Şimdi Ara

telefon hattındaki arıza ve adsl ışığının yanmaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,

    1 hafta önce evimizde kullandığımız telsiz telefonun öğlen kalktığımda "hattınızı kontrol edin" uyarısını gördüm. interneti telefon üzerinden kullandığımız için telefon hattı gelince internet te gelir diyerek bekledik. tabi telefonun arızası hallolsun diye telekoma arıza bildiriminde bulunduk. biz evde yokken gelmişler halletmişler telefon hattındaki arızayı lakin internet için modeme baktığımda (airties rt-205) ortadaki iki ışığın (adsl ve ppp) yanmadığını gördüm ve superonline müş. hizmetlerini aradım, 1 haftadır da arıyorum. sorunuma hala bir çözüm bulamadılar. önce faturayı modeme kestiler. gittik tp-link marka modem aldık. ancak onda da kurulum için adsl ışığının yanması gerektiği yazıyor ve bu ışık tp-link modemde de yanmadığı için yine bağlantıyı kuramıyoruz. modemin içindeki sıfır splitter, kablolar vs yi kullandığım halde yine adsl ışığında hiçbir değişme olmadı. keza direk splitter a gelen kabloyu da telefona bağladığımda telefon gayet çalışıyor ancak modeme bağladığımda yine adsl ışığında bir hareketlenme göremiyorum.

    açıkçası günümüzde herşey internet üzerinden yapıldığı için sorunun bir an önce çözülmesini istiyorum ama bir haftadır hiçbir hareket yok. sizlerden tecrübeli olanların yardımı, en azından bir yorumu beni çok mutlu eder.

    hepinize iyi forumlar,







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,

    1 hafta önce evimizde kullandığımız telsiz telefonun öğlen kalktığımda "hattınızı kontrol edin" uyarısını gördüm. interneti telefon üzerinden kullandığımız için telefon hattı gelince internet te gelir diyerek bekledik. tabi telefonun arızası hallolsun diye telekoma arıza bildiriminde bulunduk. biz evde yokken gelmişler halletmişler telefon hattındaki arızayı lakin internet için modeme baktığımda (airties rt-205) ortadaki iki ışığın (adsl ve ppp) yanmadığını gördüm ve superonline müş. hizmetlerini aradım, 1 haftadır da arıyorum. sorunuma hala bir çözüm bulamadılar. önce faturayı modeme kestiler. gittik tp-link marka modem aldık. ancak onda da kurulum için adsl ışığının yanması gerektiği yazıyor ve bu ışık tp-link modemde de yanmadığı için yine bağlantıyı kuramıyoruz. modemin içindeki sıfır splitter, kablolar vs yi kullandığım halde yine adsl ışığında hiçbir değişme olmadı. keza direk splitter a gelen kabloyu da telefona bağladığımda telefon gayet çalışıyor ancak modeme bağladığımda yine adsl ışığında bir hareketlenme göremiyorum.

    açıkçası günümüzde herşey internet üzerinden yapıldığı için sorunun bir an önce çözülmesini istiyorum ama bir haftadır hiçbir hareket yok. sizlerden tecrübeli olanların yardımı, en azından bir yorumu beni çok mutlu eder.

    hepinize iyi forumlar,

    olayın çözümü Türktelekom da , arıza kaydı bırakın , çözüm sağlanır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fish-Birds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,

    1 hafta önce evimizde kullandığımız telsiz telefonun öğlen kalktığımda "hattınızı kontrol edin" uyarısını gördüm. interneti telefon üzerinden kullandığımız için telefon hattı gelince internet te gelir diyerek bekledik. tabi telefonun arızası hallolsun diye telekoma arıza bildiriminde bulunduk. biz evde yokken gelmişler halletmişler telefon hattındaki arızayı lakin internet için modeme baktığımda (airties rt-205) ortadaki iki ışığın (adsl ve ppp) yanmadığını gördüm ve superonline müş. hizmetlerini aradım, 1 haftadır da arıyorum. sorunuma hala bir çözüm bulamadılar. önce faturayı modeme kestiler. gittik tp-link marka modem aldık. ancak onda da kurulum için adsl ışığının yanması gerektiği yazıyor ve bu ışık tp-link modemde de yanmadığı için yine bağlantıyı kuramıyoruz. modemin içindeki sıfır splitter, kablolar vs yi kullandığım halde yine adsl ışığında hiçbir değişme olmadı. keza direk splitter a gelen kabloyu da telefona bağladığımda telefon gayet çalışıyor ancak modeme bağladığımda yine adsl ışığında bir hareketlenme göremiyorum.

