Şimdi Ara

Telefon garantide 20. günde ama tamir olmadı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 senesi dolmayan lg g3 telefonum kronik sorunladan olan anakartla ilgili bir problemden ekranı kararmıştı. 5 temmuzda delta garantiye yolladım, kargoya verdim 6 sında kargodan alındı. Bir kere aradım anakartta sorun var anakart yok elimizde onu bekliyoruz filan dediler dedim ne zaman gelir bilgimiz yok dediler. Neyse 1-2 hafta daha geçti bugün yine aradım biri çıktı ama bu kadar sorumsuz bir temsilcimidir yetkili heralde yoksa böyle konuşamaz böyle biriyle muhattap olmadım. Sanarsınız hatır gönül ilişkisiyle iş yaptırıyoruz herife en sonuna ağzımı bozacaktım ama internette yorumlarda yaptıkları cinliklerden sonra (sapsağlam telefonun ekranını kırıp ekranını değiştirip para almak gibi birden fazla kişi yazmış bunu) sabır ettim.

    Bugün araştırırkende böyle bir konu buldum:https://forum.donanimhaber.com/garantide-tamir-suresi-20-isgunune-inmistir-hayirli-ugurlu-olsun--48592385

    Sanırım bayram tatili filanda iş günü sayılmıyor 7sinde aldıklarını var sayarak ne zaman doluyor bu 20 gün. Zaten gelecek gibi durmuyor bu 20 gün dolduğunda nereye başvurmam gerek yardımcı olabilir misiniz lütfen?







  • 20 iş günü sonrası direk değişim isteyebilirsin vermezler ise tüketici mahkemesine müracaat ediyorsun, belli bi meblağ altına tüketici hakem heyeti bakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım bugün 16. gün dolmuş oluyor o zaman hocam. Meblağ ne kadar acaba bilginiz varmı telefonu 1300tl ye almıştım. Birde daha önce hiç tüketici mahkemesine başvurmadım zor bir iş mi para filan ödemem gerektirir mi ve uğraştırır mı beni?
  • Sayım yaparken kurban bayramını dahil etmiyorsunuz. Sayıma Cumartesi günleri dahil. 20. iş günü dolduktan sonra 3'er adet kopya halinde; servis formu, fatura, dilekçe ve 1 adet kimlik fotokopisi ile ikamet ettiğiniz ilin kaymakamlık binasında bulunan Tüketi Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.

    Cihaz değişimi veya sözleşmeden cayarak ücret iadesi isteme hakkınız bulunuyor. Sonucun çıkması 3 ayı bulabilir. Bence ücret iadesi istemeniz daha iyi olur. Tüketici Hakem Heyetine başvurduktan sonra cihazınız tamir olsa bile servisten gidip almıyorsunuz. Cihazı alırsanız seçimlilik haklarınızdan vazgeçmiş olursunuz.

    Yanlış hatırlamıyorsam benim 50 günde ücret iadesi kararı çıkmıştı. Geçen sene ramazan bayramı bittiği gün başvurmuştum, 29 ağustos gibi karar gelmişti.

    Dilekçe de şikayetçi olduğunuz firmaya LG'yi veya teknik servisi yazmıyorsunuz. Cihazı satın aldığınız mağazayı yazıp, onlardan şikayetçi olmanız gerekiyor.




  • Kurban bayramı? Ramazan bayramı mı? Birde cumartesileri saymamıştım öyle ramazan tatilini de çıkartırsak dolmuş oluyor 20 gün. "Servis formu" dediğiniz nedir bunu bilmiyorum. Birde ilde oturmuyorum ilçedeki hakem heyetine başvursam olmaz mı? Bunca yıldır burada yaşıyorum daha 1 kere il merkezine gittim onda da çok küçüktüm.

    Hem ücret iadesi hemde değişim mi isteyebiliyorum? İyimiş. Yalnız 1300 liraya almıştım direk o mu geri ödenir bu durumda? Birde servise kargoyla yolladım telefonu.

