Şimdi Ara

Teleflex GFI Kullanıcıları İletişim Topluluğu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
2
Favori
4.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi günler
    bu başlık uzun zamandır kullanılmıyor canlı tutmak adına teleflex tecrübelerimi aktarmak istiyorum.
    2007 model 1.6 nissan primera aracıma teleflex montajı yapılalı yaklaşık bir yıl oldu, bu süre zarfında ciddi bir problemle karşılaşmadım

    yalnız kışın, havalar soğuk olduğu için, sabahları gaza geçtikten sonra ani gaz verişlerde (mesela ışıklarda kalkarken veya 2.viteste gazı kökleyip 3.vitese geçiş yapacaığımız sırada) araçta silkeleme, kesik kesik gaz yeme problemi başgösterdi fakat bu problem oldukça kısa sürüyor yani o an bir iki defa silkeleme yapıyor daha sonra normal çalışıyor. bu sıkıntı tekrarlayınca teleflex merkeze mail yoluyla ulaştım ve fikir istedim; gelen cevap epey klişe bir cevap olduğu için (buji-buji kablosu değişimi tavsiye ediliyordu) dikkate almadım, şimdi havalar ısındı ve bu sorun ortadan kalktı. bulunduğum ilde (samsun) teleflexin servisi usta yokluğu yaşadığı için oraya hiç götürmedim ancak trabzona gittiğimde bu problemi sormak için servise götüreceğim. bu konu hakkında bir tecrübesi olan varsa paylaşabilir.

    bu sorun haricinde sistemden bir şikayetim yok inşallah da olmaz. herkese iyi sürüşler




  • 2006 model Peugeot 206 aracımda 5 yıldır yaklaşık 70.000 km boyunca Teleflex kullanıyorum ve son derece memnunum. Periyodik bakımlarında LPG filitrelerinin değişimi ve sızdırmazlık kontrolü dışında en küçük bir arıza yaşamadım. Performans kaybı olup olmadığını hissetmedim. Bundan sonraki Accord'umu da Teleflexli olduğu için tercih ettim...
  • Merhaba değerli Teleflex-Gfi kullanıcıları.Teleflex-Gfi ile ilgili her türlü sorunuzu ;
    nihat@tunali.com.tr mail adresime mail atarak iletebilirisiniz.Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camaro9871

    Merhaba değerli Teleflex-Gfi kullanıcıları.Teleflex-Gfi ile ilgili her türlü sorunuzu ;
    nihat@tunali.com.tr mail adresime mail atarak iletebilirisiniz.Teşekkürler

    Konuya olan ilginiz için teşekkür ederiz.

    Sistem filtre fiyatları hakkında bilgi verir misiniz?

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 silindirli araçlara ait Lpg sistemimizde 2 adet filtre bulunmaktadır.Bu filtreler basınç ve regülatör filtreleridir.basınç filtresi bosch basınç sensörnün içinde bulunur ve her 10000 km de değiştirilmesi önerilir.Regülatör filtresi ise lpg bakır borusunun regülatöre giriş kısmında bulunur ve her 20000 km de değiştirtirilmesi önerilir.Bazı araçlarda regülatör çifttir ve bazılarının montajı esnasında estetik açısından çift basınç sensörü kullanılmıştır,bu tarz 4 silindir üstür araçlarda her 10000 km de yine kaç adet ise okadar basınç filtresi her 20000 km de ise yine kaç regülatör var ise hem regülatör hemde basınç filtreleri değiştirilir.Lpg filtre değişim fiyatlarımız ortalama olarak 25 ila 100 tl arasındadır.
  • Passat 1999 1.8 125ps aracımda kullanmaktayım yıllardır. Cok memnunum, hiçbir arıza vermedi senelerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 2010 aracımda gfi kit var..Aracı 2.el yeni aldım..Sorunumu nihat beye mail ile ilettim..Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak..Merakla beklemekteyim
  • Öncelikle herkese merhaba...