    açıkçası günümüzde herşey internet üzerinden yapıldığı için sorunun bir an önce çözülmesini istiyorum ama bir haftadır hiçbir hareket yok. sizlerden tecrübeli olanların yardımı, en azından bir yorumu beni çok mutlu eder.

    hepinize iyi forumlar,

    olayın çözümü Türktelekom da , arıza kaydı bırakın , çözüm sağlanır..

    forumu, interneti vs 2-3 gündür araştırıyorum, problemin arıza giderilmesi sırasında, sonrasında oluştuğunu düşünüyorum. 1 saat önce arayıp arıza kaydı bıraktım. 48 saat içinde bakıcaz dediler. bekliyorum bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fish-Birds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,

    1 hafta önce evimizde kullandığımız telsiz telefonun öğlen kalktığımda "hattınızı kontrol edin" uyarısını gördüm. interneti telefon üzerinden kullandığımız için telefon hattı gelince internet te gelir diyerek bekledik. tabi telefonun arızası hallolsun diye telekoma arıza bildiriminde bulunduk. biz evde yokken gelmişler halletmişler telefon hattındaki arızayı lakin internet için modeme baktığımda (airties rt-205) ortadaki iki ışığın (adsl ve ppp) yanmadığını gördüm ve superonline müş. hizmetlerini aradım, 1 haftadır da arıyorum. sorunuma hala bir çözüm bulamadılar. önce faturayı modeme kestiler. gittik tp-link marka modem aldık. ancak onda da kurulum için adsl ışığının yanması gerektiği yazıyor ve bu ışık tp-link modemde de yanmadığı için yine bağlantıyı kuramıyoruz. modemin içindeki sıfır splitter, kablolar vs yi kullandığım halde yine adsl ışığında hiçbir değişme olmadı. keza direk splitter a gelen kabloyu da telefona bağladığımda telefon gayet çalışıyor ancak modeme bağladığımda yine adsl ışığında bir hareketlenme göremiyorum.

    açıkçası günümüzde herşey internet üzerinden yapıldığı için sorunun bir an önce çözülmesini istiyorum ama bir haftadır hiçbir hareket yok. sizlerden tecrübeli olanların yardımı, en azından bir yorumu beni çok mutlu eder.

    hepinize iyi forumlar,

    olayın çözümü Türktelekom da , arıza kaydı bırakın , çözüm sağlanır..

    forumu, interneti vs 2-3 gündür araştırıyorum, problemin arıza giderilmesi sırasında, sonrasında oluştuğunu düşünüyorum. 1 saat önce arayıp arıza kaydı bıraktım. 48 saat içinde bakıcaz dediler. bekliyorum bakalım

    valla hocam herşey olabilir , arıza giderilmesi sırasında santral portunda sıkıntı çıkmış olabilir vs.. vs... sana bi tavsiye , bağlı bulunduğun santral in telefonunu bul ordan portunu kontrol ettir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fish-Birds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fish-Birds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba,

