bir süre bekledim :) 3 ayın sonunda eve kağıt gönderdiler ve karar lehime çıktı.Sonuca yaklaşmış bulunmaktayım.Demem o ki,hakkınızı aramaya üşenmeyin,paranızı telefon firmalarına bırakmayın.Siz bir telefonu satın alırken,onun garanti kapsamı için bile ayrı para ödüyorsunuz unutmayın.Forumda bu durumu elimden geldiğince duyurmaya çalıştım,inşallah gerektiği yere ulaşıyordur.
  • Kardeşim gözün aydın, çok sevindim. Umarım parana da en kısa sürede kavuşursun...

    quote:

    Orijinalden alıntı: orkunby

    Benim telefonum (5800) aynı hatayı 4 kez verdi.Nokia'dan herhangi bir yardım alamadım,iade almadılar hiç bir şekilde ilgilenmediler... gokmay abi(sağolsun) sayesinde Tüketici Hakem Heyeti hakkında biraz bilgi sahibi oldum ve hemen işleme geçirdim.Dilekçe yazdım kaymakamlığa,cihazı bilirkişiye incelettim ve 3 ay gibi uzzzuuuun bir süre bekledim :) 3 ayın sonunda eve kağıt gönderdiler ve karar lehime çıktı.Sonuca yaklaşmış bulunmaktayım.Demem o ki,hakkınızı aramaya üşenmeyin,paranızı telefon firmalarına bırakmayın.Siz bir telefonu satın alırken,onun garanti kapsamı için bile ayrı para ödüyorsunuz unutmayın.Forumda bu durumu elimden geldiğince duyurmaya çalıştım,inşallah gerektiği yere ulaşıyordur.




  • bana da oldu aynı olay. lg telefon vardı, arada donuyordu tel. 3 kere servise gitti, seviste üçünde de yazılım yükleyip geri gönderdiler. 3. kez aynı şeyi yapacaklardı ben de aradım lg m.h.'lerini, saydım döktüm, ben anlamam 3 kez aynı hata ile gitti değiştireceksiniz dedim, hakkım bu dedim, t.h.h.'ine götürürüm dedim, kabul edip bir üst model yolladılar... bastır biraz bağır çağır... gerekirse amirlerini iste...
  • 07.02.2011 tarihinde thh başvurumu yaptım dilekçemi aldı telefonuma baktı eve bildirim geleceğini söylediler paylaşmaya devam edeceğim saygılar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.