    Ford Focus 2.0 Zetec aracıma yaklaşık 1.5 ay önce Tunalı Oto'da LPG dönüşümü yaptırdım.Aracımdan yana hiçbir sorunum yok. Performasında en ufak bir düşüş yok. Çok memnunum.

    Dün akşam yaklaşık 100 km'lik bir uzun yol yaptım.Pek de uzun yol sayılmaz ama :D Dönüşte aracın LPG anahtarı bazen normalde olması gerektiği gibi yeşil yanıyordu. Bazen de çift kırmızı ışık yanıyordu. Ama yanıp sönmüyordu yani hala LPG'de gidiyor araç. Yanan ışıklar LPG'nin bitmeye yakın olduğu zaman yanan ışıklardandı. İlk başta rampada böyle olduğu için gaza fazla basmaktan olduğunu sandım. Ama düzde de yapınca bir sorun var gibi geldi. Sizce sorun nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda0666

    Öncelikle herkese merhaba...

    Ford Focus 2.0 Zetec aracıma yaklaşık 1.5 ay önce Tunalı Oto'da LPG dönüşümü yaptırdım.Aracımdan yana hiçbir sorunum yok. Performasında en ufak bir düşüş yok. Çok memnunum.

    Dün akşam yaklaşık 100 km'lik bir uzun yol yaptım.Pek de uzun yol sayılmaz ama :D Dönüşte aracın LPG anahtarı bazen normalde olması gerektiği gibi yeşil yanıyordu. Bazen de çift kırmızı ışık yanıyordu. Ama yanıp sönmüyordu yani hala LPG'de gidiyor araç. Yanan ışıklar LPG'nin bitmeye yakın olduğu zaman yanan ışıklardandı. İlk başta rampada böyle olduğu için gaza fazla basmaktan olduğunu sandım. Ama düzde de yapınca bir sorun var gibi geldi. Sizce sorun nedir ?



    LPG tankiniz simit mi? Oyle ise hangi marka paylasir misiniz ustunde yazar.

    Simit LPG tanki takilan araclarin cogunda bu oluyor maalesef. STEP marka simit tanklarda ise gostergeler sacmaliyor, tam dolu depomu 1/4 led yakarak bitmek uzere gibi bile gosteriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeri gelmisken:
    Abi TUNALI'nin TELEFLEX sirali sistem LPG kiti taktigi 2011 Ford Focus 1.6 Powershift start-stop'lu bir arac kullandim...

    Altimdaki 2011 Toyota Corolla 1.6 otomatik aractan utandim ya... Sogumadim ama utandim. Gaz pedali tepkisi mukemmel, guc mukemmel.

    Dayanamadim, gidecegimiz yere varinca kaputu kaldirip baktim: SANAT ESERi GiBi LPG MONTAJI
    Manifolt musait, her bir enjektor tek tek benzin enjektorlerinin dibinden direk motora baglanmis. Bizim araclardaki gibi arada 25-30 cm hortum yok. Gaza bastigin anda enjektor bir atimlik lpg'yi motora veriyor, bizimkisi 25cm yol katediyor sonra uyaniyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal konnektörü ile Teleflex ayar kablomuz satışta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umera -- 17 Mayıs 2013; 10:28:43 >
  • Evet LPG tankım simit ama maalesef markasını şu anda bilmiyorum.En kısa sürede bakıp buraya yazarım. Peki,neden simit depoda böyle bir sorun oluyor ?

    İlginiz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda0666

    Evet LPG tankım simit ama maalesef markasını şu anda bilmiyorum.En kısa sürede bakıp buraya yazarım. Peki,neden simit depoda böyle bir sorun oluyor ?

    İlginiz için teşekkürler.