    1 hafta önce evimizde kullandığımız telsiz telefonun öğlen kalktığımda "hattınızı kontrol edin" uyarısını gördüm. interneti telefon üzerinden kullandığımız için telefon hattı gelince internet te gelir diyerek bekledik. tabi telefonun arızası hallolsun diye telekoma arıza bildiriminde bulunduk. biz evde yokken gelmişler halletmişler telefon hattındaki arızayı lakin internet için modeme baktığımda (airties rt-205) ortadaki iki ışığın (adsl ve ppp) yanmadığını gördüm ve superonline müş. hizmetlerini aradım, 1 haftadır da arıyorum. sorunuma hala bir çözüm bulamadılar. önce faturayı modeme kestiler. gittik tp-link marka modem aldık. ancak onda da kurulum için adsl ışığının yanması gerektiği yazıyor ve bu ışık tp-link modemde de yanmadığı için yine bağlantıyı kuramıyoruz. modemin içindeki sıfır splitter, kablolar vs yi kullandığım halde yine adsl ışığında hiçbir değişme olmadı. keza direk splitter a gelen kabloyu da telefona bağladığımda telefon gayet çalışıyor ancak modeme bağladığımda yine adsl ışığında bir hareketlenme göremiyorum.

    açıkçası günümüzde herşey internet üzerinden yapıldığı için sorunun bir an önce çözülmesini istiyorum ama bir haftadır hiçbir hareket yok. sizlerden tecrübeli olanların yardımı, en azından bir yorumu beni çok mutlu eder.

    hepinize iyi forumlar,

    olayın çözümü Türktelekom da , arıza kaydı bırakın , çözüm sağlanır..

    forumu, interneti vs 2-3 gündür araştırıyorum, problemin arıza giderilmesi sırasında, sonrasında oluştuğunu düşünüyorum. 1 saat önce arayıp arıza kaydı bıraktım. 48 saat içinde bakıcaz dediler. bekliyorum bakalım

    valla hocam herşey olabilir , arıza giderilmesi sırasında santral portunda sıkıntı çıkmış olabilir vs.. vs... sana bi tavsiye , bağlı bulunduğun santral in telefonunu bul ordan portunu kontrol ettir..

    ya bu konularda pek de tecrübeli değilim. bu bağlı olduğum santral, port numarası vs vs olaylarına müşteri hizmetlerinden ulaşabilir miyim hocam?




  • müşteri hizmetlerinden vermezler , bağlı bulunduğun santral in numarasını internetten bul , sonra orayı ara rica et dahiliden bağlarlar seni , ben öyle ulaşmıştım..
  • hocam şimdi türk telekomdan geldiler. gelen arkadaş telefonun apartman girişine baktı, bir sıkıntı olmadığını söyledi. zaten superonline kullandığımız için fazla da bişey yapmadı ama biraz ısrar ettim. işte 1 haftadır adsl sinyali alamıyorum, telefonu hattı gittikten, siz tamir ettikten sonra adsl den sinyal alamadım vs vs dedim. sağolsun beni yetkili kişiyle görüştürdü türk telekomdan. o da eve tellcom dan servis gelmesi gerektiğini söyledi. sabahtan beri aradığım için sürekli de aramak istemiyorum superonline ı. müşteri hizmetlerinden döneceklerini söylemişlerdi ama saat 2-3 civarı bir kez daha arayıp ne yapıcam edicem o servisi eve getircem hocam
    @Fish-Birds
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    hocam şimdi türk telekomdan geldiler. gelen arkadaş telefonun apartman girişine baktı, bir sıkıntı olmadığını söyledi. zaten superonline kullandığımız için fazla da bişey yapmadı ama biraz ısrar ettim. işte 1 haftadır adsl sinyali alamıyorum, telefonu hattı gittikten, siz tamir ettikten sonra adsl den sinyal alamadım vs vs dedim. sağolsun beni yetkili kişiyle görüştürdü türk telekomdan. o da eve tellcom dan servis gelmesi gerektiğini söyledi. sabahtan beri aradığım için sürekli de aramak istemiyorum superonline ı. müşteri hizmetlerinden döneceklerini söylemişlerdi ama saat 2-3 civarı bir kez daha arayıp ne yapıcam edicem o servisi eve getircem hocam
    @Fish-Birds

    armaya devam et ısrarcı ol , gelsin yapsınlar para ödüyorsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fish-Birds