    Şu son sıra çok saçma geldi hocam neden böyle birşey yapıcaz ki? Ürünü gittigidiyordan aldım. Sorunla ilgili satıcıyla hiçbir bağlantım olmadı. Ürün Delta Servis garantili Lg Türkiye değil bu arada.
  • Julimezar kullanıcısına yanıt
    Çok özür dilerim bayramları karıştırmışım Sevdiğim bir kız var, kafa bırakmadı ben de :( Aslında kurban bayramıda olsa ramazan bayramıda olsa farketmiyor. Çünkü 2'si de resmi tatil. Resmi tatiller ve pazar günlerini saymıyoruz.Teknik servislerin çoğu biz cumartesi çalışmıyoruz, o günü sayamazsınız falan desede Cumartesi günleri resmi olarak iş günüdür. Servis Cumartesi çalışmasa bile o günden sorumludur. Delta servis yanlış hatırlamıyorsam Cumartesi yarım gün çalışıyordu. Çalışmasa bile sorumlu. Yani sayıma Cumartesi kesin olarak dahil.

    Servis formu dediğim ürünü servise verdikten sonra teknik servis size bir kağıt veriyor o. Yani ürünün serviste olduğunu kanıtlamak için gerekli belge. Eğer elinizde yok iste teknik servisin internet sorgulama sayfasınıda çıktı alabilirsiniz. Tarih, arıza bilgileri falan yazıyorsa sorun olacağını sanmam. Veya en kötü teknik servisten mail olarak bana ürünün serviste olduğuna dair bir belge falan atar mısınız? dersiniz. ama web sorgulama sayfasıda olur bence.

    Zaten tüketici hakem heyetleri ilçede olur. İlçedekine başvuracaksınız. İl merkezlerindeki ler Tüketici Mahkemesidir. Son sınırı bilmiyorum ama 3.000₺ üstü ürünlerle ilgileniyorlardı.

    Değişim istemek bence saçma olur. Yaklaşık 3 ay telefonsuz kalacaksınız bence para iadesi alın. 1300₺'ye LG G3'den daha güzel cihazlar var onları alırsınız. Ücret iadesi istemeniz durumunda fatura tutarı banka hesabınıza yatırılır. Yani 1300₺ yatırılacak.

    Son kısım saçma değil. Siz ürünü alırken aslında satıcıyla bir sözleşme imzalamış oluyorsunuz. Daha sonra siz cihaz değişimi veya ücret iadesi isteyerek sözleşmeden cayıyorsunuz. Bu durumda sizin şikayetçi olmanız gereken kişi satıcıdır. Dilekçede şikayetçi olduğunuz firmaya GittiGidiyor.Com- Satıcı yazmanız gerek. Ücret iadesi kararı elinize ulaşınca ücret iadenizide bizzat GittiGidiyor yapacak. Bu kısım aklınıza takıldıysa Hakem Heyetindeki görevli arkadaşlara danışabilirsiniz. Onlar daha iyi yardımcı olur. Karar çıkınca 14 gün beklemek gerekiyor. Karşı tarafın itiraz hakkı olabilir. Ama ben 14 gün beklemeden yollamıştım bir sorun olmadı. Tekrar söylüyorum TSHH işlemleri başladıktan sonra cihaz tamir olsa bile teknik servisten almıyorsunuz. Sonucun çıkması 3 ayı bulabilir, daha da uzun sürebilir. Ortalama 3 ay için de sonuç çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 4 Temmuz 2017; 0:17:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • G4'ün anakart değişiminde 7 ay bekleyeni biliyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • zahitder kullanıcısına yanıt
    hocam yuh yani. 9 ay da çocuk doğuyor, lg bir anakartı 7 ayda getirememiş. sıfırdan anakart üretseler bu kadar sürmezdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ah hocam hangimizde yok ki o dert .

    Hocam delta servise giriyorum cihaz takip diyorum kayıt bulunamadı diyor. Daha önce yazdım ticket attım böyle böyle diye. E mailden cevap yazmışlar hala onarım sürecinde mi öyle birşey yazmıştılar düzeltmemişler siteyi hala göremiyorum o yüzden bunun için ne yapabilirim?

    Ekşide okudum 2350 yazıyordu sanırım her koşulda altında.

    Aynen olacaksa para idaesi istemek çok daha güzel olur üstüne 200 daha koyarım 1500'e taş gibi Xiaomi Mi5 alırım.

    Yalnız tam anlamadım satıcı buhttp://profil.gittigidiyor.com/newcep . Ben dilekçeye Gittigidiyor.com- newcep mi yazıcam? Birde bu dilekçelerin örneği filan yokmudur bulamadım kendim yazabileceğimi sanmıyorum.