    Bu konuda teknik olarak her ustadan farklı bir ses çıkıyor.
    Kimi "simit tanklarda şamandıranın hareket derinliği silindir tanka göre çok az, o yüzden hassasiyeti daha azdır" diyor. Yani içeride benzindeki gibi aşağı-yukarı inen bir şamandıra olduğunu söylüyor.
    Kimi usta ise "LPG göstergesindeki ledler tanktaki basınç saatine bağlıdır. Tam depo gaz alınca basınç tamdır ve tam gösterir. Bittikçe azalır, ancak gazın tam olmadığı zamanlarda sıcaklık artınca içerideki gazlaşma artar-basınç artar ve gaz daha çokmuş gibi gözükür. Sıcaklık çok düşünce LPG gazdan sıvıya dönüşür ve basınç azalır, bu sefer de içeride olduğundan az gaz görünür" vs. vs. diyorlar.

    Şunu söyleyeyim: İçerideki gaz miktarını gerçeğine yakın olarak gösteren simit tank kullandım. Kullandıkça yavaş yavaş ledler azalırdı. Eski aracımdaki BRC sistem hangi tankı kullanıyor bilmem ama o sistemdeki simit tank genelde iyi çalışıyordu, son zamanlarında sapıtmıştı. Şu anki sıfır taktırdığım Kit.MTM sistemde kullandıkları STEP diye bir marka simit tank ise tamamen saçmalıyor. Bu işler sanırım tamamen simit tank ve şamandıra markasıyla ve kalitesiyle alakalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    quote:

    Orijinalden alıntı: arda0666

    Evet LPG tankım simit ama maalesef markasını şu anda bilmiyorum.En kısa sürede bakıp buraya yazarım. Peki,neden simit depoda böyle bir sorun oluyor ?

    İlginiz için teşekkürler.


    Bu konuda teknik olarak her ustadan farklı bir ses çıkıyor.
    Kimi "simit tanklarda şamandıranın hareket derinliği silindir tanka göre çok az, o yüzden hassasiyeti daha azdır" diyor. Yani içeride benzindeki gibi aşağı-yukarı inen bir şamandıra olduğunu söylüyor.
    Kimi usta ise "LPG göstergesindeki ledler tanktaki basınç saatine bağlıdır. Tam depo gaz alınca basınç tamdır ve tam gösterir. Bittikçe azalır, ancak gazın tam olmadığı zamanlarda sıcaklık artınca içerideki gazlaşma artar-basınç artar ve gaz daha çokmuş gibi gözükür. Sıcaklık çok düşünce LPG gazdan sıvıya dönüşür ve basınç azalır, bu sefer de içeride olduğundan az gaz görünür" vs. vs. diyorlar.

    Şunu söyleyeyim: İçerideki gaz miktarını gerçeğine yakın olarak gösteren simit tank kullandım. Kullandıkça yavaş yavaş ledler azalırdı. Eski aracımdaki BRC sistem hangi tankı kullanıyor bilmem ama o sistemdeki simit tank genelde iyi çalışıyordu, son zamanlarında sapıtmıştı. Şu anki sıfır taktırdığım Kit.MTM sistemde kullandıkları STEP diye bir marka simit tank ise tamamen saçmalıyor. Bu işler sanırım tamamen simit tank ve şamandıra markasıyla ve kalitesiyle alakalı.

    Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum,

    Tank yada şamandıra ile alakalı değildir bu konu, Seviye kalibrasyonu tüm proğramlarda standarttır, simit yada silindir hangi kiti kullanırsanız parametreler standarttır.
    Yine burada servis bilgisi ve tecrübesi ön plana çıkar... Programı atan ustanız Seviye kalibrasyonu sayfasına girer ve simit tank için gerekli mv değerlerini değiştirir ve mükemmele yakın gösterim elde edilir.
    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum,

    Tank yada şamandıra ile alakalı değildir bu konu, Seviye kalibrasyonu tüm proğramlarda standarttır, simit yada silindir hangi kiti kullanırsanız parametreler standarttır.
    Yine burada servis bilgisi ve tecrübesi ön plana çıkar... Programı atan ustanız Seviye kalibrasyonu sayfasına girer ve simit tank için gerekli mv değerlerini değiştirir ve mükemmele yakın gösterim elde edilir.
    saygılar


    Anladım ustam.