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    hocam şimdi türk telekomdan geldiler. gelen arkadaş telefonun apartman girişine baktı, bir sıkıntı olmadığını söyledi. zaten superonline kullandığımız için fazla da bişey yapmadı ama biraz ısrar ettim. işte 1 haftadır adsl sinyali alamıyorum, telefonu hattı gittikten, siz tamir ettikten sonra adsl den sinyal alamadım vs vs dedim. sağolsun beni yetkili kişiyle görüştürdü türk telekomdan. o da eve tellcom dan servis gelmesi gerektiğini söyledi. sabahtan beri aradığım için sürekli de aramak istemiyorum superonline ı. müşteri hizmetlerinden döneceklerini söylemişlerdi ama saat 2-3 civarı bir kez daha arayıp ne yapıcam edicem o servisi eve getircem hocam
    @Fish-Birds

    armaya devam et ısrarcı ol , gelsin yapsınlar para ödüyorsun..

    hocam adsl in modeme kadar gittiğini söylüyorlar hem telekomdan hem de superonline dan. ancak hem yeni aldığım modemle hem de eski modemle 1 haftadır adsl sinyali alamıyorum. sizce bunun sebebi nedir? nerden kaynaklanıyor olabilir?




  • Soru Bankası kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Kullandığınız ADSL hat ile ilgili olarak TP-LINK cihazında ADSL ışığınız yanmıyor ise bağlantınızda problem var demektir. ADSL bağlantıda kullandığınız ADSL hizmet portunuzu kontrol ettirmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Merhabalar;

    Kullandığınız ADSL hat ile ilgili olarak TP-LINK cihazında ADSL ışığınız yanmıyor ise bağlantınızda problem var demektir. ADSL bağlantıda kullandığınız ADSL hizmet portunuzu kontrol ettirmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    aradım, durumu anlattım. santralden port umu kontrol ettirmişler bir sorun yokmuş diye cevap gelmiş türk telekomdan bunlara. diyorum eve teknik servis gönderin, öyle bir uygulamamız yok diyor. basıcam küfürü o olacak en sonunda.

    santrali arıyorum açmıyor onlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Soru Bankası -- 18 Şubat 2014; 11:20:14 >
  • Soru Bankası kullanıcısına yanıt
    Size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını bizlere bildirirseniz. Tarafınıza dönüş sağlanıp bilgi aktarılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • arkadaşlar sorunum çözüldü. çoğu konuda sorun hallolduktan sonra cevap atan olmadığı için, ben gelecekte böyle bir sorunla karşılaşabilecek arkadaşlar için olayı anlatayım.

    önce hattımın hangi santrale bağlı olduğunu buldum. bana hattımda sorun olmadığı söylendiği halde, port umda problem varmış. o yüzden size sorun yok deseler de, ya arayın santrali (ki telefonlara kimse bakmıyor) ya da direk santrale gidin sorununuzu anlatın.

    bu sabah adsl bağlantım modeme sorunsuz geldi. yardım eden, etmeye çalışan arkadaşlara çok teşekkür ederim

    iyi forumlar.
  • Soru Bankası kullanıcısına yanıt
    Santrali nasıl buldun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türk telekomu aradım. hangi santrale bağlı olduğumu sordum. söylediler. ondan sonra telefonunu buldum, aradım. ilk 2 gün ulaşamadım. sonra türk telekoma arıza bildiriminde bulundum, telefonda arada sırada cızırtı, gürültü oluyordu. ertesi gün aradılar, o arada internet ile ilgili problemimi anlattım. sağolsun bugün santralden bir arkadaş aradı. önce telefon hattım gitti(ev telefonu), ardından hem ev telefon hattı hem de internet geldi. sonra resetlediğim için kurulumu yeniden yaptım oldu.
    santral bilgilerini vs her arayana vermiyorlar. hat kimin üstüneyse ona bir kaç güvenlik sorusu sorup söylüyorlar.