    Anladım o zaman yapsalarda telefonu almayacağım kargodan. Birde ilk ptt ile servise böyle böyle diye bir posta yollamam gerekiyormuş sanırım ekşide okudum onuda.

    3 ayda çokmuş 1 ay oluyor tabletle idare etmeye çalışıyorum. Sim kart ta micro sim eski bir telefon alıp takamıyorum da 5 haftadır halısaha yapamıyorum sırf bunlar yüzünden.




  • Julimezar kullanıcısına yanıt
    Parasal sınır her sene değişiyor. 2017 yılı için belirlenen tutar; 3.610₺

    ilgili link:http://tuketici.gtb.gov.tr/duyurular/2017-tuketici-hakem-heyetleri-parasal-sinirlar

    Delta Servis'i arayarak aciliyetli olarak web sitesine cihaz onarım bilgilerini girmesini isteyin. Bunların sistemleri falan sorunlu değil, bilerek yapıyorlar. Arkadaşımın G2'sini de internete girmemişlerdi. Israrcı olun girmezler ise mail ile bastırın. En kötü mail aracılığıyla tarafınıza cihazın serviste olduğuna dair tarihli bir şekilde belge,yazı veya döküman isteyin.

    Servise herhangi birşey yollamanıza gerek yok. Hangi konuda yollanacak ki? Servisi aradığınızda 20 iş günü süresi dolduğunu ücret iadesi istediğinizi söyleyin. Memnuniyetle kabul etmeyeceklerdir. Siz de dilekçeye azami tamir süresi aşıldığından dolayı ücret iadesi istedim, delta servis reddetti diye yazarsınız. Mail ile de yapabilirsiniz bunu. Bence %100 ücret iadesini kabul etmeyecekler.


    Ben bulunduğum ilçenin kaymakamlığının web sitesinde ki dilekçe örneğini indirip doldurmuştum. Siz de bir bakın. Yoksa önemli değil orada dilekçe veriyorlar, doldurursunuz. Derdinizi açık açık anlatın ve ücret iadesi istediğinizi belirtin.

    Şikayetçi kısmında kafam karıştı. Ben MediaMarkt'dan almıştım direkt orayı yazdım. Onu bence Hakem Heyetindeki görevliye sorsanız daha uygun olur. Bazı hakem heyetleri sadece GittiGidiyor'da ki mağazaya şikayet geçerken bazıları hem mağaza hem de siteye şikayet geçiyor. Dilerseniz Alo 175 Ücretsiz Tüketici Şikayet Danışma hattınada bu soruyu sorabilirsiniz. Ben aklıma takılan sorularda 175'i aramıştım çok ilgili davrandılar. Hatta 175'e şu servis formu konusuda sorulabilir. Belki başka bir yol önerirler.

    Süre yoğunluğa göre değişiyor. Ben İzmir Merkez de 50 gün de ücret iadesi aldım. 3 ay ortalama rakam. Bulunduğunuz ilçe sakin bir yer ise karar daha hızlı çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 4 Temmuz 2017; 0:57:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 175 tamamen ücretsiz ve her konuda yardımcı oluyorlar mı hocam?
  • Bende telefonu garantiye verecektim fakat bu gibi ihtimaller yüzünden vermedim sonra veririm dedim daha sonra telefon yere düştü ekranı kırıldı bende vazgeçtiğim artık versem de bi getirisi yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Julimezar kullanıcısına yanıt
    Evet hocam. Bu durumunuz ile ilgili aklınıza gelebilen her şeyi sorabilirsiniz. Gayet ilgili bir şekilde yardımcı oluyorlar. Hatta 24 saat çalışıyorlar, şu an bile arayabilirsiniz ama bence gece pek sağlıklı bir konuşma olmaz. Sabah aransa daha iyi olur sanki. Alo 175 hizmeti ücretsiz. Dakika paketiniz yoksa operatörünüz çağrı ücreti alır sadece. Dakika varsa sorun yok.

    Bu arada hakem heyeti işlemleride tamamen ücretsiz. Kararın çıkmasının ardından dosya masrafları vs tamamen şikayet edilen tarafından devlete ödenecek. Sizden asla para çıkmıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır hocam teşekkürler.
  • Julimezar kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, iyi geceler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.