    Yani simit tanklı bir araçta yakıt seviyesinin gerçeğe en yakın şekilde gösterilebilmesi için kalibrasyon yapılması şart öyle mi?
    Bakın bunu ilk defa duydum. Teşekkür ederim ustam.
    Ben de STEP marka tanktan kaynaklanıyor diye düşünmüştüm.


    Peki "...simit tank için gerekli mv değerlerini değiştirir ve mükemmele yakın gösterim elde edilir" derken her simit tankın farklı MV değerleri mi var yoksa standart mı? Bu değerler tankın üstünde falan mı yazıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulaş-ım -- 14 Mayıs 2013; 16:29:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum,

    Tank yada şamandıra ile alakalı değildir bu konu, Seviye kalibrasyonu tüm proğramlarda standarttır, simit yada silindir hangi kiti kullanırsanız parametreler standarttır.
    Yine burada servis bilgisi ve tecrübesi ön plana çıkar... Programı atan ustanız Seviye kalibrasyonu sayfasına girer ve simit tank için gerekli mv değerlerini değiştirir ve mükemmele yakın gösterim elde edilir.
    saygılar


    Anladım ustam.

    Yani simit tanklı bir araçta yakıt seviyesinin gerçeğe en yakın şekilde gösterilebilmesi için kalibrasyon yapılması şart öyle mi?
    Bakın bunu ilk defa duydum. Teşekkür ederim ustam.
    Ben de STEP marka tanktan kaynaklanıyor diye düşünmüştüm.


    Peki "...simit tank için gerekli mv değerlerini değiştirir ve mükemmele yakın gösterim elde edilir" derken her simit tankın farklı MV değerleri mi var yoksa standart mı? Bu değerler tankın üstünde falan mı yazıyor?




    Hayır proğramın içinde ''seviye kalibrasyonunda''

    BRC proğramında ;
    En üstteki değer sabit kalacak ve aşağı doğru 50-28-9-2 olarak değiştirilecek. alttaki mv.değeri de 39 olarak atanacak. Böylece mükemmele yakın değerler elde etmiş olacaksınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Hayır proğramın içinde ''seviye kalibrasyonunda''

    BRC proğramında ;
    En üstteki değer sabit kalacak ve aşağı doğru 50-28-9-2 olarak değiştirilecek. alttaki mv.değeri de 39 olarak atanacak. Böylece mükemmele yakın değerler elde etmiş olacaksınız.


    Çok teşekkürler üstadım. Yeni bir şey daha öğrenmiş olduk.

    Bu değerlerin girileceği alan eğer Teleflex tarafında da varsa bu sorundan şikayet eden arkadaş (@arda0666 ) sorununu çözdürebilir. Belki de Tunalı'ya gidip seviye kalibrasyonu istese yapacaklardır, belki gözden kaçırdılar bilemiyorum.

    Bendeki STEP tanklı KİT.MTM sistemde de aynı problem vardı.
    Zaten BRC ile KİT.MTM ikiz kardeş gibiler, BRC'nin yazılımını bilmem ama Kit.MTM'ninki serviste gördüğüm kadarıyla ECODRIVE gibi bir şey. Servise gideyim de şu değerleri bir girin diyelim bakalım? Benim Ankara'da gittiğim servisteki muhatap olduğum kişi bu kalibrasyondan bihaber ondan eminim. Diğer ustabaşı belki de bu ayarı biliyordur, biz yine de elimizde sayısal verilerle gidelim. Onlar çözemezse girin şunları deneyin deriz.