    @conqueror0619
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    türk telekomu aradım. hangi santrale bağlı olduğumu sordum. söylediler. ondan sonra telefonunu buldum, aradım. ilk 2 gün ulaşamadım. sonra türk telekoma arıza bildiriminde bulundum, telefonda arada sırada cızırtı, gürültü oluyordu. ertesi gün aradılar, o arada internet ile ilgili problemimi anlattım. sağolsun bugün santralden bir arkadaş aradı. önce telefon hattım gitti(ev telefonu), ardından hem ev telefon hattı hem de internet geldi. sonra resetlediğim için kurulumu yeniden yaptım oldu.
    santral bilgilerini vs her arayana vermiyorlar. hat kimin üstüneyse ona bir kaç güvenlik sorusu sorup söylüyorlar.

    @conqueror0619

    ben superonline kullanıyorum telekoma arıza kaydı bıraktım kopmalardan dolayı sonra bana geri dönüş yaptılar ve dediler ki bizim bu konu hakkında yapabileceğimiz bişey yok onla biz değil superonline ilgilenir dediler ne yapmam gerek ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conqueror0619

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soru Bankası

    türk telekomu aradım. hangi santrale bağlı olduğumu sordum. söylediler. ondan sonra telefonunu buldum, aradım. ilk 2 gün ulaşamadım. sonra türk telekoma arıza bildiriminde bulundum, telefonda arada sırada cızırtı, gürültü oluyordu. ertesi gün aradılar, o arada internet ile ilgili problemimi anlattım. sağolsun bugün santralden bir arkadaş aradı. önce telefon hattım gitti(ev telefonu), ardından hem ev telefon hattı hem de internet geldi. sonra resetlediğim için kurulumu yeniden yaptım oldu.
    santral bilgilerini vs her arayana vermiyorlar. hat kimin üstüneyse ona bir kaç güvenlik sorusu sorup söylüyorlar.

    @conqueror0619

    ben superonline kullanıyorum telekoma arıza kaydı bıraktım kopmalardan dolayı sonra bana geri dönüş yaptılar ve dediler ki bizim bu konu hakkında yapabileceğimiz bişey yok onla biz değil superonline ilgilenir dediler ne yapmam gerek ?

    telekoma santralden portunuzu değiştirmek istediğinizi ancak santrale ulaşamadığınızı söyleyin hocam. müşteri hizmetlerinden arkadaşlarla konuşun eğer bizim yapabileceğimiz bir şey yok derlerse yetkili bir kişiyle görüşmek istiyorum deyin. bana arıza içi dönen türk telekomdan arkadaş yardım etmişti. yani önce o konuya girmedi. laf arasında durumumdan bahsettim. belli bir süredir modemin adsl ışığının hiç yanmadığından, her türlü kontrolü superonline dan arkadaşlarla yaptığımızdan ancak bir sonuca varamadığımızdan bahsettim. o arkadaşta oradan bazı kontroller yaptı ve sorunumun porttan kaynaklanabileceğini söyledi. sonrada bana not düştüğünü ve ertesi gün birisinin beni haberdar edeceğini söyledi. bu sabah yani ertesi gün santralden birisi beni aradı ve adsl im 2 dakikada geldi.

    biraz üsteleyin hocam, ben portumu değiştirmek istiyorum, santrale ulaşamıyorum vs vs taleplerde bulunun sürekli




  • Eğer erişiminizi Türk Telekom'dan sağlıyorsanız artık arızaları 48 saat içerisinde kesin yapıyorlar tabiki herşeyin bir istisnası olduğu gibi bunun da bir istisnası var o da eğer hattınızı besleyen ana kablo bir şekilde kopmuşsa bu işlem biraz daha uzun sürebiliyor telefon arıza kaydı bırakmak isterseniz ve nasıl bırakılacağını bilmiyorsanız linkte detaylar var.Eğer diğer alt yapı sağlayıcılarının abonesiyseniz işiniz baya bi zor aslında,çünkü türk telekom alt yapısını kullanan diğer firmalar telekoma iş yaptıramıyorlar malesef
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.