    Bu değerler umarım tüm simit tanklar için aynıdır, zira bizim vasıtadaki tank 56 litrelik, aktif olarak ise nedense 41-42 litre gazı zor alıyor.
    Tekrar teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulaş-ım -- 16 Mayıs 2013; 14:43:11 >




  • Kolay gelsin sonucu bana pm atarsınız.
  • 165.000 KM

    Sahibinden deki ilanlara baktığım kadarı ile söylüyorum c30 ile bu kadar yüksek km yapmış birisini hiç göremedim.
    Maşallah diyelim amacım en az 250.000 Kullanmak. Aracım 1.6 benzinli & LPG li. 100.000 km dir LPG de şükürler olsn hiçbir problemle karşılaşmadım.

    Benim aracım LPG li olduğu için sanırım biraz eskidi artık 5000 km'de 1 litre yağ ekliyorum. Bu sayade aracımın yağı hiç eskimeden tekrardan bakıma giriyor.

    KM'de 8 Litre lpg 7 Litre Benzin tüketiyorum. 110-120 li hızlarda. Buda LPG de 2,5 TL aldığımı farz edersem 20 YKR ediyor.

    Aracımın son stabil hızı 160 bu süratle saatlerce yol alabilirim (LPG deposunun bitmesi 1.45 dk sürüyor o ayrı)
    En fazla yokuş aşağıya yapabildiğim sürat ise 200 KM olarak gerçekleşti ama sanki havada uçuyor gibiydim güvenli gelmedi.

    Aracın en çok LPG sistemine hayranım. Zamanında %40 fazladan ödeyerek aldığım GFI Theleflex sistemi sayesinde her 100Km de ortalama 0.5 litre LPG verimliliğim fazla. Buda 100.000 KM de 8000 Litre LPG tüketimi mi 500 Litre daha karlı olmasını sağlamış. Bugünkü Litre fiyatından 1000 TL Kit farkından kazanmışım. Zamanında 500 TL daha pahalıya almıştım (BRC 1100 , GFI 1600 TL idi yapıyorki yaklaşık.



    Ani hızlanma yapmam ama aracımın otobanda 140 150 den aşağıda da kullanmam. (maks otoban hız cezası 176 km ile Ankara-İstanbul otobanı)

    Aracın 100 Km en verimli 4.5 Litre benzin ile kullandım. Ortalama hızım 78 idi. Aynı yolun dönüşü 5.6 litre ile oldu. Yani 5 Litre/100 Km ile kullanılabiliyor tabi sabrınız varsa (36 PSI lastik havası ile)

    Hava filtresini ve LPG den kaynaklı kurum sebebi ile hava kelebeğini (gaz kelebeğide denebilir) Çok dikkat ederim. Her zaman temizletmem. Çünü çarkları çabuk aşınıyor. 45.000 ideali 60.000 makul 75.000 kafi.

    165.000 ve gelecekteki km ler için bu boş araç (esp yok - park mesafe yok - otomatik değil - spoyler yok - R design değil - subwoofer yok-Cruise Control yok vs.) Sunroofunu açıp gözüme rayban larımı çekip rüzgarın içeride 90 -100 km ile giderken girmesini ve aynı anda güzel ses sistemi ile sevdiğim şarkıları dinlemek aynı zamanda sonsuz km yapma istedği uyandıran yakıt ekonomisi mutluuğu ile çocuklarıma kadar taşımak istediğim gelecekteki 2.arabam olacak Passion Red C30 umu seviyorum.

    Allah kazadan beladan korusun. Şimdi okuyan herkez bunu tekrarlasın.

    Neden bunu yazdım. Valla bir itiraf bir tecrübe paylaşımı bir muhabbet olsun diye. İngilizce klavye ve otomotik tanımlama nedeni ile çok sürçü lisan ettim Affola.

    Muhabbetle dostlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wwwengin -- 10 Eylül 2013; 18:26:34 >




  • Konuyu biraz hortlatır gibi olucam ama bende de bu marka tüp var aracım leon rölanti dalgalanması oluyor araç boşta dururken kendi kendine gaz verip bırakıyor ve hareket halinde gazı kesik kesik veriyor sebebi sizce ne olabilir bulynduğum ilde yok malesef hiç bir usta da bakmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.